فرم پیش بینی بازی ولورهمپتون و لیدزیونایتد (لیگ برتر انگلیس، 27 اسفند)

رسانه کاستومه تقدیم میکند

فرم پیش بینی بازی ولورهمپتون و لیدزیونایتد (لیگ برتر انگلیس، 27 اسفند)

فرم پیش بینی بازی ولورهمپتون و لیدزیونایتد

فرم پیش بینی بازی ولورهمپتون و لیدزیونایتد ،ولوز دراین فصل برای کسب مقام هاي‌ اروپایی در لیگ برتر تلاش میکند و این آخر هفته آن ها میزبان تیم لیدز هستند تا از بازگشت بـه چمپیونشیپ پیشگیری کنند. لیدز در نخستین بازی خود تحت هدایت جسی مارش، سرمربی جدیدش، اما این بازی فقط در مقابل نوریچ انتهای جدول بودو سفر شنبه بـه میدلندز باید آزمون بسیار سخت تری باشد.

 

گرگ ها برای پیروزی

وولوز در 6 دیدار اخیر خود با لیدز شکست نخورده اسـت و پنج برد و یک تساوی کسب کرده اسـت. ما از وولوز برای پیروزی دراین آخر هفته حمایت کرده‌ایم زیرا میزبان سه بازی از پنج بازی اخیر خود در لیگ را برده اسـت، در حالی کـه لیدز پنج بازی از شش بازی اخیر خودرا باخته اسـت.

 

با توجه بـه شرایط فعلی، بین دو طرف فاصله 20 امتیازی وجوددارد، شکافی کـه ما معتقدیم در روز شنبه افزایش خواهد یافت.لیدز یونایتد بـه دنبال کسب پیروزی هاي‌ متوالی در لیگ برتر برای نخستین بار دراین فصل اسـت کـه روز جمعه بـه مولینوکس می‌رود تا بـه مصاف ولورهمپتون واندررز برود .

 

سفیدها پس از پیروزی بزرگ 2-1 مقابل نوریچ سیتی وارد مسابقه خواهند شد، در حالی کـه ولوز آخرینبار اورتون رابا نتیجه 1-0 شکست داد تا در لیگ برتر انگلیس پیروز شود.

 

پیش نمایش مسابقه

ولوز سه بازی متوالی را بـه آرسنال، وستهام یونایتد و کریستال پالاس بین 24 فوریه تا 5 مارس شکست داد، کـه بـه طور جدی امید انها را برای صعود بـه جمع چهار تیم برتر از بین برد، اما آن ها با پیروزی هاي‌ متوالی مقابل واتفورد و اورتون بـه طرز چشمگیری پاسخ دادند. پنج بار گل زد و صفر.

 

آخرینبار، تیم برونو لاژ در گودیسون پارک 1-0 بر اورتون پیروز شد کـه کانر کودی تنها گل مسابقه را در اوایل دوره دوم بـه ثمر رساند و نتیجه، وولوز را بـه رده هفتم جدول رساند. بالاتر از تاتنهام هاتسپر

 

با این حال، تیم لاگه پنج امتیاز کمتر از آرسنال رده چهارمی دارد، اما توپچی ها سه بازی خالی دارند و باید یک چرخش حيرت آور اتفاق بیفتد تا وولوز دراین فصل چهارم شود، بنابر این یک پنج یا شش نفر برتر. پایان یک هدف واقعی تر در ماه هاي‌ پایانی کمپین اسـت.

 

فاتحان سابق چمپیونشیپ، کـه فصل گذشته در لیگ برتر سیزدهم شدند، دراین فصل برای ثبات در مولینوکس تلاش کردند و از 14 بازی خود در لیگ مقابل هواداران خود 6 برد، 2 تساوی و 6 شکست بـه دست آوردند.

 

ولوز در 6 بازی اخیر خود در لیگ با لیدز شکست نخورده اسـت، اما از جمله پیروزی 1-0 در بازی مربوطه در طول رقابت هاي‌ لیگ برتر 2020-21.

 

تیم میزبان پر از اعتماد بـه نفس وارد این مسابقه خواهد شد، اما همین را میتوان در مورد لیدز پس از موفقیت فوق العاده مهم خانگی 2-1 مقابل نوریچ در روز یکشنبه گفت.

 

بـه نظر میرسید کـه کنی مک‌لین برای نوریچ یک امتیاز کسب کرده باشد کـه در نیمه اول تلاش رودریگو را در دقیقه 14 مسابقه لغو کرد، اما جو گلهارت در دقیقه 94 با گلزنی بـه لیدز، هر سه امتیاز را بـه لیدز داد و صحنه‌هاي‌ شادی را در الند احساسی ایجاد کرد. جاده.

 

این پیروزی نخستین پیروزی این تیم در لیگ برتر از اواسط ژانویه بودو سرمربی جدید جسی مارش وظیفه دارد تا برای نخستین بار دراین فصل پیروزهای متوالی را در لیگ کسب کند.

 

در مجموع 26 امتیاز از 29 بازی، سرخپوشان را در رده شانزدهم جدول قرار داده اسـت و تنها 4 امتیاز با منطقه سقوط فاصله دارد، بنابر این آن ها بسیار در نبرد برای ماندن در لیگ برتر هستند و باید دید کـه آیا تصمیم برای انتقال از مارسلو بیلسا تصمیم درستی بود.

 

لیدز کـه آوریل رابا بازی هاي‌ متوالی مقابل ساوتهمپتون و واتفورد آغاز خواهد کرد، در سفر های خود دراین فصل لیگ با مشکل مواجه شده اسـت و از 14 بازی تنها 10 امتیاز کسب کرده اسـت کـه چهارمین بدترین رکورد در لیگ پس از اورتون اسـت. ؛ نوریچ و برنلی

فرم پیش بینی بازی ولورهمپتون و لیدزیونایتد «لیگ برتر انگلیس، 27 اسفند»

فرم پیش بینی بازی ولورهمپتون و لیدزیونایتد

اخبار تیم

وولوز برای مسابقه روز جمعه دوباره از خدمات نلسون سمدو و کی جانا هوور محروم خواهد شد، در حالی کـه لاگه باید هوانگ هی چان و پدرو نتو را دیر بررسی کند .

 

انتظار میرود کـه تیم میزبان برای این بازی بـه ترکیب 3-4-3 برگردند و دنیل پودنس و نتو بـه طور بالفعل درکنار رائول خیمنز وارد خط حمله شوند.

 

همچنین ممکن اسـت تغییری در سمت چپ رخ دهد، با احتمال این کـه رایان آیت نوری برای فرناندو مارکال معرفی شود ؛ اما ژائو موتینیو باید جایگاه خودرا درکنار روبن نوس در خط هافبک حفظ کند، علیرغم فشار لئاندر دندونکر ؛ کـه در گودیسون پارک شروع کرد.

 

در مورد لیدز، لیام کوپر ؛ کالوین فیلیپس ؛ لئو هیلده ؛ تایلر رابرتز و جونیور فیرپو قطعا بـه دلیل مصدومیت غایب هستند، در حالی کـه رودریگو بـه دلیل مشکل ران شک دارد.

 

غیبت احتمالی رودریگو باعث می شود کـه ماتئوش کلیچ در موقعیت عدد 10 بـه جلو رانده شود، با بازگشت رابین کوخ در هافبک مرکزی درکنار آدام فورشاو .

 

گلهارت پس از گل دیرهنگامش مقابل نوریچ، خودرا در رقابت برای یک نقش اصلی قرار داده اسـت، در حالی کـه جک هریسون نیز گزینه اي برای حضور در تیم اسـت، اما پاتریک بامفورد باید دوباره در خط مقدم باشد، در حالی کـه دنیل جیمز و رافینیا احتمالاً جایگاه خودرا حفظ خواهند کرد. در مناطق وسیع

 

ترکیب احتمالی ولورهمپتون واندررز:

Sa; کیلمن، کودی، سایس; جانی، نئوس، موتینیو، آیت نوری؛ پودنس، خیمنز، نتو

 

ترکیب احتمالی لیدز یونایتد:

مسلیه; آیلینگ، یورنته، استرویک، دالاس؛ کخ، فورشاو; جیمز، کلیچ، رافینیا؛ بامفورد

 

می گوییم: ولورهمپتون واندررز 2-1 لیدز یونایتد

لیدز ناامید خواهد بود کـه بر اساس پیروزی مقابل نوریچ کار کند، اما حمایت از سفیدپوشان برای کسب یک نتیجه مثبت در مولینوکس بسیار دشوار اسـت. ولوز در دو بازی اخیر خود بـه بهترین حالت خود بازگشته اسـت و باید بـه اندازه کافی برای کسب یک پیروزی دیگر مقابل هواداران خود در این جا باشد.

 

زیر 2.5 گل

کمتر از 2.5 گل در 5 بازی از 7 دیدار اخیر لیگ بین ولوز و لیدز ثبت شده اسـت و ما 90 دقیقه دیگر را در آخر هفته پیشبینی می‌کنیم. گرگ‌ها گل‌هاي‌ زیادی بـه ثمر نمیرسانند و اجازه ورود بـه گل‌هاي‌ زیادی را هم نمیدهند.

 

در حالی کـه میزبان سه بازی از چهار بازی اخیر خودرا کمتر از 2.5 گل دریافت کرده اسـت. کمتر از سه گل نیز در آخرین بازی خارج از خانه لیدز مقابل لسترسیتی بـه ثمر رسید، بنابر این میتوانید ببینید کـه چرا ما منتظر برگزاری جشن گل در روز شنبه نیستیم.

فرم پیش بینی بازی ولورهمپتون و لیدزیونایتد «لیگ برتر انگلیس، 27 اسفند»

اینستاگرام leedsunited

 

وولوز انتظار داشت در خانه مقابل لیدز که در حال مبارزه است پیروز شود

ولوز آخرینبار در بازی سختی از سوی اورتون در گودیسون پارک برگزار شد، اما در نهایت، میهمان بـه لطف ضربه سر کودی در نیمه دوم، تمام امتیازات 3 را بـه دست آورد. این برد وولوز را بـه رده هفتم رساند، 2 امتیاز کمتر از وستهم و 4 امتیاز نسبت بـه Mna Utd، بنابر این شانس زیادی وجوددارد کـه مردان لاگه بتوانند در مکان هاي‌ اروپایی دراین فصل بـه اتمام برسند.

 

ترکیب پیش بینی شده وولوز :

سا، مارسال، کودی، دندونکر، جانی، کیلمن، موتینیو، سایس، نئوس، پودنس و خیمنز

 

لیدز در آخرین بازی خود مقابل نوریچ خوب شروع کرد ودر دقیقه 14 توسط رودریگو پیش افتاد. با این حال، همانگونه کـه بازی بـه اتمام خود نزدیک می شد، همیشه این شانس وجود داشت کـه نوریچ یک امتیاز را بـه دست آورد و وقتی مک لین در دقیقه 91 امتیازات را مساوی کرد،.

 

اکثر هواداران لیدز از بدترین اتفاق می ترسیدند. هنوز زمان برای یک حمله معنی دار دیگر از سوی میزبان باقیمانده بودو گلهارد در دقیقه 94 گلی نادر را بـه ثمر رساند تا لیدز را بـه سبک دراماتیک برنده شود.

 

ترکیب پیش بینی شده لیدز :

مسلیه، آیلینگ، دالاس، یورنته، استروییک، کلیچ، فورشاو، کخ، بامفورد، جیمز و رافینیا

 

Wolves vs Leeds – پرسش و پاسخ

برنده شدن چه کسانی هستند؟ 

گرگ‌ها در روز جمعه بـه‌عنوان مدعی مسلم پیروزی هستند.

 

آخرین دیدار این دو تیم چه امتیازی بود؟ 

لیدز 1-1 وولوز، 23/10/21.

 

شروع چه ساعتی است؟ 

20:00 GMT، 21:00 CET.

 

منبع این پست: customessaytw.com

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *