راهنما پیش بینی بازی فیورنتینا در مقابل یوونتوس

رسانه کاستومه تقدیم میکند

راهنما پیش بینی بازی فیورنتینا در مقابل یوونتوس

راهنما پیش بینی بازی فیورنتینا در مقابل یوونتوس

فیورنتینا باید از برتری خانگی خود در روز چهارشنبه هنگامی کـه در نخستین بازی نیمه نهایی کوپا ایتالیا بـه مصاف یوونتوس می‌رود، نهایت استفاده را ببرد.راهنما پیش بینی بازی فیورنتینا در مقابل یوونتوس را در سایت سیگاری بت انچام دهید.

 

یووه بـه‌عنوان محبوبیت وارد بازی میشود و فیورنتینا را دراین فصل در تورین شکست داده اسـت، اما میهمان نگرانی‌هاي‌ زیادی برای مصدومیت پیش از شروع بازی دارند.

 

شانس دو برابر فیورنتینا

ما از فیورنتینا با یک شرط دو شانس آخر هفته حمایت میکنیم، زیرا معتقدیم درکنار برتری خانگی، مشکلات مصدومیت یووه بـه فیورنتینا این امکان را می‌دهد کـه بازی اول چهارشنبه را یا برنده شود یا مساوی کند.

 

فیورنتینا در 5 بازی اخیر خود مقابل یووه دو تساوی و یک پیروزی کسب کرده اسـت و هر یک از این تساوی ها در فلورانس بـه دست آمده اسـت.

 

میزبان همچنین از 6 بازی اخیر خود در تمامی رقابت ها سه برد، یک تساوی و تنها دو باخت داشته اسـت، در حالی کـه یووه سه بازی از چهار بازی اخیر خودرا مساوی کرده اسـت.

راهنما پیش بینی بازی‌های فیورنتینا در مقابل یوونتوس

BTTS

ما از هردو تیم برای گلزنی در روز چهارشنبه حمایت می‌کنیم، درست مانند زمانی کـه فیورنتینا آخرینبار در نوامبر 2021 میزبان یووه بود.

 

چهار بازی از شش بازی اخیر فیورنتینا با قرار گرفتن هردو تیم در جدول امتیازات بـه اتمام رسیده اسـت در حالی کـه هر یک از 5 بازی اخیر یوونتوس گل زده اند.

 

در هردو انتهای زمین، بنابر این میتوانید ببینید کـه چرا ما از هیچ یک از تیم ها حمایت نمی‌کنیم تا در بازی اول دروازه خودرا بسته نگه دارند.

راهنما پیش بینی بازی‌های فیورنتینا در مقابل یوونتوس

آیا فیورنتینا می تواند از یوونتوس آسیب دیده استفاده کند؟

فیورنتینا آخر هفته بـه ساسولو سفر کرد اما در نهایت دست خالی بـه خانه برگشت. 90 دقیقه نزدیک و رقابتی باعث پیروزی 2-1 برای ساسولو شد، پس از این کـه ترائوره ​​در ابتدای بازی تیم میزبان را پیش انداخت.

 

در زمان توقف فیورنتینا در آخرین دور خارج از خانه آتالانتا را شکست داد، بنابر این باید با اعتماد بـه نفس در بازی افتتاحیه خود مقابل یووه حرکت کند.

 

ترکیب پیشبینی شده فیورنتینا – دراگوفسکی، بیراگی، اودریوزولا، مارتینز، ایگور، بوناونتورا، کاستروویلی، ایکونه، توریرا، پیتک و سوتیل

 

یووه و امپولی شامگاه شنبه در ورزشگاه کارلو کاستلانی یک فیلم هیجان انگیز با 5 گل ساختند. مویز کین در دقیقه 32 تیم میهمان را جلو انداخت و علیرغم این کـه امپولی بلافاصله بعد از ان بازی را بـه تساوی کشاند.

 

گل ولاوویچ باعث شد یووه دراین فاصله بـه برتری برسد. در چهل و پنج دوم، ولاوویچ دوباره در هدف قرار گرفت و اگر چه لامانتیا در دقیقه 76 یک گل را برای میزبان بـه ثمر رساند، یووه برای تثبیت تمام امتیازات سه امتیازی را حفظ کرد.

 

ترکیب پیشبینی شده یوونتوس – شزنی، بونوچی، دانیلو، دی لیخت، پلگرینی، کوادرادو، رابیوت، آرتور، لوکاتلی، کین و موراتا

 

فیورنتینا – یوونتوس: پرسش و پاسخ

برنده شدن چه کسانی هستند؟ 

یوونتوس در میان شرط‌بندان محبوبیت دارد.

 

آخرین دیدار این دو تیم چه امتیازی بود؟

یوونتوس 1-0 فیورنتینا، 06/11/21.

 

شروع چه ساعتی است؟ 

20:00 GMT، 21:00 CET.

 

منبع این پست: customessaytw.com

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *