فرم پیش بینی الچه مقابل رئال مادرید با شارژ رایگان اولیه

رسانه کاستومه تقدیم میکند

فرم پیش بینی الچه مقابل رئال مادرید با شارژ رایگان اولیه

فرم پیش بینی الچه مقابل رئال مادرید

رئال مادرید در دیدار پنجشنبه شبهمتای خود در لالیگا یعنی الچه خواهد رفت تا جایگاه خودرا در مرحله یک چهارم نهایی کوپا دل ری کسب کند.فرم پیش بینی الچه مقابل رئال مادرید را در سایت سیگاری بت انجام دهید.

 

لوس بلانکوس روز یکشنبه اتلتیک بیلبائو را شکست داد و سوپرکاپ اسپانیا را بـه دست آورد، در حالی کـه الچه پس از پیروزی 1-0 مقابل ویارئال در آخرین بازی لالیگا وارد مسابقه خواهد شد.

 

پیش نمایش مسابقه

الچه برای نخستین بار از فصل 2014-2015 بـه مرحله یک شانزدهم پایانی کوپا دل ری رسیده اسـت، اما انها باید بهترین عملکرد خودرا داشته باشند، زیرا در برابر رهبران لالیگا قرار گرفته اند.

 

لوس فرانجیوردس برای رسیدن بـه این مرحله از رقابت ها باید سه بازی را میبرد و بر لیوآ، یونیونیستاس د سالامانکا و آلمریا غلبه می‌کرد ودر واقع در 5 بازی از 6 بازی اخیر خود دراین رقابت ها پیروز شده اسـت.

 

الچه همچنین در سه بازی اخیر خود در تمامی رقابت‌ها پیروز شده اسـت ودر 6 ژانویه در کوپا دل ری آلمریا را شکست داده و قبل از ثبت پیروزی‌هاي‌ متوالی در لیگ مقابل اسپانیول و ویارئال.

 

تیم فرانسیسکو با توجه بـه بردهای اخیر خود بـه رده پانزدهم لالیگا رسیده اسـت و پنج امتیاز با منطقه سقوط فاصله دارد، بنابر این آن ها باوجود وضعیت ضعیف خود با خیال آسان وارد بازی پنجشنبه خواهند شد.

 

الچه دراین آخر هفته دوباره در لیگ بـه مصاف رئال مادرید خواهد رفت و دو دیدار اخیر بین این دو دیدار نزدیک بوده اسـت و لوس بلانکوس در هردو نوبت با نتیجه 2-1 پیروز شد، در حالی کـه امتیازات در تساوی 1-1 بـه اشتراک گذاشته شد. شاخ در طول رقابت هاي‌ لالیگا 2020-21.

فرم پیش بینی الچه مقابل رئال مادرید

رئال مادرید یکشنبه شب با غلبه بر اتلتیک بیلبائو در فینال سوپرکاپ اسپانیا و لوکا مودریچ و کریم بنزما در عربستان سعودی بـه کابینه جام‌هاي‌ بزرگ خود اضافه کرد.

 

لوس بلانکوس نیز با پنج امتیاز اختلاف نسبت بـه سویا رده دومی در صدر لالیگا قرار دارد، در حالی کـه آن ها در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بـه مصاف پاری سن ژرمن خواهند رفت و نخستین بازی جذاب این رقابت ها درسال 2018 برگزار می‌شود. پایتخت فرانسه در اواسط ماه آینده.

فرم پیش بینی الچه مقابل رئال مادرید

رئال مادرید برای رسیدن بـه این مرحله از کوپا دل ری تنها یک‌بار باید پیروز شود و با پیروزی 3-1 مقابل آلکویانو، کارلو آنچلوتی ؛ سرمربی تیمش را بـه صورت چرخشی برای این مسابقه بـه ثبت رساند.

 

سرخپوشان 19 بار دراین رقابت ها قهرمان شده اند اما از سال 2014 تا کنون جامی را بالای سر نبرده اند و سایر تورنمنت ها درسال هاي‌ اخیر اهمیت بیشتری برای باشگاه پیدا کرده اند.

 

آنچلوتی دراین فصل یک پاک سازی را هدف قرار خواهد داد، اما شکی نیست کـه لیگ و لیگ قهرمانان دوباره برای غول هاي‌ پایتخت کـه دو بازی از سه بازی اخیر خودرا دراین رقابت خاص شکست داده اند، مهم تر بـه نظر میرسند.

 

پیش بینی بازی الچه و رئال مادرید 20 ژانویه 2022

پیشبینی الچه و رئال مادرید این مسابقه برای 20 ژانویه 2022 برنامه ریزی شده اسـت. بیایید آخرین نتایج تیم ها را تجزیه و تحلیل کنیم و شانس بهینه را برای این رویارویی انتخاب کنیم.

 

رقبا در فینال جام پادشاهی بـه مصاف هم خواهند رفت. این دیدار بـه دلیل حضور رئال مادرید در سوپرجام اسپانیا بـه تعویق افتاد.

 

آمار H2H و نتایج قبلی

دریک بخش از سه بازی رودررو، رئال مادرید برتری دارد کـه دو برد با یک تساوی کسب کرده اسـت. مادریدی ها دراین فصل موفق شده اند الچه را شکست دهند. انها در دور اول از برتری عددی استفاده کردند و با نتیجه 2 بر 1 پیروز شدند.

 

نکات شرط بندی

الچه

در 8 بازی از 9 بازی اخیر کوپا دل ری شکست نخورده اسـت.

در 8 بازی از 9 بازی اخیر کوپا دل ری «در زمان ثبت نام» شکست نخورده اسـت.

در 6 بازی از 7 بازی اخیر خانگی کوپا دل ری «در زمان ثبت نام» برنده نشده اسـت.

او در 10 بازی از 11 بازی اخیر کوپا دل ری گلزنی کرده اسـت.

در 10 بازی از 11 بازی اخیر کوپا دل ری «در زمان ثبت نام» گل زده اسـت.

در هر 7 بازی اخیر خانگی خود در کوپا دل ری گل خورده اسـت.

در هر 7 بازی اخیر خانگی خود در کوپا دل ری «در زمان ثبت نام» گل خورده اسـت.

در هر 5 بازی اخیر خانگی خود در کوپا دل ری گل زده و گل زده اسـت.

در هر 5 بازی اخیر خانگی خود در کوپا دل ری «در زمان ثبت نام» گل زده و گل زده اسـت.

در 14 بازی از 15 بازی اخیر در کوپا دل ری کمتر از 3.5 گل زده شده اسـت «در زمان ثبت نام».

در هر 29 بازی اخیر خود در کوپا دل ری کمتر از 2.5 گل «در زمان ثبت نام» بـه ثمر رسانده اسـت.

در 9 بازی از 10 بازی اخیر خانگی کوپا دل ری کمتر از 1.5 گل «در زمان ثبت نام» بـه ثمر رسانده اسـت.

 

اسپانیا

در 15 بازی از 17 بازی گذشته پیروز شده اسـت.

در 19 بازی از 20 بازی اخیر شکست نخورده اسـت.

در 14 بازی از 15 بازی اخیر خارج از خانه کوپا دل ری «در زمان ثبت نام» شکست نخورده اسـت.

او در هر 6 بازی اخیر خارج از خانه خود در کوپا دل ری، نیمه اول را برده اسـت.

او در 16 بازی از 17 بازی اخیر خارج از خانه گلزنی کرده اسـت.

در 14 بازی از 15 بازی اخیر خارج از خانه کوپا دل ری «در زمان ثبت نام» گل زده اسـت.

در نیمه اول در هر 6 بازی اخیر خارج از خانه خود در کوپا دل ری گلزنی کرد.

در 15 بازی از 17 بازی اخیر خارج از خانه در نیمه دوم گلزنی کرد.

در هر یک از 4 بازی اخیر خود در هردو نیمه گلزنی کرده اسـت.

در 9 بازی از 10 بازی اخیر کوپا دل ری گل خورده اسـت.

در 9 بازی از 10 بازی اخیر کوپا دل ری «در زمان ثبت نام» گل خورده اسـت.

در نیمه دوم 8 بازی از 9 بازی اخیر کوپا دل ری را واگذار کرد.

در هر 9 بازی اخیر در کوپا دل ری بیش از 1.5 گل زده شده اسـت «در زمان ثبت نام».

او در 8 بازی از 9 بازی اخیر خارج از خانه بیش از 1.5 گل زده اسـت.

 

بررسی الچه

الچه دراین فصل برای بقا می جنگد. با این حال، او اخیراً پیشرفت زیادی کرده و با پنج امتیاز از منطقه سقوط خارج شده اسـت. این بـه لطف دو پیروزی در ژانویه امکانپذیر شد.

 

بدین ترتیب این تیم ابتدا اسپانیول رابا نتیجه 2 بر 1 شکست داد و سپس ویارئال را 1 بر 0 شکست داد. الچه همزمان در جام پادشاهی ادامه میدهد کـه هفته گذشته آلمریا با نتیجه 2-1 شکست خورد.

 

بررسی رئال مادرید

رئال مادرید صدرنشین لالیگا اسـت. برتری او نسبت بـه سویا 5 امتیاز اسـت، هرچند قبلا بیشتر بود.

 

با این حال، این تیم ابتدا با کادیز – 0:0 بـه تساوی رسید و سپس بـه طرز هیجانی مقابل ختافه – 0:1 شکست خورد. اما در آخرین دور، مادرید بـه اسانی با والنسیا روبه‌رو شد – 4:1. و آخر هفته گذشته انها نخستین جام این فصل – سوپرکاپ اسپانیا – را بـه دست آوردند.

 

اخبار تیم

الچه می‌تواند همان تیمی را نام برد کـه در دور قبل مقابل آلمریا شروع کرد، پر میلا در خط مقدم بودو خاویر پاستوره از پست عدد 10 حمایت کرد.

 

کیکو کاسیا ؛ پدرو بیگاس ؛ گونزالو وردو و لوکاس بویه نیز بـه دنبال غیبت‌هاي‌ اخیر برای حضور در ترکیب تلاش میکنند و سرمربی فرانسیسکو باید آمادگی تیمش را محاسبه کند.

 

ایوان مارکونه تنها در آخر هفته مقابل ویارئال در لیگ یک تعویض بود اما باید پنجشنبه شب بـه ترکیب اصلی تیم میزبان بازگردد.

 

در مورد رئال مادرید، مارکو آسنسیو بـه دلیل مشکل عضلانی غایب اسـت، در حالی کـه گرت بیل و ماریانو دیاز ممکن اسـت دوباره بـه دلیل مصدومیت، میهمان را از دست بدهند.

 

دنی کارواخال ممکن اسـت پس از مثبت شدن آزمایش کووید-19 اجازه بازگشت داده شود، اما بعید اسـت کـه شروع کند. این در حالی اسـت کـه ادر میلیتائو بـه دلیل کارت قرمز در فینال سوپرکاپ اسپانیا یقیناً از دور رقابت ها دور اسـت.

 

انتظار می رود آنچلوتی این تغییرات را روز پنج‌شنبه اعلام کند و آندری لونین ؛ ناچو ؛ مارسلو ؛ فدریکو والورده ؛ لوکا یوویچ و ادن هازارد از جمله افرادی هستند کـه از ابتدا در صف حضور خواهند بود.

فرم پیش بینی الچه مقابل رئال مادرید

اینستاگرام رئال مادرید

ترکیب احتمالی الچه:

ورنر; باراگان، روکو، گونزالس، خوزما؛ فرناندز، گوتی، مارکونه، پیاتی؛ شبان؛ میلا

 

ترکیب احتمالی رئال مادرید:

لونین; وازکز، ناچو، آلابا، مارسلو؛ والورده، کازمیرو، کاماوینگا؛ رودریگو، یوویچ، هازارد

فرم پیش بینی الچه مقابل رئال مادرید

پیش بینی : الچه 1-2 رئال مادرید

الچه با اعتماد بـه نفس وارد این دیدار خواهد شد و پنجشنبه شب با رئال مادرید کاملاً نیرومند روبه‌رو نخواهد شد. با این حال، در حال حاضر حمایت از تیم آنچلوتی دشوار اسـت، و ما انتظار داریم کـه انها با موفقیتی اندک، جایگاه خودرا دریک چهارم نهایی رقابت ها تضمین کنند.

 

منبع این پست: customessaytw.com

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *