فرم پیش بینی بوروسیا دورتموند مقابل فرایبورگ

رسانه کاستومه تقدیم میکند

فرم پیش بینی بوروسیا دورتموند مقابل فرایبورگ

فرم پیش بینی بوروسیا دورتموند مقابل فرایبورگ

بوروسیا دورتموند وقتی جمعه شب در سیگنال ایدونا پارک از فرایبورگ استقبال میکند، بـه دنبال فاصله سه امتیازی با بایرن مونیخ، صدرنشین بوندسلیگا اسـت.فرم پیش بینی بوروسیا دورتموند مقابل فرایبورگ را در سایت سیگاری بت انجام دهید.

 

BVB در حال حاضر دربخش دوم با شش امتیاز کمتر از بایرن در همین تعداد بازی «18» قرار دارد، در حالی کـه فرایبورگ با هفت امتیاز کمتر از رقیب خود دراین مسابقه چهارم اسـت.

 

پیش نمایش مسابقه

دورتموند از سال 2012 موفق بـه قهرمانی در بوندسلیگا نشده اسـت، اما انها دراین مرحله از فصل با بایرن صدرنشین فاصله دارند و بـه دنبال صعود بـه فاصله سه امتیازی تا قله جمعه شب هستند.

 

باخت غافلگیرکننده بایرن در خانه مقابل بوروسیا مونشن گلادباخ در دفعه قبل، مطمئنا دورتموند را تقویت میکرد، تیمی کـه پس از پیروزی 3-2 مقابل آینتراخت فرانکفورت وارد این بازی خواهد شد و BVB در 19 دقیقه پایانی سه گل بـه ثمر رساند و سه گل را بـه دست آورد. نکته ها.

 

رکورد 12 برد، یک تساوی و 5 شکست باعث شده اسـت کـه سیاه و زردها 37 امتیاز کسب کنند.

 

کـه باعث شده اسـت انها با 6 امتیاز نسبت بـه هوفنهایم در رده سوم و هفت امتیاز از فرایبورگ در رده چهارم فاصله داشته باشند، در حالی کـه انها همچنین با 8 امتیاز اختلاف بسیار مهم هستند. بایر لورکوزن در رده پنجم قرار گرفت.

 

تیم مارکو رز در دو بازی بعدی لیگ خود در دو بازی بعدی خود در لیگ بـه مصاف هوفنهایم و لورکوزن میرود و میداند کـه نمیتواند اشتباهات زیادی را در تعقیب قهرمان فعلی مرتکب شود.

 

دورتموند دراین فصل در خانه عالی عمل کرده اسـت و 8 بازی از 9 بازی خود در لیگ را در حضور هواداران خود پیروز شده اسـت، اما فرایبورگ دومین رکورد برتر خارج از خانه در بوندسلیگا دراین فصل را دارد و از 9 بازی 15 امتیاز کسب کرده اسـت و تنها بایرن امتیاز بیشتری کسب کرده اسـت.

 

نقاط سفر آنها

فرایبورگ دراین فصل در بوندسلیگا بسیار فراتر از انتظارات عمل کرد و از 18 بازی خود 8 برد، 6 تساوی و 4 باخت کسب کرد و 30 امتیاز را بـه دست آورد کـه انها را در رده چهارم جدول قرار داده اسـت.

 

تیم کریستین استریخ در فصل گذشته در لیگ برتر کشور آلمان در رده دهم قرار گرفت، اما در حال حاضر برای کسب رتبه چهار تیم برتر بـه چالش کشیده شد و یک نتیجه قوی دیگر در جمعه شب می تواند بـه این پیشنهاد کمک کند کـه آن ها می توانند در پایان فصل لیگ قهرمانان اروپا بـه اتمام برسند. 

 

میهمان تنها یک بازی از پنج بازی اخیر خود در بوندسلیگا را باخته اسـت، با این روند کـه شامل برد چشمگیر 2-1 مقابل لورکوزن قبل از تعطیلات زمستانی بود، اما انها در بازگشت بـه میادین با تساوی 2-2 مقابل آرمینیا بیله‌فلد بـه اتمام رسیدند. 8 ژانویه.

 

فرم خانگی فرایبورگ دراین فصل ناسازگار بوده اسـت، زیرا بیشتر موفقیت هاي‌ آن ها در فصل 2021-2022 بر اساس یک رکورد قوی در خارج از خانه ساخته شده اسـت و انها در واقع دورتموند را در دو بازی اخیر بین دو تیم شکست داده اند، از جمله موفقیت 2-1 در معکوس.

فرم پیش بینی بوروسیا دورتموند مقابل فرایبورگ

اخبار تیم

دورتموند در بازی روز جمعه با فرایبورگ ؛ بازهم بدون حضور رومن بورکی ؛ مانوئل آکانجی ؛ لوکا اونبهون ؛ ماتو موری و مارسل اشملزر خواهد بود.

 

انتظار میرود کـه دان اکسل زاگادو پس از مثبت شدن تست کووید-19 در معرض باشد، و این مدافع میانی می تواند برای یک موقعیت در ترکیب اصلی این جا باشد.

 

تورگان هازارد آخرینبار در بازی مقابل فرانکفورت روی نیمکت بازی کرد اما باید در ترکیب اصلی تیم حاضر شود، در حالی کـه جود بلینگهام ؛ ارلینگ برات هالند و مارکو رویس همگی بازیکنان اصلی میزبان هستند.

فرم پیش بینی بوروسیا دورتموند مقابل فرایبورگ

در مورد فرایبورگ، کیلیان سیلدیلیا و مارک فلکن پس از مثبت شدن تست‌هاي‌ کروناویروس مشکوک هستند، اما این احتمال وجوددارد کـه نیکو شلاتربک از حضور دراین فیلم خارج شود.

 

انتظار نمی‌رود شگفتی هاي‌ زیادی در ترکیب تیم میهمان برای این مسابقه وجود داشته باشد، سرمربی استریچ دوباره با ترکیب 4-2-3-1 با لوکاس هولر در نوک حمله بـه میدان می رود.

 

در همین حال، جونگ وو یونگ چهارمین گل فصل خودرا در بوندسلیگا مقابل بیله فلد بـه ثمر رساند، در همین حال، این بازیکن 22 ساله باید دوباره در رده 10 قرار گیرد.

 

پیشبینی بوروسیا دورتموند مقابل اس سی فرایبورگ در 14 ژانویه 2022. بروسیا دورتموند در دور بعدی بوندسلیگا 2021/22 در خانه بازی می‌کند، هدف آن ها پیروزی برای تثبیت جایگاه دوم و افزایش امید برای کاهش فاصله با بایرن مونیخ خواهد بود. وقتی بوروسیا دورتموند میزبان SC فرایبورگ باشد، این هدف کاملاً ممکن اسـت.

 

پیش بینی دورتموند – اس سی فرایبورگ

بوروسیا دورتموند سال جدید 2022 رابا یک پیروزی بسیار مهم در کامبک مقابل رقیب اخیر اینتراخت فرانکفورت با عملکرد بالا آغاز کرد. اگر چه این نتیجه فقط بـه بوروسیا دورتموند کمک میکند.

 

تا فاصله خودرا با بایرن مونیخ بـه 7 امتیاز کاهش دهد. انها مطمئناً بعد از ان پیروزی بسیار هیجان زده خواهند شد و قول میدهند در بازی برگشت با ثبات تر بازی کنند.

 

عملکرد بوروسیا دورتموند در چند وقت اخیر بی ثبات بوده اسـت. اما آن ها همان‌ گونه از کیفیت بسیار بالایی در تیم برخوردارند و پس از بازگشت از تعطیلات زمستانی پرکار هستند.

 

بررسی اجمالی SC فرایبورگ

اس سی فرایبورگ درسال 2022 شروع بدی داشت کـه در خانه توسط آرمینیا بیله فلد با نتیجه 2-2 برگزار شد. این نتیجه باعث شد کـه SC فرایبورگ این فرصت را از دست بدهد تا بـه تثبیت موقعیت خود در 4 تیم برتر ادامه دهد و بـه حریفان پشت سر بگذارد کـه فاصله را بسیار نزدیک کنند.

 

بـه طور کلی، چهره و توانایی اس سی فرایبورگ برای رقابت در حال حاضر چندان پایدار نیست. فرایبورگ تیمی اسـت کـه می تواند خوب بازی کند، اما در مقابل حریفان بزرگ، توانایی آن ها زیاد نشان داده نشده و ثبات ان چندان بالا نیست.

 

اساساً این واقعیت کـه دورتموند دارای کیفیت ترکیبی برتری اسـت بـه انها کمک میکند تا در نیمه اول بازی مقابل فرایبورگ بـه اسانی 2 گل بـه ثمر برسانند.

 

ودر ادامه نیمه دوم، دورتموند قبل از این کـه بـه رقیب در زمین خودش گل افتخاری بزند، 2 گل دیگر برای خود خواهد داشت. بنابر این در بازی امروز هندیکپ آسیایی، دورتموند امن ترین گزینه سرمایه گذاری برای هواداران در نیمه اول و دوم خواهد بود.

 

پیش بینی دورتموند و فرایبورگ:

تبلیغات بنر از TT128
دورتموند را انتخاب کنید -1/2 «HT»
دورتموند -1 1/4 «FT» را انتخاب کنید

 

پیش بینی دورتموند – اس سی فرایبورگ

شانس اروپایی ارائه شده توسط خانه *1.50-5.40-4.45* مطابق با نسبت برد و باخت تیم میزبان اسـت. غلبه بر رقیب از همه ی جنبه ها و همچنین بازی در خانه، یقیناً پیروزی برای دورتموند در هنگام استقبال از فرایبورگ خواهد بودو تیم میزبان نیز مطمئن ترین گزینه سرمایه گذاری در شرط بندی 1×2 اسـت.

فرم پیش بینی بوروسیا دورتموند مقابل فرایبورگ

اینستاگرام دورتموند

شرط فرا/زیر – پیش بینی بروسیا دورتموند مقابل اس سی فرایبورگ

البته مقابل تیمی کاملا هجومی مثل دورتموند مشخص اسـت کـه بازی امروز با 3 گل یا بیشتر بـه اتمام می‌رسد. بـه یاد داشته باشید، در 8 بازی اخیر دورتموند، 6 بازی با اوور و تنها 2 بازی با آندر انجام شده اسـت.

 

ضمن این کـه در 6 دیدار اخیر فرایبورگ نیز کارشناسان تنها 1 بازی زیر نظر آندر ثبت کردند. بنابر این واضح اسـت کـه Over یک گزینه سرمایه گذاری بسیار مطمئن برای طرفداران دراین شرط Over/Under در هردو نیمه 1 و 2 اسـت.

 

پیش بینی دورتموند و فرایبورگ:

انتخاب بیش از 1-1.5 «HT»
انتخاب بیش از 3 «FT»
بـه صف شدن

 

دورتموند: رومن بورکی، امره جان، رینا، نیکو شولز، هوملز، آکانجی، مونیر، اکسل ویتسل، بلینگهام، مارکو رویس، ارلینگ هالند.

 

فرایبورگ: شوولو، هوفلر، هابرر، اشمید، لینهارت، هاینت، گانتر، کخ، فرانتز، هولر، پترسن.

 

ترکیب احتمالی بوروسیا دورتموند:

کوبل; Meunier، Zagadou، Hummels، Guerreiro; بلینگهام، داهود؛ برانت، رویس، هازارد؛ هالند

 

ترکیب اولیه احتمالی فرایبورگ:

نقاط; کوبلر، شلوتربک، لینهارت، گانتر؛ هابرر، هافلر؛ سالای، وو یونگ، گریفو؛ هولر

 

پیش بینی : بروسیا دورتموند 2-1 فرایبورگ

این مسابقه بسیار سختی اسـت، زیرا فرایبورگ بـه خاطر عملکرد و نتایج این فصلش شایسته احترام زیادی اسـت. با این حال، دورتموند برای این کـه بتواند با بایرن در ارتباط باشد، بـه سادگی باید برنده شود و ما از تیم میزبان حمایت می‌کنیم تا جمعه شب رقابت نزدیکی را پشت سر بگذاریم.

 

منبع این پست: customessaytw.com

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *