قوانین بازی کمپس | آموزش کامل بازی Kemps

رسانه کاستومه تقدیم میکند

قوانین بازی کمپس | آموزش کامل بازی Kemps

قوانین بازی کمپس _ آموزش کامل بازی Kemps

قوانین بازی کمپس یک بازی کارتی ایده‌آل برای بازی اسـت اگر بـه دنبال یک بازی فوق‌العاده رقابتی ودر عین حال راحت برای یادگیری هستید کـه می توانید دریک لحظه ان را راه‌اندازی کنید. و این راهنما تمام قوانین بازی با کارت Kemps را توضیح می دهد.

 

تنها چیزی کـه برای بازی کردن نیاز دارید یک دسته کارت و 3 دوست خوب اسـت، و زمانی کـه ان را داشته باشید، تقریبا می توانید شروع بـه بازی کنید.

 

بدون صحبت کردن بخش مهمی از Kemps اسـت، بنابر این قبل از این کـه بتوانید موفق شوید، نیاز بـه یک شیمی خوب باهم تیمی خود دارد.

 

چالش فقط بـه دست آوردن یک دست برنده نیست – واداشتن هم تیمی خود برای فریاد زدن “کمپس” در لحظه مناسب نیز بخشی از چالش اسـت.

قوانین بازی کمپس

آیا این شبیه یک بازی ورق است که دوست دارید بیشتر در مورد آن بدانید؟

سپس با ادامه خواندن راهنمای آموزنده ما کـه همه ی چیزهایی را کـه قبل از بازی باید بدانید را بـه شـما یاد می دهد، نحوه بازی Kemps را بیاموزید.

 

بازی کارت کمپس چیست؟

هدف اولیه Kemps این اسـت کـه 1 عضو تیم شـما با 4 کارت با همان ارزش، بـه عنوان مثال، 4 سلطان مطابقت داشته باشد.

 

شریک بازیکنی کـه موفق می شود با 4 نفر مطابقت کند، شخصی اسـت کـه باید در زمان مناسب فریاد بزند ” کمپس “.

 

قبل از شروع بازی Kemps، باید با شریک انتخابی خود درباره سیگنالی صحبت کنید تا بتوانید بدون صحبت با یک دیگر ارتباط برقرار کنید.

 

Kemps جنبه کارت هاي‌ تطبیق حافظه بازی کودک را ترکیب می کند و ان رابا کار گروهی مورد نیاز در بازی مانند BANG ترکیب می کند! «بـه قوانین بازی با ورق BANG مراجعه کنید » تا یک بازی با ورق بسازید کـه بازی کردن ان بسیار سرگرم کننده اسـت.

 

تعداد بازیکن مورد نیاز: 4 بازیکن

 

چه کسی می‌تواند ان را بازی کند: کودکان، پیش از نوجوانان، نوجوانان و بزرگسالان.

 

سختی : راحت.

 

مدت زمان بازی: 10 الی 20 دقیقه

 

مشابه : تجارت; نویسندگان؛ بیل

 

هدف اصلی: مسابقه 4 از نوع و با موفقیت بـه شریک زندگی خود سیگنال غیر کلامی کـه شـما 4 کارت مشابه اسـت.

 

چرا ان را دوست داریم : اگر چه در گیم پلی خود غیرعادی اسـت، اما Kemps یک بازی راحت برای یادگیری اسـت کـه چالش واقعی از کار با یک شریک اسـت. با برنده شدن دراین یکی ثابت کنید کـه مهارت هاي‌ ارتباطی خود چقدر خوب اسـت.

قوانین بازی کمپسقوانین بازی کمپس _ آموزش کامل بازی Kemps

بازی Kemps – آنچه شما نیاز دارید.

عده اي از بهترین بازی هاي‌ کارتی فقط با یک دسته کارت ساده انجام میشوند و Kemp نیز از این امر مستثنی نیست.

 

هر بسته استاندارد 52 کارتی کار می کند، اما اگر دوست دارید اغلب ورق بازی کنید و بـه دنبال چیزی قویتر هستید، روی یک عرشه ضد آب باکیفیت مانند این از Acelion سرمایه گذاری کنید .

 

انتخاب ما

اگر روی این لینک کلیک کنید و بدون هزینه اضافی برای شـما خرید کنید، ما کمیسیون دریافت میکنیم.2022/01/16 10:07 بعد از ظهر بـه وقت گرینویچ یکیدیگر از جنبه هاي‌ مهمی کـه باید درنظر بگیرید، میز و صندلی هایي اسـت کـه روی آن ها بازی میکنید.

 

Kemps از بازیکنان می خواهد کـه مقابل شریک خود بنشینند، بنابر این اگر میزی دارید کـه هردو جفت بتوانند روبروی یک دیگر بنشینند، ایده‌آل خواهد بود.

 

چگونه Kemps را راه اندازی کنیم

Kemps یک تنظیم ساده اسـت. با انتخاب یک بازیکن بـه طور تصادفی شروع کنید تا دسته کارت ها را بـه هم بزند و هر کدام 4 کارت بـه هر بازیکن بدهید.

 

بقیه کارت ها را باید در وسط جدول قرار دهید و سپس 4 کارت بالا را بردارید و آن ها را درکنار پشته رو بـه بالا قرار دهید.

 

این 4 کارت باید بـه صورت 2×2 باشند و همیشه رو بـه بالا باشند.

 

بقیه کارت ها بـه صورت شمع رو بـه پایین درکنار شبکه بـه عنوان شمع قرعه کشی میمانند .

 

قوانین بازی با ورق Kemps

هیچ نوبتی در کمپ وجود ندارد. هر 4 بازیکن بـه طور هم زمان در حال بازی هستند، بنابر این مطمئن شوید کـه اگر کارت خاصی وجوددارد کـه بـه ان توجه دارید، سریع هستید.

 

شروع بازی

قبل از شروع بازی، باید در مورد 2 تیم خود تصمیم بگیرید. بـه هر تیم 2 دقیقه فرصت دهید تا یک علامت غیرکلامی برای تیم خود برای برقراری ارتباط با یک دیگر ارائه کند.

 

سیگنال یک علامت غیر کلامی اسـت کـه جفت زمانی از ان استفاده می کند کـه یکی از آن ها دارای 4 نوع باشد.

 

این سیگنال می‌تواند هر چیزی باشد تا زمانی کـه غیرکلامی باشد و نمی‌تواند زیر میز باشد. همه ی سیگنال ها باید بالای جدولی باشند کـه هر بازیکن بتواند ان را ببیند.

 

هنگامی کـه هردو تیم از سیگنال انتخابی خود راضی هستند، مطمئن شوید کـه در طول بازی روبروی یک دیگر نشسته اند.

قوانین بازی کمپس _ آموزش کامل بازی Kemps

نحوه بازی کمپس

پس از پایان مرحله اولیه Kemps، بازی میتواند بـه درستی شروع شود.

 

هدف این اسـت کـه حداقل 1 بازیکن در هر تیم 4 کارت با همان ارزش را دریک دست دریافت کند.

 

هر بازیکن می‌تواند 1 کارت خودرا با 1 کارت از 4 کارت رو بـه بالا در وسط جدول تعویض کند.

 

بازیکنان باید همیشه 4 کارت در دستان خود داشته باشند و فقط می توانند کارت هاي‌ خودرا با 1 کارت از کارت هاي‌ نمایش داده شده در شبکه 2×2 تعویض کنند.

 

هنگامی کـه بازی بـه مرحله اي میرسد کـه هیچ بازیکنی نمیتواند با کارت هاي‌ موجود در شبکه حرکت بیشتری انجام دهد، ان 4 کارت بـه یک انباشته دور انداختن اضافه میشوند .

 

4 کارت برتر از انبوه قرعه کشی گرفته می شود تا یک شبکه جدید تشکیل شود، جایی کـه بازیکنان دوباره برای گرفتن کارت هاي‌ مورد نیاز خود برای مطابقت با کارت هاي‌ 4 از یک نوع عجله دارند.

 

هنگامی کـه یک بازیکن موفق شد دستی داشته باشد کـه در ان هر 4 کارت دارای ارزش یکسانی هستند، باید این رابا انجام علامت خود بـه هم تیمی خود نشان دهند .

قوانین بازی کمپس

هنگامی کـه هم تیمی متوجه سیگنال می شود، آن ها ” کمپس ” را فریاد می‌زنند تا بازی متوقف شود و بازیکن دیگر باید دست خودرا نشان دهد.

 

اگر بازیکن 4-از یک نوع نداشته باشد، بازی بـه طور عادی ادامه می‌یابد. با این حال، اگر آن ها موفق باشند، دور با برد ان تیم بـه اتمام می‌رسد .

 

هر یک از اعضای تیم دیگر می توانند در هر زمانی فریاد بزنند «کات» اگر مشکوک باشند کـه بازیکنی از تیم دیگر دارای 4 نفر اسـت.

 

اگر آن ها این را فریاد بزنند و درست باشد، در عوض برد را برای ان دور می‌دزدند .

 

از آنجایی کـه هر دور از Kemps می‌تواند نسبتاً سریع بـه اتمام برسد، ایده خوبی اسـت کـه یک سیستم امتیازدهی در هر راند پیاده سازی کنید تا بتوانید در پایان بازی تاج برنده کلی را بدست آورید.

 

روی امتیاز پایان بازی در ابتدای بازی توافق کنید و بـه هر تیمی کـه برنده می شود 1 امتیاز بدهید.

 

بـه ازای هر تماس غلط “کمپ” یا “کات”؛ تیم خاطی 1 امتیاز از مجموع انها کسر می کند.

 

نخستین تیمی کـه بـه امتیاز توافق شده برسد، در مجموع برنده کمپس اسـت.

 

سوالات متداول

آیا می توانید بازی ورق Kemps را با 2 نفر انجام دهید؟

متأسفانه، برای بازی کمپس بـه حداقل 4 بازیکن نیاز دارید زیرا جنبه کلیدی بازی این اسـت کـه هم تیمی شـما باید بـه جای بازیکنی کـه دست برنده را دارد، Kemp را صدا کند.

 

شـما می توانید با بیش از 2 جفت بازی کنید، اما اگر فضای کافی برای نشستن هر تیم در مقابل هم دارید.

 

نام دیگر کمپس چیست؟

Kemps با نام‌هاي‌ Camps، Cash، Kems و Kent نیز شناخته میشود کـه هر یک از این بازی‌ها دقیقاً از قوانین کمپس پیروی میکنند.

 

چند نمونه خوب از سیگنال ها برای استفاده در Kemps چیست؟

بهترین سیگنال‌ها آنهایی هستند کـه ظریف هستند بـه طوری کـه تیم دیگر بلافاصله متوجه نمیشود کـه شـما سیگنال را انجام میدهید، اما آن قدر واضح اسـت کـه هم تیمی شـما متوجه ان شود.

 

هر چیزی مانند دست زدن بـه موهایتان، خاراندن بینی یا چشمک حیله‌گرانه بـه خوبی جواب می دهد. توجه داشته باشید کـه هر سیگنال باید بالای میز باشد تا همه ی بازیکنان بتوانند ان را ببینند.

قوانین بازی کمپس _ آموزش کامل بازی Kemps

بازی های جایگزین کمپس

امیدواریم، اکنون همه ی چیز را در مورد کمپس یاد گرفته اید، اکنون یک بازی ورق درخشان دیگر دارید کـه می توانید دفعه بعد کـه نیاز بـه یک بازی ورق برای بازی داشتید، ان را بـه دوستان خود معرفی کنید.

 

اما چرا در آنجا توقف کنید؟ ما همچنین راهنماهایی برای برخی بازی‌هاي‌ عالی دیگر داریم کـه میتوانید فقط با یک دسته کارت 52 بازی کنید.

 

با خواندن همه ی چیز در مورد قوانین Tonk ؛ قوانین Sheepshead یا حتی قوانین بازی با ورق Pitch همه ی چیز را در مورد نسخه هاي‌ مختلف Rummy بیاموزید .

 

اگر بـه دنبال بازی هاي‌ کارتی برای بازی با تازه کارها یا جوانان هستید، بـه قوانین Go Fish یا بازی کارت Pitty Pat برای بازی هاي‌ سهولت کـه بـه عنوان یک نقطه شروع عالی عمل می کنند، نگاهی بیندازید.

 

قوانین بازی با ورق

Kemps یک بازی با ورق همسان برای چهار، شش یا هشت بازیکن اسـت. تیم ها هر کدام از دو بازیکن تشکیل شده اند. Kemps بـه یک دسته کارت بازی استاندارد 52 نیاز دارد و برای سنین 8 سال بـه بالا مناسب اسـت. هدف کمپس این اسـت کـه نخستین تیمی باشد کـه دارای چهار نفر از یک نوع باشد.

 

برای بازی‌هاي‌ ورق کلاسیک بیشتر، راهنمای ما را برای Devil’s Grip و Crazy Eights بررسی کنید.

 

اگر بـه دنبال کارت هایي برای بازی کمپس هستید، یک عرشه استاندارد را در این جا بررسی کنید یا یکی از جدید ترین محصولات ما را در این جا بررسی کنید .

 

برپایی

هم تیمی ها باید یک ژست/سیگنال غیرکلامی طراحی کنند کـه فقط خودشان بدانند. این می‌تواند چشمک، بو کردن، خراش صورت و غیره باشد.

 

برای راه اندازی یک بازی کمپس، بازیکنان در اطراف یک منطقه گیم پلی پایدار، روبروی هم تیمی خود مینشینند. قبل از این کـه گیم پلی شروع شود، هر بازیکنی یک کارت از یک عرشه بـه هم ریخته می‌کشد.

 

بازیکنی کـه بالاترین کارت را داشته باشد نخستین فروشنده می شود. پیوندها با ترسیم مجدد شکسته می‌شوند.

 

سپس فروشنده عرشه را بـه هم می‌ریزد و چهار کارت را بـه سمت پایین برای هر بازیکن می دهد. عرشه باقیمانده بـه سهام تبدیل می شود.

 

چگونه بازی کنیم

بازی زمانی شروع میشود کـه فروشنده چهار کارت بالای انبار را برمی‌گرداند و ان‌ها را دریک شبکه ۲×۲؛ رو بـه بالا، در وسط منطقه بازی مرتب میکند.

 

هنگامی کـه فروشنده ترتیب شبکه را تمام کرد، بازیکنان می توانند کارت هاي‌ خودرا با کارت هاي‌ موجود در شبکه مبادله کنند. هدف این اسـت کـه یک چهار تایی در دست داشته باشید.

 

هیچ نوبتی وجود ندارد. بازیکنان هر طور کـه می‌خواهند کارت ها را تعویض می کنند. بازیکنان باید همیشه چهار کارت در دست داشته باشند و همیشه باید چهار کارت در وسط باشد.

 

اگر هیچ بازیکنی نمیخواهد کارت‌هاي‌ وسط را عوض کند، فروشنده شبکه را کنار می گذارد و شبکه جدیدی رابا چهار کارت بعدی در انبار تشکیل میدهد.

قوانین بازی کمپس

هنگامی کـه یک بازیکن یک نوع چهار نفره دارد، سعی می کند با حرکات غیرکلامی کـه قبل از شروع بازی ترتیب داده بودند بـه هم تیمی خود علامت بزنند. وقتی هم تیمی سیگنال را دریافت می کند، “کمپس” را میگویند و دور بـه اتمام میرسد.

 

بعد از هر دور، هم تیمی ها یک حرکت مخفی جدید را طراحی می کنند.

قوانین بازی کمپس _ آموزش کامل بازی Kemps

گلزنی

تیمی کـه با موفقیت میگوید کمپس یک امتیاز دریافت می کند.

 

اگر بازیکنی بدون این کـه هم تیمی او چهار شماره داشته باشد بگوید “کمپس”؛ یک امتیاز از امتیاز او کم می شود.

 

اگر بازیکنی معتقد باشد کـه تیم رقیب دارای چهار شماره اسـت و قبل از این کـه تیم دیگر بگوید “کمپس” بگوید “کات”؛ یک امتیاز دریافت می کند. اگر آن ها بگویند “برش” و تیم دیگر یک نوع چهار نفره نداشته باشد، یک امتیاز از دست می دهد.

 

گیم پلی بازی تا زمانی ادامه می‌یابد کـه یک تیم تعداد امتیازهای مورد توافق را برای برنده شدن دریافت کند.

 

منبع این پست: customessaytw.com

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *