فرم پیش بینی بازی فوتبال آرسنال و لیورپول با فرم دقیق

رسانه کاستومه تقدیم میکند

فرم پیش بینی بازی فوتبال آرسنال و لیورپول با فرم دقیق

فرم پیش بینی بازی فوتبال آرسنال و لیورپول

هردو بـه دلیل غیبت هاي‌ مرتبط با AFCON، آرسنال و لیورپول در نخستین بازی نیمه نهایی جام EFL خود در ورزشگاه کشور امارات پنج شنبه شب، شاخ هاي‌ خودرا قطع کردند .فرم پیش بینی بازی فوتبال آرسنال و لیورپول را در سیگاری بت انجام دهید.

 

توپچی ها در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 5-1 ساندرلند را شکست دادند و بـه چهار تیم آخر رسیدند، در حالی کـه مردان یورگن کلوپ برای عبور از لستر سیتی بـه پنالتی نیاز داشتند.

 

پیش نمایش مسابقه

همیشه خجالت آور اسـت کـه چنین نمایش هاي‌ سرگرم کننده اي تحت الشعاع تصمیمات بحث برانگیز داوری یا VAR قرار می‌گیرد – این ماهیت بازی مدرن اسـت – اما آرسنال با نمایش مصمم خود در برابر منچسترسیتی در روز سال نو نشانه هاي‌ واضحی از پیشرفت را نشان داد.

 

Bukayo ساکا توپچی سرب سزاوار در نیمه اول داد، اما ریاض محرز از نقطه برای قهرمان قبل از پاسخ Rodri برنده را آخرین نفس بریده غرق این 10 نفر کـه از آرسنال، کـه حال گابریل Magalhães در را برای دو کارت زرد احمقانه ارسال می‌شود.

 

با این حال، تیم میکل آرتتا بـه وضوح با تیمی متفاوت از تیمی اسـت کـه در اوایل این فصل در ورزشگاه اتحاد تسلیم شد، و چهار حریف برتر ساندرلند رابا نتیجه 5-1 شکست دادند تا بـه نیمه‌هاي‌ جام EFL در ماه گذشته صعود کنند.

فرم پیش بینی بازی فوتبال آرسنال و لیورپول

شکست مسلماً مستحق برابر من سیتی بـه 5 بازی برد و 12 بازی بدون شکست در خانه برای توپچی ها در تمام تورنمنت ها پایان داد، اما آن ها در هر 9 بازی اخیر خود موفق بـه گلزنی شده اند و مطمئناً نخواهند رسید. بینی آن ها تا یک شات بـه ظروف نقره اي – چیزی کـه تقریبا 30 سال اسـت کـه از انها فرار کرده اسـت.

 

از زمان مدیریت جورج گراهام ؛ آرسنال جام EFL را بالای سر نبرده اسـت، اما توپچی هاي‌ خوش فرم بی شک فرصتی را احساس خواهند کرد کـه اینبار تمام مسیر را طی کنند، بـه خصوص با توجه بـه این‌که لیورپول درکنار غایبان دو رقمی کار می‌کند.

 

هواداران من سیتی در تعطیلات آخر هفته بـه بیش از یک دلیل تشویق می کردند، زیرا لیورپول و چلسی، قهرمانان خارجی قهرمانی، هردو تمام تلاش خودرا دریک تماشای واقعی استمفوردبریج بـه کار بردند، اما وادار شدند غنائم را دریک بازی هیجان‌انگیز 2-2 تقسیم کنند.

فرم پیش بینی بازی فوتبال آرسنال و لیورپول

سادیو مانه پس از فرار از کارت قرمز احتمالی در همان ثانیه هاي‌ ابتدایی، لیورپول را بـه برتری رساند تا این‌که محمد صلاح برتری قرمزها را دو برابر کند، اما چلسی با ضربه متئو کواچیچ و کریستین پولیسیچ بـه یک امتیاز در زمین خانگی بازگرداند .

 

شاگردان یورگن کلوپ در هفته‌هاي‌ اخیر با بن‌بست‌ها بیگانه نبودند و وادار شدند در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی انگلیس مقابل لستر اینکار را بـه سختی انجام دهند، اما در نهایت با ضربات پنالتی میخ‌کوبنده پس از 3- موفق شدند. 3 مساوی

 

این پیروزی با ضربه نقطه اي نشان دهنده تنها پیروزی قرمزها از 4 بازی آخر آن ها در تمام تورنمنت ها اسـت، و باوجود مانه و صلاح غیر قابل مهار هردو در جام ملت هاي‌ آفریقا، لیورپول ممکن اسـت دارای یک تگ ضعیف نادر باشد کـه بـه سمت کشور امارات میرود.

 

اسلحه‌هاي‌ جوان آرسنال در اوایل فصل در آنفیلد با نتیجه 4-0 شکست خوردند و دو تیم برای سومین فصل متوالی در جام EFL بـه مصاف هم خواهند رفت، با پیروزی لیورپول در ضربات پنالتی درسال 2019 قبل از این‌که توپچی‌ها با پیروزی در ضربات خود پاسخ دهند. ترم آخر.

فرم پیش ینی بازی فوتبال آرسنال و لیورپول با پیش بینی دقیق

اخبار تیم

آرسنال نیکلاس پپه ؛ توماس پارتی ؛ محمد الننی و پیر امریک اوبامیانگ را در جام ملت‌هاي‌ آفریقا از دست داده اسـت، اما این دومی انتظار داشت کـه بـه هرحال این بازی را از دست بدهد.

 

گابریل روز پنجشنبه پس از اخراجش مقابل منچسترسیتی، یک مسابقه محرومیت خودرا سپری میکند ؛ در حالی کـه سعد کولاسیناچ مصدوم اسـت و کالوم چمبرز همان‌ گونه در مورد کووید-19 تردید دارد.

 

آلبرت سامبی لوکونگا و آینزلی میتلند-نایلز برای پست هاي‌ خط میانی با از دست دادن پارتی و النی می جنگند و آرتتا باید بـه برند لنو با دستکش اعتماد کند.

فرم پیش بینی بازی فوتبال آرسنال و لیورپول

در مورد لیورپول، صلاح، مانه و نبی کیتا همگی در AFCON غایب هستند، در حالی کـه آلیسون بکر ؛ جوئل ماتیپ و روبرتو فیرمینو قبل از قرعه کشی چلسی، تست کووید-19 مثبت داشتند.

 

اندی رابرتسون از محرومیت باز میگردد تا جایگاه شایسته خودرا در دفاع بگیرد، اما تیاگو آلکانتارا و تاکومی مینامینو ممکن اسـت بار دیگر درکنار نات فیلیپس ؛ دیووک اوریگی و هاروی الیوت از دست بروند .

 

کلوپ باید قبل از استراحت دادن بـه بازیکنان بزرگ خود برای جدال جام حذفی با شروزبری تاون، یک ترکیب نیرومند در این جا ارائه کند، اما کورتیس جونز و توپچی سابق الکس اوکسلید چمبرلین بدون توجه بـه جایگاه‌ها، تلاش خواهند کرد.

 

هردو سرمربی بـه دلیل کووید-19 برای آخرین بازی هاي‌ تیمشان در لیگ برتر در معرض نبودند، اما بنا بـه گزارش ها، آرتتا امیدوار اسـت روز پنجشنبه بـه میادین بازگردد.

 

ترکیب احتمالی آرسنال:

لنو; Tomiyasu، White، Holding، Tavares; ژاکا، لوکونگا؛ ساکا، اودگارد، اسمیت رو. نکتیا

 

ترکیب احتمالی لیورپول:

کلهر; الکساندر-آرنولد، گومز، ون دایک، رابرتسون؛ جونز، فابینیو، هندرسون؛ گوردون، جوتا، آکسلید چمبرلین

 

پیش بینی : آرسنال 1-0 لیورپول

حتی باوجود همه ی غایبان لیورپول، دفاع مستحکم و هافبک قوی لیورپول همان‌ گونه می‌تواند این تیم جوان آرسنال را ناامید کند، اما دیدن شادی قرمزها در مقابل دروازه دشوار اسـت.

 

اگر عملکرد آن ها در برابر منچسترسیتی قابل انجام اسـت، آرسنال فقط باید خونسردی خودرا حفظ کند و یک برتری بالینی برای بـه دست آوردن دست برتر دراین بازی بـه نمایش بگذارد، و ما از آن ها انتظار داریم کـه اینکار را انجام دهند.

 

بررسی بازی لیورپول و آرسنال: رتبه بندی بازیکنان، تجزیه و تحلیل و واکنش در حالی کـه محمد صلاح پیشروی میکند.رامسدیل در بهترین فرم برای میهمانان بود اما ناتوان بود کـه مانع از ایجاد یک شب آسان در آنفیلد توسط خط حمله ترسناک لیورپول شود.

 

رتبه بندی بازیکنان لیورپول در مقابل آرسنال

سه بازیکن جلوی لیورپول پس از شکست دادن آرون رمزدیل الهام‌بخش برای شکست دادن آرسنال 4-0 و کسب مقام دوم در لیگ برتر، بـه گلزنی کمک کردند .

 

رامسدیل در مراحل ابتدایی در بهترین حالت بودو میزبان را رد کرد، اما ضربه سر سادیو مانه، قرمزها را شش دقیقه قبل از استراحت، جلو انداخت.

 

دیوگو جوتا از خطای Nuno Tavares برای والس از کنار Ramsdale استفاده کرد و ان را در مقابل Kop دو کرد. و محمد صلاح در نهایت پس از این‌که دروازه بان توپچی ها بهترین گلزن لیگ برتر را ناامید کرد، سرانجام بـه گل خود رسید.

 

در The Score ثبت نام کنید و هر 20 باشگاه لیگ برتر را تجزیه و تحلیل عمیق دریافت کنید، هر دوشنبه صبح
ایمیل خودرا وارد کنید

 

تاکومی مینامینو تعویضی، با نخستین لمس خود بـه مقام چهارم رسید، قبل از این‌که تایلر مورتون 19 ساله در اواخر لیگ برتر نخستین بازی خودرا انجام دهد.

فرم پیش ینی بازی فوتبال آرسنال و لیورپول با پیش بینی دقیق

پیش بینی های لیگ برتر 2021-22:

انتظار می‌رود برندگان عنوان خودرا در 44 روز آشفته آینده معرفی کنند.این یک شب ناامیدکننده برای میکل آرتتا بود، کـه وادار شد در جریان یک دعوای بداخلاق از یورگن کلوپ کنار گذاشته شود. آرسنال در بیشتر نیمه اول بـه بازی نگاه می‌کرد اما کیفیت لیورپول در نهایت نشان داد کـه آن ها پس از استراحت از میهمان دور شدند.

 

این برد لیورپول را بـه فاصله سه امتیازی با چلسی، صدرنشین لیگ، رساند، در حالی کـه برای آرسنال رده پنجمی، 10 بازی شکست ناپذیری آن ها بـه اتمام میرسد.

 

رتبه بندی لیورپول

آلیسون – 7
ترنت الکساندر-آرنولد – 9
ویرجیل ون دایک – 8
جوئل ماتیپ – 7
کنستانتینوس تسیمیکاس – 7
فابینیو – 8
الکس اکسلید چمبرلین – 7
تیاگو آلکانترا – 7
مو صلاح – 8
سادیو مانه – 8
دیوگو جوتا – 7

 

زیرمجموعه

تاکومی مینامینو – 7
جردن هندرسون – 6
تایلر مورتون – 6

 

رتبه بندی آرسنال

آرون رمزدیل – 7
تاکهیرو تومیاسو – 6
بنجامین وایت – 6
جبرئیل – 5
نونو تاوارس – 4
بوکایو ساکا – 6
توماس پارتی – 5
آلبرت لوکونگا – 5
امیل اسمیت رو – 6
الکس لاکازت – 6
پیر امریک اوبامیانگ – 5

 

زیرمجموعه

محمد النینی – 6
اینسلی میتلند-نایلز – 7
مارتین اودگارد – 6

 

تحلیلی از آنفیلد

این همیشه احتمالاً آزمایش اسید واقعی برای پیشرفت آرسنال بود. شاگردان میکل آرتتا بـه آنفیلد رسیدند، با جسارت هشت بازی بدون باختی کـه باعث شده بود از رتبه بیستم در پایان آگوست بـه رتبه پنجم در شروع آخر هفته صعود کنند.

 

با توجه بـه این‌که آرسنال تیم‌هایي را کـه انتظار شکست دادنشان را داشتند شکست داده بودو از نمایش‌هاي‌ ترسناک اسپرز و لستر در تیم‌هاي‌ دیگر استفاده کرده بود، سوال مهم قبل از شروع بازی این بود کـه آیا این اثبات تکامل اسـت یا یک طلوع کاذب دیگر. 

 

بعد از نیم ساعت، بـه نظر می رسید کـه ممکن اسـت پاسخ مثبت تر باشد. آرسنال بیش از بقیه مستعد حملات آنفیلد بوده اسـت ودر پنج دیدار قبلی خود در لیگ از استادیوم، 18 بار گل خورده اسـت، از جمله 11 بار در نیمه اول.

 

در همین حال، آرتتا درسال 2014 در شکست 5-1 بازی کرد و گلزنی کرد کـه در ان آرسنال تا دقیقه 20 با نتیجه 4-0 شکست خورد. در دیدارهای اخیر این دو، لیورپول با شدت آرسنال را مغلوب کرده و آن ها را باکیفیت خود فرسوده کرده اسـت.

 

اما دراین مناسبت، مدتی طول کشید تا لیورپول سرعت همیشگی خودرا پیدا کند. از قضا، این یک درگیری میان دو مربی بود کـه بـه نظر میرسید آن ها را بـه زندگی تبدیل کرد و آرتتا و یورگن کلوپ هر کدام کارت زرد دریافت کردند.

فرم پیش بینی بازی فوتبال آرسنال و لیورپول

انگار بازیکنان از این‌که کسی جرأت کرده بود در خانه خودش اقتدار رئیسشان را زیر سوال ببرد خشمگین بودند.

 

سادیو مانه از روی ضربه ایستگاهی دقیق ترنت الکساندر-آرنولد گل اول را بـه ثمر رساند کـه در ان نقطه مقاومت آرنال شروع بـه ترکیدن کرد. در نیمه دوم این بازی تکه تکه شد.

 

توپچی ها در چند مورد سعی کرده بودند خودشان را بـه دردسر بیاندازند، قبل از این‌که نونو تاوارس سخاوتمندانه دیوگو جوتا را برای دومین بازی لیورپول آماده کند.

 

با فریب پرتغالی گابریل ماگالهاس و دور زدن آرون رمزدیل، قبل از این‌که با پای کناری وارد دروازه خالی شود. مو صلاح سومین را اضافه کرد، قبل از این‌که تاکومی مینامینو مسیر را کامل کند.

 

در موازنه ساعت پایانی، پیروزی 4-0 برای میزبان شایسته بود. این پنجمین باری بود کـه آرسنال با چهار گل یا بیشتر در آنفیلد شکست می‌خورد و یک رکورد جدید و ناخواسته در لیگ برتر ثبت می‌کرد. همچنین تعداد گل هایي کـه انها در مجموع 8 بازی قبلی خود در لیگ دریافت کرده بودند، بود.

 

جنبه ناامید کننده این قتل عام مرسی ساید این اسـت کـه آرسنال در نابودی خود نقش داشته اسـت. آرسنال مطمئناً پیشرفت کرده اسـت.

فرم پیش بینی بازی فوتبال آرسنال و لیورپول

اما این نتیجه بـه این معنی اسـت کـه در سه بازی مقابل سه تیم برتر لیگ برتر دراین فصل – چلسی، منچسترسیتی و لیورپول – آن ها با نتیجه 11-0 شکست خورده اند.

 

این نشان ‌دهنده این اسـت کـه در حالی کـه یک هسته جوان امیدوار کننده از بازیکنان در حال ظهور اسـت، هنوز کارهای زیادی وجوددارد کـه باید انجام شود.

فرم پیش ینی بازی فوتبال آرسنال و لیورپول با پیش بینی دقیق

آرون رمزدیل لیورپول آرسنال

پیروزی مقابل آرسنال دوهفته پس از ان رقم می‌خورد کـه لیورپول نخستین شکست فصل خودرا در وستهام قبل از تعطیلات بین المللی متحمل شد.و ترنت الکساندر-آرنولد از این‌که چگونه تیم صبورانه منتظر پیشرفت بود خوشحال شد.

 

این دقیقا همان چیزی بود کـه ما بـه ان نیاز داشتیم – نه بیشتر و نه کمتر. انها بـه عنوان دو بانک چهار نفره آمدند و شکستن آن ها سخت بود، اما ما گل هاي‌ خودرا بـه ثمر رساندیم و بازی را از بین بردیم. مدافع کناری قرمزها گفت: دیدن کلین شیت بسیار خوب اسـت.

 

در نیمه اول ما ان تهاجمی را داشتیم اما از ان استفاده نکردیم. 15-20 دقیقه اول نیمه دوم بـه همان خوبی بود کـه ما در تمام فصل پرس کرده بودیم. ما همه ی روی آن ها بودیم – انها فقط تاری هاي‌ قرمز را در همه ی جا میدیدند. ان نیمه دوم فوق العاده بود.

 

کمک کردن بـه تیم همیشه خوب اسـت. گلزنی، خلق گل چیزی اسـت کـه بازی من بر ان استوار اسـت.من از این موضوع خوشحالم – فقط باید همین فرم را حفظ کنم. همه ی بازی ها بسیار مهم هستند و امیدوارم بتوانم این فرم را حفظ کنم.

 

من در آنجا احساس خوبی دارم. من با آزادی بازی می‌کنم و خودم را در موقعیت هایي میبینم کـه قبلاً نبودم. واقعا خوب پیش میره این ها سطوحی اسـت کـه من از خودم انتظار دارم.»

 

کلوپ آرتتا

کلوپ، سرمربی قرمزها، کـه در زمین مسابقه با آرتتا درگیر شد، گفت کـه او برای جدال با سرمربی آرسنال برنامه ریزی نکرده بود اما از واکنش تیم پس از این حادثه خوشحال بود.

 

او گفت: “وقتی از روی نیمکت بلند میشوند، سخت اسـت کـه بلند نشوند و چیزی نگویند.”

 

پس از 1-0 برای حدود 5 دقیقه، آرسنال بهترین فاز خودرا داشت. گرفتن دومی مایه آرامش بودو باید دراین لحظات بازرسی بیشتری داشته باشیم.

فرم پیش بینی بازی فوتبال آرسنال و لیورپول

من در نیمه اول چند چیز کوچک گفتم و سپس فوتبال بسیار خوبی بازی کردیم و می توانستیم گل هاي‌ بیشتری بزنیم. آن ها امروز چند سیو واقعا خوب انجام دادند، اما بعد از نیمه تمام متوجه شدیم. بیایید امیدوار باشیم کـه بتوانیم ان را تا بازی بعدی ببینیم – ما بـه مبارزه ادامه خواهیم داد.

 

“این یک عملکرد کلاس بالا نبود، اما در قسمت هاي‌ دیگر بسیار بازرسی شده و بالغ و هیجان انگیز بود. گل هایي کـه بـه ثمر رساندیم خوب بازی می کردند ودر موقعیت هاي‌ ضد پرس کار می کردند. من این گل‌ها را دوست دارم زیرا برای حریف مشکل ایجاد میکنند – دراین مواقع می توانید حریص باشید و ما امروز بودیم.»

 

منبع این پست: customessaytw.com

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *