پیش بینی بازی بایرن مونیخ و ویارئال (لیگ قهرمانان اروپا، 23 فروردین)

رسانه کاستومه تقدیم میکند

پیش بینی بازی بایرن مونیخ و ویارئال (لیگ قهرمانان اروپا، 23 فروردین)

پیش بینی بازی بایرن مونیخ و ویارئال «لیگ قهرمانان اروپا، 23 فروردین»

پیش بینی بازی بایرن مونیخ و ویارئال پس از کسب یکی از بـه یاد ماندنی ترین نتایج تاریخ اخیر خود در بازی رفت، ویارئال بـه بایرن میرود تا سه شنبه شب در بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با بایرن مونیخ دیدار کند.

 

پایان آرنات دانجوما باعث می شود کـه تیم اونای امری با برتری 1-0 از بازی اول بـه این سفر بپیوندد، اما تلاش برای حفظ ان برتری باریک در آلیانز آرنا کار بدی نیست.

 

پیش نمایش مسابقه

پرچم‌هاي‌ زرد با قدرت کامل در لا سرامیکا در هفته گذشته بـه نمایش درآمدند، اما حتی اگر ویارئال در شب پایانی نزدیک دانجوما با اختلاف یک گل پیروز شد، تعداد زیادی از هواداران احساس خواهند کرد کـه امتیاز بازی زیردریایی زرد را بـه درستی منعکس نمی کند. سلطه

 

شاگردان امری در بازی رفت چندین موقعیت را هدر دادند تا تساوی را بـه رخت خواب بکشند، جرارد مورنو با ضربه زدن بـه تیرک دروازه و ناکام ماندن مانوئل نویر از نیمه راه پس از دفع ناموفق او، اما برتری 1-0 مقابل باواریایی ها هیچ چیز خوبی نیست. استشمام شود

 

شاگردان یولیان ناگلزمن تنها توانستند با این امتیاز در آخرین نبرد بوندسلیگا مقابل آگسبورگ – با تکیه بر پنالتی دقیقه 82 روبرت لواندوفسکی – پیروز شوند و نخستین شکست خارج از خانه در لیگ قهرمانان اروپا از سال 2017 متحمل شدند. اعتماد بـه نفس تا حدودی

 

علاوه بر این، از فصل 2014-2015؛ بایرن پس از متحمل شدن یک شکست در بازی رفت، موفق بـه پیشرفت در لیگ قهرمانان اروپا نشده اسـت، و از قضا، چهار شکست آن ها پس از شکست در بازی اول از ان زمان تا کنون، همگی برابر تیم‌هایي از لالیگا بوده اسـت – یک نتیجه بسیار خوب. در واقع بـه فال نیک برای مهمانی مسافر.

 

با این حال، تیم Nagelsmanns با 5 پیروزی از 6 پیروزی آخر خود در خانه در تمام رقابت‌ها وارد بازی سه‌شنبه میشود و از آخرین باری کـه آن ها نتوانستند حداقل 2 گل دریک بازی لیگ قهرمانان اروپا در آلیانز آرنا بـه ثمر برسانند، بیش از سه سال می‌گذرد، اما ویارئال موفق شده اسـت. انها را از قبل ببندید

پیش بینی بازی بایرن مونیخ و ویارئال

صعود بـه لیگ قهرمانان اروپا پس از یک قهرمانی دیگر در لیگ اروپا برای اونای امری در فصل گذشته، برای سرمربی سابق آرسنال بی‌نظیر بوده اسـت، تیمش کـه مطمئناً نشان داد کـه پس از کنار گذاشتن یوونتوس از مسابقات، احترام قائل بودند.

پیش بینی بازی بایرن مونیخ و ویارئال «لیگ قهرمانان اروپا، 23 فروردین»

ویارئال کـه قبل از زدن توپ اول در سرامیکای ناعادلانه توسط برخی نوشته شده بود، تنها 90 دقیقه با رسیدن بـه دومین نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فاصله دارد، کـه قبلاً یک‌بار در فصل 06-2005 قبل از سقوط بـه آرسنال موفق شده بود. .

 

کسب تنها یک امتیاز از 9 امتیاز اخیر خود در لالیگا، هیچ امتیازی برای انها در عرصه داخلی ندارد، زیرا تیم امری در آخر هفته مقابل اتلتیک بیلبائو با تساوی 1-1 متوقف شد، اگر چه این بازیکن اسپانیایی تصمیم گرفت 11 تغییر کامل برای ان انجام دهد. بازی با درنظر گرفتن بازی دوم

 

از آنجایی کـه حضور در جمع شش تیم بالای جدول لالیگا تا هفته بعید می شود، ویارئال درصورت بازگشت بـه مسابقات قاره اي در فصل آینده، بـه نظر میرسد وادار خواهد شد مسیر لیگ قهرمانان اروپا را ادامه دهد، اما هر یک از سه قهرمان اخیر خودرا بـه دست آورد. بازی هاي‌ خارج از خانه لیگ با 10 گل بـه خوبی آن ها را برای یک سفر دلهره آور بـه آلیانز آرنا آماده می کند.

 

بایرن و ویارئال پیش از این تنها یک‌بار در آلیانتس آره نا بـه مصاف هم رفته اند و تیم آلمانی مدعی پیروزی 3-1 در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در فصل 2011-2012 بودو چنین عملکردی باید این هفته تکرار شود تا مبادا شوت دیگری بـه اروپا بزنند. جلال برو گدایی

 

اخبار تیم

یکی از جنبه‌هاي‌ مثبت جدال بایرن با ویارئال برای باواریایی‌ها بازگشت آلفونسو دیویس در پست دفاع چپ بود کـه مدت‌ها انتظارش را می‌کشیدیم و ظاهرا لوکاس هرناندز برای بازگشت از مشکل ران کـه وی را از برد آگسبورگ دور نگه داشت، خوب خواهد بود.

 

نیکلاس سوله در حالی کـه با یک بیماری دست و پنجه نرم می کند، تردید بیشتری دارد، و ناگلزمن باید غیبت بونا سار ؛ کورنتین تولیسو و اریک ماکسیم چوپو موتینگ را نیز برطرف کند ؛ اما دیدن شروع هر یک از آن ها شگفت انگیز بود.

 

لئون گورتزکا در بازی اول کاملاً باز شد اما خوب بود کـه در آخر هفته 57 دقیقه بازی کرد، در حالی کـه کینگزلی کومان همچنین انتظار دارد پس از 45 دقیقه ابتدایی ناکارآمد سرژ گنابری در پیروزی آگسبورگ، بـه ترکیب اول بازگردد.

 

در مقابل، ویارئال در بازی برگشت با محرومیت طولانی‌مدت آلبرتو مورنو در وضعیت خوبی قرار دارد ؛ در حالی کـه مهاجم بولای دیا همان‌ گونه با مشکل عضلانی خود دست و پنجه نرم میکند و همان‌ گونه مشکوک اسـت.

 

همان طور کـه گفته شد، امری تصمیم باورنکردنی برای انجام 11 تغییر کامل برای بازی آخر هفته با اتلتیک گرفت و باید بـه تیمی برگردد کـه در بازی اول کار را انجام داد، در حالی کـه خوان فویت بـه نظر می‌رسد باوجود مصدومیت در پست دفاع راست بازگردد. ترس در پایان ان مسابقه.

 

دانجوما، مورنو، جیووانی لو سلسو ؛ دنی پارخو و رائول آلبیول همگی از جمله کسانی هستند کـه برای سفر آلیانز بازخواهند گشت و تنها تغییر اجباری اي کـه امری در آخر هفته وادار بـه انجام ان شد بـه دلیل محرومیت پائو تورس در داخل کشور بود.

پیش بینی بازی بایرن مونیخ و ویارئال «لیگ قهرمانان اروپا، 23 فروردین»

اینستاگرام بایرن مونیخ

ترکیب احتمالی بایرن مونیخ:

نویر; پاوارد، اوپامکانو، هرناندز، دیویس؛ کیمیچ، گورتزکا؛ سانه، مولر، کومان؛ لواندوفسکی

 

ترکیب اصلی احتمالی ویارئال:

رولی; فویت، آلبیول، تورس، استوپینان؛ پارجو، کوکلین، کاپو. لو سلسو؛ مورنو، دانجوما

 

ما می گوییم: بایرن مونیخ 3-1 ویارئال «بایرن در مجموع 3-2 برد»

ما این اشتباه را کردیم کـه قبل از بازی اول ویارئال را دستکم گرفتیم، و یک یازده کامل بازی‌هاي‌ تازه مطمئناً می تواند خط دفاعی بایرن را بـه دردسر بیندازد – بـه خصوص با توجه بـه سابقه گل‌هاي‌ خارج از خانه آن ها در لیگ قهرمانان اروپا دراین فصل.

 

در حالی کـه تیم امری می‌توانست و احتمالاً باید در بازی اول گل‌هاي‌ بیشتری می‌زد، بایرن در شب نیز بـه ولخرجی متهم شد – کـه نباید در آلیانز آرنا باشد – و تلاش برای زدن دوبار رعد و برق در بایرن احتمالاً یک مشکل خواهد بود. برای این تیم پرشور ویارئال خیلی دورتر اسـت.

 

منبع این پست: customessaytw.com

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *