فرم پیش بینی رم مقابل اینتر میلان با شارژ رایگان اولیه

رسانه کاستومه تقدیم میکند

فرم پیش بینی رم مقابل اینتر میلان با شارژ رایگان اولیه

فرم پیش بینی رم مقابل اینتر میلان

اینترمیلان همان‌ گونه در رقابت برای کسب عنوان قهرمانی سری آ ؛ حریف محلی آث میلان و ناپولی صدر جدول را پشت سر میگذارد . ژوزه مورینیو این آخر هفته بـه مصاف یکی از باشگاه‌هاي‌ سابق خود می رود کـه رم بـه نظر میرسد تا با پیروزی در خانه مقابل اینترمیلان، فاصله امتیازی بین خود و 4 تیم برتر را کاهش دهد.فرم پیش بینی رم مقابل اینتر میلان  را در سایت سیگاری بت انجام دهید.

 

پیروزی اینترمیلان

اینترمیلان زمانی کـه این دو تیم آخرینبار در ماه مه شکست خوردند، با نتیجه 3-1 پیروز شد و ما از میهمانان حمایت می کنیم تا تمام امتیازات 3 را دراین آخر هفته نیز کسب کنند.

 

رم 2 بازی از 4 بازی اخیر خود در لیگ را باخته اسـت، در حالی کـه اینتر در 6 بازی اخیر خود در تمامی رقابت ها شکست نخورده اسـت ودر این مدت 5 پیروزی کسب کرده اسـت.

 

BTTS

تاریخ بـه ما می‌گوید کـه شانس بزرگی وجوددارد کـه شاهد گلزنی هردو تیم در روز شنبه باشیم، زیرا پنج دیدار از شش دیدار اخیر لیگ بین این دو باشگاه بـه این ترتیب بـه اتمام رسیده اسـت.

 

رم تنها در یکی از شش بازی اخیر خود در تمامی رقابت‌ها موفق بـه گلزنی نشده اسـت و هردو تیم در سه بازی از شش بازی اخیر اینتر گلزنی کرده‌اند، بنابر این می توانید ببینید کـه چرا ما از هردو تیم برای گلزنی این آخر هفته حمایت میکنیم.

 

ژکو برای گلزنی

بازیکنان سابق اغلب بـه باشگاه هاي‌ قدیمی خود باز میگردند و این دقیقاً همان چیزی اسـت کـه ما انتظار داریم در روز شنبه اتفاق بیفتد.

 

ژکو قبل از انتقال بـه اینترمیلان در تابستان برای جانشینی لوکاکو یک ستاره برای رم بود. مهاجم بوسنی و هرزگوین دراین فصل بـه تنهایی در سری آ 7 گل بـه ثمر رسانده اسـت و خریدی عالی بـه نظر می رسد، بنابر این ما از او حمایت می کنیم تا در روز شنبه گلزنی کند.

 

پس از یک شکست دیگر در اواسط هفته، رم روز شنبه در ورزشگاه المپیکو از اینترمیلان استقبال کرد و بـه دنبال کاهش فاصله 9 امتیازی بین دو غول سری آ بود.

 

سومین باخت در لیگ در پنج لیگ اخیر، جالوروسی را پس از شکست در بولونیا، پشت سر قهرمانان قرار می دهد، در حالی کـه اینتر از شش در لیگ برتر ایتالیا بـه پنجمین برد رسید.

فرم پیش بینی رم مقابل اینتر میلان

پیش نمایش مسابقه

پس از سفر بـه امیلیا رومانیا بـه امید چند هفته نگران کننده، تلاش رم برای کسب سومین برد متوالی سری A – و چهارمین پیروزی در تمام رقابت ها – در روز چهارشنبه در ورزشگاه رناتو دال آرا بی نتیجه ماند.

 

علیرغم این کـه نزدیک بـه یک ساعت برای ریکاوری پس از ضربه نیمه اول ماتیاس سوانبرگ برای بولونیای میزبان فرصت داشتند، جالوروسی شب ناامیدکننده اي را پشت سر گذاشت کـه در نهایت با باخت ششمین لیگ فصل بـه اتمام رسید.

 

در مجموع، این دوازدهمین شکست خارج از خانه باشگاه پایتخت درسال 2021 بود: بدترین نمایش سال تقویمی انها از سال 1950.

 

پس از افت اواخر پاییز، تیم ژوزه مورینیو اخیراً در پیروزی مقابل جنوا، زوریا لوهانسک و تورینو کلین شیت کرده بود کـه باعث افزایش چشم اندازهای متزلزل انها در سری آ و لیگ کنفرانس اروپا شد.

 

با این حال، آن ها اکنون با شک و تردیدهای تازه اي در مورد روش هاي‌ مورینیو از اینتر استقبال میکنند، بنابر این تاکتیکی پرتغالی دوچندان تمایل دارد کـه در آخر این هفته تیم قدیمی خودرا بـه اتمام برساند.

فرم پیش بینی رم مقابل اینتر میلان

از آنجایی کـه رم نیز قرار اسـت بـه زودی پس از یک سفر سرنوشت‌ساز در لیگ کنفرانس بـه زسکا صوفیه در دوهفته آینده با آتالانتا روبه‌رو شود، التیام عملکرد اکنون ضروری اسـت، اما بی شک بدون کاپیتان لورنزو پلگرینی ؛ کـه اخیرا حکمرانی شده بود، تولید سخت‌تر خواهد بود. تا سال 2022.

 

پلگرینی دراین دوره روحیه جنگجوی مورینیو را در زمین تجسم بخشیده اسـت، اما حالا دیگران باید در ورزشگاه المپیکو مبارزه را بـه دارندگان اسکودتو ببرند.

 

همان‌ گونه کـه بـه خاطر فرم فوق العاده اخیر، بـه دیدار سران سری آ نزدیک میشود، رویاهای اینتر برای داشتن اسکودتی پشت سر هم بـه واقعیت نزدیک تر می‌شود، زیرا حرکت بـه سمت اوج نیمه اول فصل افزایش مییابد.

فرم پیش بینی رم مقابل اینتر میلان

نراتزوری تنها با یک امتیاز کمتر از رقبای شهر میلان و دو ناپولی صدرنشین فاصله دارد، نراتزوری از 10 بازی در اواسط هفته هشتمین برد را بـه دست آورد و اسپتزیا جدید ترین قربانیان خودرا داشت.

 

یک گل در دو طرف وقت استراحت – با گلزنی روبرتو گالیاردینی و لائوتارو مارتینز هردو در سن سیرو – بـه سختی نشان دهنده برتری تیم افسارگسیخته سیمونه اینزاگی بود کـه درحدود 31 شوت بـه سمت دروازه میهمان شلیک کرد و نزدیک بـه دو سوم از گلزنی کرد. در اختیار داشتن.

 

با این وجود، اینتر بر دوش دو تیم برتر دوردست قبلی نشسته اسـت، با تعدادی بازی مطلوب تا قبل از تعطیلات زمستانی – برابر کالیاری، سالرنیتانا و تورینو.

 

با این حال، نراتزوری – کـه تنها امتیازهای آن ها از اکتبر در لیگ تساوی با رقبای قدیمی یوونتوس و میلان بوده اسـت – ابتدا باید وارد المپیک شوند، جایی کـه رم در 12 ماه گذشته بـه طور کلی در ان حکمرانی کرده اسـت. با این حال، پنج برد از هشت بازی خارج از خانه داخلی تا کنون، نشان می دهد کـه قهرمانان بـه سختی از آخرین حریفان خود میترسند.

 

بازی جذاب بعدی با رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا در انتظار اسـت، اما با خاطرجمعی از صعود هردو باشگاه بـه مرحله یک شانزدهم نهایی – اینتر برای نخستین بار از سال 2012 – مردان اینزاگی می‌توانند تمرکز کامل خودرا بر روی ماموریت آخر هفته در پایتخت حفظ کنند.

 

اخبار تیم

سیمونه اینزاگی در اواسط هفته تغییراتی را در مقابل حریفان محدود انجام داد، اما احتمالاً پس از بازگشت بـه ورزشگاه المپیک، جایی کـه او چندین سال با چنین تمایزی لاتزیو را مدیریت کرد، بـه قدرت کامل خود بازگردد.

 

در حالی کـه روبرتو گاگلیاردینی قرار اسـت از ترکیب اصلی اینتر خارج شود، دنزل دامفریس و فدریکو دیمارکو باید در غیاب سایرین بـه کار خود ادامه دهند.

 

متئو دارمیان مدافع کناری و آندره آ رانوکیا مدافع میانی هردو هفته گذشته از ناحیه ران آسیب دیدند و انتظار می رود تا بعد از کریسمس از میادین دور باشند، در حالی کـه استفان دی وریج نیز بـه دلیل مشکل همسترینگ درکنار زمین باقی می ماند.

 

در خط مقدم، ادین ژکو در خط مقدم قرار دارد تا جلوتر از خواکین کورئا مورد علاقه اینزاگی شروع کند و مهاجم بوسنیایی با استقبال پرسروصدای هواداران میزبان کـه رم را بـه مقصد میلان در طول تابستان ترک کرده اند، مواجه خواهد شد.

فرم پیش بینی رم مقابل اینتر میلان

در همین حال، رم بدون ریک کارسدورف، مدافع راست معمولی و تامی آبراهام ؛ مهاجم میانی خواهد بود ؛ کـه هردو باید بـه دلیل کارت زردهای انباشته در شکست روز چهارشنبه در دال آرا، محروم شوند.

 

اگر چه برایان کریستانته دوباره در معرض اسـت ودر اواسط هفته درگیر بود، پس از بهبودی از عفونت کووید-19؛ جیالوروسی ها از ان زمان شاهد ابتلای فلیکس آفنا-گیان و گونزالو ویلار بـه این ویروس بودند.

 

کاپیتان تاثیر گذار لورنزو پلگرینی نیز پس از مصدومیت از ناحیه ران در بازی مقابل تورینو، خارج از ترکیب باقی می ماند، بنابر این جردن ورتوت باید در خط هافبکی از جمله کریستانته و هنریخ مخیتاریان بـه بازی ادامه دهد .

 

ترکیب احتمالی رم:

پاتریسیو; ایبانز، مانچینی، اسمالینگ، وینا؛ ورتوت، کریستانته، پرز؛ مخیتاریان، زانیولو؛ شومورودوف

 

ترکیب احتمالی اینترمیلان:

هاندانوویچ; دامبروزیو، باستونی، اسکرینیار؛ دامفریس، بارلا، بروزوویچ، چالهان اوغلو، پریشیچ. مارتینز، ژکو

فرم پیش بینی رم مقابل اینتر میلان

اینستاگرام تیم فوتبال رم

پیش بینی : رم 1-2 اینترمیلان

بزرگ ترین دشمنان اینتر، میلان آخرینبار رکورد خانگی عالی رم را در سری آ شکستند، و نراتزوری چشمگیر می‌تواند ان را بـه یک پیروزی دوگانه برای شهر دوم در روز شنبه تبدیل کند.

 

اینزاگی مطمئناً مهر خودرا بر روی چیزهایی کـه در تیم قهرمانان وجوددارد گذاشته اسـت، و تیم عمیق تر و هماهنگ تر در اختیار او بـه او کمک می‌کند تا بر مردان مورینیو دریک درگیری شدید سرمایه غلبه کند.

 

رم نیاز به یک برد دارد تا بتواند به جمع چهار تیم برتر بازگردد

رم در اواسط هفته بـه بولونیا سفر کرد ودر نهایت شکست غافلگیرکننده اي را متحمل شد. گل انفرادی سوانبرگ در نیمه اول برای تیم میزبان کافی بود تا بازی را ببرند.

 

مورینیو اگر میـــخواهد برای حضور در لیگ قهرمانان اروپا بـه چالش بکشد، باید عملکرد ثابت تری از این تیم رم داشته باشد. همانگونه کـه اوضاع پیش می رود، رم 6 امتیاز کمتر از آتالانتای رده چهارمی دارد و اگر نتیجه شنبه برابر انها باشد، میتواند بیشتر از این باشد.

 

اینترمیلان چهارشنبه شب میزبان اسپتیا بودو همانگونه کـه انتظار می رفت تمام امتیازات را بـه دست آورد. گالیاردینی در نیمه اول گلزنی کرد و پنالتی مارتینز قبل از پایان یک ساعت بازی را 2-0 کرد. اینتر هر کاری را کـه باید انجام می داد انجام داد تا بـه این نتیجه برسد و با اعتماد بـه نفس در دیدار آخر هفته بـه نظر برسد.

 

اخبار تیم

رم : استفان الشاراوی، فلیکس آفنا گیان و لورنزو پلگرینی ممکن اسـت بـه دلیل مصدومیت بازی را از دست بدهند.

 

اینترمیلان : الساندرو باستونی، آندره آ رانوکیا، متئو دارمیان و استفان دی وریج نگرانی هاي‌ مصدومان میهمان هستند.

 

رم مقابل اینتر میلان

برنده شدن چه کسانی هستند؟

اینترمیلان علیرغم این کـه میهمان اسـت، مورد علاقه اسـت.

 

آخرین دیدار این دو تیم چه امتیازی بود؟ 

اینترمیلان 3-1 رم، 12/5/21.

 

شروع چه ساعتی است؟

– 17:00 GMT، 18:00 CET.

 

منبع این پست: customessaytw.com

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *