فرم پیش بینی بازی بارسلونا و ناپولی (لیگ اروپا، 28 بهمن)

رسانه کاستومه تقدیم میکند

فرم پیش بینی بازی بارسلونا و ناپولی (لیگ اروپا، 28 بهمن)

فرم پیش بینی بازی بارسلونا و ناپولی «لیگ اروپا، 28 بهمن»

بارسلونا هنگام پذیرایی از ناپولی در نوکمپ عصر پنجشنبه برای بازی رفت مرحله حذفی مرحله حذفی خود در لیگ اروپا بـه دنبال کسب برتری اسـت.غول هاي‌ کاتالونیایی پس از سوم شدن در گروه خود در لیگ قهرمانان اروپا بـه این رقابت ها سقوط کردند، در حالی کـه ناپولی دربخش لیگ اروپا پس از اسپارتاک مسکو دوم شد.فرم پیش بینی بازی بارسلونا و ناپولی رابا خاطرجمعی بـه برد بیشتر در سایت سیگاری بت انجام دهید.

 

پیش نمایش مسابقه

رقابت‌هاي‌ روز پنجشنبه نخستین دیدار تاریخ بارسلونا در لیگ اروپا خواهد بود کـه برای نخستین بار در 17 سال گذشته نتوانست بـه مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا صعود کند ودر گروه E پس از بایرن مونیخ و بنفیکا در رده سوم قرار گرفت ودر 6 بازی از 6 بازی خود سه شکست را کسب کرد. دراین فرآیند

 

این تورنمنتی نیست کـه غول‌هاي‌ کاتالونیا بخواهند در ان شرکت کنند، اما نشان دهنده تنها شانس واقعی انها برای کسب مدال دراین دوره اسـت کـه از کوپا دل ری حذف شده‌اند.

 

در حالی کـه انها در رده چهارم لالیگا قراردارند و 15 امتیاز کمتر از رئال پیشگام هستند. مادرید پس از تساوی 2-2 یکشنبه مقابل اسپانیول در دربی.

فرم پیش بینی بازی بارسلونا و ناپولی

بارسلونا کـه فصل گذشته در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مغلوب پاری سن ژرمن شد، آخرینبار در جام یوفا درسال 04-2003 بازی کرد و قبل از شکست مقابل سلتیک، بـه دور چهارم این رقابت ها راه یافت.

 

تیم لالیگا نیز بـه طرز نگران کننده اي سه بازی از پنج بازی اخیر خانگی خود در اروپا را باخته اسـت، اما انها در هشت بازی اخیر خود در جام یوفا در نیوکمپ شکست نخورده اند و پنج برد را دراین روند بـه ثبت رسانده اند.

 

بارسلونا آخرینبار در مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با ناپولی درسال 2020 بازی کرد ودر مجموع 4-2 برنده شد ودر ایتالیا 1-1 مساوی کرد ودر بازی برگشت 3-1 در نیوکمپ پیروز شد.

فرم پیش بینی بازی بارسلونا و ناپولی

شاید بارسلونا دراین رقابت ها کم تجربه باشد، اما این را نمیتوان در مورد ناپولی گفت کـه برای نهمین بار در مرحله حذفی لیگ اروپا حضور دارد کـه درکنار آژاکس و المپیاکوس یک رکورد رقابتی اسـت.

 

تیم ایتالیایی پنج بار در مرحله یک هشتم نهایی حذف شده اسـت، در حالی کـه آن ها بـه مرحله یک هشتم نهایی در فصل 14-2013؛ یک چهارم نهایی در فصل 19-2018 و نیمه نهایی در فصل 15-2014 رسیده اند.

 

غول هاي‌ سری آ در فصل گذشته در رقابت ها ضعیف بودند، اما در مرحله یک هشتم نهایی مغلوب گرانادا شدند.

فرم پیش بینی بازی بارسلونا و ناپولی «لیگ اروپا، 28 بهمن»

ناپولی با کسب 10 امتیاز از 6 بازی خود مقابل اسپارتاک مسکو، لسترسیتی و لژیا ورشو، جایگاه خودرا در دور حذفی رقابت‌هاي‌ این فصل با قرار گرفتن در رده دوم گروه C کسب کرد.

 

شاگردان لوچیانو اسپالتی پس از تساوی 1-1 مقابل اینترمیلان در سری آ در روز شنبه وارد این رقابت خواهند شد کـه انها را در رده سوم جدول قرار داده اسـت و تنها دو امتیاز کمتر از میلان صدرنشین این رقابت ها قرار دارد. دراین فصل بسیار در رقابت قهرمانی.

 

گلی آتزوری در 20 بازی قبلی خود در رقابت هاي‌ یوفا، 6 برد، 6 تساوی و 8 شکست داشته اسـت، در حالی کـه آن ها در 7 بازی از 10 دیدار خود در اسپانیا شکست خورده اند، از جمله شکست 3-1 در آخرین دیدار بـه بارسلونا. – مرحله 16 لیگ قهرمانان 20-2019.

 

بارسلونا و ناپولی در مرحله حذفی لیگ اروپا روز پنجشنبه 17 فوریه بـه مصاف یک دیگر خواهند رفت.

 

بارسلونا و ناپولی در یک نگاه

زمان: پنجشنبه 17 فوریه «شروع ساعت 18:45 بـه وقت CET» مکان : نیوکمپ، بارسلونا، اسپانیا

اتفاقی : مرحله حذفی لیگ اروپا «بازی برگشت 24 فوریه »

برندگان : صعود بـه مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا ؛ خروج بازنده ها از اروپا

نحوه پیگیری : پوشش و پوشش زنده در این جا ظاهر میشود

 

کجا بازی بارسلونا و ناپولی را از تلویزیون تماشا کنیم
هواداران می‌توانند شریک «هاي‌» پخش محلی یوفا لیگ اروپا را در این جا پیدا کنند .

 

چه چیزی را میخواهی بدانی؟

نخستین بازی بارسلونا در جام یوفا/لیگ اروپا پس از 18 سال بـه سختی می توانست دشوارتر باشد. ناپولی از درون این رقابت ها را می شناسد و بعد از چند فصل بی نظیر، دوباره بـه چالش برای کسب افتخارات برتر در ایتالیا بازگشته اسـت.

 

امیدهای خود بارسلونا برای خرید نقره داخلی تمام شده اسـت – هر چند یک جام جدید برای افزودن بـه بازی هاي‌ داستانی انها تسلی بخش خواهد بود.

 

ببینید مارادونا الهام بخش ناپولی بـه افتخار 1989 اسـت

 

ترکیب های احتمالی

بارسلونا : تراشتگن: دست، پیکه، آرائوخو، آلبا. گاوی، بوسکتس، پدری؛ ترائوره، اوبامیانگ، دمبله

ناپل : اوسپینا; دی لورنزو، رحمانی، کولیبالی، ماریو روی؛ زامبو آنگویسا، فابیان رویز؛ الماس، زیلینسکی، اینسینیه؛ اوسیمهن

 

بارسلونا

جایگاه انها : چهارمین لیگ، مرحله یک شانزدهم نهایی کوپا دل ری

 

ناپولی

جایگاه آن ها : سومین دوره سری آ، مرحله یک شانزدهم نهایی کوپا ایتالیا

 

پیش بینی های کارشناسان

از زمانی کـه قرعه کشی انجام شد، چیزهای زیادی تغییر کرده اسـت. دفاع بارسا در کوپا دل ری بـه اتمام رسید – یک جام دیگر آمد و رفت – اما انها حداقل منابع تازه اي در اختیار دارند، بـه ویژه آداما ترائوره.

 

پیر امریک همچنین در نخستین شروع خود از زمان انتقالش در ژانویه از آرسنال بـه او نزدیک می‌شود. تلاش بارسلونا برای اثبات این کـه تیمی اسـت کـه باید دراین رقابت ها شکست بخورد، اکنون آغاز میشود.

 

ویری کاپرتا، گزارشگر ناپولی

اکنون با قدرت کامل، پس از چند ماه آسیب دیدگی، ناپولی در آستانه رسیدن بـه بهترین فرم بـه نظر می‌رسد ودر روزگار خود، می تواند هر حریفی را شکست دهد. محکم در پشت و جریان آزاد در اتصال، می توان انتظار عملکرد عالی را داشت و نباید هیچ نتیجه‌اي را رد کرد.

برترین ها: ناپولی 3-2 لستر

 

آنچه مربیان می گویند

ژاوی هرناندز، مربی بارسلونا : “ناپولی یک حریف در سطح لیگ قهرمانان اروپا اسـت، یکی از سخت ترین تیم هایي اسـت کـه می توانستیم بـه تساوی بکشیم. این یک ادای احترام دیگر بـه مارادونا خواهد بود. ما بـه رقابت خواهیم پرداخت، ما برای قهرمانی در لیگ اروپا خواهیم جنگید. ودر اسرع وقت [بـه لیگ قهرمانان] بازگردم.”

 

لوچیانو اسپالتی، سرمربی ناپولی : “این‌ها بازی هاي‌ فوق العاده اي هستند کـه ارزش بازی کردن با وضعیت یک تیم نیرومند را دارند، با سینه هاي‌ پف کرده و امیدوارم این شدت و استعداد را برای 90 دقیقه کامل حفظ کنیم. می خواهیم فراتر از محدودیت‌هایمان برویم.”

 

تغییر تیم

حضور بارسلونا : پیر امریک اوبامیانگ، فران تورس، آداما ترائوره

: سرخیو آگوئرو، فیلیپه کوتینیو، یوسف دمیر، اینیاکی

اخبار تیم

بارسلونا بـه دلیل مصدومیت ساموئل اومتیتی ؛ آنسو فاتی ؛ سرجی روبرتو و الخاندرو بالده را در اختیار نخواهد داشت، در حالی کـه کلمنت لنگله و ممفیس دیپای همان‌ گونه در مورد آمادگی جسمانی خود تردید دارند.

 

رونالد آرائوخو نیز بـه دلیل مشکلی کـه در آخر هفته مقابل اسپانیول برایش ایجاد شد، از زمین خارج شد، بنابر این اریک گارسیا می تواند بـه خط دفاعی چهار تیم بیاید، در حالی کـه سرجینو دست باید در پست دفاع راست حضور داشته باشد، زیرا دنی آلوز در ترکیب قرار نگرفته اسـت.

فرم پیش بینی بازی بارسلونا و ناپولی «لیگ اروپا، 28 بهمن»

اینستاگرام ناپولی

مراحل آخر لیگ اروپا

پیر امریک اوبامیانگ تلاش می‌کند تا نخستین بازی کامل خودرا برای غول کاتالان انجام دهد و می تواند با حمایت آداما ترائوره و گاوی در پست مهاجم مرکزی شروع کند .

 

عثمان دمبله نیز از همان ابتدا برای حضور دراین تیم اصرار دارد و سرمربی تیم ژاوی تاکید میکند کـه ملی پوش فرانسوی بازیکن مهمی در ماه هاي‌ پایانی فصل خواهد بود.

 

در مورد ناپولی، متئو پولیتانو و هیروینگ لوزانو هردو مصدوم هستند، در حالی کـه اکسل تونزبه ؛ مدافع قرضی منچستریونایتد در ترکیب لیگ اروپا قرار نگرفته اسـت.

 

انتظار می رود کـه آندره فرانک زامبو آنگویسا در ترکیب اصلی حضور داشته باشد، زیرا آخر هفته مقابل اینتر از روی نیمکت بـه میدان رفت، در حالی کـه الجیف الماس باید جای گزین پولیتانو شود.

 

بعید اسـت سرمربی اسپالتی در انتخاب تیمش غافلگیری کند، لورنزو اینسینیه در سمت چپ و ویکتور اوسیمن در پست مهاجم مرکزی بازی می‌کند، در حالی کـه فابیان رویز ؛ کـه قبلا بـه بارسلونا لینک شده بود، دراین تیم حضور خواهد داشت. وسط پارک

 

ترکیب احتمالی بارسلونا:

تراشتگن: دست، پیکه، گارسیا، آلبا. اف دی یونگ، بوسکتس، پدری؛ ترائوره، اوبامیانگ، گاوی

 

ترکیب اصلی احتمالی ناپل:

اوسپینا; دی لورنزو، رحمانی، کولیبالی، ماریو روی؛ آنگویسا، رویز؛ الماس، زیلینسکی، اینسینیه؛ اوسیمهن

 

پیش بینی : بارسلونا 2-2 ناپولی

این باید یک بازی تند و تیز فوتبال باشد، زیرا هردو طرف باور خواهند کرد کـه می‌توانند دریک سوم پایانی زمین بـه دیگری آسیب برسانند. در روز پنجشنبه باید در نیوکمپ انتظار گل زد و ما از یک تساوی 2-2 2-2 حمایت می‌کنیم کـه تساوی را قبل از بازی برگشت در ایتالیا بـه طرز ظریفی آماده میکند.

 

منبع این پست: customessaytw.com

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *