آموزش پیش بینی بازی والنسیا و بارسلونا (لالیگا اسپانیا، 1 اسفند)

رسانه کاستومه تقدیم میکند

آموزش پیش بینی بازی والنسیا و بارسلونا (لالیگا اسپانیا، 1 اسفند)

فرم پیش بینی بازی والنسیا و بارسلونا «لالیگا اسپانیا»

آموزش پیش بینی بازی والنسیا و بارسلونا ،بارسلونا بعداز ظهر یکشنبه هنگامی کـه بـه مستایا می‌رود تادر لیگ برتر اسپانیا بـه مصاف والنسیا برود، برای بازگشت بـه مسیرهای پیروزی تلاش خواهد کرد.

 

غول هاي‌ کاتالونیایی در حال حاضر چهارمین لالیگا هستند و چهار امتیاز کمتر از رئال بتیس از رده سوم جدول قراردارند، در حالی کـه والنسیا با هشت امتیاز کمتر از 6 تیم برتر، در رده دوازدهم قرار دارد.

 

پیش نمایش مسابقه

بـه نظر می‌رسد والنسیا در مراحل پایانی سال 2021 دراین فصل برای یک مقام اروپایی بـه چالش بکشد، اما منصفانه اسـت کـه بگوییم عملکرد ودر واقع نتایج انها درسال 2022 ناامید کننده بوده اسـت.

 

لس چه در نیمه نهایی کوپا دل ری در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی خود در 10 فوریه مقابل اتلتیک بیلبائو 1-1 مساوی کرد، اما از 20 دسامبر در لیگ بدون پیروزی اسـت.

 

شاگردان خوزه بوردالاس از شش بازی اخیر خود تنها دو امتیاز کسب کرده اند و پس از شکست ناامیدکننده 2-1 مقابل آلاوس در 13 فوریه وارد این رقابت خواهند شد.

 

در مجموع 30 امتیاز از 24 بازی، آن ها را در رده دوازدهم جدول قرار داده اسـت، حالا 8 امتیاز با شش امتیاز برتر فاصله دارد، بنابر این تلاش زیادی در ماه هاي‌ پایانی مبارزات برای رقابت برای قهرمانی اروپا لازم اسـت. امتیاز لیگ برای فصل آینده

 

فرم خانگی والنسیا دراین فصل نسبتاً ناامیدکننده بوده اسـت و تنها 18 امتیاز از 12 بازی کسب کرده اسـت، در حالی کـه آن ها در دو بازی اخیر خود مقابل بارسلونا شکست خورده اند، از جمله 3-1 معکوس در نیوکمپ در اوایل این فصل.

آموزش پیش بینی بازی والنسیا و بارسلونا 

در همین حال، بارسلونا در دقیقه 96 بـه گل تساوی لوک دی یونگ برای کسب یک امتیاز مقابل اسپانیول در هفته گذشته نیاز داشت، اما آن ها با 39 امتیاز از 23 بازی در رده چهارم لالیگا باقی میمانند.

 

غول هاي‌ کاتالونیایی با یک بازی کمتر با رئال بتیس رده سومی فاصله دارند، در حالی کـه آن ها یک بازی کمتر از اتلتیکو مادرید در رده پنجم را نیز انجام داده اند و هیچ کدام از تیم ها نتوانسته اند.

 

دراین دوره رقابت قهرمانی را آغاز کنند. در واقع، تیم ژاوی 15 امتیاز کمتر از رئال مادرید صدرنشین اسـت کـه بـه مجموعه بازی هاي‌ بعدی میرود.

آموزش پیش بینی بازی والنسیا و بارسلونا «لالیگا اسپانیا، 1 اسفند»

بارسلونا عصر پنجشنبه در لیگ اروپا حضور داشت ودر نخستین بازی مرحله حذفی خود مقابل ناپولی بـه تساوی 1-1 رسید و فران تورس در دقیقه 59 از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد.

آموزش پیش بینی بازی والنسیا و بارسلونا 

تیم کاتالونیایی بـه دلایل متعددی کمپین سختی را پشت سر گذاشته اسـت، اما آن ها بسیار در مسیر صعود بـه رده سوم لالیگا هستند و قهرمانی در لیگ اروپا ان را بـه یک فصل نسبتاً موفق تبدیل می کند.

 

بـه خصوص کـه آن ها بـه لیگ قهرمانان اروپا نیاز دارند. فوتبال برای ترم آینده برای لذت بردن از یک بازار نقل و انتقالات تابستانی قوی.

 

تیم ژاوی تنها هفتمین رکورد برتر خارج از خانه در لالیگا دراین فصل را دارد و تنها در 3 بازی از 12 بازی خود پیروز شده اسـت، کـه برای شروع این بازی کمی نگران کننده اسـت، بـه خصوص کـه انها از اکتبر تنها یک‌بار در مستایا در لیگ برتر اسپانیا پیروز شده اند. 2016.

آموزش پیش بینی بازی والنسیا و بارسلونا 

بارسلونا دراین بازی مشکلات دفاعی جدی دارد، اما فرم اخیر والنسیا بسیار ناامیدکننده بوده اسـت، بنابر این حمایت از تیم میزبان برای پیروزی بسیار دشوار اسـت.

 

بارسلونا در واقع در هشت بازی اخیر خارج از خانه خود شکست نخورده اسـت و ما از میهمان حمایت می‌کنیم تا هر سه امتیاز را در این جا کسب کنیم.

 

یکی از بازی هاي‌ برجسته این آخر هفته در لالیگا از مستایا برگزار می‌شود، جایی کـه بارسلونا برای دیدار با والنسیا در شهر اسـت. این نوید می‌دهد کـه تضاد واقعی سبک ها باشد زیرا پپه بوردالاس و ژاوی برای نخستین بار بـه عنوان مربی ملاقات می‌کنند.

آموزش پیش بینی بازی والنسیا و بارسلونا 

می توانیم انتظار داشته باشیم کـه والنسیا با سبک بازی با شدت بالای خود کـه میتواند برای میهمان مشکل ایجاد کند، زندگی را تا حد ممکن برای بارسلونا سخت کند و جمعیت زیاد مستایا همیشه دراین نوع بازی‌ها تفاوت ایجاد میکند. لس چه هیچ فرم واقعی دراین بازی بـه خود نمیگیرد.

 

اما تنها 2 امتیاز از 6 بازی اخیر خود در لالیگا یک نگرانی اسـت. این باعث شده اسـت کـه انها بـه رده دوازدهم سقوط کنند و کوپا دل ری بـه نظر میرسد بهترین شانس انها برای صعود بـه اروپا دراین فصل اسـت.

 

پیشرفت در ان رقابت بـه حفظ روحیه کمک کرده اسـت، اما والنسیا در میانه مسابقات دشوار لالیگا قرار دارد. انها با اتمام این بازی در فاصله 6 بازی با تمام 5 تیم برتر فصل گذشته روبه‌رو خواهند شد.

 

ان‌ها می‌توانستند در آخرین بازی مقابل آلاوس بهترین استفاده را از بازی‌هاي‌ برد بیشتری ببرند، اما با شکست ناامیدکننده 2-1 خارج از خانه مقابل تیم باسک، شکست خوردند.

 

اشکالات دفاعی آشکاری وجوددارد کـه بارسلونا تشنه استفاده از انها در این جا خواهد بود. کاتالان‌ها در ماه ژانویه بازیکنان هجومی قابل توجهی داشتند ودر بازی‌هاي‌ اخیر نشانه‌هاي‌ حیات بیشتری دریک سوم پایانی نشان میدهند.

آموزش پیش بینی بازی والنسیا و بارسلونا 

برد 4-2 انها مقابل اتلتیکو مادرید پتانسیل این را داشت کـه سکوی پرتاب واقعی برای این تیم جدید باشد، اما با گذشت 2 هفته، دلیلی برای شک وجوددارد.

 

انها برای نجات یک امتیاز از دربی کاتالونیا در هفته گذشته مقابل اسپانیول بـه آخرین ضربه سر لوک دی یونگ نیاز داشتند. این بازیکن هلندی نشان میدهد کـه خرید بسیار مفیدتر از چیزی اسـت کـه هر شخصی تصور می‌کرد.

آموزش پیش بینی بازی والنسیا و بارسلونا «لالیگا اسپانیا، 1 اسفند»

اینستاگرام والنسیا

اما منصفانه اسـت کـه بگوییم اگر برنامه A بـه طور موثر کار میکرد، او اینقدر زمان بازی را نمی‌دید. بارسلونا پنجشنبه شب نیز در بازی بود، اما با تساوی 1-1 خانگی توسط ناپولی متوقف شد و انها رابا یک نبرد واقعی در هفته آینده در ناپل در تلاش برای تضمین صعود در لیگ اروپا قرار داد.

 

اخبار تیم

والنسیا دوباره جاسپر سیلسن و گابریل پائولیستا را بـه دلیل مصدومیت از دست خواهد داد، اما تیم میزبان هیچ مشکل تازه دیگری در تقابل با بارسلونا ندارد.

 

انتظار می‌رود بوردالاس، سرمربی تیم، تغییراتی را نسبت بـه تیمی کـه دفعه قبل مقابل آلاوس شروع کرده بود، اعمال کند و برایان گیل ؛ هوگو دورو و دیمیتری فولکیر همگی برای بازگشت بـه ترکیب اول پیشنهاد کردند.

 

بـه احتمال زیاد ایلایکس موریبا ؛ جوان سابق بارسلونا، در میانه میدان حضور خواهد داشت، در حالی کـه کارلوس سولر و گونکالو گوئدس شروع کننده هاي‌ مشخصی برای تیم میزبان در مستایا خواهند بود.

 

در مورد بارسلونا، دنی آلوز و جرارد پیکه هردو بازی را بـه دلیل محرومیت از دست خواهند داد، در حالی کـه رونالد آرائوخو ؛ کلمنت لنگلت و ساموئل اومتیتی ​​بـه دلیل مصدومیت غایب هستند، بنابر این میهمان در خط دفاعی با مشکلاتی روبه‌رو هستند.

آموزش پیش بینی بازی والنسیا و بارسلونا 

سرجینو دست احتمالاً در پست دفاع راست بـه کناره می آید، در حالی کـه اسکار مینگئزا میتواند در وسط چهار دفاع درکنار اریک گارسیا وارد عمل شود.

 

ممفیس دیپای ؛ سرجی روبرتو و آنسو فاتی نیز بـه دلیل مصدومیت غایب هستند، اما سرخیو بوسکتس کـه در دیدار مقابل ناپولی روی نیمکت قرار گرفت، بازگشتی خواهد داشت، در حالی کـه ممکن اسـت گاوی نیز بـه سه تیم اصلی بیاید.

 

فران تورس با حمایت آداما ترائوره ؛ احتمالاً دوباره در صف مهمانان قرار خواهد گرفت ؛ بـه این معنی کـه پیر امریک اوبامیانگ و نیکو گونزالس هردو می‌توانند روی نیمکت بیایند.

آموزش پیش بینی بازی والنسیا و بارسلونا «لالیگا اسپانیا، 1 اسفند»

ترکیب احتمالی والنسیا:

مامرداشویلی; کوریا، کومرت، دیاخابی، گایا؛ فولکیر، سولر، موریبا، گیل. گوئدس، دورو

 

ترکیب احتمالی بارسلونا:

تراشتگن; Dest، Mingueza، E Garcia، Alba; اف دی یونگ، بوسکتس، پدری ؛ ترائوره، تورس، گاوی

 

پیش بینی : والنسیا 1-2 بارسلونا

 

سر بـه سر

6 دیدار اخیر رقابتی: 3 برد بارسلونا، 2 برد والنسیا، 1 تساوی.

بارسلونا هردو دیدار را درسال گذشته برد، از جمله برد 3-2 دراین زمین در ماه مه گذشته.

آخرین پیروزی والنسیا مقابل کاتالان ها با اختلاف 2-0 در خانه در ژانویه 2020 رقم خورد.

4 تقابل اخیر در مستایا در لالیگا منجر بـه یک پیروزی و دو تساوی شده اسـت.

 

اخبار تیم

والنسیا بـه احتمال زیاد گابریل پائولیستا را دوباره بـه دلیل مصدومیت از دست خواهد داد، اگر چه گفته میشود او بـه آمادگی کامل نزدیک شده اسـت.

 

بارسلونا جرارد پیکه و دنی آلوز را بـه دلیل محرومیت از دست داده اسـت. ممفیس بـه تناسب اندام نزدیک میشود اما ممکن اسـت هنوز خطری نداشته باشد.

 

ترکیب های احتمالی

پیشبینی امتیاز: والنسیا 2-2 بارسلونا

هردو تیم نقص‌هاي‌ دفاعی دارند کـه می توان از ان‌ها استفاده کرد و احتمالاً هردو مدافع میانی با غایبان قابل توجه گابریل پائولیستا و جرارد پیکه حضور ندارند. در نتیجه این می تواند برای بی طرف ها خوب باشد و تساوی امتیاز می تواند در کارت هاي‌ این جا باشد.

 

منبع این پست: customessaytw.com

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *