چه چیزی رامی را مادر بازی های ورق مدرن می کند؟

رسانه کاستومه تقدیم میکند

چه چیزی رامی را مادر بازی های ورق مدرن می کند؟

چه چیزی رامی را مادر بازی های ورق مدرن می کند؟

چه چیزی رامی را مادر بازی های ورق مدرن میکند، سومین بازی محبوب جهان، یکی از ساده‌ترین بازی هاي‌‌ ورق برای یادگیری اسـت. برای جوایز نقدی واقعی می توانید بازی کارت را هم بـه صورت آفلاین و هم آنلاین انجام دهید.

 

هدف اصلی بازی این اسـت کـه کارت هاي‌‌ تطبیق رابا همان رتبه یا دنباله و لباس یکسان گروه بندی کنید. بنابر این، هدف شـما این اسـت.

 

کـه ترکیباتی بسازید کـه از مجموعه هاي‌‌ سه یا چهار از یک نوع رتبه تشکیل شده باشد. یا اجرا می شود، سه یا چند کارت بـه ترتیب، از همان لباس.

 

اگر کارتی را دور بیندازید، ممکن اسـت بدون برداشتن همه ی ی ی کارت‌هاي‌‌ زیر کارت بالا، در شمع دور انداخته شوید.

 

رامی دارای تغییرات اصلی مانند رامی امتیاز، رامی معامله، و غیره اسـت. با این حال، بازی رامی با 13 کارت بیشترین لذت را دارد و بیشترین بازی آنلاین را دارد.

 

پیدایش رامی معمایی اسـت کـه در انتظار کشف شدن اسـت. در حالی کـه برخی از کارشناسان ادعا میکنند کـه بازی با ورق رامی از بازی ورق اسپانیایی Conquian نشات گرفته اسـت.

 

برخی دیگر استدلال میکنند کـه در واقع از یک نوع فرانسوی از پوکر آمده اسـت. دیگرانی هستند کـه معتقدند رامی ممکن اسـت از بازی چینی فال ماهجونگ آمده باشد.

 

منشا هر چه کـه باشد، رامی یک بازی کارتی فوق العاده اسـت کـه بازی هاي‌‌ آنلاین را بـه سطوح جدیدی می برد. میلیونها نفر در سراسر جهان برنامه رایگان رامی را دانلود می کنندs یا از وبسایت هاي‌‌ بازی دیدن کنید تا هرروز رامی بازی کنید.

 

برخی از عواملی کـه ان را در بین توده‌ها محبوب میکنند عبارتند از: قوانین ساده بازی، هر شخصی میتواند بازی کند، جوایز نقدی واقعی، مغز شـما رابا التیام مهارت‌هاي‌‌ تحلیلی و اجتماعی تمرین میدهد، و غیره.

 

از نظر علمی ثابت شده اسـت کـه بازی منظم رامی بـه رشد توانایی کمک میکند. برای یادآوری حقایق علاوه بر این، اعتقاد بر این اسـت کـه رامی باعث تولد بازی هاي‌‌ محبوب دیگری مانند Bridge و Pinochle شده اسـت.

 

زمانی بود کـه رامی یک بازی مبتنی بر شانس درنظر گرفته می ‌شد، با این حال، این افسانه اکنون رد شده اسـت و تعداد زیادی از کشورها، مانند هند، بـه طور قانونی اعلام کرده‌اند کـه رامی دارای یک بازی مبتنی بر مهارت اسـت.

چه چیزی رامی را مادر بازی های ورق مدرن می کند؟

محبوبیت این بازی ورق و الهام بخشی برای توسعه بازی هاي‌‌ جدید چیزی اسـت کـه رامی را بـه مادر بازی هاي‌‌ کارتی مدرن تبدیل میکند.

 

3 استراتژی مخفی که توسط رامی طرفداران دنبال می شود

Rummy یک بازی مبتنی بر مهارت اسـت کـه نیاز بـه تفکر تحلیلی زیادی دارد. این نیاز بـه یک ذهن سریع و تیز دارد. و کسانی کـه بـه دنبال تبدیل شدن بـه بازیکن رامی هستند باید دانش گسترده اي از نکات و ترفندهای مختلف رامی کـه میتوانند در بازی با ورق بـه کار ببرند، داشته باشند.

 

چنین استراتژی هایي بـه شـما کمک میکند کـه حریفان خودرا فریب دهید و برنده شوید. با این حال، برای اجرای هر استراتژی نیاز بـه اعتماد بـه نفس و اسانی زیادی توسط بازیکن دارد.

 

یکی از بهترین راه‌ها برای تشخیص این‌که کدام استراتژی رامی برای شـما بهتر کار می کند، تمرین ان‌ها در وب‌سایت‌هاي‌‌ رایگان بازی رامی اسـت.

 

میتوانید رامی را بـه صورت آنلاین بـه صورت رایگان بازی کنید، برخی از پلتفرم هاي‌‌ بازی جوایز نقدی واقعی را نیز ارائه می‌دهند و بهترین استراتژی را برای خود انتخاب کنید.

 

برای کمک بـه شـما در شناسایی استراتژی‌هاي‌‌ سطح حرفه‌اي کـه باید با ان‌ها آزمایش کنید، بـه 3 استراتژی شگفت‌انگیز کـه توسط همه ی ی ی بازیکنان حرفه‌اي رامی استفاده می شوند، محدود شده‌ایم.

 

استراتژی 1: بر مخالفان خود نظارت کنید

اگرچه تمرکز اصلی شـما باید روی کارت هایتان باشد، دومین تمرکز اصلی شـما باید حرکات رقیب باشد. همیشه کارت هایي را کـه توسط حریفان شـما انتخاب و دور ریخته میشود، پیگیری کنید.

 

این بـه شـما کمک میکند تا کارت هایي را کـه حریفان نگه می دارند را مشخص کنید. سپس میتوانید خاطرجمعی حاصل کنید کـه کارت‌هایي را کـه حریفان برای رسیدن بـه یک توالی خالص نیاز دارند، دور نمی‌اندازید.

 

همانطور کـه گفته شد، پیش‌بینی کارت‌هاي‌‌ حریفان میتواند برتری بیشتری در بازی داشته باشد و بـه شـما کمک کند برنده شوید. شـما می توانید این استراتژی را در هر بازی رامی و مسابقاتی کـه در ان شرکت میکنید امتحان کنید.

 

استراتژی 2: به بداهه نوازی در حین بازی ادامه دهید

این یک حرکت هوشمندانه اسـت کـه با یک استراتژی ثابت در ذهن کار کنید، اما اگر با بازیکنان حرفه اي رامی بازی میکنید کـه با همان استراتژی کار میکنند، ممکن اسـت بـه نفع شـما نباشد.

 

بنابر این، بسیار مهم اسـت کـه همانطور کـه بـه بازی ادامه میدهید، باید محاسبه کنید کـه بازی در کدام جهت پیش می رود و بر این اساس بـه بداهه سازی ادامه دهید.

 

همچنین، در حالی کـه در حال انجام بازی هستید و تنها با یک کارت گیر کرده‌اید، ببینید آیا مرتب کردن مجدد کارت ها بـه ایجاد مجموعه ها یا سکانس هاي‌‌ مختلف کمک میکند یا خیر. بنابر این، مدام دست خودرا با کارت هایي کـه برمی دارید آنالیز کنید.

چه چیزی رامی را مادر بازی های ورق مدرن می کند؟

استراتژی 3: راهبردهای رایج را بیاموزید

برخی از استراتژی هاي‌‌ رامی آنلاین برای همه ی ی ی شناخته شده اسـت. هنگام بازی رامی باید چنین استراتژی هاي‌‌ رایج را کنار بگذارید. برخی از این استراتژی‌هاي‌‌ رایج دور انداختن کارت‌هاي‌‌ با ارزش و دور انداختن کارت‌هاي‌‌ تکراری در شروع بازی اسـت.

 

با این حال، شـما از این کارت‌ها بداهه‌سازی میکنید و بـه نفع خود استفاده میکنید. کاری کـه میتوانید انجام دهید این اسـت کـه حریفان خودرا مجبور کنید تا کارت هایي را کـه ممکن اسـت برای شـما مفید باشد کنار بگذارند.

 

منبع این پست: customessaytw.com

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *