آموزش پیش بینی بازی بنفیکا و آژاکس (لیگ قهرمانان اروپا، 4 اسفند)

رسانه کاستومه تقدیم میکند

آموزش پیش بینی بازی بنفیکا و آژاکس (لیگ قهرمانان اروپا، 4 اسفند)

آموزش پیش بینی بازی بنفیکا و آژاکس «لیگ قهرمانان اروپا، 4 اسفند»

در حالی کـه بنفیکا در ورزشگاه دالوز میزبان آژاکس اسـت، دو نام نامطبوع برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا در بازی رفت مرحله یک شانزدهم نهایی خود در روز چهارشنبه بـه میدان خواهند رفت.آموزش پیش بینی بازی بنفیکا و آژاکس در لیگ قهرمانان اروپا در تاریخ  4 اسفندرا دراین سایت ببنید.

 

تیم نلسون وریسیمو در گروه E دوم شد تا بـه دور حذفی راه پیدا کند، در حالی کـه حریفان آن ها بدون کاهش حتی یک امتیاز در گروه C قدم زدند.

 

پیش نمایش مسابقه

بسیاری بر این باورند کـه قبل از زدن توپ اول، نتیجه گروه E را بـه درستی پیشبینی کرده بودند، اما در حالی کـه بارسلونا تحت هدایت رونالد کومان بـه عملکرد ضعیف خود ادامه می داد ؛ بنفیکا نهایت استفاده را برد و غول کاتالان را پس از بایرن مونیخ در رده دوم قرار داد.

 

باواریایی ها همانگونه کـه انتظار می رفت تا غروب آفتاب بـه راه افتادند، اما بنفیکا دو برد حیاتی مقابل بارسلونا و دینامو کیف کسب کرد – شکست 3-0 اولی برای همیشه در خاطره ها ماندگار خواهد بود – و همچنین ادعای یک تساوی بدون گل در نیوکمپ برای صعود بـه مرحله بعدی. در کارنامه حضوری خود.

 

با این حال، روزهای خورخه ژسوس خیلی گذشته اسـت، زیرا وریسیمو، بازیکن جوان سابق بنفیکا، برای نخستین بار از فصل 16-2015 بـه دنبال راهیابی تیمش بـه مرحله یک چهارم نهایی اسـت، اما 10 بازی اول او دراین بازی باعث شده تا تیمش بـه مرحله یک چهارم نهایی برسد. نتایج.

 

در واقع، غول هاي‌ پرتغالی پس از تساوی 2-2 مقابل بوآویستا وارد بازی رفت می‌شوند و تاکنون در 5 بازی از 10 بازی خود زیر نظر این بازیکن 44 ساله پیروز شده اند، اما آن ها بـه تنهایی موفق بـه گلزنی نشده اند. چمن در هر مسابقه اي از اکتبر.

آموزش پیش بینی بازی بنفیکا و آژاکس

سه مرحله گروهی اینبار مقدم بر صعود بنفیکا بـه مرحله یک شانزدهم پایانی بود، اما آن ها باید کار خودرا در برابر یکی از سه تیم کوتاه کنند تا با رکوردی عالی از شش بازی گروهی خود بـه پیش بروند.

 

اریک تن هاگ با امتناع از اجازه دادن بـه گمانه زنی هاي‌ ادامه دار در مورد پست منچستریونایتد روی او، بـه کنترل بر پیشرفت هاي‌ خیره کننده در آژاکس ادامه می‌دهد، کـه بـه سادگی رقابت در گروه C را کنار زد و با 18 امتیاز در صدر جدول قرار گرفت.

 

لیونل مسی یا کریستیانو رونالدو را فراموش کنید ؛ سباستین هالر ؛ مهاجم 10 گلی و بهترین گلزن فعلی لیگ قهرمانان اروپا کـه در هر یک از بازی هاي‌ گروهی تیمش بـه طور هیجان انگیز گلزنی کرد.

 

از جمله 4 بازی در روز اول انها در شکست 5-1 اسپورتینگ لیسبون – وی را بدبخت کرد. حضور در وستهام یونایتد یک خاطره دور بـه نظر می‌رسد.

 

تنها بایرن مونیخ «22» در مرحله گروهی گل هاي‌ بیشتری نسبت بـه 20 گل آژاکس بـه ثمر رساند و تیم تن هاگ با پیروزی در هر یک از 10 بازی اخیر خود در تمام رقابت ها وارد بازی رفت میشود.

آموزش پیش بینی بازی بنفیکا و آژاکس

اگر چه انها وادار بودند بـه گل اخیر یورین تیمبر اعتماد کنند. روز شنبه مقابل ویلم دوم از خط عبور کنید.

 

آژاکس برای نخستین بار از زمان بازی هیجان انگیز 2018-2019 خود بـه نیمه نهایی، در مرحله حذفی بازی می کند، ودر حالی کـه ممکن اسـت هسته اصلی ان تیم از هم پاشیده شده باشد.

آموزش پیش بینی بازی بنفیکا و آژاکس «لیگ قهرمانان اروپا، 4 اسفند»

خیلی ها نمیتوانند غول هاي‌ هلندی را کنار بگذارند تا وارد مرحله نیمه نهایی شوند. مثل اسب هاي‌ تاریک این جا

 

برد 10 بازی میهمان باعث شده اسـت کـه آن ها تنها یک گل در خارج از خانه مقابل PSV دریافت کنند و شکست 1-0 مقابل لیورپول در آنفیلد درسال 2020 نشان دهنده تنها باخت آن ها از 21 بازی اخیر انها در خارج از خانه در لیگ قهرمانان اروپا اسـت – روندی کـه شامل تساوی 1-1 خارج از خانه مقابل بنفیکا درسال 2018 اسـت.

 

اخبار تیم

گروهی از بازیکنان بنفیکا در بازی اول روی طناب راه خواهند رفت، زیرا جولیان ویگل ؛ نیکلاس اوتامندی ؛ ژوائو ماریو ؛ رافا سیلوا و الکس گریمالدو درصورت رزرو بازی، بازی برگشت را از دست خواهند داد.

 

بعید اسـت کـه چنین نگرانی‌هایي در انتخاب وریسیمو نقشی داشته باشد، اما هاریس سفروویچ ؛ رودریگو پینیو و لوکاس وریسیمو – کـه هیچ ارتباطی با سرمربی او ندارند – سه غایب مصدوم را برای تیم میزبان تشکیل میدهند.

 

امیدی بـه حضور احتمالی سفروویچ برای بازی اول وجوددارد، اما تعجب آور اسـت کـه نبینیم وریسیمو رومن یارمچوک و داروین نونز را کـه بسیار آرزومند بود در هر صورت دعوت کند.

 

قهرمان ساعت آخر هفته آژاکس تیمبر بلافاصله پس از گلزنی پس از ضربه زدن بـه ساق پایش بـه تیرک تعویض شد، بنابر این ممکن اسـت لازم باشد Perr Schuurs جانشین بازدیدکنندگان در این جا شود.

 

برایان برابی و مارتن استکلنبورگ خارج از رقابت باقی میمانند، و تن هاگ یک تماس بزرگ دارد کـه باید آندره اونانا را دوباره معرفی کند یا بـه رمکو پاسور 38 ساله ایمان داشته باشد.

 

در غیر این صورت، بازدیدکنندگان دلیلی برای تغییر فرمول برنده ندارند، اگر چه رایان گراونبرچ مطمئناً امیدوار اسـت کـه دیوی کلاسن را در موتورخانه جابه‌جا کند.

 

ترکیب احتمالی بنفیکا:

Vlachodimos; لازارو، اوتامندی، ورتونگن، گریمالدو؛ سیلوا، تاربت، وایگل، اورتون؛ یارمچوک، نونز

 

ترکیب اصلی احتمالی آژاکس:

پاسور; مزرویی، شوورز، مارتینز، کور؛ آلوارز، کلاسن؛ آنتونی، برگویس، تادیچ؛ هالر

 

پیش بینی : بنفیکا 1-3 آژاکس

سفر بـه بنفیکا آزمون بسیار سخت‌تری نسبت بـه آنچه آژاکس در اردیویسه بـه ان عادت کرده اسـت ارائه می کند، اما میزبان همان‌ گونه زیر نظر وریسیمو قدم برمی‌دارد و نمی تواند انتظار داشته باشد کـه برد مرحله گروهی خود مقابل بارسلونا را بـه اسانی تقلید کند.

 

بوروسیا دورتموند، اسپورتینگ و بشیکتاش همگی برای این تیم آژاکس کـه گل آزاد داشت و از نظر دفاعی آب خورده بود در مرحله گروهی رقابتی نداشتند، و ما انتظار داریم کـه تیم تن هاگ در بازی رفت روز چهارشنبه یک برتری سالم داشته باشد.

 

بنفیکا در مقابل آژاکس: پیش بینی ها و شانس ها

بنفیکا و آژاکس چهارشنبه شب در لیگ قهرمانان اروپا بـه مصاف هم خواهند رفت، جایی کـه میزبان پرتغالی ما قصد دارد از نوعی برتری در بازی دوم بالفعل دشوار در آمستردام استفاده کند.

 

آژاکس شانس قهرمانی در پرتغال اسـت و رکورد بزرگی دراین رقابت ها دارد کـه در برابر شانس بـه مراحل آخر صعود کرده اسـت.

 

آژاکس برای پیروزی

آژاکس در فصل 2018/19 لیگ قهرمانان اروپا بـه مصاف بنفیکا رفت کـه در ان تیم هلندی یک برد 1-0 در خانه و تساوی 1-1 در خانه مقابل رقیب پرتغالی خود بـه دست آورد.

 

آژاکس دراین هفته با 6 پیروزی از 6 بازی اخیر خود در تمامی رقابت ها، در فهرست محبوب خود قرار گرفته اسـت، در حالی کـه بنفیکا از 6 بازی اخیر خود، 2 شکست، 2 تساوی و دو پیروزی کسب کرده اسـت.

 

بیش از 2.5 گل

ما در حال پیش‌بینی گل‌ها دراین بازی هستیم، زیرا هردو طرف اخیراً در سهم خود از بازی‌هاي‌ پرگل شرکت کرده‌اند. هر یک از پنج بازی اخیر بنفیکا بیش از 2.5 گل بـه ثمر رسانده اسـت و تیم پرتغالی در هر 6 بازی اخیر خود گل زده و گل زده اسـت.

 

حداقل سه گل نیز در پنج بازی از شش بازی اخیر آژاکس بـه ثمر رسیده اسـت کـه باشگاه هلندی در ان دوره دو پیروزی 5-0 و یک برد 9-0 را بـه دست آورد، بنابر این میتوانید ببینید کـه چرا ما در روز چهارشنبه گل ها را پیشبینی می‌کنیم.

آموزش پیش بینی بازی بنفیکا و آژاکس «لیگ قهرمانان اروپا، 4 اسفند»

اینستاگرام آژاکس

آژاکس شانس قهرمانی در پرتغال است

در آخر هفته، بنفیکا برای دیدار با بواویستا بـه پورتو سفر کرد، بازی کـه میهمان انتظار برد ان را داشت. گل هاي‌ Taarabt و Grimaldo در 30 دقیقه ابتدایی باعث شد تا بنفیکا 2-0 دراین فاصله بـه برتری برسد.

 

با این حال، بوآویستا در چهل و پنج دوم با گل هاي‌ گوستاوو و ماکوتا در دقیقه 74 و 80 پاسخ داد تا راه خودرا باز کند و سهمی از غنایم را بـه دست آورد.

 

ترکیب پیشبینی شده بنفیکا : ولاکودیموس، ورتونگن، اوتامندی، گریمالدو، تاربت، لازارو، سیلوا، ویگل، اورتون، نونیز و راموس

 

آژاکس نیز در آخر هفته در Eredivisie خارج از خانه بود، اما گل انفرادی تیمبر در دقیقه 81 تمام امتیازات را برای غول هلندی بـه ارمغان آورد.

 

آژاکس با اختلاف 5 امتیازی در صدر جدول داخلی خود قرار دارد ودر بازی اول مقابل بنفیکا با فرمی فوق العاده، گلزنی می کند و برای سرگرمی دروازه خودرا بسته نگه می دارد.

 

ترکیب پیشبینی شده آژاکس – پاسور، بلیند، مزراوی، مارتینز، تیمبر، کلاسن، آلوارز، تادیچ، برگهویس، هالر و آنتونی

 

سوالات شما برای بنفیکا و آژاکس

برنده شدن چه کسانی هستند؟

آژاکس مورد علاقه اسـت.

 

آخرین دیدار این دو تیم چه امتیازی بود؟ 

بنفیکا 1-1 آژاکس، 07/11/18.

 

شروع چه ساعتی است؟ 

20:00 GMT، 21:00 CET.

 

منبع این پست: customessaytw.com

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *