پیش بینی بازی سنگال و گینه استوایی (جام ملت های آفریقا، 10 بهمن)

رسانه کاستومه تقدیم میکند

پیش بینی بازی سنگال و گینه استوایی (جام ملت های آفریقا، 10 بهمن)

پیش بینی بازی سنگال و گینه استوایی «جام ملت های آفریقا، 10 بهمن»

آخرین مرحله یک چهارم نهایی جام ملت هاي‌ آفریقا یکشنبه شب از استادیوم جاپوما در دوآلا بـه ما می‌رسد. این بازی از شبکه هاي‌ BBC Two، Sky Sports Football و Sky Sports Premier League پخش خواهد شد.فرم پیش بینی بازی سنگال و گینه استوایی را در سایت سیگاری بت انجام بدید.

 

نکات سنگال در مقابل گینه استوایی

سادیو مانه گلزن هر زمان، کارلوس آکاپو کارت زرد، کمتر از 3 گل ترکیبی برای بازی: 14/1 Bet365

 

سنگال برگزیدگان پیش از مسابقات، در چهار بازی اول AFCON خود، جهان را روشن نکرده اسـت، اما تنها نکته مهم برای انها این اسـت کـه در حال حاضر دراین مرحله هستند.

 

آن ها پنج امتیاز از گروه را بـه دست آوردند و فقط یکبار بـه دست آوردند ودر دور آخر با پیروزی 2-0 کیپ ورد را شکست دادند. سه گل در کل تورنمنت چیزی برای فریاد زدن نیست، اما این واقعیت کـه آن ها هیچ یک را دریافت نکرده اند بیش از چشمگیر اسـت.

پیش بینی بازی سنگال و گینه استوایی «جام ملت های آفریقا، 10 بهمن»

گینه استوایی بـه مسابقات افسانه اي خود ادامه می دهد، کـه در AFCON تنها برای سومین بار در تاریخ خود برگزار می‌شود، انها برای نخستین بار تا بـه حال بـه این مسابقات رسیده اند.

 

نزالنگ ناسیونال در مرحله گروهی الجزایر دارنده AFCON را شکست داد تا بـه مرحله حذفی راه یابد و آن ها بـه دنبال ضربه زدن بـه تیم سادیو مانه هستند. مثل همیشه، ما دو نکته برای بازی خواهیم داشت.

 

بـه نظر می‌رسد این تنها شرط معقولی باشد کـه اکثر مردم در بازی هاي‌ اخیر سنگال از ان پیروی می کنند. این شرط در آخرین بازی انها انجام می شد، قبل از این کـه گل دقیقه 92 بامبا دینگ نتیجه را 2-0 کرد.

 

این شرط در بازی اول آن ها مقابل زیمبابوه بـه پیروزی رسید و آن ها همچنین در دو بازی بعدی گروه خود دروازه خودرا بسته نگه داشتند. سنگال دراین مسابقات بـه طور میانگین در هر بازی سه شوت بـه سمت دروازه می‌زند.

 

در حالی کـه بازی قبلی گینه استوایی مقابل مالی کمترین تعداد شوت بـه سمت دروازه ثبت شده در AFCON امسال رابا تنها دو شوت داشته اسـت. سنگال نشان داده اسـت کـه برای رفتن بـه دور رقابت‌ها نیازی بـه انبساط ندارد و من انتظار دارم کـه در این جا یک دیدار نزدیک داشته باشیم.

 

سنگال از این ضرب المثل قدیمی استفاده میکند کـه مسابقات بـه ندرت توسط گسترده ترین تیم ها برنده میشود و با ان می دوند.

 

شاگردان آلیو سیسه کـه با استعداد درخشانی در اختیار دارند، تا کنون تنها سه گل در جام ملت‌هاي‌ آفریقا بـه ثمر رسانده‌اند، اما مهم این اسـت کـه هنوز گل دریافت نکرده‌اند.

 

یکی از تیم هاي‌ گینه استوایی کـه در بین سورپرایزهای بسیاری در طول AFCON تا کنون بوده اسـت، در راه چهار تیم نهایی ایستاده اسـت. آن ها پس از پشت سر گذاشتن مالی در ضربات پنالتی، تنها بـه پیروزی شوکه کننده مقابل الجزایر در مرحله گروهی اضافه کردند.

 

با این حال، سنگال مطمئناً مورد علاقه اسـت. ممکن اسـت هیجان انگیز نباشد، اما از نظر حل کردن یک بازی و خاطرجمعی از این کـه مخالفت انها نمیتواند سرسختی ایجاد کند، آن ها برای پیشگیري از ناراحتی مناسب بـه نظر میرسند.

 

تاریخ، زمان شروع و محل برگزاری

مرحله یک چهارم نهایی AFCON برای شروع ساعت 7 بعد از ظهر بـه وقت گرینویچ در روز یکشنبه 30 ژانویه 2022 برنامه ریزی شده اسـت.ورزشگاه جاپوما شهر دوآلا میزبان این بازی خواهد بود.

 

کانال تلویزیونی :

این بازی از شبکه دو بی بی سی، اسکای اسپورت فوتبال و لیگ برتر اسکای اسپورت پخش خواهد شد.

 

پخش زنده :

مشترکین Sky Sports می‌توانند بازی را از طریق برنامه Sky Go تماشا کنند. در جای دیگر، هم وبسایت ورزش بی بی سی و هم آی پلیر بی بی سی پخش زنده را ارائه میدهند.

 

پوشش زنده:

بـه‌روزرسانی‌هاي‌ دقیقه بـه دقیقه را از طریق وبلاگ LIVE استاندارد ورزش دریافت کنید.

پیش بینی بازی سنگال و گینه استوایی «جام ملت های آفریقا، 10 بهمن»

اینستاگرام تیم ملی فوتبال سنگال

اخبار تیم سنگال و گینه استوایی

در حالی کـه انتقاداتی از این واقعیت وجوددارد کـه سادیو مانه علیرغم مصدومیت از ناحیه سر در مرحله یک هشتم نهایی مقابل کیپ ورد، اجازه داشت بـه بازی ادامه دهد ؛ انتظار می رود ستاره لیورپول از همان ابتدا بـه میدان برود.

 

در جاهای دیگر، هیچ تغییر عمده اي انتظار نمی‌رود.

 

پیش بینی سنگال در مقابل گینه استوایی

سنگال فقط برای مسابقات فوتبال ساخته شده اسـت. از بسیاری جهات، ان‌ها برای تحمل شوک بسیار کسل‌کننده هستند، و از کشیده شدن بـه آشوبی کـه طبق معمولً قبل از ان‌ها رخ می دهد خودداری می کنند.

 

سنگال 1-0 پیروز شد .

برد سنگال: 2

مساوی: 0

برد گینه استوایی: 1

 

منبع این پست: customessaytw.com

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *