فرم پیش بینی بازی اینتر و لیورپول (لیگ قهرمانان اروپا، 27 بهمن)

رسانه کاستومه تقدیم میکند

فرم پیش بینی بازی اینتر و لیورپول (لیگ قهرمانان اروپا، 27 بهمن)

فرم پیش بینی بازی اینتر و لیورپول «لیگ قهرمانان اروپا، 27 بهمن»

اینترمیلان و لیورپول باید یک مسابقه لذت بخش و جالب در چهارشنبه شب ارائه دهند. دو قهرمان سابق اروپا با پیشینه هاي‌ غنی و رنگارنگ بیش از حد آماده هستند تا نبردی را آغاز کنند کـه باید شامل اهداف زیادی باشد.فرم پیش بینی بازی اینتر و لیورپول را در سایت سیگاری بت انجام دهید

 

حملات مربوطه سرشار از استعداد و کیفیت هستند و سلاح اصلی نراتزوری و قرمزها هستند. همچنین، اینزاگی و کلوپ ترجیح می‌دهند بدون توجه بـه نتیجه، تیم هایشان را در حال حمله ببینند.

 

زیرا این باعث اسانی و امنیت آن ها می‌شود. همان طور کـه گفته شد، این باید یک درگیری در هردو پا باشد و ما نمی‌توانیم منتظر شروع ان باشیم.

 

پیش نمایش

اینترمیلان «+235» در 10 بازی اخیر یک باخت، سه تساوی و 6 برد داشته اسـت. وقتی فقط بـه رویداد های خانگی نگاه کنیم وضعیت بسیار متفاوت اسـت.

 

زیرا نراتزوری در هفت مسابقه شش برد داشته اسـت. ان‌ها در پنج مسابقه دو یا چند گل بـه ثمر رساندند و همین تعداد با بیش از 2.5 گل بـه اتمام رسید و هردو تیم بـه گل رسیدند.

 

طرح بازی ساده اسـت. زمانی کـه اینتر توپ را در اختیار دارد، تقریبا همه ی بازیکنان در حال حمله هستند و مرد هدف ژکو یا الکسیس و لائوتارو هستند کـه دور این دو می‌چرخند.

 

اینتر هافبک بسیار خلاقی دارد، با بازیکنانی کـه کاملاً با مهاجمان هماهنگ هستند. جای تعجب نیست کـه چرا این خدمه در بیش از دو سوم مسابقات خود دو یا بیشتر گل می‌زند.

فرم پیش بینی بازی اینتر و لیورپول

لیورپول «+130» همان سبک بازی را دارد – حمله، حمله و حمله. این امضای یورگن کلوپ اسـت، با اصرار آلمانی بر چنین سیستمی در هر باشگاهی کـه رهبری می‌کرد. و تا اینجای کار چیزی جز بهترینها برای قرمزها بـه ارمغان نیاورده اسـت.

 

این باشگاه از آنفیلد در حال حاضر شش پیروزی متوالی دارد و تنها آخرین پیروزی در برنلی با دو گل یا بیشتر بـه اتمام نرسید. دراین بازی تفاضل گل ترکیبی قرمزها 14 بر 2 بودو آن ها چهار کلین شیت کردند.

 

لیورپول قبل از این بازی با بازگشت سادیو مانه و محمد صلاح از جام ملت هاي‌ آفریقا، تقویت زیادی دریافت کرد. بهترین بازیکنان این واحد در برنلی بازی کردند و ظاهری محکم داشتند، یعنی باید 100 درصد برای این رویداد آماده باشند.

فرم پیش بینی بازی اینتر و لیورپول «لیگ قهرمانان اروپا، 27 بهمن»

پیش نمایش: اینترمیلان مقابل لیورپول – پیش بینی، اخبار تیم، ترکیب

مسابقات لیگ قهرمانان اروپا چهارشنبه شب در سن سیرو برگزار خواهد شد، زمانی کـه اینترمیلان ؛ دارنده اسکودتو، میزبان شش بار قهرمان اروپا، لیورپول برای بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی خود خواهد بود.

 

قرمزها یکی از سه تیمی بودند کـه در رقابت‌هاي‌ امسال مرحله گروهی رابا رکورد 100 درصد بـه اتمام رساندند، در حالی کـه نراتزوری پس از رئال مادرید دوم شد.

 

پیش نمایش مسابقه

اینترمیلان برای نخستین بار دریک دهه اخیر در مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا شرکت خواهد کرد ودر حالی کـه امیدها برای صعود بـه مراحل آخر این رقابت ها زیاد اسـت، آن ها کار دشواری برای غلبه بر یکی از برگزیدگان مسابقات خواهند داشت. لیورپول روی دو پا

 

همانگونه کـه قبلا ذکر شد، تیم سیمونه اینزاگی با 10 امتیاز از شش بازی خود در گروه D دوم شد و پنج امتیاز کمتر از رئال مادرید قهرمان گروه.

 

نراتزوری در خانه و خارج از خانه مقابل شریف تیراسپول نخستین بازی هاي‌ تورنمنت را برد و چهار امتیاز از دو تقابل خود با شاختار دونتسک را بـه دست آورد، اما انها نتوانستند امتیازی کسب کنند یا مقابل لوس بلانکوس امتیاز بگیرند.

 

اینتر پس از شکست در دو بازی آخر خود در سری آ، شکست 2-1 مقابل حریف شهری آث میلان و تساوی 1-1 با ناپولی آخر هفته گذشته، وارد رقابت هاي‌ چهارشنبه می‌شود. این نتایج باعث شده اسـت کـه مردان اینزاگی در قله توسط میلان از زمین خارج شوند، اما آن ها یک بازی در پیش دارند.

 

نراتزوری مشتاق بازگشت با یک نتیجه مثبت در اواسط هفته خواهند بود، اگر چه کسب نتایج در برابر باشگاه هاي‌ انگلیسی در اروپا در طول سال‌ها ثابت شده اسـت کـه چالش برانگیز بوده اسـت.

فرم پیش بینی بازی اینتر و لیورپول

از فصل 2003-2004؛ اینتر از دو بازی از سه بازی قبلی خود در مقابل حریف انگلیسی حذف شده اسـت. هر سه این بازی‌ها دریک شانزدهم نهایی حضور داشته‌اند، با شکست مقابل لیورپول در فصل 08-2007 و منچستریونایتد در فصل 09-2008؛ قبل از شکست مقابل چلسی در فصل 10-2009.

 

اینتر روز چهارشنبه با چالش سخت دیگری روبه‌رو خواهد شد، اما فرم خانگی انها باید اعتماد بـه نفس انها را فراهم کند، زیرا انها از ابتدای سال 2021 تنها سه بازی از 30 بازی رقابتی خود در سن سیرو را در تمام رقابت ها باخته اند.

 

لیورپول با پیروزی 1-0 در لیگ برتر در خارج از خانه در خانه برنلی آخر هفته گذشته، برد خودرا در تمام رقابت‌ها بـه 6 بازی افزایش داد.

 

ضربه نزدیک فابینیو در نیمه اول بـه مردان یورگن کلوپ کمک کرد تا بـه فاصله 9 امتیازی از منچسترسیتی، صدرنشین لیگ، برگردند و قرمزها یک بازی پیش رو دارند.

فرم پیش بینی بازی اینتر و لیورپول

لیورپول اکنون توجه خودرا بـه لیگ قهرمانان اروپا معطوف کرده و امیدوار اسـت کـه در دو بازی آخر حذفی خود دراین رقابت ها التیام یابد. از زمان کسب ششمین تاج اروپایی خود در فصل 19-2018؛ قرمزها در مرحله یک شانزدهم نهایی مقابل اتلتیکو مادرید در فصل 20-2019 حذف شده‌اند، قبل از این کـه فصل گذشته در مرحله یک چهارم نهایی مغلوب رئال مادرید شوند.

 

دراین دوره، تیم شایع کلوپ در فرم فوق‌العاده‌اي بوده و 17 گل بـه ثمر رسانده ودر هر 6 بازی گروه B خود، از جمله هردو رویارویی با رقبای اینتر، آث میلان، پیروز شده اسـت.

 

لیورپول می‌تواند بعد از تاتنهام هاتسپر در فصل 2010-2011 تبدیل بـه دومین تیمی شود کـه دریک فصل برابر اینتر و آث میلان پیروز میشود، اگر انها در روز چهارشنبه یا در بازی برگشت ماه آینده پیروز شوند.

 

دیدار میان هفته لیورپول پنجمین بازی آن ها مقابل اینتر در رقابت هاي‌ اروپایی خواهد بود. قرمزها در نیمه نهایی جام ملت هاي‌ اروپا 1964-1965 در مجموع 4-3 شکست خوردند – همان فصلی کـه اینتر قهرمان جام شد – قبل از این کـه 43 سال بعد دریک شانزدهم نهایی قهرمانی 2007-2008 انتقام بگیرد. لیگ، در مجموع 3-0 بـه لطف حملات دیرک کویت ؛ استیون جرارد و فرناندو تورس پیروز شد .

فرم پیش بینی بازی اینتر و لیورپول

لیورپول ابتدا قرار بود در مرحله یک شانزدهم نهایی بـه مصاف ردبول سالزبورگ برود، پیش از شکست یوفا در قرعه‌کشی دسامبر، قرعه‌کشی مجدد انجام شد و قرمزها اکنون بـه مصاف اینترمیلان میروند.

 

رقابت دو پا با نراتزوری از سوی هواداران قرمزها بـه عنوان یک مسابقه چالش برانگیزتر از رویارویی با سالزبورگ تلقی می‌شود، اما با این وجود، کلوپ و همکارانش همان‌ گونه محبوبیت هاي‌ قدرتمندی برای برتری خواهند بود.

فرم پیش بینی بازی اینتر و لیورپول «لیگ قهرمانان اروپا، 27 بهمن»

اینستاگرام اینتر

اخبار تیم

اینترمیلان بدون خواکین کوریا و رابین گوسنس خواهد بود ؛ زیرا انها همان‌ گونه از مصدومیت ران خود التیام مییابند، در حالی کـه نیکولو بارلا بـه دلیل اخراجش مقابل رئال مادرید در آخرین بازی گروهی خود بـه حالت تعلیق درآمد.

 

علاوه بر این، الکساندر کولاروف پس از حذف از ترکیب لیگ قهرمانان اروپا، واجد شرایط بازی نیست و بـه خریدهای ژانویه اجازه میدهد تا گوسنز و فیلیپه کایسدو دراین بازی حضور داشته باشند. استفانو سنسی دیگر بازیکنی اسـت کـه ماه گذشته پس از پیوستن قرضی بـه سمپدوریا حذف شد.

 

الساندرو باستونی ؛ مدافع میانی در حال حاضر محرومیت داخلی خودرا سپری می‌کند، اما این بازیکن ایتالیایی می‌تواند در اواسط هفته بازی کند و انتظار می‌رود کـه او جای گزین فدریکو دیمارکو در سمت چپ یک سه دفاعی شود ودر کنار استفان دی وریج و میلان اسکرینیار بازی کند.

 

ادین ژکو ؛ مهاجم سابق منچسترسیتی ؛ کـه در هر سه بازی اخیر خود مقابل لیورپول گلزنی کرده، قرار اسـت درکنار لائوتارو مارتینز خط حمله را هدایت کند و الکسیس سانچز گزینه اي از روی نیمکت اسـت.

 

آرتورو ویدال کـه دراین فصل تنها 5 بازی را آغاز کرده اسـت، قرار اسـت جای گزین بارلا در خط هافبک مرکزی شود و بـه مارسلو بروزوویچ و هاکان چالهان اوغلو در میانه میدان بپیوندد .

 

در مورد لیورپول، کلوپ ممکن اسـت تصمیم بگیرد پس از پیروزی هفته گذشته در تورف مور، یک یا دو تغییر ایجاد کند تا ترکیب اصلی خودرا تازه کند، و بازیکنانی مانند تیاگو آلکانترا ؛ نابی کیتا و جیمز میلنر همگی برای جایگاهی در خط هافبک مرکزی درکنار جردن می جنگند.

 

هندرسون و فابینیو

دیوگو جوتا علیرغم شروع بازی روی نیمکت مقابل برنلی پس از این کـه پای مرده‌اي را در ترکیب تیمش بـه دست آورد، باید در رقابت برای شروع بازی باشد.

 

بنابر این، ملی پوش پرتغالی میتواند جای گزین روبرتو فیرمینو در ترکیب اول شود، با پیوستن بـه محمد صلاح و سادیو مانه در سه تیم جلوی نیرومند، با خرید لوئیز دیاز در ژانویه کـه قرار اسـت روی نیمکت تعویض ها شروع شود.

 

چهار بازیکن متشکل از ترنت الکساندر-آرنولد ؛ جوئل ماتیپ ؛ ویرجیل ون دایک و اندرو رابرتسون قرار اسـت دست نخورده باقی بمانند و از آلیسون بکر دروازه بان محافظت کنند.

 

ترکیب احتمالی اینترمیلان:

هاندانوویچ; اسکرینیار، دی وریج، باستونی; دامفریس، ویدال، بروزوویچ، چالهان اوغلو، پریشیچ. مارتینز، ژکو

 

ترکیب احتمالی لیورپول:

آلیسون; الکساندر-آرنولد، ماتیپ، ون دایک، رابرتسون؛ هندرسون، فابینیو، تیاگو؛ اشتباه، جوتا، مانه

 

پیش بینی : اینترمیلان 1-2 لیورپول

در حالی کـه لیورپول در روز چهارشنبه شانس قهرمانی خواهد داشت، اینتر نیز شانس خودرا برای کسب برتری در بازی رفت در مقابل هواداران خانگی خود درنظر خواهد گرفت.

 

قرمزها در چهار بازی اخیر خارج از خانه خود در لیگ قهرمانان اروپا گل خورده اند، اما آن ها باید دریک سوم پایانی از کیفیت کافی برخوردار باشند تا از حریف خود پیشی بگیرند و با برتری اندک بـه آنفیلد بازگردند.

 

آخرین خبرها

میزبان رابین گوسنز را کـه مصدوم اسـت، مانند خواکین کوریا و الساندرو باستونی در اختیار نخواهند داشت. این در حالی اسـت کـه نیکولو بارلا هردو بازی مقابل قرمزها را بـه دلیل محرومیت با کارت قرمز از دست خواهد داد.

 

دیووک اوریگی تنها بازیکنی اسـت کـه برای بازی در لیورپول در معرض نیست.

 

بازی های سر به سر

آخرین تقابل تقریبا بـه 14 سال پیش برمی گردد، زمانی کـه اینتر و لیورپول دریک مرحله از مرحله حذفی UCL بـه مصاف هم رفتند. قرمزها بهتر بودند و ایتالیایی ها را در مجموع 3-0؛ 2-0 در خانه و 0-1 در زمین مسابقه حذف کردند.

 

پیش بینی

همه ی شـما شاهد نتایجی بودید کـه این دو طرف در چند وقت اخیر بـه ثبت رساندند. اگر چهارشنبه شب حداقل سه گل را در Meazza ندیده باشیم احساس خوبی خواهد داشت.

 

شانس بسیار رضایت بخش اسـت، -120 برای این پیشنهاد، و با اضافه کردن هردو تیم بـه گل، سهام شـما دو برابر می‌شود. ما چندین بار گفتیم اما دوباره تکرار می‌کنیم، این باید یک دعوای قدیمی باشد.

 

انتخاب: بیش از 2.5 گل -120

 

منبع این پست: customessaytw.com

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *