پیش بینی بازی بارسلونا و اینتراخت فرانکفورت (لیگ اروپا، 25 فروردین)

رسانه کاستومه تقدیم میکند

پیش بینی بازی بارسلونا و اینتراخت فرانکفورت (لیگ اروپا، 25 فروردین)

پیش بینی بازی بارسلونا و اینتراخت فرانکفورت «لیگ اروپا، 25 فروردین»

پیش بینی بازی بارسلونا و اینتراخت فرانکفورت اینتراخت فرانکفورت کـه نتوانست از فرصت‌هاي‌ متعدد برای از بین بردن بازی در بازی اول استفاده کند، بـه نیوکمپ می رود تا پنجشنبه شب در بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا بـه مصاف بارسلونا برود.

 

این دو تیم هفته گذشته در دویچه بانک پارک 1-1 سرگرم کننده بازی کردند و برای شانس دیدار با وستهم یونایتد یا لیون در نیمه نهایی رقابت می کنند.

 

پیش نمایش مسابقه

طبق معمولً میتوان انتظار داشت کـه یکی از نام هاي‌ تهاجمی بارسلونا بـه پایانی برسد کـه آنسگار کناف در بازی رفت هفته گذشته انجام داد، اما این مرد فرانکفورت بود کـه با یک هلوی نیمه والی از خارج از محوطه، بلوگرانا را مبهوت کرد. 48 دقیقه گذشته

 

10 مرد فرانکفورت می‌توانستند و باید بیش از یک گل در شب بـه ثمر می‌رسیدند، و این عدم ستم بـه بارسلونا اجازه داد تا مسیری را بـه بازی بازگرداند کـه پس از یک حرکت تیمی دوست‌داشتنی با فرانکی دی ؛ فران تورس را طی کردند. یونگ و عثمان دمبله

 

ماندن در بن بست 1-1 توسط تیم فرانکفورتی کـه قبلاً برای هر نوع انگیزه هجومی تلاش میکرد، ضربه اي جزئی بـه حرکت بارسلونا تحت رهبری ژاوی بود، تیمی کـه در آستانه حذف امتیاز مقابل لوانته قرار داشت، قبل از این کـه نامی بعید در لووک پیدا کند. دی یونگ بیکن خودرا در وقت هاي‌ اتلاف شده برای پیروزی 3-2 نجات داد.

 

بارسلونا کـه اکنون در 15 بازی در تمام رقابت‌ها شکست نخورده اسـت – کـه کاملاً در تضاد با روزهای فراموش‌نشدنی دوران رونالد کومان اسـت.

پیش بینی بازی بارسلونا و اینتراخت فرانکفورت

بارسلونا تنها در یکی از 6 بازی اخیر اروپایی خود در حالی کـه در بازی اول شکست نخورده اسـت، حذف شده اسـت، و تصور این کـه چطور انبوهی از فرصت هاي‌ از دست رفته فرانکفورت آن ها را اذيت نمیدهد.

 

لابلاوگرانا همچنین از فرانکفورت در زمینی استقبال می کند کـه از زمان تساوی 1-1 مقابل ناپولی در مرحله 32 آخر در فوریه، چهار کلین شیت را حفظ کرده اسـت و اکنون بهترین زمان برای کسب امتیازات قبلی اسـت. نخستین قهرمانی لیگ اروپا در زمین خانگی از سال 2004.

پیش بینی بازی بارسلونا و اینتراخت فرانکفورت «لیگ اروپا، 25 فروردین»

این حس دژاوو برای فرانکفورت در بازی اول بود، پس از ان کـه آن ها قبلاً در خانه رئال بتیس در مرحله یک هشتم نهایی با تساوی 1-1 در خانه مقابل رقیب اسپانیایی در رئال بتیس متوقف شدند، اما شاهد 7 بازی بدون شکست در تمام رقابت ها هستیم. پایان آخر هفته برای سفر بـه کاتالونیا آمادگی ایده آلی نداشت.

 

شکست 1-0 و از دست دادن جیبریل سو ؛ مجری خط هافبک بـه دلیل مصدومیت، نیمه اول بدی را برای فرانکفورت مقابل فرایبورگ نشان داد، ودر حالی کـه انها بـه گل باز وینچنزو گریفو از طریق فیلیپ کوستیچ پاسخ دادند ؛ نیلز پترسن کار را برای فرایبورگ در دقیقه 69 تکمیل کرد.

پیش بینی بازی بارسلونا و اینتراخت فرانکفورت

تیم الیور گلاسنر قبل از شکست 2-1 مقابل فرایبورگ، برچسب متخصصان قرعه کشی مقیم را در دست داشت و اکنون پنج بازی بدون برد داخلی و قاره اي برای دی آدلر باقیمانده اسـت، کـه برای رسیدن بـه نیمه نهایی خود با چالشی سخت روبه‌رو هستند. در لیگ اروپا 19-2018 بـه اتمام برسد.

 

اکثر بازی‌هاي‌ فرانکفورت در دوره اخیر بدون برد خود در دویچه بانک پارک برگزار شده اسـت، با این حال، باشگاه بوندسلیگا تا کنون سه برد از چهار پیروزی خارج از خانه در لیگ اروپا 22-2021 مدعی شده اسـت و انها نیازی بـه درس خواندن ندارند. از خط دفاعی بارسلونا گذشت.

 

بازی برگشت روز پنجشنبه نخستین سفر فرانکفورت بـه نیوکمپ برای یک مسابقه رقابتی خواهد بود، ودر حالی کـه دی آدلر در 9 بازی بدون شکست مقابل تیم هاي‌ اسپانیایی قرار دارد، بارسلونا دو بار در خانه در 16 دیدار با باشگاه هاي‌ بوندسلیگا شکست خورده اسـت.

 

اخبار تیم

بارسلونا جرارد پیکه را در بازی رفت بـه دلیل یک مشکل گیرا از دست داد، کـه باعث شد برد آخر هفته مقابل لوانته را از دست بدهد و مشکلات دفاعی ژاوی بار دیگر با مصدومیت سرجی روبرتو ؛ سرجینو دست و ساموئل اومتیتی ​​و همچنین دنی آلوز پیچیده شده اسـت. عدم صلاحیت

 

آنسو فاتی بـه تمرین با گروه ادامه میدهد اما هنوز انتظار نمیرود کـه خطری برای او وجود داشته باشد، در حالی کـه ممفیس دیپای پس از مصدومیت از ناحیه ران با توپ در پایش بازگشته اسـت و قبل از این مورد محاسبه خواهد شد.

 

غیبت پیکه جایی را برای کلمنت لنگله باز می کند کـه اگر رونالد آرائوخو بـه دفاع راست ادامه دهد، در حالی کـه پدری در آخر هفته از روی نیمکت گلزنی کرد و همچنین انتظار دارد کـه بـه جای نیکو بـه خط دفاعی بازگردد. گونزالس .

 

گلاسنر، سرمربی فرانکفورت نیز پس از اخراج توتا بـه دلیل دو خطای قابل رزرو در بازی اول، وادار بـه تغییر خط دفاعی خواهد شد و ماکوتو هاسبه نامزد احتمالی برای جانشینی در سه تیم عقب اسـت.

 

سوو معمولی هافبک در باخت فرایبورگ بـه دلیل کشیدگی رباط زانو از زمین خارج شد، اگر چه گلاسنر هنوز امیدوار اسـت کـه بتواند در اواسط هفته نقشی را ایفا کند. اگر نه، سباستین رود باید بـه کریستیان جاکیچ در موتورخانه بپیوندد.

 

کریستوفر لنز و دیانت راماج با سو در اتاق درمان همراهی میکنند، و دایچی کامادا، مرکز خلاق ؛ امیدوار اسـت بتواند بـه یازدهم بازگردد، اما ینس پتر هاگ در آخر هفته با یک دستیار بـه گلاسنر فرصت فکری داده اسـت.

 

ترکیب احتمالی بارسلونا:

تراشتگن; آرائوخو، لنگلت، گارسیا، آلبا؛ پدری، بوسکتس، اف. دی یونگ; دمبله، اوبامیانگ، تورس

 

ترکیب احتمالی آینتراخت فرانکفورت:

Trapp; Hasebe، Hinteregger، Ndicka; کناف، رود، جاکیچ، کوستیچ؛ لیندستروم، کامادا؛ بور

پیش بینی بازی بارسلونا و اینتراخت فرانکفورت «لیگ اروپا، 25 فروردین»

اینستاگرام بارسلونا

ما می گوییم: بارسلونا 3-1 اینتراخت فرانکفورت «برنده بارسلونا در مجموع 4-2»

فرانکفورت علیرغم روند ناخوشایند بدون برد خود، در بازی اول مشکلاتی را برای خط دفاعی بارسلونا ایجاد کرد و با غیبت تعدادی از بازیکنان ثابت خط دفاعی ژاوی بـه دلایلی، مشکلی برای تکرار مجدد ان وجود نداشت.

 

دور نگه داشتن توپ از دروازه خودی در نیوکمپ آزمون نهایی فرانکفورت خواهد بودو با توجه بـه سلطه اخیر بارسلونا در خانه و گزینه هاي‌ هجومی خوب، کاتالان ها باید با کمترین سر و صدا جایگاه خودرا در چهار تیم نهایی رزرو کنند.

 

منبع این پست: customessaytw.com

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *