فرم پیش بینی بازی منچستریونایتد و یانگ بویز

رسانه کاستومه تقدیم میکند

فرم پیش بینی بازی منچستریونایتد و یانگ بویز

فرم پیش بینی بازی منچستریونایتد و یانگ بویز

شیاطین سرخ قبلاً بـه عنوان برنده گروه F بـه مرحله یک هشتم نهایی صعود کرده اند، در حالی کـه یانگ بویز هنوز می تواند سوم شود اما باید در منچستر پیروز شود و امیدوار اسـت کـه آتالانتا بی سی بـه ویارئال ببازد.فرم پیش بینی بازی منچستریونایتد و یانگ بویز را در سایت سیگاری بت انجام دهید.

 

پیش نمایش مسابقه

رالف رانگنیک بـه عنوان سرمربی موقت منچستریونایتد در روز یکشنبه بهترین شروع سلطنت خودرا با تلاش فرد در نیمه دوم انجام داد کـه شیاطین سرخ رابا نتیجه 1-0 مقابل کریستال پالاس در لیگ برتر شکست داد.

 

این نتیجه تیم را بـه رده ششم جدول رساند و اکنون تنها سه امتیاز از چهار تیم برتر فاصله دارد.

 

قهرمان 20 بار انگلیس در دو بازی بعدی لیگ خود در خارج از خانه بـه مصاف نوریچ سیتی و برنتفورد خواهد رفت و رانگنیک دراین بازی لیگ قهرمانان اروپا فرصت استراحت بازیکنان را خواهد داشت.

 

در حالی کـه باشگاه از قبل حضور در دور حذفی رقابت ها را تضمین کرده اسـت.

 

برندگان گروه F

منچستریونایتد بهترین فرم خودرا در مرحله گروهی امسال نشان نداده اسـت ودر واقع در اواسط سپتامبر در بازی رفت خارج از خانه مقابل یانگ بویز شکست خورده اسـت، اما آن ها 10 امتیاز از 4 بازی اخیر خود کسب کرده اند و پیروزی 2-0 مقابل ویارئال را بـه دست آورده اند. 23 نوامبر در مرحله یک شانزدهم نهایی قرار گرفت.

 

دیدن این کـه تیم دراین فصل تحت هدایت رانگنیک چه چیزی می تواند بـه دست آورد، جذاب خواهد بود. خیلی دور از ایده‌آل بود، اما پیشرفت بزرگی رخ داد، و کلین شیت نخستین بار تیم در اولدترافورد در لیگ این دوره بود.

 

دوره جشن برای شیاطین سرخ در تلاش برای بازگشت بـه جمع چهار تیم برتر کلیدی خواهد بود، و همچنین انتظار می رود کـه پنجره نقل و انتقالات ژانویه برای این باشگاه کلیدی باشد، باشگاهی کـه هنوز بیش از توانایی ان اسـت کـه در فصل 2021-2021 موفق باشد. علیرغم مشکلات اوایل فصل خود، کمپین را آغاز کردند.

 

در همین حال، یانگ بویز در حال حاضر در گروه F با چهار امتیاز از پنج بازی خود با یک برد، یک تساوی و سه شکست در رده چهارم قرار دارد.

فرم پیش بینی بازی منچستریونایتد مقابل یانگ بویزفرم پیش بینی بازی منچستریونایتد و یانگ بویز

تیم سوئیسی تنها دو امتیاز کمتر از آتالانتای رده سومی دارد و هنوز هم میتواند مدعی حضور در لیگ اروپا باشد، اگر چه انها باید در اولدترافورد برنده شوند و امیدوارند کـه آتالانتا بـه ویارئال رده دومی ببازد.

 

یانگ بویز کـه فصل گذشته برای پانزدهمین بار قهرمان سوپرلیگ سوئیس شد، تا کنون 11 بار دراین فصل لیگ قهرمانان اروپا بازی کرده اسـت.

 

در حالی کـه در مرحله دوم مقدماتی وارد این رقابت ها شده اسـت، در حالی کـه از 10 بازی اخیر خارج از خانه اروپایی خود تنها 4 بازی را باخته اسـت. ؛ کـه باید بـه آن ها اعتماد بـه نفس بدهد.

 

تیم دیوید واگنر در دو بازی از سه بازی اخیر خود در لیگ شکست خورده اسـت، از جمله شکست 2-1 مقابل سروت در روز شنبه، کـه انها را در رده چهارم سوپر لیگ قرار داده اسـت.

 

زرد و مشکی‌ها می دانند کـه برای شکست دادن منچستریونایتد بـه چه چیزی نیاز اسـت، اما از پشت بـه پیروزی 2-1 مقابل شیاطین سرخ در بازی معکوس در 14 سپتامبر در برن رسیدند.

 

اخبار تیم

منچستریونایتد دوباره بدون خدمات رافائل واران و پل پوگبا برای رقابت هاي‌ لیگ قهرمانان اروپا خواهد بود، در حالی کـه ادینسون کاوانی و آنتونی مارسیال نیز از دست خواهند رفت، اما لوک شاو و جسی لینگارد پس از مصدومیت هاي‌ اخیر بـه رقابت بازگشته اند.

 

قبل از درگیری شنبه با نوریچ، رانگنیک تغییرات عمده‌اي را در تیم خود ایجاد میکند و دین هندرسون ؛ اریک بیلی ؛ تدن منگی ؛ دانی ون دی بیک ؛ خوان ماتا ؛ میسون گرین‌وود و آنتونی الانگا بـه‌طور بالفعل بـه جمع یازدهم خواهند رسید.

 

نمانیا ماتیچ و آرون وان بیساکا نیز در تیم خواهند بود، زیرا پس از از دست دادن پیروزی مقابل آرسنال بـه دلیل مصدومیت، بـه نیمکت بازگشته اند، در حالی کـه مارکوس راشفورد ممکن اسـت در خط مقدم باشد و کریستیانو رونالدو شب مرخصی داشته باشد.

 

در مورد یانگ بویز، دیوید فون بالموس ؛ سدریک زسیگر ؛ کریستین فاسناخت ؛ ژان پیر نسامه ؛ اولیسس گارسیا و فلیکس مامبیمبی همگی بـه دلیل مصدومیت، مسابقه اولدترافورد را از دست خواهند داد.

 

غیبت گارسیا در پست دفاع چپ درها را برای حضور جوردن لفور باز خواهد کرد ؛ در حالی کـه سرمربی تیم واگنر تغییراتی را در تیمی کـه روز شنبه مقابل سروت در لیگ آغاز کرد، ایجاد خواهد کرد.

 

میهمانان می توانند ترکیب 4-3-3 را در اولدترافورد انتخاب کنند، در حالی کـه تئوسون-جردن سیباتچئو دریک سوم پایانی زمین توسط مومی نگمالئو و مسچاک الیا همراهی می شود .

فرم پیش بینی بازی منچستریونایتد مقابل یانگ بویز

اینستاگرام منچستریونایتد

ترکیب احتمالی منچستریونایتد:

هندرسون; Wan-Bissaka، Mengi، Bailly، Telles; ماتیچ، ون دی بیک؛ گرین وود، ماتا، الانگا؛ راشفورد

 

ترکیب احتمالی یانگ بویز:

Faivre; Hefti، Burgy، Lauper، Lefort; ایبیشر، مارتینز، ریدر؛ ایلیا، سیباتچئو، نگمالئو

 

پیش بینی : منچستریونایتد 2-1 یانگ بویز

یانگ بویز شانس خودرا برای کسب یک نتیجه مثبت در این جا تصور می کند، زیرا منچستریونایتد آماده می شود تا تغییرات عمده اي را در قوی‌ترین ترکیب خود ایجاد کند.

 

اما ما همان‌ گونه معتقدیم کـه شیاطین سرخ بـه اندازه کافی برای پایان دادن بـه مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه مثبت خواهند بود. توجه داشته باشید.

 

منبع این پست: customessaytw.com

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *