فرم پیش بینی بازی لیون و پورتو (لیگ اروپا، 26 اسفند)

رسانه کاستومه تقدیم میکند

فرم پیش بینی بازی لیون و پورتو (لیگ اروپا، 26 اسفند)

فرم پیش بینی بازی لیون و پورتو «لیگ اروپا، 26 اسفند»

پورتو زمانی کـه بـه پارک المپیک لیون میرود تا پنجشنبه شب برای بازی برگشت مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا بـه مصاف لیون برود ؛ بـه دنبال جبران کسری 1-0 در بازی فرم پیش بینی بازی لیون و پورتو  در لیگ اروپا در تاریخ 26 اسفنددر سایت سیگاری بت انجام دهید.

 

میزبان تنها سه بازی از 9 بازی اخیر خودرا در زمین خود در تمام رقابت ها برده اسـت، در حالی کـه میهمان در هر 10 بازی اخیر خود در خارج از خانه شکست نخورده اسـت و 9 پیروزی دراین روند کسب کرده اسـت.

 

پیش نمایش مسابقه

کمپین داخلی لیون تا اینجای فصل چندان مورد نظر قرار نگرفته اسـت و مردان پیتر بوس در حال حاضر در رده دهم قراردارند و شش امتیاز کمتر از جایگاه هاي‌ اروپایی دارند.

 

شکست 4-2 در خانه رن در آخر هفته گذشته هشتمین شکست آن ها دراین دوره بود، دو شکست بیشتر از کل فصل گذشته کـه 10 بازی کمتر انجام داده بودند.

 

با این حال، موفقیت در لیگ اروپا لطف نجات دهنده انها بوده اسـت و روند شکست ناپذیری آن ها در رقابت هاي‌ این فصل با پیروزی چشمگیر 1-0 هفته گذشته در ورزشگاه دو دراگائو بـه هفت بازی افزایش یافت.

 

پس از بررسی VAR برای یک آفساید احتمالی در ترکیب، ضربه دقیقه 59 لوکاس پاکئتا بن بست را شکست و ثابت کرد کـه برای تیم فرانسوی برای کسب یک برتری باریک با یک گل کافی اسـت. پیروزی لیون مقابل پورتو در واقع نخستین پیروزی آن ها در پنج تلاش مقابل آن ها در رقابت هاي‌ اروپایی بود.

 

لیون با باخت تنها دو بار در 22 بازی خانگی در لیگ اروپا، 16 برد و تساوی چهار بازی دیگر، مطمئن اسـت کـه برد هفته گذشته رابا یک نتیجه مثبت دیگر دنبال خواهد کرد.

فرم پیش بینی بازی لیون و پورتو «لیگ اروپا، 26 اسفند»

با این حال، برتری بازی اول همیشه برای Les Gones مفید نبوده اسـت. در فصل 18-2017 – آخرین باری کـه انها بـه مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا رسیدند – لیون در بازی رفت 1-0 مقابل زسکا مسکو پیروز شد اما در بازی معکوس شکست 3-2 را متحمل شد و با گل هاي‌ خارج از خانه حذف شد. .

 

خوشبختانه برای لیون، قانون گل هاي‌ خارج از خانه دراین فصل لغو شده اسـت و انها باید بـه سادگی از شکست در پنجشنبه شب اجتناب کنند تا برای نخستین بار از فصل 17-2016 بـه یک هشتم نهایی صعود کنند.

 

در حالی کـه لیون در لیگ فرانسه با مشکل مواجه شده اسـت، پورتو همان‌ گونه در مسیر دوبل داخلی قرار دارد، زیرا در حال حاضر در بازی رفت 2-1 مقابل اسپورتینگ لیسبون در نیمه نهایی تاکا دو پرتغال برتری دارد و شش امتیاز اختلاف دارد. در صدر جدول لیگ برتر قرار دارد.

فرم پیش بینی بازی لیون و پورتو

اژدها پس از باخت اواسط هفته اروپا مقابل لیون برگشتند و با پیروزی آسان 4-0 در خانه مقابل توندلا کـه در دسترس خطر سقوط بود، در روز یکشنبه، با مهدی طارمی ؛ گالنو ؛ فابیو ویرا و فرانسیسکو کونسیکائو ؛ رکورد شکست ناپذیری خود در لیگ را بـه 26 بازی افزایش دادند . برگه امتیاز

 

پورتو اکنون با برگزاری بازی برگشت در فرانسه، توجه خودرا بـه لیگ اروپا معطوف خواهد کرد، کشوری کـه در ان هر یک از سه بازی اخیر اروپایی خودرا با پیروزی بر لیل در فصل 15-2014؛ موناکو در فصل 18-2017 و مارسی درسال 2020 پیروز شده اسـت. -21.

 

پورتو پس از پیروزی در هر سه بازی حذفی خارج از خانه خود در مسیر قهرمانی لیگ اروپا در فصل 11-2010؛ از ان زمان تا کنون موفق بـه پیروزی در هیچ یک از هشت بازی اخیر خود در خارج از خانه دراین رقابت ها نشده اسـت ودر هر نوبت حداقل دو بار گل خورده اسـت.

فرم پیش بینی بازی لیون و پورتو «لیگ اروپا، 26 اسفند»

شاگردان سرجیو کونسیکائو اگر بخواهند روز پنجشنبه یک گل کسری را جبران کنند، نمی‌توانند این روند بد را ادامه دهند. پیروزی با دو یا چند گل در پارک المپیک لیون باعث صعود انها بـه مرحله یک هشتم نهایی برای نخستین بار از فصل 14-2013 خواهد شد.

 

اخبار تیم

لیون بـه دلیل مصدومیت نمیتواند جروم بواتنگ «همسترینگ»؛ سینالی دیوماند «مچ پا»؛ رایان چرکی «پا» و لنی پینتور «ACL» را بـه خدمت بگیرد.

 

Bosz ممکن اسـت برای سومین بازی متوالی از همان ترکیب اولیه نام ببرد، کـه در ان تانگوی اندومبله، بازیکن قرضی تاتنهام ؛ ماکسنس کاکره و پاکئتا همگی در خط هافبک وسط آغاز میشوند و هوسم آئوار و جف رینه آدلاید بـه عنوان بازیکن تعویضی شروع میکنند.

 

جیسون دنایر از مصدومیت التیام یافته اسـت اما بازی آخر هفته گذشته را بـه دلیل بیماری از دست داد و مدافع میانی قبل از شروع بازی محاسبه خواهد شد. بـه احتمال زیاد این بازیکن بلژیکی درصورت آمادگی از روی نیمکت شروع خواهد کرد و تیاگو مندز و کاستلو لوکبا در قلب دفاع حضور خواهند داشت.

فرم پیش بینی بازی لیون و پورتو «لیگ اروپا، 26 اسفند»

در مورد پورتو، آن ها بـه خاطر آمادگی پپه ؛ مدافع میانی 39 ساله ؛ کـه در بازی اول بـه دلیل آسیب دیدگی سر وادار بـه ترک زمین شد و متعاقباً بازی آخر هفته گذشته لیگ را از دست داد، عرق کرده اند.

 

ویلسون منافا ؛ مدافع راست، بـه دلیل مشکل زانو از میادین دور اسـت، اما وندل ؛ مدافع چپ سه جلسه محرومیت خودرا سپری کرد و برای شروع بازی جلوتر از زیدو سانوسی ؛ در رقابت خواهد بود .

 

کونسیکائو می تواند با همان خط میانی و حمله‌اي کـه در دو بازی گذشته شروع کرده، باقی بماند، اوتاویو ؛ ویتور فریرا ؛ ماتئوس اوریبه و په‌په آکوینو بـه عنوان هافبک چهار تیم پشت سر مهاجمان اوانیلسون و طارمی قراردارند.

 

ترکیب احتمالی لیون:

لوپس; دوبوآ، مندس، لوکبا، امرسون؛ اندومبله، کاکورت؛ Faivre، Paqueta، Toko Camp; دمبله

 

ترکیب اصلی احتمالی پورتو:

D. Costa; ماریو، مبمبا، کاردوسو، وندل؛ اوتایو، فریرا، اوریبه، پپه؛ اوانیلسون، طارمی

فرم پیش بینی بازی لیون و پورتو «لیگ اروپا، 26 اسفند»

لیون 2-2 پورتو «لیون در مجموع 3-2 پیروز می شود»

اگر چه لیون در حال حاضر یک امتیاز برتری دارد، اما هنوز بازی هاي‌ زیادی وجوددارد و یک مسابقه سرگرم کننده می تواند در پنجشنبه شب برگزار شود.

 

میزبان در چند هفته اخیر در زمین خود با مشکل مواجه شده اسـت و برای انها سخت اسـت کـه دروازه خودرا در مقابل تیم پرتغالی پورتو حفظ کنند. با این حال، مردان Bosz دریک سوم پایانی نیز کیفیت خوبی دارند و میتوانیم شاهد بازی انها حداقل با یک تساوی باشیم، کـه برای صعود انها بـه یک چهارم نهایی در مجموع کافی اسـت.

 

منبع این پست: customessaytw.com

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *