فرم پیش بینی بازی منچستریونایتد و برایتون (لیگ برتر انگلیس، 26 بهمن)

رسانه کاستومه تقدیم میکند

فرم پیش بینی بازی منچستریونایتد و برایتون (لیگ برتر انگلیس، 26 بهمن)

فرم پیش بینی بازی منچستریونایتد و برایتون «لیگ برتر انگلیس»

منچستریونایتد با استقبال از برایتون و هوو آلبیون در اولدترافورد در سه شنبه شب،برای بازگشت بـه مسیرهای پیروزی در لیگ برتر تلاش شیاطین سرخ کـه همان‌ گونه در رده پنجم جدول باقیمانده اند و با یک امتیاز کمتر از چهار تیم برتر، پس از تساوی 1-1 مقابل ساوتهمپتون در روز شنبه وارد این رقابت خواهند شد، فرم پیش بینی بازی منچستریونایتد و برایتون «لیگ برتر انگلیس، 26 بهمن» در حالی کـه برایتون رده نهم با نتیجه 2-0 مقابل واتفورد پیروز شد. 

 

پیش نمایش مسابقه

ناامیدی منچستریونایتد در روز شنبه ادامه یافت، زیرا انها با تساوی 1-1 توسط ساوتهمپتون متوقف شدند ودر نیمه اول بازی توسط جیدون سانچو پیش افتادند ؛ قبل از این کـه چه آدامز در مراحل اولیه دروازه قدیس ها را بـه ثمر رساند. از دوره دوم

 

این دومین بازی متوالی لیگ بود کـه شیاطین سرخ قبل از گل زدن در اوایل نیمه دوم پیش افتادند و این یک تساوی 1-1 دیگر برای تیم رالف رانگنیک بود کـه با یک امتیاز کمتر در رده پنجم جدول قرار دارد. وستهم در رده چهارم قرار گرفت کـه یکشنبه برابر لسترسیتی بـه تساوی رسید.

 

با این حال، آرسنال با دو بازی کمتر از منچستریونایتد تنها یک امتیاز فاصله دارد، بنابر این قهرمان 20 بار انگلیس بـه شدت نیاز دارد کـه اگر می خواهد بـه جمع چهار تیم برتر برسد، حتی با وستهم و تاتنهام هاتسپر، پیروزی‌ها را در جدول قرار دهد. هردو امتیاز در آخر هفته کاهش یافتند.

 

شیاطین سرخ از زمان انتصاب رانگنیک بـه عنوان سرمربی موقت تنها یک بازی در لیگ شکست خورده اند، اما آن ها از 6 بازی اخیر خود در لیگ برتر انگلیس فقط 2 برد را کسب کرده اند، در حالی کـه کریستیانو رونالدو از زمان پیروزی 3-1 مقابل برنلی دراین تیم ثبت نام نکرده اسـت.

 

منچستریونایتد وارد دوره بزرگی از فصل می شود، زیرا انها در آخر هفته آینده در لیگ بـه مصاف رقبای سرسخت خود یعنی لیدز یونایتد خواهند رفت.

فرم پیش بینی بازی منچستریونایتد و برایتون «لیگ برتر انگلیس، 26 بهمن»

قبل از این کـه برای نخستین بازی مرحله یک شانزدهم پایانی لیگ قهرمانان اروپا در 23 فوریه بـه اتلتیکو مادرید سفر کنند، در حالی کـه همچنین وجوددارد. موضوع کوچک دربی منچستر در آغاز ماه مارس.

 

برایتون، همان طور کـه گفته شد، بعدازظهر شنبه با تلاش نیل ماوپی و آدام وبستر در واتفورد دو گل برنده شد ودر نتیجه مرغ دریایی ها را بـه جایگاه نهم جدول رساند.

 

تیم گراهام پاتر دراین فصل از 23 بازی خود در لیگ، 7 برد، 12 تساوی و 4 باخت داشته اسـت کـه تنها سه تیم برتر – منچسترسیتی، لیورپول و چلسی – بازی‌هاي‌ کمتری را در لیگ برتر انگلیس در فصل 2021-2022 باختند. نشان دهنده این اسـت کـه آن ها چقدر تأثیرگذار بوده اند.

 

برایتون در واقع تنها سه امتیاز کمتر از تاتنهام در رده هشتم قرار دارد و شش امتیاز از استون ویلا یازدهم فاصله دارد، بنابر این آن ها مطمئناً در موقعیتی قوی برای رسیدن بـه نیمه اول قراردارند.

 

کـه برای تیمی کـه بـه اتمام رسانده اسـت یک دستاورد قابل توجه خواهد بود. 15؛ 17؛ 15 و 16 از زمان صعود بـه لیگ برتر با کسب مقام دوم در مسابقات قهرمانی 2016-17.

 

مرغ دریایی دراین فصل در لیگ برتر تنها یکبار شکست خورده اسـت کـه بهترین رکورد مشترک با منچسترسیتی اسـت، در حالی کـه آن ها در هفت دوره اخیر خود در لیگ برتر انگلیس شکست نخورده اند، آخرین باخت در خانه بـه ولورهمپتون واندررز در میانه. ماه دسامبر

 

برایتون هر یک از 6 بازی اخیر خود مقابل منچستریونایتد را در تمام رقابت‌ها شکست داده اسـت، از جمله شکست 2-1 زمانی کـه آن ها برای بازی مشابه فصل گذشته بـه اولدترافورد سفر کردند.

فرم پیش بینی بازی منچستریونایتد و برایتون «لیگ برتر انگلیس، 26 بهمن»

اخبار تیم

منچستریونایتد امیدوار اسـت کـه فرد پس از آزمایش مثبت اخیر برای کووید-19 برای انتخاب در معرض باشد، اما برزیلی ممکن اسـت یک‌بار دیگر از دست بدهد، در حالی کـه نمانیا ماتیچ با شکایت از ساق پا دست و پنجه نرم می‌کند.

 

در نتیجه، پل پوگبا میتواند دوباره درکنار اسکات مک تومینای و برونو فرناندز در خط هافبک سه قرار بگیرد و سانچو، مارکوس راشفورد و کریستیانو رونالدو بـه طور بالفعل بـه عنوان سه بازیکن جلو ظاهر شوند.

 

ادینسون کاوانی در مورد شکایت از ناحیه کشاله ران با یک بررسی دیرهنگام مواجه خواهد شد، در حالی کـه میسون گرین وود و اریک بیلی یقیناً غایب هستند، بنابر این تیم مشابه تیم موجود در برابر ساوتهمپتون خواهد بود.

 

هری مگوایر بـه دلیل مبارزاتش در هفته هاي‌ اخیر تحت فشار شدید ویکتور لیندلوف اسـت، اما ملی پوش انگلیسی می‌تواند جایگاه خودرا حفظ کند. هر چند ممکن اسـت تغییری در دفاع چپ رخ دهد و الکس تلس بـه طور بالفعل بـه جای لوک شاو وارد زمین شود.

فرم پیش بینی بازی منچستریونایتد و برایتون «لیگ برتر انگلیس، 26 بهمن»

در مورد برایتون، جرمی سارمینتو و انوک موپو بـه دلیل مصدومیت در معرض نیستند، اما میهمانان در شرایط بسیار خوبی برای حضور در مسابقه سه شنبه قراردارند.

 

پس از بازگشت از وظیفه بین المللی، ایو بیسوما میتواند برای شروع وارد زمین شود، در حالی کـه لئاندرو تروسارد برای شریک شدن با موپای دریک سوم پایانی زمین در اولدترافورد تلاش میکند، کـه میتواند منجر بـه سقوط دنی ولبک، مهاجم سابق منچستریونایتد بـه نیمکت شود.

 

انتظار نمی‌رود شگفتی هاي‌ زیادی در ترکیب یازده تیم میهمان رخ دهد، با ترکیب 3-5-2 دوباره آدام لالانا ؛ در حالی کـه طارق لمپتی – هدف نقل و انتقالات ادعایی شیاطین سرخ – باید در نقش مدافع کناری ظاهر شود. .

 

ترکیب احتمالی منچستریونایتد:

دخیا; دالوت، واران، مگوایر، تلس؛ مک تومینای، پوگبا؛ راشفورد، فرناندز، سانچو؛ رونالدو

 

ترکیب احتمالی برایتون و هوو آلبیون:

سانچز; ولتمن، دانک، وبستر؛ لامپتی، لالانا، بیسوما، مدر، کوکورلا؛ Maupay، Trossard

 

پیش بینی : منچستریونایتد 2-1 برایتون اند هاو آلبیون

در حال حاضر حمایت از منچستریونایتد برای بسته نگه داشتن دروازه دشوار اسـت و ما انتظار داریم برایتون سه شنبه شب گلزنی کند.

 

با این حال، شیاطین سرخ نیاز مبرمی بـه پیروزی دارند و ما معتقدیم کـه تیم میزبان بـه نوعی راه خودرا بـه سه امتیاز بسیار مهم در برابر تیم پاتر طی خواهد کرد ودر این روند بـه رده چهارم جدول صعود خواهد کرد.

 

منچستریونایتد با میزبانی سه شنبه شب در اولدترافورد از برایتون اند هاو آلبیون برای بازگشت بـه مسیرهای پیروزی ناامید خواهد بود .

 

منچستریونایتد از زمان آخرین وقفه بین‌ المللی، سه بازی انجام داده اسـت کـه در ان برتری را از ان خود کرده و سپس ان را رها کرده و بـه بن بست 1-1 رضایت داده اسـت.

 

این الگویی اسـت کـه بـه نظر نمی‌رسد از ان خارج شوند و هواداران منچستریونایتد را ناامید کرده و بـه درستی اینکار را انجام داده اسـت.

 

ان‌ها بازی‌ها را اخیراً شروع کرده‌اند، اما نتوانسته‌اند در طول یک بازی سطوح با شدت بالایی را حفظ کنند. خطاهای فردی برای آن ها نیز گران تمام شده اسـت.

 

بازیکنانی مانند جیدون سانچو، پل پوگبا و رافائل واران در هفته‌هاي‌ اخیر درخشیده‌اند، اما در مورد تعداد زیادی از بازیکنان دیگر نمیتوان چنین گفت.

فرم پیش بینی بازی منچستریونایتد و برایتون «لیگ برتر انگلیس، 26 بهمن»

اینستاگرام منچستریونایتد

منچستر یونایتد

برونو فرناندز هنوز هم در ایجاد موقعیت از بقیه بالاتر اسـت. اما اتمام آن ها افتضاح بوده اسـت. مارکوس راشفورد و کریستیانو رونالدو در هفته‌هاي‌ اخیر بدتر شده‌اند و فصل ترسناک هری مگوایر همان‌ گونه بدتر میشود. لوک شاو اکنون در هردو شکست اخیر منچستریونایتد نقش گلزن رقیب را بازی کرده اسـت.

 

رالف رانگنیک بـه وضوح ایده‌هاي‌ زیادی دارد، اما این کـه آیا این تیم ظرفیت تبدیل ان‌ها بـه نتایج را دارد یا نه، یک بازی توپ کاملاً متفاوت اسـت. پس از بازی مقابل برایتون، همه ی چیز برای شیاطین سرخ سخت خواهد شد زیرا آن ها وارد انبوهی از بازی هاي‌ پرمخاطب میشوند.

 

انها در حال حاضر با 40 امتیاز از 24 بازی در رده پنجم جدول لیگ برتر قراردارند. آرسنال 39 امتیاز دارد و دو بازی کمتر انجام داده اسـت. اسپرز 36 امتیاز دارد و فقط 21 بازی کرده اسـت.

 

از سوی دیگر، برایتون اند هاو آلبیون در روز شنبه نمایشی برتر مقابل واتفورد ارائه داد و یک برد تا حد زیادی آسان 2-0 را بـه دست آورد. انها هر سه بازی قبلی خود در لیگ برتر رابا نتیجه 1-1 مساوی کرده بودند.

 

برایتون در حالی کـه بـه مصاف منچستریونایتد می‌رود، هفت بازی پیاپی بدون شکست را پشت سر می‌گذارد. شیاطین سرخ در تبدیل شانس هاي‌ خود ضعیف عمل کرده اند و مرغ هاي‌ دریایی بـه هرحال چیز زیادی از دست نمیدهند.

 

برایتون مشکلات زیادی را برای خط دفاعی منچستریونایتد ایجاد خواهد کرد، اما بـه احتمال زیاد این یک رقابت در قفس خواهد بود.

 

منچستریونایتد و برایتون اند هاو آلبیون رودررو و شماره های کلیدی

منچستریونایتد در دو دیدار از سه دیدار اول خود مقابل برایتون اند هاو آلبیون در لیگ برتر شکست خورد. اما از ان زمان انها تمام پنج بازی اخیر خودرا برده اند.برایتون اند هوو آلبیون هرگز در هیچ رقابتی در خارج از خانه مقابل منچستریونایتد پیروز نشده اسـت. آن ها در اولدترافورد دو تساوی و 11 باخت داشته اند.

 

برایتون هرگز دریک بازی خارج از خانه در لیگ برتر مقابل منچستریونایتد یا منچسترسیتی پیروز نشده اسـت. انها سه تساوی و 16 باخت داشته اند. فقط هال سیتی «23 بازی» بیشتر مقابل دو غول منچستر انجام داده و حتی یک برد هم نداشته اسـت.

 

مرغ دریایی ها از 20 بازی خارج از خانه خود در لیگ برتر کـه در اواسط هفته انجام داده اند، فقط 2 برنده شده اند.شیاطین سرخ دراین فصل لیگ برتر 13 امتیاز از مقام هاي‌ قهرمانی خود افت کرده اند. انها برتری خودرا در سه بازی اخیر خود در تمام رقابت ها از دست داده اند.

 

پیش بینی منچستریونایتد مقابل برایتون اند هاو آلبیون

بازیکنان منچستریونایتد بـه دلیل این کـه بـه اندازه کافی تهاجمی نیستند و گرسنگی کافی نشان نمیدهند، مورد انتقادات زیادی قرار گرفته اند. گذشته از حدس و گمان، انها برای جادوهای بزرگ در طول هر بازی پیشی می‌گیرند و اکثر تیم ها میتوانند از ان بهره ببرند.

 

مردان گراهام پاتر بـه خوبی دریل هستند و یک مارک هیجان انگیز از فوتبال بازی می‌کنند کـه باعث می شود خطوط نگرانی سراسر چهره هری مگوایر را فرا بگیرد. این بازی دارای امضای 1-1 برایتون در سراسر ان اسـت.

 

پیش بینی: منچستریونایتد 1-1 برایتون اند هوو آلبیون

 

منبع این پست: customessaytw.com

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *