پیش بینی بازی منچستریونایتد و واتفورد (لیگ برتر انگلیس، 7 اسفند)

رسانه کاستومه تقدیم میکند

پیش بینی بازی منچستریونایتد و واتفورد (لیگ برتر انگلیس، 7 اسفند)

پیش بینی بازی منچستریونایتد و واتفورد «لیگ برتر انگلیس، 7 اسفند»

دو تیم کـه بـه دلایل کاملاً متفاوت برای کسب سه امتیاز ناامید هستند، خودرا برای نبرد در اولدترافورد در روز شنبه آماده می‌کنند، زیرا منچستریونایتد میزبان واتفورد در لیگ برتر اسـت.پیش بینی بازی منچستریونایتد و واتفورد در لیگ برتر انگلیس در تاریخ 7 اسفندرا در سایت سیگاری بت انحام دهید.

 

پیروزی 4-1 هورنتز مقابل شیاطین سرخ باعث شد اوله گونار سولسشر در ماه نوامبر کار خودرا بـه اتمام برساند، اما از ان زمان تغییرات قابل توجهی در هردو باشگاه ایجاد شده اسـت.

 

پیش نمایش مسابقه

منچستریونایتد با توجه بـه این کـه آرسنال، وستهم یونایتد و ولورهمپتون واندررز از آن ها مطمئن نیستند، جایگاه خودرا در میان چهار تیم برتر جدول لیگ برتر حفظ کرده اسـت، منچستریونایتد چهارشنبه شب گام مثبتی در تلاش برای کسب افتخار در لیگ قهرمانان برداشت.

 

رالف رانگنیک در بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی خود مقابل اتلتیکو مادرید قرار گرفت.

 

آنتونی الانگا کـه بـه عنوان یک تمام کننده خونسرد، آرام و جمع و جور شهرت داشت، یان اوبلاک را پشت سر گذاشت تا تساوی 1-1 را نجات دهد و پس از انجام تلاش مشابه در پیروزی سرگرم کننده 4-2 مقابل لیدز، تساوی 1-1 را حفظ کند و همه ی چیز را برای بازی در بازی دوم باقی بگذارد. یونایتد چند روز قبل

 

پیروزی الند رود بـه منچستریونایتد این امکان را داد تا رتبه چهارم خودرا در جدول حفظ کند، اما آرسنال با پیروزی مقابل وولوز عصر پنجشنبه فاصله خودرا بـه تنها یک امتیاز کاهش داد و اکنون در مجموع پنج بازی بدون شکست برای شیاطین سرخ باقیمانده اسـت. مسابقات

 

علاوه بر این، منچستریونایتد تنها یکی از 14 بازی اخیر خودرا در لیگ برتر شکست داده اسـت و قصد دارد برای نخستین بار از زمان شروع سال، سه قهرمانی در لیگ را بـه دست آورد، بنابر این افراد زیادی روی واتفورد شرط بندی نخواهند کرد. شگفتی هاي‌ بیشتر

پیش بینی بازی منچستریونایتد و واتفورد «لیگ برتر انگلیس، 7 اسفند»

واتفورد پس از پایان صحیح امتیاز 4-1 در آخرین نبرد خود با منچستر یونایتد، در اواسط هفته با شورش هایي روبه‌رو شد کـه کریستال پالاس الهام گرفته از ویلفرد زاها در خیابان ویکاریج شورش کرد.

 

تلاش انحرافی ژان فیلیپ ماتتا و هشتمین گل فصل کانر گالاگر در هردو طرف پاسخ موسا سیسوکو بودو زاها دو بار متوالی دیرهنگام حمله کرد تا تصمیم دفاعی تحسین برانگیز سابق هورنتز تحت هدایت روی هاجسون شکسته شود. .

 

سرمربی سابق ایگلز یک تکه کیک فروتنانه توسط باشگاه قدیمی اش سرو شد تا تلاش واتفورد برای بقا کمی دشوارتر شود، بـه طوری کـه میهمانان این هفته اولدترافورد پس از پیروزی برنلی مقابل تاتنهام هاتسپور اکنون در رده نوزدهم قراردارند و چهار امتیاز از امنیت فاصله دارند.

 

واتفورد حداقل می تواند با یک شکست از چهار شکست آخر خود در مسابقات لیگ برتر بـه آمار قابل احترام خود ببالد – گلزنی و گل خوردن هر کدام – و نکات برجسته انها در جاده Vicarage در مقابل منچستریونایتد ماندگار خواهد شد.

 

با این حال، شیاطین سرخ در تمام دیدارهای لیگ برتر خود مقابل واتفورد در اولدترافورد پیروز شده‌اند ودر این مدت تنها دو گل دریافت کرده‌اند و همچنین مدعی موفقیت 1-0 در جام حذفی 2020-21 در تئاتر شهر شده‌اند. رویاها

پیش بینی بازی منچستریونایتد و واتفورد «لیگ برتر انگلیس، 7 اسفند»

اخبار تیم

انتظار می‌رود منچستریونایتد بار دیگر بدون ادینسون کاوانی بـه دلیل مشکل کشاله ران او کنار بیاید و اسکات مک تومینای نیز پس از ابتلا بـه یک بیماری از دست خواهد رفت.

 

پل پوگبا و فرد باید با بهبودی مک تومینای در خط میانی ادامه دهند، در حالی کـه الانگا مطمئناً تهدید می کند کـه مارکوس راشفورد یا جیدون سانچو را در کناره ها جابه‌جا کند.

 

ویکتور لیندلوف در پست دفاع راست در واندا متروپولیتانو غافلگیر کننده بود، اما دیوگو دالوت ought to return here as Alex Telles battles Luke Shaw for a start on the left-hand side.

 

در مورد واتفورد، پیتر اتبو و نیکولاس نکولو تا زمانی کـه آمادگی خودرا در مسابقات ایجاد کنند غایب هستند، در حالی کـه ژائو پدرو و ژوراج کوکا قرار اسـت از مسابقات خود بازگردند.

 

جاشوا کینگ و تام کلورلی ؛ ستاره‌هاي‌ سابق منچستریونایتد ؛ هردو بـه دنبال تأثیرگذاری در خانه قدیمی خود هستند، اما این دو در از دست دادن کاخ بیرون کشیده شدند و ممکن اسـت در خطر از دست دادن جایگاه خود در این جا باشند، اگر چه کینگ باید خوب باشد. باوجود ترس از آسیب جزئی

 

ادو کایمبه نشان دهنده یک تغییر احتمالی در خط میانی برای هورنتز اسـت، کـه همچنین می تواند کینگ رابا کوچو هرناندز یا کن سما عوض کند. at Old Trafford.

 

ترکیب احتمالی منچستریونایتد:

دخیا; دالوت، واران، مگوایر، تلس؛ فرد، پوگبا؛ الانگا، فرناندز، سانچو؛ رونالدو

 

ترکیب اصلی احتمالی واتفورد:

فاستر; Femenia، Cathcart، Samir، Kamara; لوزا، کایمبه، سیسوکو؛ سار، هرناندز، دنیس

 

می گوییم: منچستریونایتد 2-0 واتفورد

پاهای ژله‌اي می تواند رنگنیک را بعد از تلاش‌هاي‌ روز چهارشنبه وادار بـه تغییراتی کند، اما منچستریونایتد نسبت بـه میهمانان خود در تلاش‌هاي‌ اواسط هفته وضعیت بسیار بهتری خواهد داشت.

 

تولید نمایش‌هاي‌ غالب بدون هیچ نشانه‌اي از تزلزل، نقطه قوت من یونایتد در دوران رانگنیک نبوده اسـت، اما شیاطین سرخ نباید مشکلی برای دور زدن هورنتز پست داشته باشند.

 

شیاطین سرخ پس از تساوی سخت روز چهارشنبه در مادرید بـه بازی نزدیک می شونداین مقاله حاوی پیوندهای وابسته اسـت. ممکن اسـت بابت فروش هایي کـه از ان ایجاد میکنیم، کمیسیون دریافت کنیممنچستریونایتد روز شنبه در اولدترافورد میزبان واتفورد اسـت ودر دیداری از لیگ برتر انگلیس برگزار میشود.

 

شیاطین سرخ در حال حاضر جایگاه چهارم را در اختیار دارند، اما تیمی را کـه ناامید از پیروزی اسـت، میبرند تا شانس خودرا برای اجتناب از سقوط افزایش دهند.

 

آخرین شانس منچستریونایتد و واتفورد

یونایتد در پنج بازی در همه ی رقابت‌ها شکست نخورده اسـت و روز چهارشنبه در لیگ قهرمانان اروپا یک تساوی حیاتی مقابل اتلتیکو مادرید کسب کرد.

 

انتخاب سر دبیر

ردیف پنج طرفه نشان می‌دهد کـه چرا سیاست اتحادیه فوتبال برای بازیکنان تراجنسیتی دیگر برای هدف مناسب نیست

از لس آنجلس تا هند – چگونه رهبران جوان منچسترسیتی زندگی را تغییر میدهند

“اگر راحت بود، همه ی ان را انجام می‌دادند” – پپی، ستاره USMNT کـه با شروع دشوار زندگی در آگسبورگ برخورد می کند

 

“ستاره هاي‌ ما می‌خواهند شنیده شوند” – چرا لوکاکو، دی بروین و سایر فوتبالیست ها با راک نیشن قرارداد بسته اند

 

قیمت تیم رالف رانگنیک 3/10 «1.30» با bet365 برای پیروزی در مسابقه اسـت، در حالی کـه واتفورد می تواند در 17/2 «9.50» حمایت شود و تساوی در 9/2 «5.50» ارائه میشود.

 

نخستین گلزن منچستریونایتد مقابل واتفورد

 

کریستیانو رونالدو با 6 گل بهترین گلزن یونایتد در لیگ برتر اسـت.

 

او می تواند در 12/5 «3.40» برای باز کردن دروازه حمایت شود، در حالی کـه مارکوس راشفورد در 9/2 «5.50» در معرض اسـت.

 

جاشوا کینگ ستاره واتفورد در ساعت 12/1 «13:00» پیشنهاد می‌شود.

پیش بینی بازی منچستریونایتد و واتفورد «لیگ برتر انگلیس، 7 اسفند»

اینستاگرام واتفورد

پیش بینی بازی منچستریونایتد و واتفورد «لیگ برتر انگلیس، 7 اسفند»

پیش نمایش منچستریونایتد و واتفورد

یونایتد در هیچ یک از پنج بازی اخیر خود در تمام رقابت ها شکست نخورده اسـت و مطمئن اسـت کـه جایگاه خودرا در رده چهارم تقویت خواهد کرد.

 

آن ها یک امتیاز از نزدیکترین مدعیان آرسنال فاصله دارند کـه دو بازی در پیش دارند و با شکست دادن وولوز در روز پنجشنبه فاصله خودرا کم کردند.

 

در حالی کـه تیم رانگنیک پس از یک تساوی سخت در مادرید وارد این بازی میشود، انها احساس خواهند کرد کـه بـه اندازه کافی در تانک باقیمانده اند تا بتوانند در اولدترافورد بر تیم رده دوم لیگ برتر غلبه کنند.

 

واتفورد از 14 بازی اخیر خود در تمامی رقابت‌ها فقط یک برد کسب کرده اسـت ودر اواسط هفته توسط کریستال پالاس در خانه شکست خورد.

 

نکات و پیش بینی های منچستریونایتد مقابل واتفورد

در چهار بازی اخیر خانگی یونایتد در لیگ برتر ودر چهار بازی آخر خارج از خانه واتفورد کمتر از 2.5 گل زده شده اسـت.

 

حداقل 10 پوند سپرده مادام العمر مورد نیاز اسـت. یک جایزه 10؛ 20؛ 50 یا 100 چرخش رایگان در هر دوره 24 ساعته موجود اسـت.

 

حداکثر پنج جایزه برای هر مشتری کـه باید ظرف 10 روز مطالبه شود. فقط مشتریان جدید و واجد شرایط محدودیت هاي‌ بازی، محدودیت هاي‌ زمانی و قوانین و مقررات اعمال می‌شود.

 

منبع این پست: customessaytw.com

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *