فرم پیش بینی بازی برایتون و لیورپول (لیگ برتر انگلیس)

رسانه کاستومه تقدیم میکند

فرم پیش بینی بازی برایتون و لیورپول (لیگ برتر انگلیس)

فرم پیش بینی بازی برایتون و لیورپول «لیگ برتر انگلیس»

برایتون اند هوو آلبیون کـه با یک نبرد سخت برای پایان دادن بـه 4 بازی باخت در لیگ برتر روبه‌رو اسـت، روز شنبه وقت ناهار از لیورپول در ورزشگاه آمکس استقبال میکند.فرم پیش بینی بازی برایتون و لیورپول در لیگ برتر انگلیس را در سایت سیگاری بت انجام دهید.

 

مرغ دریایی ها آخرین بازی خودرا 2-1 مغلوب نیوکاسل یونایتد کردند، در حالی کـه تیم یورگن کلوپ در اواسط هفته بـه مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا رسید.

 

پیش نمایش مسابقه

مطمئناً دیدن برایتون و لیورپول در ساعت 12:30 بعد از ظهر در حال قفل کردن بوق‌هاي‌ یکبار دیگر – تقریبا دو سال بعد از غرغر پرشور کلوپ در آمکس در بازی‌هاي‌ ناهار پس از تلاش‌هاي‌ اروپایی تیمش – طعنه‌آمیز اسـت – اما مرغ‌هاي‌ دریایی در بهترین حالت وارد این رقابت نمیشوند. فرم.

 

تیم گراهام پاتر پس از نتایج بدی کـه داشت، بازرسی خودرا در نیمه اول از دست داد و نتوانست جلوی قهرمان نیوکاسل یونایتد را در سنت جیمز پارک بگیرد، با رایان فریزر و فابیان شار قبل ازتسلیت لوئیس دانک . شکست 2-1

 

مرغ‌هاي‌ دریایی حداقل توانستند بـه سه بازی متوالی بدون گل لیگ برتر پایان دهند، اما چهارمین شکست متوالی در لیگ برتر باعث شد تا انها در رده سیزدهم جدول پیش از بازی‌هاي‌ آخر هفته قرار بگیرند، زیرا یکی از سه تیم در حال حاضر در رده 33 قرار دارد. نکته ها.

 

فاصله دو امتیازی با ساوتهمپتون رده دهمی پس از باخت قدیس در میانه هفته مقابل نیوکاسل یونایتد بـه هیچ عنوان غیرقابل حل نیست، اما تیم پاتر در هفته هاي‌ اخیر لمس طلایی خودرا از دست داده اسـت و همچنین در هر چهار گل اخیر خود حداقل دو گل دریافت کرده اسـت. شکست ها

 

برایتون همچنین تنها یک برد از 10 بازی اخیر خود در لیگ برتر در آمکس از ابتدای اکتبر بـه دست آورده اسـت – از 12 بازی اخیر کـه در خانه پیشنهاد شده اسـت فقط 2 امتیاز گرفته ودر تمام فصل فقط 10 گل در زمین آشنا زده اسـت – و لیورپول. حال و حوصله اي برای تسلیم شدن ندارند

فرم پیش بینی بازی برایتون و لیورپول «لیگ برتر انگلیس، 21 اسفند»

فرم پیش بینی بازی برایتون و لیورپول «لیگ برتر انگلیس، 21 اسفند»

الکسیس سانچز خاطرات خوبی از آنفیلد از دوران حضورش بـه عنوان بازیکن آرسنال نداشت و روند بد مرسی سایدی او در لیگ قهرمانان اروپا ادامه یافت، با دو چالش بزرگ روی تیاگو آلکانترا و فابینیو کـه وی را برای حمام زودهنگام در بازی برگشت فرستاد. تساوی شانزدهم نهایی آن ها

 

کارت قرمز سانچز دو دقیقه بعد از صاعقه لائوتارو مارتینز بـه اینتر رسید کـه بـه اینتر امیدوار بود تا بازی را تغییر دهد، اما تیم کلوپ پس از موفقیت در بازی رفت در سن سیرو با خیال آسان با نتیجه 2-1 در مجموع بـه مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد.

 

با این حال، برد 12 بازی قرمزها در تمامی رقابت‌ها بـه دست نراتزوری پایان یافت، در حالی کـه انها برای نخستین بار در بیش از یکسال گذشته در آنفیلد شکست خوردند، اما در داخل کشور، این باشگاه قدرت بـه برتری داشته اسـت. 

 

در واقع، پیروزی 1-0 مقابل وستهم یونایتد شنبه گذشته، هفتمین پیروزی قرمزها در لیگ برتر را رقم زد، اگر چه آن ها با یک بازی کمتر از منچسترسیتی صدرنشین فاصله دارند و هر بازی اکنون فینال جام حذفی اسـت. برای بازدیدکنندگان چهارگانه تعقیب.

 

هفت پیروزی لیورپول در لیگ برتر همچنین باعث شده اسـت کـه انها تنها دو گل دریافت کنند و 19 گل بـه ثمر رسانده باشند، اگر چه انها نتوانسته اند هیچ یک از سه بازی اخیر خودرا در برابر برایتون کـه موفق بـه تساوی 2-2 در آنفیلد نجات دهند، ببرند.

 

اخبار تیم

پاتر، سرمربی برایتون اذعان کرده اسـت کـه آدام وبستر احتمالاً تا بعد از تعطیلات بین‌ المللی مصدوم خواهد ماند و مدافع میانی همان‌ گونه در تلاش برای غلبه بر مصدومیت کشاله ران اسـت.

 

Enock Mwepu و Jeremy Sarmiento در حال بهبودی خود از مشکلات ران هستند ودر حال رقابت برای حضور دراین آخر هفته هستند، و پاتر هیچ نگرانی جدیدی از شکست نیوکاسل گزارش نکرد.

 

آدام لالانا و ایو بیسوما ؛ بازیکن سابق لیورپول میتوانند برای حضور بیشتر در خط هافبک مقابل قرمزها بازگردند، در حالی کـه نیل موپای نیز برای فراخواندن دنی ولبک در خط حمله رقابت می‌کند.

 

در مورد لیورپول، روبرتو فیرمینو علیرغم شرکت در تمرینات کامل، کاملاً آماده بازگشت مقابل اینتر نبود، اما کلوپ تأیید کرده اسـت کـه مهاجم برزیلی این آخر هفته بـه ترکیب تیم بازخواهد گشت.

 

باید دید کـه ضربه اي کـه ابراهیما کوناته در اوایل هفته متحمل شد، وی را از این بازی دور نگه می دارد یا خیر، اما کلوپ هیچ نگرانی عمده اي برای کار در زمان حساس فصل ندارد.

 

باوجود این کـه جوردن هندرسون و لوئیز دیاز آماده بازگشت بـه ترکیب اول هستند، میتوان پیش از سفر بـه آرسنال در هفته آینده تغییراتی را انتظار داشت ؛ در حالی کـه تیاگو ممکن اسـت پس از بازگشت از مشکل همسترینگ استراحت کند.

 

سرمربی قرمزها در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی خود فاش کرد کـه تیمش با برخی مسائل جدید COVID-19 دست و پنجه نرم میکند ؛ اما هویت بازیکنان آسیب دیده ناشناخته اسـت.

فرم پیش بینی بازی برایتون و لیورپول «لیگ برتر انگلیس، 21 اسفند»

ترکیب احتمالی برایتون و هوو آلبیون:

سانچز; ولتمن، دانک، دافی؛ لمپتی، مدر، بیسوما، گراس، کوکورلا؛ تروسارد، موپای

 

ترکیب احتمالی لیورپول:

آلیسون; الکساندر-آرنولد، ماتیپ، ون دایک، رابرتسون؛ هندرسون، فابینیو، کیتا؛ صلاح، مانه، دیاز

 

پیش گویی : برایتون اند هاو آلبیون 0-2 لیورپول

خستگی بـه زودی برای این لباس پرکار لیورپول شروع می شود، اگر قبلاً اینطور نبوده اسـت، اما دیدار با یک برایتون نامتعارف فرصتی عالی برای قرمزها برای بازگشت بـه مسیرهای پیروزی اسـت.

 

مرغ‌هاي‌ دریایی در ماه‌هاي‌ اخیر ثابت کرده‌اند کـه مهره‌اي سخت برای تیم کلوپ هستند، اما نمایش‌ها و گل‌هاي‌ خانگی برای میزبان کـه احتمالاً توسط قرمزهای قهرمان قهرمانی کنار گذاشته می شود، بـه چشم نمی خورد.

 

منبع این پست: customessaytw.com

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *