فرم پیش بینی بازی ایران و امارات (انتخابی جام جهانی)

رسانه کاستومه تقدیم میکند

فرم پیش بینی بازی ایران و امارات (انتخابی جام جهانی)

فرم پیش بینی بازی ایران و امارات «انتخابی جام جهانی – آسیا، 12 بهمن»

از پیشبینی هاي‌ مشاوران گذشته نیست، ایران خدمه اصلی آسیا برای کسب بلیت هاي‌ جام جهانی اسـت. آن ها پس از 7 بازی انجام شده در گروه A، 6 برد و 1 تساوی بـه دست آوردند و 19 فاکتور را بـه دست آوردند.فرم پیش بینی بازی ایران و امارات را در سایت سیگاری بت انجام دهید.

 

در حال حاضر ایران 10 فاکتور بیشتر از حریف خود امارات دارد. متعاقباً دراین دیدار با داشتن بلیت سفر بـه قطر در زمستان بعدی، هیچگونه فشاری نخواهند داشت.

 

معکوس، امارات ؛ مراحلی برای عجله کردن پس از 5 بازی اولیه، صرفاً تساوی و شکست وجوددارد. آن ها در 2 دور قبلی بـه ترتیب بر لبنان و سوریه غلبه کرده اند و از این طریق بـه مقام سوم گروه A صعود کرده اند.

 

در حال حاضر، این خدمه تنها 9 فاکتور پس از 7 مسابقه انجام داده اند. بـه احتمال زیاد انها پس از 10 مسابقه این مکان را حفظ میکنند و باید بـه پلی آف راه پیدا کنند تا بـه کسب سهمیه جام جهانی امیدوار باشند.

فرم پیش بینی بازی ایران و امارات

تقابل گذشته تاریخی کاملاً در وجه گیمرهای ایرانی اسـت، چرا کـه تا پیش از 38 سال بـه هیچ عنوان بـه امارات نرفته اند. بـه ویژه این خدمه پس از 14 بازی با حریف 11 امتیاز کسب کردند و 3 تساوی کسب کردند.

 

با آمدن مزایای سوژه خانه در این جا، احتمالاً هیچ هدفی برای ایران وجود نخواهد داشت کـه 3 عامل را در شرایطی کـه در نوع پرواز بیش از حد هستند حذف کند.

فرم پیش بینی بازی ایران و امارات «انتخابی جام جهانی - آسیا، 12 بهمن»

با داشتن یک گروه حفاظتی مناسب، ایران حفاظتی اسـت کـه هر خدمه نمی‌توانند از ان عبور کنند.

 

تا اینجای کار، در سومین بازی کروی مقدماتی جام جهانی، انها تنها 2 بار را واگذار کرده اند و 5 شیت شفاف دارند. نه تنها این، مهاجمان خدمه خانه علاوه بر این، زمانی کـه 12 هدف وجود داشت، بسیار مؤثر عمل کردند.

 

امارات دربخش جای گزین، در 2 بازی پایانی عملکرد موثری داشته و برگه سفید مقابل لبنان و سوریه را نجات داده اسـت. با این وجود، انها ممکن اسـت در هر 4 بازی قبلی یک شیت شفاف حفظ نکنند و 5 هدف را بـه دست آورند.

 

در قبال خدمه اي قوی مانند ایران، مقابله با سیستم حفاظتی امارات ساده نیست. همچنین خدمه خارج از خانه 6 هدف را تا این لحظه بـه دست آورده اند.

 

اطلاعات فشار ایران و امارات

ایران: سردار آزمون غایب اسـت

امارات: ترکیب کامل

ترکیب پیشبینی شده ایران مقابل امارات

ایران: عابدزاده، محرمی، کنعانی، خلیل زاده، نورافکن، نوراللهی، عزت اللهی، قلی زاده، حاج صفی، امیری، طارمی

مربی: دراگان اسکوچیچ

امارات: خاسیف، حمادی، عباس، عطاس، حسین، سلمین، رمضان، ابراهیم، ​​صالح، الزابی، کاندو.

مربی: برت ون مارویک

شانس ایران مقابل امارات

بازی ایران و امارات را پیش بینی کنید

پیشبینی امتیاز: ایران 2-0 امارات

 

 شهر دبی، امارات در سومین دور مسابقات مقدماتی جام جهانی 2022 آسیا و اقیانوسیه کـه قرار اسـت از روز پنجشنبه 7 اکتبر از سر گرفته شود، بـه مصاف ایران خواهند رفت.

 

هردو تیم برای سومین بازی خود در دور رفت آماده خواهند شد.

 

امارات در هیچ یک از بازی هاي‌ خود در دور سوم شکست نخورده اسـت اما در هیچ مسابقه اي نیز پیروز نشده اسـت. آن ها در حال حاضر با دو تساوی در دو دیدار در رده سوم جدول قراردارند.

 

امارات پس از تساوی بدون گل مقابل لبنان در نخستین بازی خود بـه مصاف سوریه رفت. علی مبخوت در دقیقه 11 بازی، دروازه امارات را باز کرد و آن ها در کروز بازرسی بودند تا بردی اندک مقابل سوریه کسب کنند.

 

اما گل محمود الباهر در دقیقه 64 انها را بـه تساوی کشاند. هردو تیم پس از دقیقه 64 بازی موفق بـه ایجاد موقعیت هاي‌ حساس نشدند کـه منجر بـه تساوی 1-1 شد و هر تیم با یک امتیاز بـه خانه رفت.

فرم پیش بینی بازی ایران و امارات

ایران در دور سوم مسابقات مقدماتی نمایش بسیار خوبی از فوتبال بـه نمایش گذاشته اسـت زیرا بـه نظر می‌رسد مصمم بـه رسیدن بـه مقصد خود یعنی جام جهانی 2022 قطر اسـت.

 

انها در هردو بازی خود پیروز شده اند ودر حال حاضر با 6 امتیاز در صدر جدول قراردارند. آخرین بازی انها مقابل عراق یک موفقیت بزرگ بود زیرا انها توانستند یک برد آسان 3-0 را بـه دست آورند.

 

علیرضا جهانبخش مهاجم ایرانی در دقیقه 2 بازی را باز کرد تا تیمش یک بر صفر پیش بیفتد کـه در ادامه در دقیقه 69 مهدی طارمی با اضافه کردن نتیجه 2-0 بازی را بـه اتمام رساند. هنوز 3 دقیقه پس از ضربه زدن، علی قلی زاده گل سوم بازی را بـه ثمر رساند تا آخرین میخ را برای عراق بـه ثمر برساند و بازی با نتیجه 3-0 بـه اتمام برسد.

فرم پیش بینی بازی ایران و امارات «انتخابی جام جهانی - آسیا، 12 بهمن»

اینستاگرام تیم فوتبال امارات

محل

دیدار تیم هاي‌ امارات و ایران در ورزشگاه زبیل، زمین خانگی امارات برگزار میشود. این ورزشگاه بسیار کوچک اسـت و ظرفیت ان 8439 نفر اسـت.

 

پیش بینی

ایران در حال حاضر در فرم فوق‌العاده‌اي قرار دارد و انها برای رسیدن بـه مقصد مصمم بـه نظر میرسند، اگر چه امارات بـه اسانی تسلیم نمیشوند زیرا انها بـه دنبال کسب 3 امتیاز حیاتی بازی هستند. پیشبینی بازی امارات 1 – 3 ایران اسـت.

 

منبع این پست: customessaytw.com

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *