فرم پیش بینی بازی لیدزیونایتد و منچستریونایتد (لیگ برتر انگلیس، 1 اسفند)

رسانه کاستومه تقدیم میکند

فرم پیش بینی بازی لیدزیونایتد و منچستریونایتد (لیگ برتر انگلیس، 1 اسفند)

فرم پیش بینی بازی لیدزیونایتد و منچستریونایتد «لیگ برتر انگلیس، 1 اسفند»

منچستریونایتد فصل 2021-2022 خود در لیگ برتر رابا یک بازی خانگی مقابل لیدز یونایتد مارسلو بیلسا دربعدازظهر شنبه آغاز خواهد کرد.فرم پیش بینی بازی لیدزیونایتد و منچستریونایتد را در سایت سیگاری بت انجام دهید.

 

شیاطین سرخ در جدول فصل گذشته پس از منچسترسیتی در رده دوم قرار گرفتند، در حالی کـه لیدز در بازگشت بـه لیگ برتر با کسب 59 امتیاز از 38 بازی، در جایگاه نهم قرار گرفت.

 

پیش نمایش مسابقه

انتظار میرود کـه منچستریونایتد برای قهرمانی این فصل لیگ برتر رقابت کند، در حالی کـه این باشگاه دوباره زیر نظر اوله گونار سولسشر در فصل گذشته پیشرفت کرد و با 12 امتیاز کمتر از من سیتی قهرمان، در جایگاه دوم قرار گرفت.

 

قراردادهایی بـه شکل جیدون سانچو و رافائل واران از راه رسیده اسـت و شیاطین سرخ در مراحل اولیه کمپین بـه دنبال کنار گذاشتن نشانگر هستند. در واقع، قهرمان 20 بار انگلیس تا زمانی کـه در اواسط اکتبر بـه لسترسیتی سفر نکند، با یک حریف واقعی در لیگ برتر در لیگ روبه‌رو نخواهد شد.

 

هیچ بازی سهولت دراین سطح از فوتبال وجود ندارد، اما سولسشر انتظار دارد کـه تیمش در هفته هاي‌ ابتدایی امتیازات جدی کسب کند و اگر انها واقعاً منچسترسیتی را برای قهرمانی بـه چالش بکشند، مطمئناً باید همین طور باشد. سیتیزن ها احتمالاً تیمی هستند کـه یکبار دیگر شکست خواهند خورد.

 

پیش فصل این تیم بـه دلیل بازگشت دیرهنگام از بازی هاي‌ بین المللی و مسائل مربوط بـه ویروس کرونا متوقف شد.

 

اما انها موفق شدند 4 بازی دوستانه را انجام دهند و عملکرد قدرتمندی را مقابل اورتون شنبه گذشته انجام دهند، زیرا میسون گرینوود ؛ هری مگوایر ؛ برونو فرناندز و دیوگو دالوت دراین بازی گلزنی کردند. برد 4-0

 

منچستریونایتد فصل گذشته را بدون هیچ جایزه اي بـه اتمام رساند، اما انها بـه یک چهارم نهایی جام حذفی، نیمه نهایی جام EFL و فینال لیگ اروپا راه یافتند.

فرم پیش بینی بازی لیدزیونایتد و منچستریونایتد «لیگ برتر انگلیس، 1 اسفند»

و سولسشر برای برداشتن گام نهایی در فصل 2021-2022 ناامید خواهد بود. با توجه بـه این کـه این بازیکن نروژی مطمئناً در تابستان امسال در بازار نقل و انتقالات حمایت میشود.

 

در همین حال، لیدز با بازگشت بـه لیگ برتر، فصل گذشته در لیگ برتر نهم شد و منصفانه اسـت کـه بگوییم آن ها سرگرمی هاي‌ زیادی را دراین راه فراهم کردند.

 

سرخپوشان تنها دو امتیاز کمتر از آرسنال رده هشتمی و سه امتیاز کمتر از تاتنهام هاتسپر در رده هفتم، کـه جایگاهی را در لیگ کنفرانس اروپا تضمین کرد، بـه اتمام رسیدند. تیم بیلسا تنها 6 امتیاز با موقعیت هاي‌ لیگ اروپا فاصله داشت، کـه برای یک تیم صعود کننده بسیار چشمگیر اسـت.

 

فرم تیم در مراحل پایانی فصل 2020-21 نیز عالی بود، زیرا آن ها فقط یکی از 11 بازی اخیر خودرا باختند و چهار بازی پایانی خودرا با پیروزی پشت سر گذاشتند تا بـه نیمه اول صعود کنند، و یقیناً انتظارات دراین دوره بالا خواهد بود. هواداران باشگاه، کـه فشار جدیدی را دراین دوره بـه همراه خواهد داشت.

 

لیدز تابستان امسال جونیور فیرپو و کریستوفر کلاسون را بـه خدمت گرفت ؛ در حالی کـه جک هریسون از من سیتی بـه الند رود پیوست. انتظار می رود تا قبل از پایان پنجره، خریدهای جدید بیشتری انجام شود، اما در چند ماه گذشته تغییرات زیادی ایجاد نشده اسـت.

 

از نظر پیش فصل، سرخپوشان 6 بار بازی کرده اند کـه یک برد، دو تساوی و سه شکست را بـه ثبت رسانده اند و پس از تساوی 2-2 مقابل ویارئال وارد رقابت آخر هفته خواهند شد. نتایج بسیار چشمگیر نبوده اسـت، اما نمیتوان چیزهای زیادی را در پیش فصل یک تیم خواند.

فرم پیش بینی بازی لیدزیونایتد و منچستریونایتد «لیگ برتر انگلیس، 1 اسفند»

اخبار تیم

منچستریونایتد در روز شنبه بدون خدمات تعدادی از بازیکنان تیم اصلی خواهد بودو مارکوس راشفورد ؛ الکس تلس ؛ دین هندرسون ؛ جسی لینگارد ؛ فیل جونز ؛ اریک بیلی و آماد دیالو یقیناً از بازی خارج خواهند شد.

 

ادینسون کاوانی نیز دراین بازی حضور نخواهد داشت، زیرا پس از حضورش در کوپا ایالات امریکا تابستان امسال، مرخصی بیشتری دریافت کرده اسـت، بـه این معنی کـه آنتونی مارسیال باید از وسط بـه میدان برود.

 

سولسشر تایید کرده اسـت کـه سانچو نخستین بازی خودرا مقابل لیدز انجام خواهد داد، اما بـه نظر میرسد این ملی پوش انگلیسی قبل از حضور بالفعل در دوره دوم، روی نیمکت شروع شود. با این حال، واران دراین بازی حضور نخواهد داشت، زیرا قرارداد این مدافع هنوز نهایی نشده اسـت.

 

نمانیا ماتیچ در طول پیش فصل تاثیر گذار بوده اسـت و میتواند درکنار فرد در خط هافبک امتیاز کسب کند، در حالی کـه پل پوگبا ؛ فرناندز و گرین وود احتمالاً از مارسیال در ترکیب 4-2-3-1 حمایت خواهند کرد.

فرم پیش بینی بازی لیدزیونایتد و منچستریونایتد «لیگ برتر انگلیس، 1 اسفند»

در مورد لیدز، بیلسا در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی پنجشنبه تایید کرد کـه فیرپو پس از یک ضربه در معرض اسـت و انتظار میرود کـه بازیکن جدید در پست دفاع چپ شروع شود.

 

جیمی شکلتون نیز آماده شده اسـت، اما دیگو یورنته بـه دلیل شکایت از پا از دست خواهد رفت، بـه این معنی کـه رابین کخ می‌تواند درکنار لیام کوپر در میانه خط دفاع قرار بگیرد.

 

استوارت دالاس و رودریگو مورنو می توانند درکنار کالوین فیلیپس در خط میانی، با رافینیا و هریسون حمایت گسترده‌اي از پاتریک بامفورد ؛ مهاجم مرکزی این تیم را دریافت کنند.

 

ترکیب احتمالی منچستریونایتد:

دخیا; وان بیساکا، لیندلوف، مگوایر، شاو؛ ماتیچ، فرد؛ پوگبا، فرناندز، گرین وود؛ رزمی

 

ترکیب احتمالی لیدز یونایتد:

مسلیه; آیلینگ، کوچ، کوپر، فیرپو؛ رافینیا، دالاس، رودریگو، فیلیپس، هریسون؛ بامفورد

 

پیش بینی : منچستریونایتد 2-1 لیدز یونایتد

این یک بازی بسیار بسیار سخت برای منچستریونایتد اسـت کـه تعدادی از بازیکنان مهم را از دست خواهد داد. فصل گذشته، شیاطین سرخ این دیدار رابا نتیجه 6-2 بردند، زیرا لیدز در مناطق دفاعی فاصله زیادی داشت. دراین مناسبت، ما انتظار مسابقه اي با امتیاز بالا را نداریم، بلکه فقط از منچستریونایتد حمایت میکنیم تا کار را انجام دهد، و سانچو احتمالاً از روی نیمکت می‌آید تا تفاوت را برای قهرمان 20 بار انگلیس ایجاد کند.

 

لیدز یونایتد بعدازظهر یکشنبه در آخرین بازی از دربی پنین در لیگ برتر میزبان منچستریونایتد اسـت.

 

هردو طرف از ارتفاعی کـه در فصل گذشته بـه دست آورده بودند کوتاهی کرده اند. لیدز در آستانه یک نبرد سقوط قرار گرفته اسـت، در حالی کـه منچستریونایتد فقط برای کسب چهار تیم برتر رقابت میکند تا رتبه اول.

 

در این جا همه ی چیزهایی اسـت کـه باید در مورد آنچه کـه ممکن اسـت یک ماجرای آتشین باشد بدانید.

 

آنچستر یونایتد در حالی کـه یکشنبه بـه حریف لیدز یونایتد سفر میکند ؛ بـه دنبال پیشرفت در برد میان هفته خود مقابل برایتون اسـت.

 

پیروزی بر مرغ‌هاي‌ دریایی بـه یک دوره ضعیف سه بازی بدون پیروزی برای تیم رالف رانگنیک پایان داد، تیمی کـه بـه جمع چهار تیم برتر صعود کرد، اگر چه بازی‌هاي‌ بیشتری نسبت بـه چندین حریف خود برای کسب مقام در لیگ قهرمانان اروپا انجام داد.

 

لیدز بـه دلایل متفاوتی بـه امتیاز نیاز دارد، زیرا در هفته‌هاي‌ اخیر شکست‌هاي‌ زیان‌باری را از رقبای سقوط‌کرده، اورتون و نیوکاسل متحمل شده اسـت، ودر آستانه آغاز مسابقات دشواری اسـت کـه لیورپول و تاتنهام بعد از ان قرار خواهند گرفت.

 

با بیرون آمدن بازیکنان برای ریختن آب سرد روی پیشنهادات، یک عنصر نارضایتی وجوددارد، تیم رانگنیک باید در مقابل یونایتد قرار بگیرد.

 

تاریخ، زمان شروع و محل برگزاری

بازی لیدز یونایتد و من یونایتد در ساعت 14:30 بـه وقت گرینویچ در روز یکشنبه 20 فوریه 2022 آغاز میشود.

 

الند رود در لیدز میزبان این مسابقه خواهد بود.

 

کجا میتوان بازی لیدز یونایتد مقابل من یونایتد را تماشا کرد

 

کانال تلویزیونی: این مسابقه از شبکه اسکای اسپورت لیگ برتر و مین ایونت پخش خواهد شد.

 

پخش زنده: مشترکین Sky Sports می توانند مسابقه را بـه صورت آنلاین از طریق برنامه Sky Go تماشا کنند.

 

اخبار تیم لیدز یونایتد مقابل من یونایتد

جونیور فیرپو بـه تمرینات لیدز بازگشته اسـت، اما انتظار می رود استوارت دالاس، هافبک همه ی کاره، پس از لنگیدن در اوایل شکست مقابل اورتون، این بازی را از دست بدهد.

 

منچستریونایتد با بازگشت رافائل واران بـه تمرینات پس از از دست دادن پیروزی برایتون درکنار نمانیا ماتیچ، تقویت شده اسـت.

 

در همین حال، ادینسون کاوانی احتمالاً از دست خواهد داد.

 

پیش بینی لیدز یونایتد مقابل من یونایتد

هیچ یک از دو طرف اخیراً خوب دفاع نکرده اند و هردو جاه طلبی زیادی در آینده نشان می‌دهند، حتی اگر یونایتد در هفته هاي‌ اخیر گل هایي را بـه ثمر نرسانده باشد. ما یک فیلم هیجان انگیز را دوست داریم.

لیدز 2-3 من یونایتد

تاریخچه سر بـه سر «h2h» و نتایج
فقط لیگ برتر

برد لیدز: 4

تساوی: 8

برد منچستریونایتد: 15

 

لیدز مقابل منچستریونایتد: ترکیب، پیشبینی لیگ برتر و نتیجه

شیاطین سرخ در الند رود با رقبای کراس پنین EPL روبه‌رو می‌شوند. منچستریونایتد در لیگ برتر انگلیس بـه مصاف لیدز رفت.

 

پیش‌بینی‌های epl leeds united

آخرین جدول رده بندی EPL و همچنین مسابقات و نتایج در زیر پیشبینی ها یافت میشود.

 

منچستریونایتد یک دربی متقاطع پنین را مقابل لیدز در پیش دارد کـه روز یکشنبه در تلاش اسـت تا در صدر لیگ برتر انگلیس حفظ کند.

 

شیاطین سرخ در پایان هفته با 11 امتیاز از همسایه منچسترسیتی عقب افتادند، البته با یک بازی کمتر، در حالی کـه پپ گواردیولا دوباره در لیگ حضور ندارد تا این کـه آخر هفته آینده مقابل کریستال پالاس قرار بگیرد.

 

شاگردان اوله گونار سولشایر بـه لطف عملکرد درخشان لیگ، حداقل مقام دوم را کسب کرده اند.

 

انها در حالی کـه فصل بـه اتمام خود میرسد، پنج برد متوالی کسب کرده اند کـه با موفقیت در برابر رقبای خود در ورزشگاه اتحاد شروع شده اسـت.

 

برنلی اخیراً قربانیان پیروزی 3-1 در اولدترافورد یکشنبه گذشته بود، ساعاتی قبل از انتشار اخبار تلاش یونایتد برای پیوستن بـه سوپرلیگ اروپا.

 

این توطئه تلخ و تعیین کننده در حالی کـه اد وودوارد، بازیکن بزرگ اولدترافورد، یکی از قربانیان این حادثه خواهد بود، بـه آتش کشیده شد، زیرا سولسشر و تیمش مانده اند تا حسن نیت خرد شده باشگاه را در بین تعداد زیادی از هوادارانش بازسازی کنند.

 

مهاجم آنتونی مارسیال بـه دلیل مصدومیت سفر کوتاه خود بـه یورکشایر غربی را از دست خواهد داد و ادینسون کاوانی کهنه کار قرار اسـت در غیاب مهاجم فرانسوی بـه خط حمله ادامه دهد.

 

فیل جونز همان‌ گونه در خط دفاعی خط خورده اسـت و اریک بیلی، مدافع همکارش نیز در تلاش برای رسیدن بـه خط دفاعی اسـت.

 

لیدز در بازگشت بـه لیگ برتر تحت رهبری مارسلو بیلسا، از پایان درخشانی برای کمپین لذت می‌برد.

فرم پیش بینی بازی لیدزیونایتد و منچستریونایتد «لیگ برتر انگلیس، 1 اسفند»

تلاطم در میانه فصل با 5 بازی بدون شکست همراه با برد در منچسترسیتی پیشتاز و همچنین تساوی با چلسی و لیورپول در وزن سنگین بـه تاریخ پیوسته اسـت.

 

باشگاه یورکشایر در رده دهم جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس قرار دارد و با آرسنال کـه بـه آخر هفته می رود ودر فاصله قابل توجهی از اورتون در رده هشتم قرار دارد، با امتیاز برابری می‌کند.

 

هات شات رافینیا تساوی دوشنبه در خانه مقابل قرمزهای یورگن کلوپ را از دست داد و ممکن اسـت در این جا نیز با مشکل مواجه شود، در حالی کـه غیبت آدام فورشاو نیز همان‌ گونه ادامه خواهد داشت.

 

لیام کوپر از حضور در تیم میزبان محروم شد کـه رودریگو را نیز برای دیدار حریف سرسخت خود در اختیار نخواهد داشت.

فرم پیش بینی بازی لیدزیونایتد و منچستریونایتد «لیگ برتر انگلیس، 1 اسفند»

اینستاگرام لیدزیونایتد

لیدز – منچستریونایتد: با اعداد

با ورود بـه این بازی، لیدز یونایتد 11 امتیاز از 5 بازی اخیر، چه در خانه و چه خارج از خانه کسب کرده اسـت. این بـه طور میانگین 2.2 امتیاز در هر بازی اسـت. BTTS در 4 مورد از این بازی ها قرار گرفته اسـت. لیدز یونایتد در 5 بازی اخیر 7 بار گلزنی کرده اسـت.

 

لیدز یونایتد اخیراً از بازی در خانه لذت برده اسـت و این تیم در حال حاضر در 3 بازی شکست نخورده اسـت.

 

مومنتوم واقعاً برای لیدز یونایتد در حال ساخت اسـت زیرا آن ها اکنون 5 بازی را بدون باخت پشت سر گذاشته اند. انها از 5 بازی اخیر خود در 3 بازی پیروز شده اند.

 

این امکان وجوددارد کـه ما شاهد چند گل در این جا باشیم، با 4 بازی آخر لیدز یونایتد کـه با 2 گل یا بیشتر بـه ثمر رسیده اسـت.

فرم پیش بینی بازی لیدزیونایتد و منچستریونایتد

لیدز یونایتد در 5 بازی اخیر خود دراین بازی مقابل منچستریونایتد شکست نخورده اسـت.

 

در 5 بازی اخیر لیدز یونایتد، 4 بازی از ان ها با گلزنی هردو تیم بـه اتمام رسیده اسـت. دراین فصل 17 مسابقه «53 درصد از کل مسابقات» کـه لیدز یونایتد در ان شرکت داشتند شاهد فرود BTTS بوده اند.

 

این احتمال وجوددارد کـه لیدز یونایتد امروز گل بزند، زیرا انها در 4 بازی اخیر گلزنی کرده اند ودر 5 بازی اخیر 7 گل بـه ثمر رسانده اند.
منچستریونایتد دراین بازی از 5 بازی اخیر خود 15 امتیاز کسب کرده اسـت.

 

این بـه طور میانگین 3 امتیاز در هر بازی اسـت. BTTS در 3 مورد از این بازی ها قرار گرفته اسـت. منچستریونایتد در 5 بازی اخیر 11 بار گلزنی کرده اسـت.

 

چیزهای فوق العاده از منچستریونایتد خارج از خانه، جایی کـه آن ها در حال حاضر در 16 بازی شکست نخورده اند. آیا انها می توانند یک بازی دیگر را بدون شکست انجام دهند؟

 

حرکت واقعاً برای منچستریونایتد در حال ایجاد اسـت زیرا آن ها اکنون 12 بازی را بدون باخت پشت سر گذاشته اند. آن ها از 5 بازی اخیر خود در 5 بازی پیروز شده اند.

فرم پیش بینی بازی لیدزیونایتد و منچستریونایتد «لیگ برتر انگلیس، 1 اسفند»

ممکن اسـت دراین یکی گل‌هایي ببینیم، زیرا 3 بازی اخیر منچستریونایتد با 3 گل یا بیشتر بـه ثمر رسیده اسـت. آیا لیدز یونایتد امروز وارد میدان خواهد شد؟ در مجموع 14 گل در 5 بازی اخیر منچستریونایتد چه در خانه و چه خارج از خانه بـه ثمر رسیده اسـت.

 

منچستریونایتد در 5 بازی اخیر خود دراین بازی مقابل لیدز یونایتد شکست نخورده اسـت و 5 پیروزی و 0 تساوی داشته اسـت.

 

در 5 بازی اخیر منچستریونایتد، 3 بازی از ان با گلزنی هردو تیم بـه اتمام رسیده اسـت. دراین فصل 19 بازی «59 درصد از کل مسابقات» منچستریونایتد شاهد فرود BTTS بوده اسـت.

 

این احتمال وجوددارد کـه منچستریونایتد امروز گلزنی کند، زیرا آن ها در 5 بازی اخیر گلزنی کرده اند ودر 5 بازی اخیر 11 گل بـه ثمر رسانده اند.

لیدز و منچستریونایتد: پیش بینی

روش پیش‌بینی P توضیح داد : درصد برد مورد انتظار بر اساس شانس‌هاي‌ در معرض عموم اسـت. بـه عنوان مثال، اگر شانس یک تیم 2.30 باشد، شانس مورد انتظار برای برنده شدن 43٪ اسـت.

 

اگر شانس 1.62 باشد شانس مورد انتظار برای برنده شدن 62٪ و غیره اسـت. این موارد در زمان نگارش دقیق هستند اما در معرض تغییر هستند. در جایی کـه هیچ مقداری در فهرست وجود ندارد، شانس در زمان نگارش در معرض نبود .

 

منبع این پست: customessaytw.com

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *