فرم پیش بینی بازی فوتبال رئال مادرید مقابل بارسلونا

رسانه کاستومه تقدیم میکند

فرم پیش بینی بازی فوتبال رئال مادرید مقابل بارسلونا

فرم پیش بینی بازی فوتبال رئال مادرید مقابل بارسلونا

رئال مادرید مقابل بارسلونا: پیش‌بینی‌ها، شانس‌ها و نحوه تماشای یا پخش زنده ال کلاسیکو لیگ برتر زنان در لیگ برتر 2021-2022 در ایالات متحده رئال مادرید و بارسلونا یکشنبه در ورزشگاه آلفردو دی استفانو در دور سیزدهم فصل 2021-2022 لیگ برتر بانوان بـه مصاف هم خواهند رفت. نحوه تماشا یا پخش مستقیم بازی، پیش‌نمایش مسابقه، اطلاعات، پیش‌بینی‌ها و شانس‌ها را بررسی کنید.فرم پیش بینی بازی فوتبال رئال مادرید مقابل بارسلونا را در سایت سیگاری بت انجام دهید.

 

پیش بینی شنبه لالیگا از جمله بازی بارسلونا و رئال مادرید

توسط بارنی کورکیل ؛ ویراستار | 1 سال
بارسلونا – رئال مادرید «شنبه، ساعت 15:00»

 

رقبای سرسخت بارسلونا و رئال مادرید در نخستین ال کلاسیکو فصل 2020-2021 بعدازظهر روز شنبه شاخ و برگ خواهند داد و هردو طرف بـه دنبال بازگشت از شکست هاي‌ قبلی لالیگا هستند.

 

بارسا در آخرین دیدار خود در لیگ در 17 اکتبر 1-0 خارج از خانه مقابل ختافه شکست خورد ؛ در حالی کـه قهرمان فعلی مادرید شکست خانگی 1-0 را از کادیز تازه صعود کرده متحمل شد .

 

می گوییم: بارسلونا 1-1 رئال مادرید

ما در بعدازظهر شنبه جدا کردن دو طرف بسیار دشوار هستیم. میتوان هر سه امتیاز را بـه دست آورد و بارسا در طول هفته در لیگ قهرمانان تاثیر گذار بود. تیم کومان همان‌ گونه در حال کار برای ورود بـه کمپین جدید اسـت، و ما انتظار داریم کـه یک بازی فشرده و غیر قابل پیشبینی در نهایت 1-1 بـه اتمام برسد، کـه بدترین نتیجه برای هیچ یک از مربیان نخواهد بود.

 

شرکای اطلاعاتی ما شرط بندی شانس دو برابری را برای برد خانگی یا خارج از خانه پیشبینی میکنند.

برای خواندن پیش نمایش کامل ما برای این مسابقه این جا را کلیک کنید

چگونه بارسلونا می تواند مقابل رئال مادرید صف آرایی کند

 چگونه رئال مادرید توانست مقابل بارسلونا صف آرایی کند

 مصدومیت رئال مادرید، فهرست محرومیت مقابل بارسلونا

 مصدومیت بارسلونا، فهرست محرومیت مقابل رئال مادرید

ترکیب ترکیبی: بارسلونا در مقابل رئال مادرید

 

اوساسونا – اتلتیک بیلبائو «شنبه، 17:30»

اتلتیک بیلبائو بـه دنبال کسب پیروزی هاي‌ متوالی در لالیگا در ادامه رقابت هاي‌ فصل 2020-21 خود در خارج از خانه مقابل اوساسونا در عصر شنبه خواهد بود.

شاگردان گایزکا گاریتانو پس از پیروزی 2-0 خانگی مقابل لوانته وارد رقابت آخر هفته خواهند شد، در حالی کـه اوساسونا در آخرین بازی خود امتیازات رابا ایبار تقسیم کرد.

 

می گوییم: اوساسونا 1-1 اتلتیک بیلبائو

اتلتیک با این واقعیت تقویت خواهد شد کـه اوساسونا عده اي از بازیکنان کلیدی خودرا از دست داده اسـت، اما ما بـه سختی می توانیم از لباس باسکی با اعتماد بـه نفس واقعی بـه دلیل ناهماهنگی آن ها حمایت کنیم.

 

اوساسونا از دو بازی اخیر خود در لیگ چهار امتیاز کسب کرده اسـت و ما انتظار یک تساوی کم امتیاز را دراین مسابقه داریم.
شرکای ما در حال پیشبینی شانس دو برابری در تساوی یا برد خارج از خانه هستند.

فرم پیش بینی بازی فوتبال رئال مادرید مقابل بارسلونا

پیش نمایش: بارسلونا و رئال مادرید – پیش بینی، اخبار تیم، ترکیب

رقبای سرسخت بارسلونا و رئال مادرید در نخستین ال کلاسیکو فصل 2020-2021 بعدازظهر روز شنبه شاخ و برگ خواهند داد و هردو طرف بـه دنبال بازگشت از شکست هاي‌ قبلی لالیگا هستند.

 

بارسا در آخرین دیدار خود در لیگ در 17 اکتبر 1-0 خارج از خانه مقابل ختافه شکست خورد ؛ در حالی کـه قهرمان فعلی مادرید شکست خانگی 1-0 را از کادیز تازه صعود کرده متحمل شد .

 

پیش نمایش مسابقه

جدول لیگ چه بیش از حد بـه این معنی نیست کـه دراین مرحله از مبارزات انتخاباتی، بـه خصوص بـه عنوان بارسا تنها چهار بار دراین مدت بـه علت دیر شروع خودرا با بازی در لالیگا. رکورد دو برد، یک تساوی و یک شکست باعث شده اسـت کـه غول هاي‌ کاتالونیا هفت امتیاز کسب کنند و آن ها را در رده نهم جدول دراین مرحله قرار دهند، در حالی کـه مادرید با 10 امتیاز از پنج بازی خود سوم اسـت.

 

رونالد کومان شروعی چشمگیر در فصل داشتند و پیروزی هاي‌ متوالی بر ویارئال و سلتاویگو را بـه ثبت رساندند، دراین مسیر هفت بار گلزنی کردند و صفر را دریافت کردند.

 

بارسا قبل از تعطیلات بین‌ المللی اکتبر برابر سویا با تساوی 1-1 متوقف شد، اما قبل از شکست 1-0 خارج از خانه مقابل ختافه آخر هفته گذشته. باخت با یک گل مطمئناً یک شکست بود، اما این تیم روز سه شنبه بـه مسیرهای پیروزی در لیگ قهرمانان بازگشت و پیروزی 5-1 را در برابر فرنسواروس ثبت کرد.

 

لیونل مسی ؛ آنسو فاتی ؛ فیلیپ کوتینیو ؛ پدری و عثمان دمبله همگی در برگه هاي‌ موفقیت اروپا بودند، اما آنتوان گریزمان در فهرست یازدهم قرار نداشتو منصفانه اسـت کـه بگوییم این بازیکن فرانسوی هنوز در تلاش اسـت تا بـه موفقیت برسد.

 

نشان او در نیوکمپ

عملکرد مسی دراین فصل همیشه زیر ذره بین بودو این بازیکن آرژانتینی در واقع تنها یک‌بار در چهار بازی لالیگا در فصل 2020-21 موفق بـه گلزنی شده اسـت، اما رکورد دو گل و سه پاس گل در پنج بازی در مجموع نشان دهنده این اسـت کـه او موفق اسـت. باوجود این‌که میخواهم تابستان را ترک کنم، هنوز بـه شدت کمک می کند.

 

ظاهرا ستاره این تیم از زمان حضور این بازیکن هلندی تحت تأثیر کار کومان در زمین تمرین قرار گرفته اسـت و دیدن این‌که سرمربی جدید چگونه تیم را مقابل رئالی‌هایي قرار میدهد کـه در دو بازی اخیر خود نتایج ضعیفی کسب کرده‌اند، شگفت‌انگیز خواهد بود. .

 

بازی‌ها دراین مرحله از رقابت‌ها بـه سرعت و ضخامت پیش میروند، با بارسا در لیگ قهرمانان اروپا کـه هفته آینده خارج از خانه مقابل یوونتوس، قهرمان ایتالیا قرار دارد، قبل از پایان ماه خارج از خانه مقابل آلاوس در لالیگا.

 

ال کلاسیکو فصل گذشته لالیگا در نیوکمپ با تساوی بدون گل بـه اتمام رسید، اما مادرید در ماه مارس در برنابئو با نتیجه 2-0 پیروز شد. این عنوان دراین آخر هفته برنده یا از دست نخواهد رفت، اما اهمیت این مسابقه کم اهمیت نیست زیرا هردو طرف بـه دنبال پاسخ بـه نتایج ناامیدکننده دفعه قبل هستند.

 

فرم مادرید در نیمه دوم کمپین 2019-20 بـه سادگی خیره کننده بود. این بـه آن ها اجازه داد تا در نهایت با پنج امتیاز اختلاف نسبت بـه بارسا در صدر لالیگا بـه اتمام برسند ودر این روند قهرمانی را از دست بدهند.

 

فرم پیش بینی بازی فوتبال رئال مادرید مقابل بارسلونا

لوس بلانکوس در کل فصل گذشته تنها سه شکست در لیگ متحمل شد، اما انها در خانه توسط کادیز در آخر هفته گذشته شوکه شدند و آنتونی لوزانو تنها گل مسابقه را در دقیقه 16 بـه ثمر رساند.

 

تاثیر مالی شیوع ویروس کرونا باعث شد کـه در تابستان هیچ خریدی صورت نگیرد و فشار زیادی روی بازیکنانی مانند کریم بنزما و سرخیو راموس برای هدایت تیم دراین دوره وجوددارد. کمک باید از جاهای دیگر وارد شود، اما مشکلات مصدومیت ادن هازارد احتمالاً وی را تا پایان نوامبر حذف می کند، با این‌که ملی پوش بلژیکی از زمان حضورش روزهای سختی را سپری می کند.

 

شاگردان زین الدین زیدان وقتی چهارشنبه شب در لیگ قهرمانان اروپا بـه مصاف شاختار دونتسک آسیب دیده از ویروس کرونا رفتند، بـه دنبال بازگشت از شکست مقابل کادیز بودند، اما غول هاي‌ پایتخت در نیمه دوم با نتیجه 3-0 شکست خوردند ودر نهایت دچار مشکل شدند. باخت 3-2 در بازي گروه خود.

 

در حال حاضر هیچ مهلتی برای مادرید وجود ندارد زیرا آن ها هفته آینده یک بازی خارج از خانه بسیار دشوار مقابل بوروسیا مونشن گلادباخ در لیگ قهرمانان دارند و قبل از استقبال از هوئسکا در لالیگا در 31 اکتبر. ماه نوامبر با یک مسابقه اروپایی آغاز می‌شود. خانه یک اینترمیلان خطرناک.

 

ال کلاسیکو فرصت عالی برای شروع کمپین خودرا فراهم می کند و زیدان پس از درگیری با شاختار اصرار داشت کـه می تواند مشکلات درون تیم را “رفع” کند.

فرم پیش بینی بازی فوتبال رئال مادرید مقابل بارسلونا

جالب اینجاست کـه پیروزی مادرید در آخرین ال کلاسیکو نخستین باری بود کـه انها از آوریل 2016 بارسا را ​​در لیگ شکست دادند. هردو باشگاه بـه شدت از تاثیرات مالی شیوع ویروس کرونا متضرر شده اند اما بازی بین دو تا از بزرگ ترین باشگاه هاي‌ فوتبال جهان همیشه برگزار می‌شود. خاص

 

بـه دلیل شرایط منحصر بـه فرد دنیای فوتبال، پیشبینی این‌که دقیقاً چه اتفاقی دراین فصل رخ خواهد داد دشوار اسـت، اما اگر مادرید و بارسا در پایان فصل اول و دوم جدول نباشند، شگفتی بزرگی خواهد بود. با این حال، اشتباهات زیادی دراین راه وجوددارد، و قرار اسـت 90 دقیقه فوتبال جذاب در بعدازظهر شنبه باشد.

 

اخبار تیم

بارسا دوباره بـه دلیل مصدومیت از ناحیه زانو، دروازه بان عدد یک مارک آندره تراشتگن را در اختیار نخواهد داشت، بـه این معنی کـه نتو بین چماق ها برای تیم کومان ادامه خواهد داد.

 

انتظار میرود ساموئل اومتیتی دوباره بـه دلیل مشکلات زانو غایب باشد، اما جوردی آلبا میتواند روز شنبه بـه جمع یازده تیم بازگردد ؛ زیرا روز پنج‌شنبه باهم تیمی‌هایش تمرین کرده اسـت تا بتواند بر مشکل همسترینگ غلبه کند.

 

این‌که آیا کومان احساس می کند خطری برای شروع بازی اسپانیایی وجوددارد یا خیر، باید مشخص شود، اما این واقعیت کـه او دو روز قبل از بازی درکنار هم تیمی هایش تمرین کرد، نشان می دهد کـه احتمال بازگشت او بسیار زیاد اسـت. با این حال، بـه نظر میرسد یک نقطه روی نیمکت نتیجه محتمل باشد، کـه نشان می دهد سرجینو دست می تواند دوباره در سمت چپ اشاره کند.

 

انتظار می رود سرخیو بوسکتس در خط میانی بازگردد، زیرا در بازی مقابل فرنسواروس روی نیمکت قرار گرفته بود، اما ترینکائو دوباره می تواند گریزمان را در سمت چپ خط حمله نگه دارد.

فرم پیش بینی بازی فوتبال رئال مادرید مقابل بارسلونا

ترینکائو در برد اروپا تاثیر گذار بودو این واقعیت کـه او در دقیقه 63 بازی کنار رفت نشان می دهد کـه او از همان ابتدا مقابل مادرید مورد استفاده قرار خواهد گرفت، بـه خصوص کـه گریزمان هنوز در تلاش اسـت تا بهترین فرم خودرا نشان دهد.

 

در مورد تیم میهمان، هازارد، دنی کارواخال و مارتین اودگارد قطعا بـه دلیل مصدومیت در معرض نیستند، در حالی کـه ماریانو دیاز و آلوارو اودریوزولا بعید اسـت برای این مسابقه آماده باشند.

 

راموس، کاپیتان باشگاه، روز پنجشنبه بـه تنهایی تمرین کرد تا بتواند بر مصدومیت زانو غلبه کند کـه باعث شد بازی مقابل شاختار را از دست بدهد، اما انتظار می رود کـه این بازیکن اسپانیایی بعدازظهر شنبه در ترکیب یازدهم حضور داشته باشد.

 

وینیسیوس جونیور ؛ تونی کروس و بنزما احتمالاً پس از درگیری با شاختار بـه ترکیب اصلی خواهند رسید، در حالی کـه ناچو می تواند در دفاع راست با فرلاند مندی بـه سمت دفاع چپ حرکت کند.

 

هر چند زیدان گزینه هاي‌ زیادی برای تغییر ندارد و لوکا مودریچ و کاسمیرو هردو باید جایگاه خودرا در وسط پارک حفظ کنند.

فرم پیش بینی بازی فوتبال رئال مادرید مقابل بارسلونا

اینستاگرام رئال مادرید

ترکیب احتمالی بارسلونا:

نتو; روبرتو، پیکه، لنگلت، دست. دی یونگ، بوسکتس؛ فاتی، کوتینیو، ترینکائو؛ مسی

 

ترکیب احتمالی رئال مادرید:

کورتوا; ناچو، واران، راموس، مندی؛ کروس، کاسمیرو، مودریچ؛ وینیسیوس، بنزما، آسنسیو

 

سر به سر

دیدار شنبه یکصد و هشتاد و دومین دیدار دو تیم در لالیگا خواهد بودو مادرید با 73 برد رو در رو بـه پیروزی 72 بارسا منجر شد و 36 بازی باقی مانده بـه اتمام رسید.

 

در مجموع، این دویست و چهل و پنجمین تقابل بین غول هاي‌ اسپانیایی خواهد بودو آن ها هر کدام بـه طرز باورنکردنی 96 پیروزی بـه ثبت رسانده اند. همانگونه کـه گفته شد، این دو در بازی مشابه در فصل گذشته با تساوی بدون گل بـه اتمام رسیدند، اما مادرید در ماه مارس در برنابئو برنده شد 2-0.

 

مادرید از آوریل 2016 بارسا را ​​در نیوکمپ در لیگ شکست نداده اسـت، در حالی کـه آخرین پیروزی خانگی بارسا در لالیگا بر حریف سرسخت خود در اکتبر 2018 رقم خورد.

 

پیش بینی : بارسلونا 1-1 رئال مادرید

ما در بعدازظهر شنبه جدا کردن دو طرف بسیار دشوار هستیم. میتوان هر سه امتیاز را بـه دست آورد و بارسا در طول هفته در لیگ قهرمانان تاثیر گذار بود. تیم کومان همان‌ گونه در حال کار برای ورود بـه کمپین جدید اسـت، و ما انتظار داریم کـه یک بازی فشرده و غیر قابل پیشبینی در نهایت 1-1 بـه اتمام برسد، کـه بدترین نتیجه برای هیچ یک از مربیان نخواهد بود.

 

سویا – ایبار «شنبه، ساعت 17:30»

سویا بـه دنبال بازگشت بـه مسیرهای پیروزی در لیگ برتر اسپانیا اسـت، وقتی کـه در عصر شنبه بـه رقابت هاي‌ فصل 2020-21 خود در خانه مقابل ایبار ادامه دهد.

 

شاگردان جولن لوپتگی کـه دراین هفته در لیگ قهرمانان اروپا حضور داشتند، در آخرین بازی لیگ خود در برابر گرانادا با نتیجه 1-0 شکست خوردند و ایبار امتیازات رابا اوساسونا تقسیم کرد.

 

پیش بینی: سویا 2-0 ایبار

ایبار در حالی کـه سویا در لیگ قهرمانان اروپا حضور داشت، یک هفته رایگان برای آماده شدن برای این دیدار داشت. با این حال، نگاه کردن بـه تیم میزبان برای ما دشوار اسـت،

 

با این باور کـه کیفیت برتر انها در نهایت برای کسب سه امتیاز آسان در سویا خواهد درخشید.

 

فروشنده اسرار واطلاعات محرمانه ما شرکای پیشبینی تحت 3.5 گل.

 

اتلتیکو – رئال بتیس «شنبه، ساعت 20:00»

اتلتیکو مادرید بـه دنبال ادامه شروع بدون شکست خود در فصل 2020-21 لالیگا اسـت و شنبه شب در ورزشگاه واندا متروپولیتانواز رئال بتیس استقبالخواهد کرد.

 

شاگردان دیگو سیمئونه در حال حاضر با هشت امتیاز از چهار بازی خود در رده هشتم جدول قراردارند، در حالی کـه بتیس یک امتیاز و یک امتیاز بالاتر در رده هفتم قرار دارد اما دو برابر بیشتر از باشگاه پایتخت بازی کرده اسـت.

 

پیش بینی: اتلتیکو مادرید 1-0 رئال بتیس

اتلتیکو زمانی کـه این دو تیم در بازی مربوطه در فصل گذشته شاخ زدند، 1-0 برنده شدند و ما انتظار داریم همین امتیاز در این جا رخ دهد. اتلتیکو دراین فصل فقط یک‌بار در لیگ گل خورده اسـت و تیم سیمئونه باید سه امتیاز دیگر را کسب کند تا بـه شروع محکم خود در لالیگا ادامه دهد.

 

فروشنده اسرار واطلاعات محرمانه ما شرکای پیش بینی بیش از 1.5 گل.

 

مارتینا آلچوا
نوشته مارتینا آلچوا

کنتی روبلز از رئال مادرید «چپ» و آنا ماریا کرنوگورسویچ از بارسلونا «راست»

رئال مادرید در ورزشگاه آلفردو دی استفانو در مادرید در روز سیزدهم فصل 2021-2022 لیگ برتر بانوان میزبان بارسلونا صدرجدول خواهد بود . در این جا، همه ی چیزهایی را کـه در مورد این بازی ال کلاسیکو زنان باید بدانید، مانند پیش نمایش، پیشبینی ها، شانس ها، داستان ها، و نحوه تماشا یا پخش زنده بازی آنلاین رایگان پیدا خواهید کرد.

 

نحوه تماشای بازی رئال مادرید و بارسلونا

تاریخ: یکشنبه 12 دسامبر 2021
زمان شروع: 6:00 صبح «ET»
مکان: استادیوم آلفردو دی استفانو، مادرید
پخش زنده: آتا فوتبال «آزمایشی رایگان»

رئال مادرید مقابل بارسلونا: زمان به ایالت در آمریکا

ET: 6:00 PM
CT: 5:00 AM
MT: 4:00 PM
PT: 3:00 صبح

فرم پیش بینی بازی فوتبال رئال مادرید مقابل بارسلونا

رئال مادرید و بارسلونا: پیش نمایش و داستان بازی

این پنجمین دیدار انها در لیگ برتر خواهد بود. جالب اینجاست کـه بارسلونا در درگیری هاي‌ رودررو محبوبیت مطلق اسـت ودر هر چهار دوئل قبلی خود یک پیروزی را جشن گرفته اسـت . رئال مادرید هنوز موفق بـه کسب پیروزی نشده اسـت و هیچ مسابقه اي با تساوی بـه اتمام نرسیده اسـت.

رئال مادرید در پنج بازی اخیر خود، علاوه بر یک تساوی، چهار پیروزی را بـه دست آورده اسـت «WWWDW». در همین حال، بارسلونا اخیراً در فرم چشمگیری ظاهر شده اسـت ودر هر پنج بازی قبلی خود در لیگ «WWWWW» پیروز شده اسـت . یک واقعیت جالب این اسـت کـه تیم کاتالان هنوز نخستین شکست خود در لیگ برتر را دراین فصل تجربه نکرده اسـت.

 

سرخپوشان در حال حاضر با 17 امتیاز در 12 بازی در رده نهم جدول لیگ دسته اول بانوان قراردارند. از سوی دیگر، آبی و اناری ها می هشت موقعیت بالاتر از آن ها، قرار داده شده در بالای لالیگا زنان با 36 امتیاز بـه دست آورد در 12 بازی در 2021-22 مبارزات انتخاباتی اسـت.

 

منبع این پست: customessaytw.com

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *