فرم پیش بینی پاری سن ژرمن مقابل نیس (جام حذفی فرانسه، 11 بهمن)

رسانه کاستومه تقدیم میکند

فرم پیش بینی پاری سن ژرمن مقابل نیس (جام حذفی فرانسه، 11 بهمن)

فرم پیش بینی پاری سن ژرمن مقابل نیس

دفاع پاریسن ژرمن از تاج و تخت خود در کوپه دو فرانس با بازدید از نیس از پارک دو پرنس برای مرحله یک شانزدهم نهایی در دوشنبه شب ادامه دارد.تیم مائوریسیو پوچتینو پس از شکست 4-0 ریمز وارد مسابقه می شود، در حالی کـه تیم میهمان در مصاف با متز با نتیجه 2-0 برنده شدند.فرم پیش بینی پاری سن ژرمن مقابل نیس را در سایت سیگاری بت انجام دهید.

 

پیش نمایش مسابقه

طبق معمولً میتوان انتظار داشت کـه حداقل یکی از لیونل مسی یا کیلیان امباپه را در برگه گل ببیند، در حالی کـه پاری سن ژرمن چهار تیم را پشت سر گذاشت ودر یک نمایش غالب در آخر هفته گذشته، اما یک چهار ضربه از سه گلزن نادر بـه جنجال پاریسی کمک کرد.

 

نخستین گل مارکو وراتی در لیگ 1 از ژوئن 2017 قبل از تلاش سرخیو راموس و دانیلو پریرا در پارک دو پرنس بود، و این کوچولوی ایتالیایی همچنین شاهد یکیدیگر از تلاش‌هاي‌ او بود کـه با انحراف قابل توجهی از Wout Faes در پشت دروازه بود. .

 

برای این کـه PSG اکنون قهرمانی لیگ 1 را واگذار کند، بـه یک فروپاشی بزرگ نیاز دارد، در حالی کـه مردان پوچتینو بـه اسانی 11 امتیاز از حریفان بعدی خود در رده دوم در قله فاصله دارند تا این کـه توجه ها بـه رویارویی حساس آن ها با رئال مادرید در ماه آینده معطوف شود.

 

با این حال، در حال حاضر، پاری سن ژرمن پس از شکست دادن وان و فینیس اولنویه در دورهای قبلی بدون دریافت یک گل، سومین قهرمانی متوالی در کوپه دو فرانس را درنظر دارد و موفقیت در دوره 2021-2022 نشان دهنده رکورد پانزدهم خواهد بود.

 

تاج در مسابقات

از فصل 2013-2014؛ پاری سن ژرمن نتوانسته اسـت بـه فینال کوپه دو فرانس برسد، و اکنون 13 پیروزی از 14 بازی اخیر خود در پارک دو پرنس برای شاگردان پوچتینو اسـت کـه احتمالاً نمی‌تواند با آزمون دشوارتری روبه‌رو شود.

فرم پیش بینی پاری سن ژرمن مقابل نیس «جام حذفی فرانسه، 11 بهمن»

مسیر رسیدن به هشت تیم آخر

در حالی کـه باشگاه سابق او و قهرمان فعلی لیل همان‌ گونه در ابهام میانه جدول فرو می روند، کریستف گالتیه همان‌ گونه جادوی خودرا در نیس می‌بافد، کـه طبق اوضاع و احوال نزدیک‌ترین حریف PSG برای کسب عنوان قهرمانی دراین فصل اسـت، علی‌رغم شکاف دو رقمی کـه آن ها را از هم جدا می کند. .

 

دیدن آمینه گویری در برگه امتیازات مقابل متز چندان تعجب آور نبود – اگر چه پنالتی پرشور پاننکای او با حسن نیت مارک-اورل کیلار درهم و برهم تقریبا نتیجه معکوس داد – و پایان زودتر خفرن تورام بن بست را برای Les Aiglons شکست.

 

نیس اگر میـــخواهد برای قهرمانی لیگ 1 بـه حریف جدی پاری‌سن‌ژرمن تبدیل شود، زمینی برای جبران دارد، اما 6 برد در تمامی رقابت‌ها، زبان‌ها را بـه تکان انداخته اسـت، کـه شامل نخستین پیروزی انها در کوپه دو فرانس مقابل شوله میشود. ماه

فرم پیش بینی پاری سن ژرمن مقابل نیس

Les Aiglons قرار بود در 32 بازی آخر بـه مصاف برنده پاریس FC و لیون برود، اما با اخراج هردو تیم بـه دلیل مشکل جمعیت در رویارویی خود، نیس بـه مرحله یک شانزدهم پایانی خداحافظی کرد – تنها تیم دوم. زمانی در هشت فصل کـه تا اینجای کار رسیده اند.

 

نسخه 11-2010 آخرین باری اسـت کـه نیس توانست بـه یک چهارم نهایی یا فراتر از ان صعود کند – در ان سال در فینال چهار نفره مقابل لیل شکست خورد – و بـه طور قابل توجهی، برندگان کوپه دو فرانس درسال 1997 با یک چهار نفره بـه پاریس سفر کردند. -برنده شدن در بازی فرار از خانه در تمام مسابقات – نگه داشتن دروازه کلین در هر سه مسابقه آخر.

 

تیم گالتیه در ماه گذشته در جریان نبرد لیگ 1 خود در پارک دو پرنس موفق شد پی اس جی را در بن بست بدون گل نگه دارد، اما این نتیجه از پیروزی 3-1 در فصل 17-2016؛ روند بدون برد نیس مقابل پایتخت را بـه 8 بازی رساند.

 

اخبار تیم

پاری سن ژرمن مطمئناً این آخر هفته در حال کار روی یک تیم بسیار ضعیف اسـت، زیرا جورجینیو واینالدوم و نیمار بـه دلیل مصدومیت مچ پا از میادین دور هستند، در حالی کـه احتمالا خیلی زود اسـت کـه جانلوئیجی دوناروما از مشکل ساق پا بازگردد.

 

خوان برنات و الکساندر لتلیه قرار اسـت در معرض باشند، در حالی کـه اشرف حکیمی از مراکش و ابدو دیالو و ادریسا گویه دو نفره سنگالبرای مرحله یک چهارم نهایی جام ملت هاي‌ آفریقا آماده میشوند.

 

Les Parisiens نیز در روزهای اخیر با غیبت هاي‌ بین المللی دیگری مواجه شده اسـت، بـه طوری کـه آنخل دی ماریا و لئاندرو پاردس نماینده آرژانتین، کیلور ناواس در خدمت کاستاریکا و مارکینیوس در خارج از خانه تیم برزیل بودند.

 

لیونل مسی پس از بهبودی از COVID-19 در پاریس باقیمانده اسـت، بنابر این برنده هفت بار توپ طلا می‌تواند درکنار بازیکنان حاشیه اي مانند دنیس فرانچی ؛ جولیان دراکسلر و ژاوی سیمونز حضور داشته باشد.

فرم پیش بینی پاری سن ژرمن مقابل نیس

در همین حال، نیس هیچ نگرانی در مورد مصدومیت یا محرومیت آخر این هفته ندارد، زیرا ماریو لمینا و یوسف آتال هردو پس از حذف AFCON از گابن و الجزایر بـه تیم بازگشتند.

 

پابلو روزاریو بـه دلیل انباشت کارت زرد مقابل کلرمون تعلیق خواهد شد، اما در این جا در معرض اسـت و باید یک‌بار دیگر با تورام یک جفت خط میانی بدون تغییر تشکیل دهد.

 

اگر آتال بـه اندازه کافی مناسب تشخیص داده شود، ممکن اسـت برای شروع در مقابل جردن لوتومبا درنظر گرفته شود، اما گالتیه در غیر این صورت باید همان فرمول برنده موفقیت متز را حفظ کند.

 

پی اس جی ترکیب مقابل نیس را پیشبینی کرد: پیش نمایش، آخرین اخبار تیم، پیشبینی و پخش زنده – مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فرانسه

 

پاری سن ژرمن بـه طرز باورنکردنی از ریمز در لیگ 1 گذشت و ما در Alley Sport ترکیب پیش‌بینی‌شده PSG در برابر نیس را برای شـما بـه ارمغان می‌آوریم: پیش‌نمایش، آخرین اخبار تیم، پیش‌بینی و پخش زنده – مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فرانسه.

 

PSG ترکیب مقابل Nice: Preview و Livestream را پیش بینی کرد

پاری سن ژرمن فصل تقریبا عالی را در لیگ 1 داشته اسـت. امباپه مهم‌ترین بازیکن انها بوده اسـت.

 

با این حال، پاری سن ژرمن در مسیر خود برای قهرمانی در لیگ 1 فرانسه، تلاش ضعیفی را در برابر لیون انجام داد و 1-1 مساوی کرد و دو امتیاز ارزشمند را از دست داد. اما، انها بـه اسانی ریمز را در بازی گذشته شکست دادند.

 

OGC Nice نیز در رقابت قهرمانی لیگ 1 عالی بوده اسـت. انها در رده دوم لیگ قراردارند و تمام 5 بازی اخیر خودرا برده اند. اما، شکست دادن یک تیم پر ستاره PSG در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فرانسه، کار سختی اسـت اما غیرممکن نیست.

 

پی اس جی ترکیب مقابل نیس را پیش بینی کرد: Image Credits-Getty

بازی PSG – Nice در ورزشگاه پارک دو پرنس در تاریخ 1 فوریه 2022 ساعت 20:15 بـه وقت گرینویچ آغاز می شود. این بـه این معنی اسـت.

 

کـه بازی در ساعت 3:15 بعد از ظهر بـه وقت شرقی و 12:15 صبح بـه وقت PST در همان روز – 1 فوریه آغاز خواهد شد. طرفداران هند شروع بازی را در ساعت 1:45 بامداد روز سه‌شنبه 1 فوریه 2022 خواهند دید.

 

پخش کننده خدمات عمومی France Télévisions و Eurosport France قرارداد خودرا برای حقوق داخلی جام حذفی فرانسه 2016؛ نخستین رقابت باشگاهی حذفی فدراسیون فوتبال فرانسه «FFF» تمدید کردند.

 

کانال تلویزیونی پولی یورو اسپورت اکثر برنامه ها را پخش خواهد کرد، در حالی کـه شبکه تلویزیونی فرانسه بـه صورت رایگان مجموعه اي از بازی ها را پوشش خواهد داد کـه گمان می‌رود شامل فینال باشد. Bein TV حق را در بریتانیا دارد.

فرم پیش بینی پاری سن ژرمن مقابل نیس «جام حذفی فرانسه، 11 بهمن»

اینستاگرام پاری سن ژرمن

پی اس جی ترکیب مقابل نیس و تیم نیوز را پیش بینی کرد

لیونل مسی قرار اسـت پس از استراحت مقابل لیون برای بهبودی از کووید-19 بـه تیم بازگردد. جانلوئیجی دوناروما، جولیان دراکسلر، آنخل دی ماریا، لایوین کورزاوا و دانیلو پریرا بـه دلیل نگرانی‌هاي‌ مربوط بـه کووید-19 نامشخص هستند.

 

عبدو دیالو، اشرف حکیمی، و ادریسا گوئی بـه دلیل تعهدات AFCON در معرض نیستند. نیمار هنوز بـه دلیل مصدومیت از میادین دور اسـت، اما او باید دریک ماه آینده بازگردد.

ترکیب: 4-3-3

جی کی: کیلور ناواس

RB: Tiho Kehrer

CB: مارکینیوس

CB: سرخیو راموس

RB: نونو مندس

LM: جینی وینالدوم

CM: Leandro Paredes

RM: مارکو وراتی

LW کیلیان امباپه

ST: مائورو ایکاردی

RW: لیونل مسی

 

پاری سن ژرمن و نیس در حالت کامل مقابل یک دیگر قرار خواهند گرفت. هر دوی انها سابقه اي باهم دارند و ممکن اسـت انتظار یک مسابقه سخت و هیجان انگیز را داشته باشیم. اما، PSG ممکن اسـت با گل امباپه بازی رابا نتیجه 2-1 برنده شود.

 

پی اس جی ترکیب مقابل نیس را پیش بینی کرد: Image Credits-Getty

در مورد «پی‌اس‌جی پیش‌بینی ترکیب مقابل نیس: پیش‌نمایش، آخرین اخبار تیم، پیش‌بینی و پخش زنده – مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فرانسه» نظر دهید و نظرات خودرا با ما در بین بگذارید.

 

بیشترین شوت دریک بازی لیگ برتر توسط یک تیم – چه کسی با 44 شوت بـه نام خود رکورددار اسـت؟

مارینا گرانوفسکایا کیست؟ مدیر چلسی کـه در جوایز پسر طلایی برنده شد

 

ترکیب احتمالی پاری سن ژرمن:

فرانچی; کرر، راموس، کیمپمبه، مندس؛ هررا، پریرا، وراتی؛ دراکسلر، ایکاردی، امباپه

 

ترکیب اولیه احتمالی خوب:

بنیتز; آتال، تودیبو، دانته، آماوی؛ بودائوی، روزاریو، تورام، استنگس؛ گوئیری، دولبرگ

 

پیش بینی : پاری سن ژرمن 1-1 نیس «خوشحال برای پیروزی در ضربات پنالتی»

باوجود فاصله 11 امتیازی کـه دو تیم را در جدول لیگ 1 از هم جدا می کند، نیس قبلاً ثابت کرده اسـت کـه میتواند با پاری سن ژرمن در پارک دو پرنس بـه مصاف پاری سن ژرمن برود.

 

و یک تیم کاملاً آماده در 6 بازی پیاپی پیروز شود. همه ی چیزهایی اسـت کـه گالتیه در این جا می توانست با ان برکت داشته باشد.

 

از سوی دیگر، پوچتینو غیبت هاي‌ کلیدی زیادی برای حل کردن دارد و وادار می شود نامی بی تجربه را در بین چوب ها بـه نمایش بگذارد.

 

بنابر این میتوانیم تصور کنیم کـه سفر مدافع عنوان قهرمانی در این جا بـه اتمام میرسد، اما نیس ممکن اسـت وادار شود اینکار را بـه سختی انجام دهد. 12 یارد.

 

منبع این پست: customessaytw.com

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *