نقش جوکر در بازی های ورق و ترفندهای برد حتمی

رسانه کاستومه تقدیم میکند

نقش جوکر در بازی های ورق و ترفندهای برد حتمی

نقش جوکر در بازی های ورق

عرشه هاي‌ کارت مدرن شامل دو جوکر و یک کارت خالی اسـت. هیچ طرح استانداردی برای کارت جوکر وجود ندارد. ممکن اسـت با طرح هاي‌ ابتکاری زیادی برای جوکرها در عرشه هاي‌ مناطق مختلف روبه‌رو شوید.نقش جوکر در بازی های ورق را دراین سایت مطالعه کنید.

 

در گذشته، کارت هاي‌ خالی بـه عنوان کارت هایي درنظر گرفته میشدند کـه ممکن اسـت بـه جای کارت هاي‌ موجود درصورت از بین رفتن هر یک از آن ها استفاده شود.

 

اینروزها اینطور نیست زیرا تعداد زیادی از بازی هاي‌ ورق مدرن حتی از کارت هاي‌ خالی استفاده می‌کنند.

 

همانگونه کـه بازی هاي‌ مختلف ورق بازی در طول زمان توسعه یافتند، معنای جوکر در هر یک از این بازی ها نیز بـه شدت تغییر کرد.

 

در حالی کـه عده اي از این بازی ها از جوکر بـه عنوان یک کارت مهم استفاده می‌کردند، تعداد زیادی از بازی هاي‌ دیگر بـه طور کامل استفاده از این کارت را نادیده گرفتند.

 

در این جا ما عده اي از بازی هاي‌ رایجی کـه در انها از جوکر استفاده می‌شود را لیست کرده ایم. همچنین سعی کرده ایم توضیح دهیم کـه استفاده از جوکر در هر کدام از این بازی ها متفاوت اسـت.

 

عشای ربانی

در بازی عشاق، جوکر بسیار مهم اسـت. این نقش بالاترین بوور یا بالاترین برنده را بازی میکند. این جا جوکر ارزش زیادی دارد.

 

پوکر

درست مانند تعداد زیادی از بازی هاي‌ دیگر، در پوکر نیز جوکر بـه عنوان یک کارت وحشی عمل می‌کند و شاید بـه عنوان جایگزینی برای هر کارتی استفاده شود.

نقش جوکر در بازی های ورق

رامی هندی

انواع مختلفی از رامی هندی وجوددارد . جوکرهای موجود در عرشه ممکن اسـت برای تکمیل مجموعه ها و همچنین سکانس هاي‌ واقعی استفاده شوند.

 

هنگامی کـه یک سکانس خالص شکل می‌گیرد، یک جوکر ممکن اسـت برای کمک بـه بازیکن در برنده شدن یک بازی رامی بسیار مهم باشد.

 

سبد

Canasta یک بازی اسـت کـه در ان جوکر و همچنین دوس نقش یک وایلد کارت را بازی می‌کنند. تفاوت جزئی این دو دراین اسـت کـه جوکر 50 امتیاز را در حین تشکیل یک ترکیب نگه می دارد در حالی کـه دوس در هنگام ادغام فقط 20 امتیاز را نگه می دارد. بنابر این جوکر اهمیت بیشتری دارد.

 

توانا

Mighty بازی دیگری اسـت کـه در ان جوکر اهمیت زیادی دارد. درست اسـت کـه در نخستین یا آخرین ترفند نمی‌توان جوکر رابا قدرت بازی کرد. با این حال، جوکر دومین کارت نیرومند دراین بازی اسـت.

 

گام صدا

جوکر در انواع مختلف زمین بـه طور متفاوتی استفاده می‌شود. در عده اي از تغییرات، جوکرها بـه عنوان کارت نقطه استفاده می‌شوند. جوکرها ممکن اسـت از نظر ارزش متفاوت باشند و ممکن اسـت بـه عنوان جوکر نقطه بالا و پایین نامیده شوند.

 

جنگ

جنگ یکیدیگر از بازی هاي‌ کارتی با تغییرات منحصر بـه فرد اسـت. در عده اي از این تغییرات، جوکر بیش از هر کارت دیگری ارزش دارد.

 

تعقیب جوکر

Chase the joker اصلاح شده از بازی خدمتکار قدیمی اسـت. دراین بازی بـه جای آس از جوکر استفاده شده اسـت.

نقش جوکر در بازی های ورق

برو ماهی

Go fish یک بازی کارتی منحصر بـه فرد اسـت کـه بین دو بازیکن انجام می‌شود. دراین بازی از جوکر بـه سادگی برای پیش گیری از تساوی 13-13 جفت استفاده می‌شود.

 

Crazy Eights

استفاده متمایز از جوکر دراین بازی ورق قابل توجه اسـت. دراین بازی وقتی بازیکنی با کارت جوکر بازی می‌کند، بازیکن بعدی وادار میشود از نوبت خود بگذرد.

 

در حالی کـه ارجاعات عجیب‌وغریب زیادی بـه منشا جوکر دریک بازی با ورق وجوددارد، امروزه این کارت برای هر بازی معنای متفاوتی دارد.

 

تعداد زیادی از سایت هاي‌ آنلاین با نمایش هنری کارت هاي‌ جوکر آمده اند. اطلاعات کوچک خودرا در مورد کارت هاي‌ جوکر برای گسترش دانش دوستداران بازی هاي‌ رامی بـه اشتراک بگذارید .

منبع این پست: customessaytw.com

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *