آیا خواندن کتاب در مورد استراتژی قمار همچنان سودآور است ؟

رسانه کاستومه تقدیم میکند

آیا خواندن کتاب در مورد استراتژی قمار همچنان سودآور است ؟

آیا خواندن کتاب در مورد استراتژی قمار همچنان سودآور است ؟

زمانی کـه من قمار را شروع کردم، فقط دو راه برای یادگیری در مورد استراتژی قمار وجود داشت. شـما می توانید کتاب بخوانید یا از تجربه یاد بگیرید.آیا خواندن کتاب در مورد استراتژی قمار همچنان سودآور است ؟این سوال بسیار مهم اسـت کـه با توجه بـه تجربه و نیز موفقیت هاي‌ زیاد دراین پست اثبات می‌شود.

 

اکنون می توانید هر اطلاعاتی را کـه نیاز دارید بـه صورت آنلاین پیدا کنید، و هنگامی کـه نحوه جستجوی موثر را یاد گرفتید، همه ی اطلاعات در مدت زمان کوتاهی در معرض هستند.

 

آیا دلیلی برای خرید و خواندن کتابهای استراتژی قمار با اینترنت وجوددارد کـه در رایانه و تلفن شـما موجود اسـت؟

برای این کـه یاد بگیرید چگونه برنده شوید، لازم نیست کتاب‌هایي درباره استراتژی قمار بخوانید، اما من همان‌ گونه خواندن را توصیه میکنم. دراین پست توضیح خواهم داد کـه چرا خواندن کتاب در مورد استراتژی قمار همان‌ گونه سودآور اسـت.

 

نسبت پاداش هزینه

من حدود 35 سال اسـت کـه کتاب هاي‌ قمار میخرم و می خوانم. زمانی کـه قمار را شروع کردم، هیچ کس در مورد اینترنت چیزی نشنیده بود.

 

من در حال قمار و باخت بودم و می دانستم کـه اگر میخواهم شانسی برای برنده شدن داشته باشم بـه کمک نیاز دارم. بنابر این شروع کردم بـه رفتن بـه کتابخانه و کتابفروشی ها بـه دنبال کتاب هایي در مورد قمار.

 

در طول سال‌ها، من 100 کتاب در مورد قمار خوانده ام و هنوز هم صاحب بیش از 100 کتاب قمار هستم. من 100 دلار برای یک کتاب استراتژی قمار پرداخت کرده ام، اما توانسته ام بیشتر کتاب هایي را کـه دارم با قیمت 5 تا 20 دلار بخرم.

 

شـما می توانید یک کتابخانه استراتژی قمار جامد بدون بیش از 10 دلار بـه ازای هر کتاب بـه طور متوسط ​​بسازید

 

اگر مایل بـه خرید کتاب هاي‌ دست دوم هستید، می توانید کتاب هاي‌ استراتژی قمار عالی رابا هزینه کم پیدا کنید. خبر خوب این اسـت کـه استراتژی قمار جامد کـه 20 سال پیش نوشته شده اسـت.

 

امروزه هنوز یک استراتژی قمار محکم اسـت، بنابر این نیازی بـه سرمایه گذاری روی کتاب هاي‌ جدید ندارید.

 

وقتی بـه هزینه یک کتاب در مقابل پاداش التیام نتایج قمار خود نگاه میکنید، خرید و خواندن کتاب هاي‌ قمار سرمایه خوبی اسـت.

 

تنها گزینه غیر از خواندن کتاب برای التیام استراتژی قمار من تجربه زمانی بود کـه قمار را شروع کردم. مشکل یادگیری استراتژی قمار با تجربه این اسـت کـه گران اسـت.

 

برای کسب تجربه قمار، باید پول را در معرض خطر قرار دهید. حتی اگر از هر اشتباهی کـه مرتکب میشوید چیزی یاد بگیرید، بازهم راه پرهزینه اي برای تحصیل اسـت.

 

آیا حاضرید 10 دلار سرمایه گذاری کنید تا احتمالاً چیزی را بیاموزید کـه در طول زندگی شـما 1000 دلار ارزش داشته باشد؟ وقتی کتاب‌هاي‌ قمار خوب میخرید و می خوانید، این همان سرمایه‌گذاری اسـت کـه انجام میدهید.

آیا خواندن کتاب در مورد استراتژی قمار همچنان سودآور است؟

آیا خواندن کتاب در مورد استراتژی قمار همچنان سودآور است

حفظ دانش

بهترین راه برای من برای یادگیری در مورد چیزی خواندن در مورد ان اسـت. میدانم کـه عده اي از مردم با تماشای چیزی بیشتر یاد میگیرند.

 

برخی با شنیدن یاد می‌گیرند و برخی دیگر با انجام کارها بیشتر یاد می‌گیرند. حقیقت این اسـت کـه استفاده از ترکیبی از خواندن، مشاهده کردن، گوش دادن و انجام دادن بهترین راه برای یادگیری مهارت هاي‌ جدید اسـت.

 

مهم نیست کـه چه روشی از یادگیری برای شـما بهتر عمل میکند. اگر می‌خواهید بـه بهترین قماربازی تبدیل شوید، باید خواندن را در برنامه خود قرار دهید. خواندن کتاب هاي‌ خوب در مورد استراتژی قمار بـه شـما کمک می‌کند تا دانش خودرا حفظ کنید.

 

وقتی یک کتاب قمار خوب میخرید، میتوانید ان را بخوانید و شروع بـه حفظ دانش موجود درکتاب کنید. و می توانید بـه عقب برگردید و ان را دوباره بخوانید تا دانش بیشتری را حفظ کنید.

 

وقتی کتاب قمار می خوانم، مهمترین نکات را یاد می گیرم و مهمترین فصل ها را نشانه گذاری می کنم. سپس، وقتی در آینده بـه کتاب برمی گردم، لازم نیست کل کتاب را دوباره بخوانم. در عوض، صفحات و فصول مهم را می خوانم تا در مورد مهم‌ترین چیزهای کتاب بیشتر بدانم.

 

شـما می توانید در مورد استراتژی قمار آنلاین بخوانید . حقیقت این اسـت کـه من علاوه بر خواندن کتاب، مقالات و پست هاي‌ زیادی را در مورد استراتژی قمار آنلاین نیز می خوانم. البته با خواندن کتاب ها بیشتر حفظ می کنم، اما از خواندن پست هاي‌ استراتژی آنلاین نیز چیزهای زیادی یاد گرفته ام.

 

شـما باید بهترین روش هاي‌ یادگیری را پیدا کنید تا دانش خودرا تا حد امکان حفظ کنید. اما خواندن کتاب بـه شـما کمک میکند تا دانش و همچنین هر کار دیگری را کـه انجام می دهید حفظ کنید.

 

شما چند سال دارید؟

من در دهه 50 هستم و دو فرزند دارم. روشی کـه بـه من یاد دادند در زمان بزرگ شدن چیزهایی را یاد بگیرم با روشی کـه بـه بچه هایم یاد داده اند متفاوت اسـت. بچه هاي‌ من تمام وقت خودرا صرف رایانه و تلفن می کنند و ارزش خواندن کتاب توسط سیستم مدرسه بـه آن ها آموزش داده نشده اسـت.

 

البته، من ارزش مطالعه را بـه فرزندانم آموخته ام و هر دوی انها بسیار بیشتر از افراد معمولی همسن خود میخوانند. اما بـه تعداد زیادی از افراد در نسل هاي‌ کوچک تر از من هرگز اهمیت خواندن آموزش داده نشده اسـت.

 

خبر خوب این اسـت کـه هنوز برای استفاده از کتاب خواندن دیر نشده اسـت. اگر نمی‌توانید کتاب هاي‌ زیادی در مورد استراتژی قمار بخرید، بـه کتابخانه بروید. خجالت آور اسـت کـه افراد بیشتری از منابع رایگان موجود در کتابخانه ها استفاده نمی‌کنند.

 

سن بـه طور مستقیم با تعداد افراد استفاده از کتابخانه ها مرتبط اسـت. بنابر این اگر بـه اندازه من یا بزرگ تر هستید، احتمالاً از کتابخانه استفاده می‌کنید زیرا این تمام چیزی اسـت کـه در زمان بزرگ شدن در معرض بود.

 

اجازه ندهید سن شـما مانع ایجاد دانش شود. شـما باید از هر منبعی کـه در معرض دارید استفاده کنید و کتاب ها و کتابخانه ها منابع ارزشمندی هستند.

 

پشته ای از کتاب ها

من چندین قفسه پر از کتاب هاي‌ قمار دارم. من خوش شانس هستم کـه کتابخانه گسترده اي از کتاب هاي‌ مربوط بـه استراتژی قمار را بـه دست آورده و نگه‌داری می کنم. اما لازم نیست 100 کتاب قمار داشته باشید تا دانش خودرا بسازید.

 

من دوست دارم وارد دفترم شوم و همه ی کتاب‌ها را در قفسه‌ها و پشته‌ها ببینم. من قفسه هایي برای هر موضوعی کـه از ان لذت می‌برم اختصاص داده شده اسـت. همه ی با دیدن مجموعه اي از کتاب ها در مورد یکی از موضوعات مورد علاقه خود، مانند من احساس نمیکنند.

 

اما اگر پشته اي کتاب نداشته باشید، چگونه می‌دانید چه احساسی نسبت بـه یک پشته کتاب دارید؟

نگرانی تعداد زیادی از مردم این اسـت کـه برای ساخت کتابخانه خود چقدر باید روی کتاب سرمایه گذاری کنند. توانایی خرید کتاب هاي‌ دست دوم با قیمت 5 تا 10 دلار یکی از مواردی اسـت کـه دراین زمینه کمک کننده اسـت.

 

اما زمینه دیگری وجوددارد کـه در دهه گذشته برای افرادی کـه میخواهند کتابخانه خودرا گسترش دهند مفید بوده اسـت.

 

وقتی شروع بـه خرید کتاب کردم، باید جلد، پشت جلد و لیست مطالب را مرور میکردید تا ببینید آیا کتاب ارزش خرید دارد یا خیر. اما اکنون، من از اینترنت برای شناسایی بهترین کتاب‌هاي‌ قمار برای خرید استفاده میکنم.

 

در انجمن هاي‌ قمار و سایت هایي کـه کتاب می‌فروشند بـه دنبال کتاب هایي می‌گردم کـه نخوانده ام. سپس، وقتی در مورد یک کتاب جدید یاد میگیرم، نظراتی را میخوانم کـه توسط افراد دیگری کـه کتاب را خوانده‌اند نوشته‌اند.

 

با خواندن نظرات سایر قماربازان، کتاب هایي را کـه نیازی بـه خرید آن ها ندارم و کتاب هایي کـه می‌توانند بـه من کمک کنند را شناسایی می کنم. البته، من هنوز ترجیح می‌دهم.

 

یک کتاب خوب داشته باشم تا مطالعه آنلاین، اما از اینترنت برای کمک بـه صرفه جویی در هزینه با شناسایی کتاب هایي کـه نیازی بـه خرید ندارم، استفاده می کنم.

آیا خواندن کتاب در مورد استراتژی قمار همچنان سودآور است؟

نصیحت بد

بزرگ ترین مشکل با خواندن مطالب در مورد استراتژی قمار آنلاین این اسـت کـه توصیه هاي‌ بد زیادی در معرض اسـت. هر شخصی می‌تواند چیزی را آنلاین بنویسد، مهم نیست کـه درست یا نادرست باشد.

 

حقیقت این اسـت کـه کتاب‌هایي درباره استراتژی قمار وجوددارد کـه خوب نیستند. اما نسبت کتاب هاي‌ خوب بـه بد بسیار بهتر از نسبت اطلاعات خوب بـه بد اسـت کـه در فضای آنلاین موجود اسـت.

 

اکثر کتاب‌ها یک فرآیند ویرایش کامل را طی می کنند و اگر اطلاعات خوبی نداشته باشند هرگز چاپ نمی شوند. بیشتر اطلاعات منتشر شده بـه صورت آنلاین از طریق هیچ ویرایشی انجام نمیشود و هیچ کس بـه خود زحمت بررسی حقایق را نمی‌دهد.

 

انتشار کتاب بـه صورت شخصی ساده‌تر از گذشته اسـت، بنابر این کتاب‌هاي‌ بدی درباره استراتژی قمار موجود اسـت. اما شـما می توانید همان کاری را کـه من انجام می‌دهم انجام دهید و نظرات سایر خوانندگان را بخوانید تا از اکثر این کتاب ها اجتناب کنید.

 

توصیه هاي‌ بد استراتژی قمار میتواند هزینه زیادی برای شـما داشته باشد، درست مانند مشاوره خوب می‌تواند پول زیادی برای شـما ایجاد کند.

 

نتیجه

خواندن کتاب در مورد استراتژی قمار هنوز یک راه سودآور برای سرمایه گذاری زمان و پول شـما اسـت. یک کتاب قمار خوب میتواند بسیار بیشتر از هزینه کتاب برای شـما درآمد داشته باشد.

 

شـما هنوز هم باید از تجربه یاد بگیرید و از اشکال دیگر یادگیری استفاده کنید، اما خواندن یکی از بهترین راه‌ها برای سرمایه‌گذاری زمان و پول اسـت.

 

از اینترنت برای یافتن کتاب هاي‌ قمار خوب با خواندن آنچه دیگران در مورد کتاب ها میگویند استفاده کنید. و هنگامی کـه یک کتاب استراتژی قمار خوب پیدا کردید، ببینید آیا می توانید یک نسخه استفاده شده را در یکی از سایت هاي‌ بزرگ کتاب آنلاین پیدا کنید.

منبع این پست: customessaytw.com

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *