فرم پیش بینی بازی لاتزیو و پورتو (لیگ اروپا، 5 اسفند)

رسانه کاستومه تقدیم میکند

فرم پیش بینی بازی لاتزیو و پورتو (لیگ اروپا، 5 اسفند)

فرم پیش بینی بازی لاتزیو و پورتو «لیگ اروپا، 5 اسفند»

پورتو پس از پیروزی در نخستین بازی هفته گذشته خود در پرتغال، بـه رم سفر می‌کند، جایی کـه بـه دنبال پیروزی در مرحله پلی آف لیگ اروپا مقابل لاتزیو در عصر پنجشنبه اسـت.فرم پیش بینی بازی لاتزیو و پورتو در لیگ اروپا در تاریخ  5 اسفند را در سایت سیگاری بت انجام دهید.

 

میزبانان قبل از شروع مجدد نبرد در ورزشگاه المپیکو، یک برتری گرانبها را از دست دادند و با یک گل عقب افتادند، بنابر این امیدواریم کـه مهاجم ستاره خود در برابر رهبران لیگ برتر بـه میدان برود.

 

پیش نمایش مسابقه

لاتزیو پس از تحمل بار دیگر در خارج از خانه در رقابت هاي‌ اروپایی – باخت 2-1 در ورزشگاه دو دراگائو در هفته گذشته – قبل از مرحله یک شانزدهم آخر در آستانه حذف قرار دارد.

 

اگر چه ماتیا زاکانی ؛ مهاجم خوش فرم ؛ بیانکوسلستی را در اواسط نیمه اول برتری داد، اما آن ها دو بار گل هاي‌ آنتونیو مارتینز را دریافت کردند. در شرایطی کـه چیرو ایموبیله ؛ بهترین گلزن ؛ بـه دلیل بیماری در وضعیت ناتوانی قرار دارد، قادر بـه ضربه زدن نیستند، بنابر این از ابتدای بازی برگشت بـه بازی برگشت می‌پردازند.

 

همانند سری آ، تیم مائوریتزیو ساری در خارج از خانه در رقابت‌هاي‌ قاره‌اي کمتر موثر عمل کرده اسـت – پس از شکست هفته گذشته، آن ها در 13 بازی اروپایی تنها یکبار پیروز شده‌اند. فرم خانه، با این حال، موضوع متفاوتی بوده اسـت.

 

لاتزیو تنها یک‌بار در ورزشگاه المپیکو در تمام رقابت‌هاي‌ این فصل شکست خورده اسـت، در حالی کـه در مقر رومی خود در سری آ با سرعتی نزدیک بـه 3 گل در هر بازی بـه ثمر می رسد. .

 

پس از نهمین حضور بی سابقه در مرحله گروهی، آکوئیل ها برای هفتمین بار در مرحله حذفی لیگ اروپا بـه رقابت می‌پردازند. با این حال، انها در سه دوره از شش رقابت قبلی خود دراین نقطه معادل حذف شدند، بنابر این مصمم بـه مبارزه در روز پنجشنبه خواهند بود – بـه ویژه در شرایطی کـه اسکودتو و کوپا ایتالیا در حال حاضر از معرض خارج شده اند.

فرم پیش بینی بازی لاتزیو و پورتو «لیگ اروپا، 5 اسفند»

لاتزیو کـه پیش از این سه بازی از چهار بازی اخیر خود در لیگ را بدون گل خورده پیروز شده بود، دیدار عصر یکشنبه خودرا بـه اودینزه در میانه جدول بـه اتمام رساند و حتی یک امتیاز را هم بـه دست آورد .

فرم پیش بینی بازی لاتزیو و پورتو «لیگ اروپا، 5 اسفند»

بنابر این، تساوی 1-1 تضمین کرد کـه آن ها از اوایل ژانویه در سری آ شکست نخورده باقی می‌مانند، اما اگر بخواهند از پورتو عبور کنند، باید بـه سطح دیگری بروند.

 

پورتو تحت هدایت سرجیو کونسیکائو ؛ دوبل برنده سابق لاتزیو ؛ کـه روز پنجشنبه بـه رم بازگشت احساسی دارد، پورتو درسال 2022 غیر قابل نفوذ بوده و از 9 بازی خود از ابتدای سال، حداکثر امتیاز را از 8 بازی گرفته اسـت.

 

پورتو همچنین با 10 برد و دو تساوی از 12 بازی خارج از خانه خود دراین فصل در لیگ، پورتو در عرصه داخلی تسلط یافته اسـت و تا یک سوم پایانی یک رقابت بالفعل باشکوه همان‌ گونه بدون شکست باقیمانده اسـت.

 

پس از از دست دادن عنوان قهرمانی درسال گذشته، اژدهاها ممکن اسـت پس از ان نتوانسته باشند پنجمین راهیابی متوالی خودرا از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا کسب کنند – کـه تنها با پنج امتیاز در گروه آزمایشی B بـه اتمام رسید – اما در رقابتی سقوط کرده اند کـه در ان از یک بازی لذت میبرند. تاریخ غنی.

 

در واقع، پورتو همچنین در دوران سلطنت طلایی ژوزه مورینیو قهرمان جام یوفا، سلف مستقیم خود شد – لاتزیو را در نیمه نهایی سال 2003 با پیروزی 4-1 در بازی خانگی حذف کرد، قبل از این کـه تساوی بدون گل خارج از خانه، راهی مطمئن بـه فینال را قطعی کرد. .

فرم پیش بینی بازی لاتزیو و پورتو «لیگ اروپا، 5 اسفند»

اگر چه این ششمین حضور این باشگاه در مرحله حذفی لیگ اروپا اسـت – آن ها در نخستین رقابت خود 11 سال پیش برنده شدند – غول هاي‌ ایبری سه بازی از 32 بازی آخر خودرا از زمان کسب جام شکست داده اند.

 

در واقع، آن ها در هفت بازی حذفی لیگ اروپا موفق بـه ثبت یک پیروزی خارج از خانه نشده اند – هر یک از سه بازی آخر خودرا باختند – ودر هیچ مسابقه اروپایی بعد از کریسمس دراین مدت بدون برد خارج از خانه هستند – 11 از 15 سفر جاده اي قاره اي را باختند.

 

دهه گذشته

با این وجود، پورتو با فرم خوبی بـه پایتخت ایتالیا سفر می‌کند، زیرا پیروزی 1-0 یکشنبه در موریرنسه باعث شد مردان کونسیکائو با شش امتیاز در صدر جدول لیگ برتر فاصله داشته باشند. اژدهاها کـه پس از باخت دراماتیک مقابل اتلتیکو مادرید کـه منجر بـه حذف انها از لیگ قهرمانان شد، شکست نخورده باقی ماندند، اژدهاها برای هر تیمی نیروی بزرگی هستند کـه میتوان با انها حساب کرد.

 

اخبار تیم

مائوریتزیو ساری هرگز فرصتی را برای شکایت از تاثیر بازی هاي‌ لیگ اروپا بر تیمش از دست نداد، حالا می تواند بدون بیش از یک عضو از سه گزینه اول خود در روز پنجشنبه باشد.

 

پس از چرخش سریع از پورتو بـه اودینه، سرمربی لاتزیو همان‌ گونه منتظر تایید این موضوع اسـت کـه چیرو ایموبیله، مهاجم ستاره – کـه هم بازی رفت و هم بازی یکشنبه شب رابا تب از دست داد – می تواند بازگردد، در حالی کـه پدرو از ناحیه مچ پا مصدوم شده اسـت و ماتیا زاکاانی. تعلیق شده اسـت.

 

بنابر این، فیلیپه اندرسون ؛ بازیکن قرضی سابق پورتو می تواند بـه عنوان یک “نه کاذب” ظاهر شود و جووان کابرال ؛ وینگر قرضی اسپورتینگ نیز در رقابت برای شروع بازی اسـت.

 

در همین حال، لوکاس لیوا و لوئیس آلبرتو هردو از محرومیت‌هاي‌ داخلی بازگشتند، اما مدافعان فرانچسکو آسربی و مانوئل لازاری بـه دلیل مصدومیت از میادین دور هستند.

فرم پیش بینی بازی لاتزیو و پورتو «لیگ اروپا، 5 اسفند»

تونی مارتینز پس از تاثیر او در بازی افتتاحیه، یکشنبه بـه نیمکت پورتو بازگشت، اما مهاجم 24 ساله احتمالاً درکنار فابیو ویرا برای میهمان بـه میدان خواهد رفت. مهدی طارمی و اوانیلسون در آخر هفته باهم شروع کردند، بنابر این اکنون انتظار می‌رود از روی نیمکت بـه میدان بروند.

 

اگر هردو بـه یک نقش جای گزین واگذار شوند، بـه گالنو بـه عنوان گزینه نیمه دوم برای میهمانان ملحق خواهند شد – خرید اخیر از براگا بهترین گلزن لیگ اروپا در مرحله گروهی با 6 گل بود.

 

دروازه بان آگوستین مارکزین از محرومیت اروپایی بازگشته اسـت، اما وندل همان‌ گونه محروم اسـت، زیرا هردو در شکست لیگ قهرمانان مقابل اتلتیکو مادرید کـه منجر بـه حذف پورتو از رقابت ها شد، اخراج شدند.

 

ترکیب اصلی احتمالی لاتزیو:

استراکوشا; ماروسیک، پاتریک، فیلیپه، هیساج; میلینکوویچ-ساویچ، لیوا، آلبرتو؛ پدرو، اندرسون، کابرال

 

ترکیب اصلی احتمالی پورتو:

Marchesin; ماریو، پپه، امببا، سانوسی؛ Otavio، Uribe، Grujic، Vitinha; ویرا، مارتینز

 

در همین حال، اژدها کـه در لیگ برتر پیشتاز اسـت، پس از پیروزی 1-0 مقابل موریرنسه، بـه بازی روز پنجشنبه میروند.پورتو اکنون در 14 بازی اخیر خود در تمامی رقابت ها شکست نخورده اسـت ودر این مدت 13 برد و یک تساوی کسب کرده اسـت.

 

آن ها اکنون بـه دنبال حفظ این روند خوب هستند زیرا سومین قهرمانی خود در لیگ اروپا را هدف دارند و آخرین قهرمانی آن ها درسال 2011 باز می‌گردد.

 

لاتزیو – پورتو رودررو

این پنجمین دیدار دو طرف خواهد بود. پورتو در سه مسابقه قبلی خود رکورد برتری را بـه خود اختصاص داده اسـت و سه برد را بـه دست آورده اسـت، در حالی کـه غنایم یک‌بار تقسیم شده اسـت.

 

راهنمای فرم لاتزیو : WLWLD

راهنمای فرم پورتو : WWDWW

فرم پیش بینی بازی لاتزیو و پورتو «لیگ اروپا، 5 اسفند»

اینستاگرام لاتزیو

بندرگاه

تیم پرتغالی بدون خدمات ویلسون منافا کـه بـه دلیل مشکل عضلانی بـه میدان رفته اسـت، باقیمانده اسـت. وندل در حال حاضر در حال گذراندن محرومیت اروپایی خود اسـت.

مصدوم : ویلسون منافا

معلق : وندل

 

تیم لاتزیو و پورتو پیش بینی شده

لاتزیو یازدهم پیشبینی کرد «4-3-3» : توماس استراکوشا; السید هیساج، پاتریک، لوئیس فیلیپه، آدام ماروسیچ; لوکاس لیوا، سرگ میلینکوویچ-ساویچ، لوئیس آلبرتو؛ فیلیپه اندرسون، چیرو ایموبیله، جووان کابرال

 

یازدهم پیشبینی شده پورتو «4-4-2» : آگوستین مارچسین; ژوائو ماریو، چانسل امببا، پپه، زیدو سانوسی؛ اوتاویو، ویتینها، ماتئوس اوریبه، وندرسون گالن؛ مهدی طارمی، تونی مارتینز

 

لاتزیو – پورتو پیش بینی

پورتو با کسب یک پیروزی حیاتی در بازی رفت، پر از اعتماد بـه نفس بـه بازی پنجشنبه خواهد رفت. انها در هر یک از 14 بازی اخیر خود شکست نخورده اند و ما انتظار داریم کـه آن ها بـه این فرم خوب ادامه دهند و با یک برد کم در برابر ایتالیایی هاي‌ ناسازگار بروند.

 

اخبار تیم لاتزیو و پورتو

پدرو، فرانچسکو آسربی و مانوئل لازاری همگی بـه دلیل مصدومیت از بازی خارج شده‌اند، در حالی کـه ماتیا زاکاگنی همان‌ گونه محروم اسـت. پس از از دست دادن دو بازی آخر لاتزیو – از جمله بازی اول مقابل اژدها – بـه دلیل بیماری، چیرو ایموبیله می تواند روز پنجشنبه بـه جمع بازگردد.

مصدومان : پدرو، فرانچسکو آسربی، مانوئل لازاری

تعلیق : ماتیا زاکانی

 

پیش بینی : لاتزیو 1-1 پورتو «پورتو در مجموع 3-2 برد»

باوجود تاریخ مطمئناً درکنار انها – پورتو پس از کسب برتری در بازی رفت در خانه، 35 بازی از 43 بازی اروپایی را برده اسـت – میهمانان باید بـه مرحله یک شانزدهم نهایی صعود کنند.

 

لاتزیو در درجه اول بر روی تلاش خود برای صعود بـه چهار تیم برتر سری آ متمرکز اسـت و با برخی مشکلات انتخابی در خط مقدم، ممکن اسـت بـه لطف نتایج اخیر نتواند تیمی پر از اعتماد بـه نفس را بـه اتمام برساند.

 

منبع این پست: customessaytw.com

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *