فرم پیش بینی بازی آژاکس و بنفیکا

رسانه کاستومه تقدیم میکند

فرم پیش بینی بازی آژاکس و بنفیکا

فرم پیش بینی بازی آژاکس و بنفیکا 

آژاکس برای دومین بار در لیگ قهرمانان اروپا برای دومین بار بـه مصاف بنفیکا می رود اما اینبار میزبان این دیدار خواهد بود.فرم پیش بینی بازی آژاکس و بنفیکا در لیگ قهرمانان اروپادر تاریخ 24 اسفندرا در سایت سیگاری بت انجام دهید.

 

اگر می خواهید بهترین نکات شرط‌بندی و پیش‌بینی‌هاي‌ مسابقه را ببینید، بـه خواندن این مقاله ادامه دهید. همه ی شانس ها در معرض تغییر هستند، بنابر این قبل از تأیید، برگه شرط خودرا دوباره بررسی کنید.

 

آخرین پیش بینی ها و نکات رایگان بازی آژاکس مقابل بنفیکا در روز سه شنبه

آژاکس و بنفیکا برای صعود بـه مرحله بعد چنگ و دندان خواهند جنگید و خواهیم دید کـه بیشتر در این جا چگونه خواهد بود. اگر می خواهید نکات و شانس‌هاي‌ شرط‌بندی لیگ قهرمانان بیشتر را ببینید ؛ میتوانید وب‌سایت ما را بررسی کنید.

 

نتیجه بازی – برد آژاکس

اگر چه نخستین بازی انها با تساوی بـه اتمام رسید، اما ما فکر میکنیم کـه آژاکس بـه احتمال زیاد بـه مرحله بعد صعود خواهد کرد زیرا آن ها در 4 بازی اخیر خود در سه بازی پیاپی پیروز شدند و از سال 2009 اجازه نداده اند بنفیکا انها را شکست دهد.

 

این واقعیت کـه انها میزبان بازی خواهند بود، کـه بـه آن ها برتری بزرگتری میدهد، ما را متقاعد کرده اسـت کـه انها دراین سه شنبه پیروز خواهند شد.

 

هر دو تیم برای گلزنی – بله

چهار بازی از پنج بازی اخیر آژاکس و بنفیکا در لیگ هاي‌ ملی مربوطه خود با گلزنی هردو تیم بـه اتمام رسید. همچنین سه بازی از پنج دیدار اخیری کـه بنفیکا و آژاکس بـه مصاف هم رفتند بـه همین ترتیب بـه اتمام رسید.

 

بعلاوه، حتی اگر طرفدار پیروزی آژاکس باشیم، نمی‌توان این واقعیت را انکار کرد کـه بنفیکا درست مانند نخستین بازی ماه گذشته بین آن ها مبارزه خواهد کرد. محتمل ترین نتیجه روز سه شنبه این اسـت کـه هردو تیم گل بزنند.

 

با تساوی 2-2 در بازی رفت، آژاکس و بنفیکا دوباره برای بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا سه شنبه شب در آمستردام باهم دیدار کردند.

 

غول هاي‌ هلندی برای این دیدار با موفقیت 3-2 لیگ در کامبور در آخر هفته خودرا گرم کردند، در حالی کـه میهمان باید بـه تساوی 1-1 با ویزلا رضایت می داد.

 

پیش نمایش مسابقه

اریک تن هاگ ژنرال آژاکس کـه هنوز اجازه نمی‌دهد تا حدس و گمان هاي‌ منچستریونایتد وی را از وظیفه اي کـه در دست دارد حواسش را پرت کند، بـه دیدن سباستین هالر کـه دروازه را موج می‌زند عادت کرده اسـت، اما بازیکن سابق وستهم یونایتد در کمال تعجب توپ را بـه توری اشتباه تبدیل کرد. ورزشگاه دا لوز

 

گل بـه خودی هالر 8 دقیقه پس از این کـه دوسان تادیچ در بازی مساوی بـه آژاکس برتری داد بـه ثمر رسید ودر حالی کـه هالر تنها 3 دقیقه وقت صرف کرد تا اشتباه خودرا جبران کند و تیمش را 2-1 در شب پیش بیاورد، بنفیکا با رومن یارمچوک اوکراینی بـه تساوی رسید. .

 

بـه نظر میرسید کـه خماری لیگ قهرمانان آژاکس را بـه شدت تحت تأثیر قرار داد زیرا انها تساوی 2-2 رابا باخت شوکه کننده مقابل گو هد ایگلز دنبال کردند، اما از ان زمان تا کنون سه برد در اردیویسه و KNVB-Beker بـه دست آورده اند – با زدن 8 گل دراین روند. .

 

آخرین باری کـه آژاکس موفق شد از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا خارج شود، شاهد ان بود کـه آن ها در فصل 19-2018 موفق بـه صعود خیره کننده بـه نیمه نهایی شدند، و مطمئناً امکانات رفاهی خانگی باید بـه انها کمک کند تا تلاش خودرا برای تکرار یا بهتر انجام دهند. اینبار شاهکار

فرم پیش بینی بازی آژاکس و بنفیکا «لیگ قهرمانان اروپا، 24 اسفند»

در واقع، تیم تن هاگ در بازی برگشت با هر هفت برد آخر در خانه در تمام رقابت ها – تنها دو بار دریافت کرده و حداقل سه گل در هر بازی بـه ثمر رسانده اسـت – در حالی کـه هموطنان بنفیکا، اسپورتینگ لیسبون، از نزدیک درباره غول هلندی می‌دانند. تمایل بـه اجرای پربار در زمین چمن خانگی.

فرم پیش بینی بازی آژاکس و بنفیکا

بنفیکا با برداشتن برگی از کتاب حریفان خود بـه بازی هاي‌ پر گل در بازی رفت ودر حوالی تساوی مقابل آژاکس علاقه نشان داد، اما 10 مرد نلسون وریسیمو تنها یک‌بار در مقابل ویزلا در روز جمعه موفق بـه گلزنی شدند. شب

 

پس از این کـه عادل تاربت برای حمام کردن زودهنگام تنها با هفت دقیقه وقت بـه اتمام رسید، بنفیکا با ضربه کاسیانو در 65 دقیقه قبل از آنریکه آرائوخو 20 ساله ؛ 1-0 شکست خورد. سطح جوانان این دوره – از روی نیمکت آمد تا 10 دقیقه بعد بـه تساوی برسد.

 

در حالی کـه چنین نتیجه اي – کـه روند شکست ناپذیری بنفیکا را بـه 7 بازی در تمام تورنمنت ها رساند – با توجه بـه اخراج زودهنگام طرابت می‌توان مثبت محاسبه کرد.

 

پایان دادن بـه 6 بازی متوالی آن ها کـه حداقل 2 گل در هر بازی بـه ثمر رساند، آماری ناخوشایند برای غول هاي‌ پرتغالی بود. از فصل 2015-2016 نتوانسته اند از مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ قهرمانان اروپا عبور کنند.

 

پس از شکست 3-0 تاکا د پرتغال مقابل پورتو در دسامبر، بنفیکا نتوانست دریک مسابقه رقابتی بـه گل برسد، بلکه تنها یکی از 14 بازی آخر خارج از خانه آن ها در لیگ قهرمانان اروپا – بـه استثنای مسابقات مقدماتی – با پیروزی بـه اتمام رسیده اسـت. و آژاکس می‌توانند در زمین خود بسیار نابخشوده باشند.

 

علاوه بر این، تساوی 2-2 در بازی اول، روند بدون برد بنفیکا در برابر آژاکس را از زمان پیروزی 3-1 افتتاحیه انها درسال 1969 بـه هفت بازی افزایش داد، در حالی کـه تن هاگ بر پیروزی خانگی 1-0 مقابل غول پرتغالی در اکتبر 2018 بازرسی کرد. تلاش لحظه آخری نصیر مزروعی .

 

اخبار تیم

رمکو پاسور، دروازه بان آژاکس پس از شکستگی انگشت بـه مارتن استکلنبورگ درکنار زمین پیوست ؛ بنابر این آندره اونانا جای این بازیکن 38 ساله را برای بازی برگشت خواهد گرفت.

 

نوشیر مزرویی از یک ضربه بـه موقع بازگشت و 62 دقیقه مقابل کامبور بازی کرد و باید از سوت اول در این جا خوب باشد، اما ادسون آلوارز بـه دلیل بیماری بـه عنوان یک شک بزرگ ظاهر شده اسـت.

 

با این حال، رایان گراونبرچ با دو پاس گل و یک برنده در آخرین لحظه در پیروزی کامبور، بـه طرز ماهرانه اي جانشین شد و این بازیکن 19 ساله باید روز سه شنبه با دیوی کلاسن جفت شود. لیساندرو مارتینز مدافع میانی نیز از محرومیت داخلی بازخواهد گشت.

 

در مورد بنفیکا، Taarabt پس از اخراج داخلی خود در روز سه‌شنبه خوب اسـت کـه صف آرایی کند، اما وریسیمو کمتر از ۶ بازیکن ندارد کـه اگر در این جا کارت زرد دریافت کنند، بازی اول یک چهارم نهایی را از دست خواهند داد.

 

یارمچوک یکی از ان بازیکنانی اسـت کـه روی طناب راه میرود و مهاجم بـه دلیل بیماری برای بازی برگشت مطمئن نیست، در حالی کـه لوکاس وریسیمو و هاریس سفروویچ هردو درکنار زمین هستند.

 

گل تساوی آرائوخو در تساوی ویزلا مطمئناً برای جابه‌جایی گونکالو راموس در صدر جدول کافی نخواهد بود، در حالی کـه نیکلاس اوتامندی «مچ پا» پس از از دست دادن بازی جمعه برای احتیاط باید برای بازی برگشت خوب باشد.

 

ترکیب اصلی احتمالی آژاکس:

اونانا; مزرویی، تیمبر، مارتینز، کور; کلاسن، گراونبرچ؛ آنتونی، برگویس، تادیچ؛ هالر

فرم پیش بینی بازی آژاکس و بنفیکا «لیگ قهرمانان اروپا، 24 اسفند»

ترکیب احتمالی بنفیکا:

Vlachodimos; لازارو، اوتامندی، ورتونگن، گریمالدو؛ سیلوا، وایگل، تاربت، اورتون؛ راموس، نونیز

 

ما می گوییم: آژاکس 3-1 بنفیکا «آژاکس در مجموع 5-3 برد»

آژاکس برای قرار دادن توپ در پشت دروازه در خانه نیازی بـه درس ندارد – چه در مقابل همتایان داخلی یا قاره اي – و تیم تن هاگ می‌تواند بنفیکا را حذف کند، زیرا تیم پرتغالی خودش بـه دنبال گل می رود.

 

در حالی کـه داروین نونز همیشه یک تهدید در داخل و اطراف محوطه جریمه اسـت، ما نمی توانیم با اعتماد بـه نفس واقعی از بنفیکا حمایت کنیم، در حالی کـه یک علامت سوال بر سر در معرض بودن یارمچوک اسـت، و آژاکس بـه‌عنوان بهترین بازیکن برای رزرو بلیط‌هاي‌ مرحله یک چهارم نهایی وارد این نبرد خواهد شد.

فرم پیش بینی بازی آژاکس و بنفیکا

سوالات متداول در مورد آژاکس و بنفیکا در روز سه شنبه

محل مسابقه چه خواهد بود؟ 

آژاکس در ورزشگاه یوهان کرویف آرنا آمستردام میزبان این دیدار خواهد بود.

 

کی قراره بازی شروع بشه؟ 

زمان شروع بازی دقیقا ساعت 21:00 روز سه شنبه می باشد.

 

آیا بازی به صورت زنده پخش می شود؟ 

بله، خواهد شد. در بریتانیا، می توانید ان را در BT Sport 3 یا بـه صورت آنلاین از طریق برنامه یا وبسایت BT Sport تماشا کنید.

 

منبع این پست: customessaytw.com

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *