پیش بینی بازی رئال سوسیداد و رئال بتیس (لالیگا اسپانیا)

رسانه کاستومه تقدیم میکند

پیش بینی بازی رئال سوسیداد و رئال بتیس (لالیگا اسپانیا)

پیش بینی بازی رئال سوسیداد و رئال بتیس «لالیگا اسپانیا»

پیش بینی بازی رئال سوسیداد و رئال بتیس دو تیمی کـه برای رسیدن بـه چهار تیم برتر لالیگا می‌جنگند، عصر جمعه در حالی کـه رئال سوسیه‌داد در ورزشگاه آنوئتا از رئال بتیس استقبال می کند، شاخ خواهند زد.

 

رئال سوسیداد در حال حاضر با سه امتیاز کمتر از اتلتیکو مادرید در رده چهارم جدول در رده ششم جدول قرار دارد و بتیس با دو امتیاز بیشتر از رقیب خود در رده پنجم جدول قرار دارد.

پیش بینی بازی رئال سوسیداد و رئال بتیس «لالیگا اسپانیا، 26 فروردین»

پیش نمایش مسابقه

رئال سوسیداد از زمان کسب عنوان چهارمی درسال 2013؛ بالاتر از پنجمی در لیگ برتر اسپانیا قرار نگرفته اسـت، بنابر این این یک دستاورد چشمگیر برای تیم باسکی خواهد بود کـه برای فصل آینده بـه لیگ قهرمانان اروپا دست پیدا کند، اما انها کار زیادی برای انجام دادن دارند. رویا این اسـت کـه بـه واقعیت تبدیل شود

 

تیم ایمانول آلگواسیل در حال حاضر با هشت امتیاز اختلاف نسبت بـه ویارئال رده هفتم در رده ششم جدول قرار دارد، بنابر این انها در موقعیتی عالی برای کسب حداقل یک مقام در لیگ اروپا قراردارند.

 

اما تنها سه امتیاز آن ها را از اتلتیکو در رده چهارم فاصله دارد. تعداد بازی هاي‌ مشابه «31»؛ بنابر این جایگاه چهارم بسیار باز اسـت.

 

رئال سوسیداد از زمان باخت 4-1 مقابل رئال مادرید در 5 مارس، در فرم چشمگیر بوده اسـت و 10 امتیاز از چهار بازی اخیر خود در لیگ کسب کرده اسـت، از جمله بردهای پیاپی مقابل اسپانیول و الچه دراین ماه.

 

سفید و آبی‌ها پایان سختی برای فصل روی کاغذ دارند ودر بازی بعدی خود بـه مصاف بارسلونا می روند، در حالی کـه دو بازی آخر لیگ انها مقابل ویارئال و اتلتیکو اسـت.

 

تیم باسکی دراین فصل در مقابل هواداران خود قوی بوده اسـت، با کسب 31 امتیاز از 15 بازی، 9 پیروزی دراین روند، اما انها از بتیس استقبال خواهند کرد کـه سومین رکورد برتر خارج از خانه در فصل 2021-2022 را بـه خود اختصاص داده اسـت. ؛ از 15 بازی لیگ خود در سفر های خود 27 امتیاز کسب کردند.

 

در همین حال، رئال بتیس از سال 2005 تا کنون مدعی رتبه چهار تیم برتر لالیگا نشده اسـت، بنابر این اگر انها بتوانند فوتبال سطح بالای اروپا را برای فصل آینده تضمین کنند، داستان بزرگی خواهد بود.

پیش بینی بازی رئال سوسیداد و رئال بتیس

سبز و سفیدها در مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا بـه طرز ناامیدکننده اي توسط آینتراخت فرانکفورت شکست خوردند، اما انها هنوز هم میتوانند مدال نقره این فصل را کسب کنند و آماده میشوند تا در فینال کوپا دل ری در 22 آوریل بـه مصاف والنسیا بروند.

 

رئال بتیس نیز مانند رئال سوسیداد، پایان سختی در فصل لالیگا خود دارد ودر چهار بازی پایانی خود با بارسلونا و رئال مادرید روبه‌رو خواهد شد و دیدن این کـه تیم مانوئل پلگرینی در پایان فصل بـه کجا خواهد رسید، بسیار جذاب خواهد بود. پویش.

 

همان طور کـه گفته شد، تیم سویا در حال حاضر در رده پنجم جدول قرار دارد و تنها یک امتیاز کمتر از اتلتیکو رتبه چهارم دارد، در حالی کـه آن ها تنها چهار امتیاز کمتر از بارسلونا رتبه دوم دارند، بنابر این از نظر تئوری، سه امتیاز در لیگ قهرمانان اروپا باز اسـت. هفته هاي‌ پایانی فصل

 

رئال بتیس همچنین 10 امتیاز از چهار بازی اخیر خود در لیگ کسب کرده اسـت ودر دو بازی اخیر خود برابر اوساسونا و کادیز پیروز شده اسـت، در حالی کـه تنها رئال مادرید «22» بیشتر از تیم پلگرینی «17» در اسپانیا برد داشته اسـت. پروازهای برتر دراین فصل، کـه نشان از دستاوردهای انها تا کنون اسـت.

 

اخبار تیم

رئال سوسیداد روز جمعه دوباره میکل اویارزابال ؛ ناچو مونرئال ؛ کارلوس فرناندز و آندر بارنتشیا را بـه دلیل مصدومیت از دست خواهد داد، در حالی کـه خوزهبا زالدوآ بـه دلیل محرومیت برای انتخاب در معرض نیست.

 

محرومیت زالدوآ بـه دلیل کارت زرد او در بازی آخر مقابل الچه، در را برای آندونی گوروسابل باز می کند تا دراین دیدار در دفاع راست برای تیم میزبان بازی کند.

 

در غیر این صورت، تیم می‌توانست با تیمی کـه برای سوت اول مقابل کادیز بـه میدان رفت، تغییری نداشته باشد، اما الکساندر سورلوث و الکساندر ایساک در دو جلو بازی میکنند.

 

در مورد رئال بتیس، روی سیلوا ؛ مارتین مونتویا و ویکتور کاماراسا دوباره بـه دلیل مصدومیت از دست خواهند داد، اما ویلیام کاروالیو پس از گذراندن یک محرومیت دوباره در معرض اسـت.

 

کاروالیو بـه احتمال زیاد درکنار گیدو رودریگز بـه پست هافبک میانی باز خواهد گشت ؛ در حالی کـه انتظار میرود در دفاع راست نیز تغییری رخ دهد و هکتور بلرین نیز بازگردد.

 

سرمربی تیم پلگرینی تصمیماتی دارد کـه باید بیشتر جلوتر بگیرد، ویلیان خوزه و بورخا ایگلسیاس در حال مبارزه برای شروع مهاجم مرکزی هستند ودر نهایت می‌توان بـه دومی اشاره کرد.

 

در همین حال، سرخیو کانالس ؛ نبیل فکیر و خوانمی همگی فصول قدرتمندی را برای رئال بتیس سپری کرده‌اند و این سه نفر قرار اسـت یکبار دیگر در ترکیب اصلی قرار بگیرند.

پیش بینی بازی رئال سوسیداد و رئال بتیس «لالیگا اسپانیا، 26 فروردین»

اینستاگرام Real Sociedad

ترکیب احتمالی رئال سوسیداد:

رمیرو; گوروسابل، زوبلدیا، لو نورماند، ریکو؛ رافینیا، زوبیمندی، مرینو؛ دی سیلوا; آیزاک، سورلوث

 

ترکیب اصلی احتمالی رئال بتیس:

براوو; بلرین، پزلا، بارترا، مورنو؛ رودریگز، کاروالیو؛ کانال ها، فکیر، جوآنمی; کلیساها

 

می گوییم: رئال سوسیداد 1-1 رئال بتیس

هردو تیم این مسابقه را بـه عنوان فرصتی عالی برای از دست دادن یک نشانگر در رقابت برای کسب مقام چهار تیم برتر می‌بینند، اما ما در این جا جدا کردن دو طرف را دشوار مییابیم. دیدن یک پیروزی خانگی یا در واقع یک برد خارج از خانه تعجب آور نخواهد بود، اما ما معتقدیم کـه این زوج دریک تساوی کم امتیاز یک دیگر را خنثی می کنند.

 

منبع این پست: customessaytw.com

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *