فرم پیش بینی بازی فوتبال بازی رایو ماجاداهوندا و اتلتیکو مادرید

رسانه کاستومه تقدیم میکند

فرم پیش بینی بازی فوتبال بازی رایو ماجاداهوندا و اتلتیکو مادرید

فرم پیش بینی بازی فوتبال بازی رایو ماجاداهوندا و اتلتیکو مادرید

اتلتیکو مادرید در را رایو شهر Majadahonda در کوپا دل ری در پنجشنبه شب، با یک نقطه در-16 آخرین مرحله از رقابت ها در پیشنهاد برای هردو تیم.قهرمان اسپانیا نخستین بازی خودرا دراین دوره از مسابقات برگزار خواهد کرد، اما رایو دو بار پیروز شده تا بـه مرحله یک هشتم نهایی صعود کند و الدنسه و مالاگا رابا نتیجه 1-0 شکست دهد.فرم پیش بینی بازی فوتبال بازی رایو ماجاداهوندا و اتلتیکو مادرید را در سایت سیگاری بت انجام دهید.

 

پیش نمایش مسابقه

رایو کـه فوتبال لیگ خودرا در رده سوم اسپانیا بازی می کند، برای نخستین بار در تاریخ خود بـه مرحله آخر 32 کوپا دل ری رسیده اسـت اما برای پیشرفت بیشتر باید یک نتیجه شوکه کننده کسب کند.

 

همانگونه کـه گفته شد ماجاریگوس قبلاً دو بار در رقابت هاي‌ این فصل بازی کرده اسـت ودر دور اول در 2 دسامبر 1-0 الدنزه را شکست داد ودر 14 دسامبر در دور دوم با همان امتیاز مالاگا را شکست داد.

 

تیم آبل گومز از زمان باخت 3-2 مقابل راسینگ سانتاندر در 11 دسامبر، عملاً در لیگ حضور نداشته اسـت و این نتیجه آن ها را در رده ششم جدول داخلی خود قرار داده اسـت و 27 امتیاز از 16 بازی بـه دست آورده اسـت.

 

رایو کـه هرگز فوتبال لالیگا بازی نکرده اسـت، از پیروزی 1-0 خود مقابل مالاگا در دور قبل بسیار دل کنده اسـت، اما اکنون بـه مصاف قهرمان اسپانیا خواهد رفت.

 

اتلتیکو روز یکشنبه با پیروزی 2-0 مقابل رایو وایکانو، موفق شد بـه 4 بازی باخت خود در لالیگا پایان دهد و آنخل کورئا دو گل برای غول هاي‌ پایتخت بـه ثمر رساند.

فرم پیش بینی بازی فوتبال بازی رایو ماجاداهوندا و اتلتیکو مادرید «جام حذفی اسپانیا، 17 دی»

فرم پیش بینی بازی فوتبال بازی رایو ماجاداهوندا و اتلتیکو مادرید

تیم دیگو سیمئونه هنوز بـه طور جدی در صدر جدول قرار ندارد، اما با 14 امتیاز جدایی آن ها از رئال مادرید صدرنشین فعلی، بنابر این بعید اسـت کـه این باشگاه نتواند عنوان قهرمانی را حفظ کند. آن ها در فصل گذشته پیروز شدند.

 

اتلتیکو در لیگ قهرمانان اروپا پیشرفت کرد، اما منچستریونایتد رقیب آن ها در مرحله یک هشتم نهایی بود، در حالی کـه غول‌هاي‌ مادریدی علیرغم این‌که از سال 2013 این جام خاص را بالای سر نبرده‌اند، یکی از مدعیان این رقابت‌ها هستند.

 

قرمز و سفیدها 10 بار قهرمان کوپا دل ری شده اند، اما از فصل 18-2017 نتوانسته اند از مرحله یک هشتم نهایی عبور کنند ودر اوایل فصل گذشته توسط کورنلا حذف شدند.

 

این واقعیت کـه قهرمانی لالیگا در حال حاضر از بین رفته اسـت میتواند باعث شود سیمئونه این رقابت را جدی‌تر ببیند، اما این مسابقه تنها سه روز قبل از رقابت بزرگ لیگ خارج از خانه مقابل ویارئال برگزار میشود.

 

ورزش‌هایي را کـه میخواهید درباره ان بشنوید انتخاب کنید و TSZ بهترین پیش‌نمایش‌ها، تحلیل‌ها و پیش‌بینی‌ها را مستقیماً بـه صندوق ورودی شـما ارسال می کند. امروز ثبت نام کنید!

 

حقایق

بازی رایو ماجاداهوندا و اتلتیکو مادرید چه زمانی برگزار میشود ؟ بازی رایو ماجاداهوندا و اتلتیکو مادرید در روز پنجشنبه 6 ژانویه 2022 ساعت 20:30 «بریتانیا» برگزار خواهد شد.

 

بازی رایو ماجاداهوندا و اتلتیکو مادرید کجا برگزار میشود ؟ بازی رایو ماجاداهوندا و اتلتیکو مادرید در ورزشگاه واندا متروپولیتانو مادرید برگزار خواهد شد.

 

از کجا میتوانم بلیط بازی رایو ماجاداهوندا و اتلتیکو مادرید را تهیه کنم؟ اطلاعات بلیت بازی رایو ماجاداهوندا و اتلتیکو مادرید را می‌توانید در وبسایت رسمی هر باشگاه پیدا کنید.

 

بازی رایو ماجاداهوندا مقابل اتلتیکو مادرید در بریتانیا در کدام شبکه تلویزیونی اسـت؟ بازی رایو ماجاداهوندا و اتلتیکو مادرید بـه صورت زنده از پریمیر اسپورت پخش خواهد شد.

 

کجا میتوانم بازی رایو ماجاداهوندا و اتلتیکو مادرید در بریتانیا را پخش کنم؟ مشترکین ورزش برتر میتوانند بازی رایو ماجاداهوندا و اتلتیکو مادرید را بـه صورت زنده از روی پخش کننده پخش کنند.

 

پیش بینی

در اسپانیا بازی‌هاي‌ دربی نزدیک‌تر از این‌که سهم زمینی داشته باشد، وجود ندارد. واندا متروپولیتانو اغلب میزبان بازی هاي‌ رایو ماجاداهوندا بوده اسـت و منطقی اسـت کـه دراین بازی با مالکان زمین در واندا برخورد کنند.

 

ماجاداهوندا در دور قبل یک پیروزی شوکه کننده 1-0 مقابل مالاگا بـه دست آورد. انها با یک تیم اتلتیکو مادرید روبه‌رو میشوند کـه در بازی خود در پیروزی آسان 2-0 مقابل رایو وایکانو در آخر هفته، شور و نشاط هجومی جدیدی در بازی خود داشت.

 

اخبار تیم

رایو از زمان پیروزی مقابل مالاگا در آخرین دور رقابت‌ها وارد عمل نشده اسـت و با توجه بـه مصدومیت جدیدی کـه گزارش نشده اسـت، تعجب آور نیست کـه همان 11 نفر بـه زمین اعزام شوند.

 

روبن سانچز آخرینبار در خط برتری قرار گرفت و گل برتری را بـه ثمر رساند، بنابر این این بازیکن 27 ساله باید جایگاه خودرا دریک سوم پایانی زمین حفظ کند، در حالی کـه ماریو گارسیا و خاوی گومز احتمالاً در تیم اصلی حضور خواهند داشت.

 

در مورد اتلتیکو، تغییرات عمده اي از تیمی کـه در آخر هفته مقابل رایو وایکانو در لیگ آغاز کرد، رخ خواهد داد، با انتظار می‌رود سیمئونه بـه بازیکنان و جوانان تیم فرصت هایي برای تحت تاثیر قرار دادن بدهد.

فرم پیش بینی بازی فوتبال بازی رایو ماجاداهوندا و اتلتیکو مادرید «جام حذفی اسپانیا، 17 دی»

غول هاي‌ پایتخت همان‌ گونه غایبان تیم اصلی دارند و آنتوان گریزمان ؛ هکتور هررا ؛ ژائو فلیکس ؛ کوکه ؛ مارکوس یورنته و استفان ساویچ برای انتخاب در معرض نیستند.

 

ماتئوس کونا و فیلیپه هردو مقابل رایو وایکانو از روی نیمکت آمدند و بـه احتمال زیاد در ترکیب یازدهم قرار خواهند گرفت، در حالی کـه خاویر سرانو و کارلوس مارتین ممکن اسـت در خط هافبک فرصت پیدا کنند.

 

همچنین تغییری بین چوب ها وجود خواهد داشت و بنجامین لکومت فرانسوی جای گزین یان اوبلاک می‌شود ؛ در حالی کـه پسر سرمربی ؛ جولیانو سیمئونه نیز باید در ترکیب باشد.

 

ترکیب احتمالی رایو ماجاداهوندا:

فرناندز; من لوپز، برنال، کاسادو، اوسی؛ آقای گارسیا، تاسمبدو. جی گومز، سوزائتا، آلبیاچ؛ سانچز

 

ترکیب احتمالی اتلتیکو مادرید:

Lecomte; ورسالیکو، فیلیپه، هرموسو، لودی؛ سرانو، مارتین، کوندوگبیا؛ کونا، کوریا، کاراسکو

 

پیش بینی : رایو ماجاداهوندا 0-2 اتلتیکو مادرید

سیمئونه تغییرات را برای این مسابقه بـه صدا در خواهد آورد، و تعدادی جوان در ترکیب قرار خواهند گرفت، بنابر این رایو با اتلتیکو با قدرت کامل روبه‌رو نخواهد شد، اما هنوز تصور چیزی غیر از یک پیروزی معمول برای این تیم بسیار دشوار اسـت. بازدیدکنندگانی کـه باید کیفیت زیادی در شب داشته باشند.

 

منبع این پست: customessaytw.com

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *