راهنما پیش بینی بازی آتالانتا و سمپدوریا (سری آ ایتالیا، 9 اسفند)

رسانه کاستومه تقدیم میکند

راهنما پیش بینی بازی آتالانتا و سمپدوریا (سری آ ایتالیا، 9 اسفند)

راهنما پیش بینی بازی آتالانتا و سمپدوریا «سری آ ایتالیا، 9 اسفند»

تازه از صعود بـه مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا، آتالانتا بی سی با دیدار سمپدوریا از ورزشگاه گیویس دوشنبه شب بـه سری آ بازگشت.در حالی کـه تیم جیان پیرو گاسپرینی در اواسط هفته مشغول دیدار با المپیاکوس بود، میهمانان انها یک هفته فرصت داشتند تا درباره موفقیت 2-0 خود مقابل امپولی فکر کنند. راهنما پیش بینی بازی آتالانتا و سمپدوریا در سری آ ایتالیا در تاریخ 9 اسفند را در سایت explosiongame.info مشاهده کنید.

 

پیش نمایش مسابقه

هرچه در مورد ثروت اخیر داخلی آتالانتا کمتر گفته شود، بهتر اسـت، اما تیم گاسپرینی بـه راه هاي‌ گلزنی آزاد خود بازگشتند تا المپیاکوس را در مجموع 5-1 در مرحله پلی آف لیگ اروپا شکست دهند و امیدهای خودرا برای افتخار قاره زنده نگه دارند.

 

در غیاب دوان زاپاتا و لوئیس موریل همتایان کلمبیایی، روسلان مالینوفسکی، بازیکن اوکراینی، دو گل تیمش را در برد برگشت 3-0 بـه ثمر رساند و پیامی همبستگی برای آنهایی کـه در خانه درگیر شده بودند را فاش کرد. درگیری ها، با دو تلاش سریع او پس از باز کردن یواکیم ماله انجام شد.

 

هواداران دئا مطمئناً در بین مارپیچ نزولی تیمشان در سری آ، با نبود مهره هاي‌ کلیدی بـه دلیل مصدومیت، ناامید بودند تا آتالانتا در 5 بازی سری آ بدون برد بماند و از کوپا ایتالیا بـه فیورنتینا سقوط کند.

 

شاگردان گاسپرینی با کسب تنها سه امتیاز از 15 بازی اخیر در داخل کشور – اخیراً با شکست 1-0 بـه فیورنتینا در لیگ برتر، خودرا پیدا کردند. لیگ برتر شکست خورده اسـت – در رده پنجم لیگ قهرمانان اروپا قرار ندارد اما تنها 6 امتیاز با یوونتوس فاصله دارد. دو بازی دیگر انجام داد

 

علاوه بر این، قهرمانان لیگ اروپا تنها می‌توانند بـه تعداد ناچیز سه برد در لیگ از 13 تلاش در ورزشگاه گیویس دراین فصل ببالند ودر چهار بازی برتر در خانه موفق بـه پیروزی نشده اند، بنابر این سمپدوریا ممکن اسـت فرصتی را برای برهم زدن شانس حس کند.

 

روزهایی کـه فابیو کوالیارلا، کهنه‌کار همیشگی، از تعداد گل‌هاي‌ دو رقمی در سری آ لذت میبرد، ممکن اسـت پشت سر او باشد، اما این بازیکن 39 ساله نشان داد کـه هنوز هم طلایی برای سوق دادن سمپدوریا بـه پیروزی مقابل امپولی در شنبه گذشته دارد.راهنما پیش بینی بازی آتالانتا و سمپدوریا «سری آ ایتالیا، 9 اسفند»

راهنما پیش بینی بازی آتالانتا و سمپدوریا «سری آ ایتالیا، 9 اسفند»

کوالیارلا قبل از 30 دقیقه دو ضربه را زد تا تیم مارکو جیامپائولو را قبل از استراحت بازرسی کند و مهاجم نیم ساعت پایانی بازی را از روی نیمکت دید و سمپدوریا بـه دومین برد خود در فاصله سه بازی رسید. .

 

سرو کردن یک تکه پای ساده برای ساسولو با بازی 4-0 و شکست 1-0 مقابل آث میلان در سن سیرو، جهش قابل توجهی را برای تیم سمپدوریا تحت هدایت جیامپائولو رقم زده اسـت کـه تیمش در رده پانزدهم جدول قرار دارد. وارد این بازی شده‌اند، اما بـه هیچ عنوان از خطر دور نیستند – چهار نقطه دورتر از خط نقطه‌گذاری نشسته‌اند.

 

بـه نظر می‌رسد جهش سرمربی جدید برای I Blucerchiati در حال انجام اسـت و برگرداندن طلسم بد شانس در خارج از خانه وظیفه بعدی جامپائولو اسـت، زیرا سمپدوریا سه شکست متوالی 1-0 در سری آ در خارج از خانه متحمل شده اسـت و بـه کوالیارلا نیاز دارد تا بتواند. اگر بخواهند در استادیوم گیویس شانسی داشته باشند، یکبار دیگر از سن او سرپیچی کنند.

 

سامپدوریا خاطرات خوبی از آخرین سفر خود بـه زمین چمن آتالانتا دارد – کـه بـه پیروزی 3-1 در اکتبر 2020 رسید – اما تیم گاسپرینی 12 ماه بعد با همان امتیاز در لوئیجی فراریس بـه پیروزی پاسخ داد.

 

اخبار تیم

از آنجایی کـه آتالانتا از قبل نگرانی کافی برای غایب نداشت، میزبان وادار خواهد شد بـه یک تغییر اساسی در خط دفاعی با برات جیمسیتی و مریح دمیرال هردو محروم شوند، و همچنین محرومیت گاسپرینی بـه دلیل شکست او در مقابل فیورنتینا.

 

یافتن مدافعان برای پر کردن شکاف ها با توجه بـه این کـه خوزه لوئیس پالومینو همان‌ گونه بـه دلیل مشکل عضلانی در بازی نیست، دشوارتر میشود، در حالی کـه جادوهای خارج از بازی زاپاتا، موریل، یوسیپ ایلیسیچ و الکسی میرانچوک گزینه هاي‌ رو بـه جلو لا دئا را محدود میکند.

 

بنابر این، دو نوجوان بـه نام هاي‌ جورجیو سیتادینی و جورجیو اسکالوینی می‌توانند بـه رافائل تولوی در خط دفاعی بپیوندند، اما داوید زاپاکوستا باتجربه تر نیز ممکن اسـت جانشین عقب تر باشد.

 

سمپدوریا این هفته چند بازیکن را نیز در راه شیطان دارد، زیرا آنتونیو کاندروا پنجمین کارت زرد فصل خودرا در پیروزی امپولی دریافت کرد، جایی کـه بارتوش برشینسکی برای دهمین بار اخطار شد.

 

کریستوفر آسکیلدسن ؛ مانولو گابیادینی و میکل دامسگارد همان‌ گونه خارج از رقابت هستند، اما در نکته مثبت تر، استفانو سنسی و سباستین جووینکو هردو میتوانند پس از شرکت در تمرینات کامل اوایل این هفته بازگردند.

 

بنابر این سنسی میتواند جانشین کاندروا در مرکز باشد – جایی کـه توماس رینکن گزینه دیگری اسـت – در حالی کـه آندره آ کونتی یک تعویض مستقیم برای برزینسکی تعلیق شده در دفاع راست اسـت.

راهنما پیش بینی بازی آتالانتا و سمپدوریا «سری آ ایتالیا، 9 اسفند»

ترکیب احتمالی آتالانتا بی سی:

موسو; Zappacosta، ​​Toloi، Citizens; هاتبور، دی رون، فریلر، ماله; پاسالیک، بوگا؛ مالینوفسکی

 

ترکیب اصلی احتمالی سمپدوریا:

فالکونه; کونتی، فراری، کولی، اوجلو؛ رینکن، اکدال، تورزبی؛ صابیری; کاپوتو، کوالیارلا

 

می گوییم: آتالانتا بی سی 2-1 سمپدوریا

حمله تهی شده آتالانتا و گزینه هاي‌ نازک شده در دفاع، تصور یک دی romping سنتی را سخت میکند، بـه خصوص کـه استادیوم Gewiss تا اینجای فصل با آن ها مهربان نبوده اسـت. با این حال، جامپائولو هنوز تغییری در فرم بدون برد و بدون گل سمپدوریا در خارج از خانه ایجاد نکرده اسـت و بازیکنان غایب خودرا برای کار کردن دارد، بنابر این ما بـه میزبان ایمان داریم تا بر روی نمایش درخشان اروپایی خود تمرکز کنیم و شتاب بلوسرکیاتی را دریک مسابقه نزدیک متوقف کنیم.

 

منبع این پست: customessaytw.com

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *