فرم پیش بینی بازی منچسترسیتی و اسپورتینگ (لیگ قهرمانان اروپا، 18 اسفند)

رسانه کاستومه تقدیم میکند

فرم پیش بینی بازی منچسترسیتی و اسپورتینگ (لیگ قهرمانان اروپا، 18 اسفند)

پیش بینی بازی منچسترسیتی و اسپورتینگ «لیگ قهرمانان اروپا، 18 اسفند»

منچسترسیتی پس از پیروزی قاطع 5-0 در بازی رفت، روز چهارشنبه برای بازی برگشت مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در اتحاد از اسپورتینگ لیسبون استقبال کرد.فرم پیش بینی بازی منچسترسیتی و اسپورتینگ در لیگ قهرمانان اروپا در تاریخ 18 اسفند در سایت سیگاری بت انجام دهید.

 

سیتیزن ها در مرحله یک چهارم نهایی رقابت ها یک پای خودرا محکم دارند و تلاش می‌کنند امیدهای خودرا برای کسب سه گانه داخلی و قاره اي زنده نگه دارند.

 

پیش نمایش مسابقه

پپ گواردیولا نیازی بـه یادآوری ندارد کـه چگونه لیگ قهرمانان اروپا در طول دوران حضورش در منچسترسیتی بارها و بارها از او دوری کرده اسـت، اما تیمش در نخستین بازی مرحله یک شانزدهم نهایی خود مقابل قهرمان پرتغال، یک نشانگر را نشان داد.

 

برناردو سیلوا دو ضربه را همراه با تلاش رحیم استرلینگ ؛ ریاض محرز و فیل فودن زد تا در طول 90 دقیقه نتیجه را بـه طور موثری از بین ببرد، و حریف سرسخت منچستریونایتد روز یکشنبه در دیدار با حریف سرسخت منچستریونایتد، یک خط بی رحمانه مشابه بـه نمایش درآمد.

 

در واقع، مردان گواردیولا بـه همسایه‌هاي‌ پر سر و صدا سابق خود در بازی 4-1 درس فوتبال آموختند تا با کسب هفت بازی از هشت بازی آخر خود در تمامی رقابت‌ها، سیتی در 7 بازی از هشت بازی آخر خود در تمامی رقابت‌ها پیش از بازی برگشت، مجدداً برتری شش امتیازی خودرا در رده‌بندی لیگ برتر حفظ کنند. .

 

از فصل 2016-2017 سیتیزن ها نتوانسته اند تا مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کنند و این هفته نیز برشی از تاریخ در خط اسـت، زیرا سیتی می تواند رکورد 6 برد متوالی خانگی را بـه دست آورد. در مرحله حذفی لیگ قهرمانان

فرم پیش بینی بازی منچسترسیتی و اسپورتینگ

علاوه بر این، هر یک از 10 بازی خانگی آخر سیتی در رقابت هاي‌ نخبگان اروپا، قهرمان لیگ برتر را برنده شده اسـت – با زدن حداقل دو گل در هر موقعیت – و اسپورتینگ در واقع این هفته فقط برای افتخار بازی میکند.

 

در حالی کـه مطمئناً هیچ خجالت آور نیست کـه در برابر من سیتی در رده دوم بهترینها قرار بگیریم، نحوه تسلیم شدن اسپورتینگ در خانه مقابل قهرمان انگلیس برای روبن آموریم ؛ کـه تیمش برای صعود باید بزرگ ترین بازگشت تاریخ لیگ قهرمانان را داشته باشد، نگران کننده بود.

فرم پیش بینی بازی منچسترسیتی و اسپورتینگ «لیگ قهرمانان اروپا، 18 اسفند»

تعجبی نخواهد داشت کـه بدانیم هیچ تیمی با رمونتادای حيرت آور بارسلونا در برابر پاری سن ژرمن پنج سال پیش «0-4 خارج از خانه و 6 بازی خارج از خانه و 6 گل» هیچ تیمی از 5 گل کسری بازی رفت برای صعود بـه لیگ قهرمانان اروپا بازگشته اسـت. -1 در خانه» نشان دهنده بهترین چیز بعدی اسـت.

فرم پیش بینی بازی منچسترسیتی و اسپورتینگ

نکته جالب‌تر برای اسپورتینگ، ان‌ها اجازه نداده‌اند سرشان در بازی‌هاي‌ داخلی پایین بیاید و با دو برد و یک تساوی در سه بازی آخر خود در لیگ برتر لیگ برتر، از جمله پیروزی 2-0 مقابل آروکا در روز شنبه بـه لطف اسلام سلیمانی ؛ وارد بازی برگشت شدند. بریس

 

اسپورتینگ هرگز از مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود نکرده اسـت و بعید اسـت کـه این هفته تغییر کند.

 

زیرا تیم پرتغالی تنها یک‌بار پیش از این در فصل 09-2008 بـه این نتیجه رسیده اسـت و از قضا بازی اول ان تساوی را 5- باخته اسـت. 0 بـه بایرن مونیخ غول هاي‌ آلمانی در ادامه کار رابا پیروزی بیشتر در بازی برگشت 7-1 تکمیل کردند.

 

منچسترسیتی و اسپورتینگ تا بـه حال تنها یکبار در اتحاد پیش از این بـه مصاف هم رفته اند – در حالی کـه سیتیزن ها در مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا بـه پیروزی 3-2 رسیدند اما روی گل هاي‌ خارج از خانه حذف شدند – و مطمئناً یک یا دو ضربه تسلیت بخش خواهد بود. تنها شادی بالفعل برای بازدیدکنندگان در روز چهارشنبه.

 

اخبار تیم

این هفته، کایل واکر ؛ مدافع راست منچسترسیتی باید دومین محرومیت از سه جلسه محرومیت اروپایی خودرا سپری کند، بنابر این الکساندر زینچنکو می تواند انتظار داشته باشد کـه در سمت چپ بـه خدمت گرفته شود، زیرا ژائو کانسلو در سمت راست جای وی را می‌گیرد.

 

گواردیولا بـه دلیل آسیب دیدگی همسترینگ باید حداقل 4 هفته بدون روبن دیاس کار کند و باید دید کـه آیا ناتان آکه میتواند بـه موقع برای بازی در روز چهارشنبه بـه میدان برود یا نه، در حالی کـه کول پالمر و زک استفن بـه بازی ادامه میدهند. بـه ترتیب با آسیب هاي‌ پا و کمر مبارزه می‌کنند.

 

با تساوی تمام بـه جز برد، گواردیولا ممکن اسـت ترجیح دهد بـه کوین دی بروین استراحت دهد – کـه اگر در این جا کارت زرد بگیرد، بازی اول یک چهارم نهایی را از دست میدهد – زیرا ایلکای گوندوغان بـه موتورخانه بازگشته اسـت.

 

در مورد اسپورتینگ، آموریم تعلیق خودرا دارد تا در قالب ماتئوس نونس کار کند، بنابر این مانوئل اوگارته باید این هفته بـه عنوان جانشین میهمانان باشد.

 

دو نام بزرگ در ژائو پالهینیا و پدرو گونکالس نیز احتمالاً بـه دلیل مصدومیت از دست خواهند رفت، بنابر این آمورین ممکن اسـت وادار شود اوگارته رابا داریو اسوگو 16 ساله در وسط قرار دهد.

 

پدرو پوررو، بازیکن قرضی منچسترسیتی احتمالاً دوباره در سمت راست مقابل باشگاه مادرش صف آرایی خواهد کرد، در حالی کـه یک ضربات دو نفره بین سلیمانی و پائولینیو برای هدایت خط اسـت.

فرم پیش بینی بازی منچسترسیتی و اسپورتینگ «لیگ قهرمانان اروپا، 18 اسفند»

اینستاگرام منچسترسیتی

ترکیب احتمالی منچسترسیتی:

ادرسون; کانسلو، استونز، لاپورته، زینچنکو؛ گوندوگان، فرناندینیو، سیلوا؛ محرز، عیسی، استرلینگ

 

ترکیب احتمالی اسپورتینگ لیسبون:

آدان; ریس، کوتس، ایناسیو; Porro، Ugarte، Essugo، Vinagre; سارابیا، سلیمانی، ادواردز

 

پیش بینی : منچسترسیتی 3-0 اسپورتینگ لیسبون

اسپورتینگ می تواند بدون ترس در اتحاد بازی کند، زیرا می داند کـه تلاش‌هاي‌ انها احتمالاً در هر صورت بی‌نتیجه خواهد بود، اما غیبت دو هافبک کلیدی خطری برای میهمانان محاصره شده بـه همراه دارد.

 

سیتی با توجه بـه برتری 5 گلی کـه دارد، نیازی بـه احتیاط ندارد، اما گواردیولا همان‌ گونه انتظار دارد کـه تیمش با شروع آماده سازی مرحله یک چهارم نهایی، با کمترین مشکل پیروز شود.

 

منبع این پست: customessaytw.com

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *