فرم پیش بینی ساوتهمپتون مقابل نیوکاسل یونایتد

رسانه کاستومه تقدیم میکند

فرم پیش بینی ساوتهمپتون مقابل نیوکاسل یونایتد

فرم پیش بینی ساوتهمپتون مقابل نیوکاسل یونایتد

از زمان انتشار این مقاله، این بازی بـه دلیل شیوع ویروس کرونا در تیم نیوکاسل لغو شده اسـت. تاریخ جدید بازی بـه زودی مشخص خواهد شد.دو تیمی کـه بـه دلیل غیبت دو رقمی متزلزل شده اند، قصد دارند تا سال 2022 را دراین یکشنبه با موفقیت آغاز کنند، زیرا ساوتهمپتون میزبان نیوکاسل یونایتد در لیگ برتر اسـت.فرم پیش بینی ساوتهمپتون مقابل نیوکاسل یونایتد را در سایت سیگاری بت انجام داد.

 

قدیس ها در رقابت میان هفته خود تاتنهام هاتسپر را بـه تساوی 1-1 بردند، در حالی کـه تیم ادی هاو دید کـه دیدار پیشنهادی خود با اورتون لغو شد.

 

پیش نمایش مسابقه

علیرغم این کـه ساوتهمپتون وادار شد در نیمه دوم بـه دنبال اخراج محمد سالیسو یک نفره بازی کند، ساوتهمپتون تلاش عمیقی کرد تا مانع از بازگشت تاتنهام خسته بـه شمال لندن با هر سه امتیاز در روز سه شنبه شود.

 

ضربه گلزنی جیمز وارد پروس باعث شد تا ساوتهمپتون نخستین خون خودرا قبل از این کـه هری کین قابل اعتماداز همان نقطه بهتساوی بکشد ؛ بـه دست آورد و قدیس هاي‌ محاصره شده تا حد زیادی از فریزر فورستر دروازه بان 10 سیوبرای تشکر از امتیازشان در زمین خانگی استفاده کردند. .

 

ساوتهمپتون سال 2021 رابا چهار بازی متوالی مقابل تیم هاي‌ مستقر در لندن بـه اتمام رساند و تعداد قابل توجهی از پنج امتیاز را در ان دوره بـه دست آورد، در حالی کـه اخیراً آن ها در رده سیزدهم جدول قراردارند و کمی از منطقه خطر مخوف فاصله دارند.

 

با این حال، یک برد ناچیز از هشت تیم آخر آن ها در لیگ برتر باعث نگرانی رالف هاسنهاتل خواهد شد ؛ بـه ویژه با توجه بـه این کـه تیم او با اتاق درمان پر از لبه و کووید-19 هنوز سر زشت خودرا بالا میبرد، وارد سال جدید می‌شود. در ساحل جنوبی

 

با این حال، ساوتهمپتون در 6 بازی لیگ برتر در سنت ماری شکست نخورده اسـت و از چشم انداز شروع سال جدید در مقابل هواداران خود لذت خواهد برد، یعنی اگر رویارویی با نیوکاسل آسیب دیده از COVID-19 طبق برنامه پیش برود.

فرم پیش بینی ساوتهمپتون مقابل نیوکاسل یونایتد

فرم پیش بینی ساوتهمپتون مقابل نیوکاسل یونایتد

تقریبا 24 ساعت پس از تساوی 1-1 منچستر یونایتد رالف رانگنیک در سنت جیمز پارک – اگر چه می توانست و احتمالاً باید بیشتر برای سرخابی ها می بود – دیدار پنجشنبه شب نیوکاسل با اورتون پس از این کـه ادی هاو بـه عنوان نقش آفرینی کرد بـه تعویق افتاد. منادی عذاب

 

از آنجایی کـه مصدومیت ها و ویروس کرونا بر محصول سنت جیمز پارک تاثیر گذاشته، نیوکاسل نتوانست تیمی را برای جدال خود با تافی ها بـه میدان بفرستد ودر نهایت سال 2021 بسیار پر حادثه رابا امتیاز نسبتاً بالایی با امتیاز خود در برابر شیاطین سرخ بـه اتمام رساند.

 

با این حال، بسیاری احساس خواهند کرد کـه بازی روز دوشنبه فرصتی از دست رفته بود تا یک پیروزی ارزشمند دیگر را در جدول بـه ثبت برسانند، زیرا نیوکاسل درسال 2022 در رده نوزدهم جدول لیگ برتر قرار گرفت و تنها یک امتیاز با پسران زیرزمینی نوریچ سیتی فاصله داشت.

 

همان طور کـه هواداران نیوکاسل از قبل میدانند، سال جدید فرصت‌هاي‌ جدیدی را برای تغییر ثروت خود بـه ارمغان می‌آورد ودر نهایت کسب پیروزی خارج از خانه نقطه شروع ایده‌آلی خواهد بود، زیرا تیم هاو از 27 امتیازی کـه در جاده‌ها ارائه شده بود، تنها سه امتیاز کسب کرده اسـت. تا حالا.

 

دو باشگاه در ماه آگوست در سنت جیمز پارک یک تساوی 2-2 سرگرم کننده انجام دادند و نیوکاسل در 4 بازی از 6 نبرد اخیر خود در لیگ برتر مقابل ساوتهمپتون در واقع بـه برتری رسیده اسـت، اما آن ها 2-0 در ساحل جنوبی شکست خوردند. ترم آخر.

 

اخبار تیم فرم پیش بینی ساوتهمپتون مقابل نیوکاسل یونایتد

سالیسو، مدافع ساوتهمپتون، این آخر هفته با کایل واکر-پیترز ؛ کـه پنجمین کارت زرد فصل خودرا مقابل تیم سابقش در اواسط هفته دریافت کرد، بـه پله شیطانی پیوست .Hasenhuttl بنابر این از جان گذشته بـه داشته باشد Lyanco و جک استفنز از COVID-19 عفونت این آخر هفته، بـه خصوص با والنتینو Livramento در نیز با مصدومیت زانو شدت نامشخص تلاش.

 

الکس مک کارتی ؛ ناتان تلا ؛ چه آدامز و ویل اسمال‌بون نیز از جمله کسانی هستند کـه احتمالا یکشنبه را از دست میدهند، اما اوریول رومئو باید بـه اندازه کافی برای بازگشت بـه وسط پارک آماده باشد.

 

در مورد میهمانان، هاو، مهاجمان کلیدی خود، کالوم ویلسون و آلن سن ماکسیمین را بـه دلیل مصدومیت در تساوی مقابل منچستریونایتد از دست داد، در حالی کـه او اکنون می‌ترسد هفته ها یا ماه ها درکنار زمین آماده شود.

 

آیزاک هیدن نیز پس از انجام عمل جراحی زانو غایب طولانی مدتی اسـت و بـه فدریکو فرناندز ؛ جمال لوئیس ؛ پل دامت و رایان فریزر در اتاق درمان پیوست. خاویر مانکیلو ،مدافع دیگر تیمنیز در حال آماده شدن برای گذراندن کارت زرد محرومیت خود در روز یکشنبه اسـت.

 

در حالی کـه باشگاه بـه طور مستقیم افرادی را کـه تحت تأثیر خوشه کووید-19 قرار گرفته اند شناسایی نکرد، اعتقاد بر این اسـت کـه کارل دارلو ؛ جو ویلاک ؛ سیاران کلارک و مت ریچی در بین افراد آسیب دیده هستند و هاو در دفاع با مشکل مواجه اسـت.

 

ترکیب احتمالی ساوتهمپتون:

مک کارتی; والری، بدنارک، لیانکو، پرو. S. Armstrong، Romeu، Ward-Prowse، Redmond; بروجا، آ. آرمسترانگ

 

ترکیب احتمالی نیوکاسل یونایتد:

دوبراوکا; کرافت، شار، لاسلس، مورفی؛ آلمیرون، لانگستاف، هندریک، شلوی، جولینتون. گیل

 

پیش بینی : ساوتهمپتون 2-0 نیوکاسل یونایتد

بدون هدایت ویلسون و سنت ماکسیمین، نیوکاسل بخش خوبی از ضربات هجومی خودرا از دست داده اسـت و حتی در برابر این خط دفاعی مستهلک شده Saints با یک نبرد سخت روبه‌رو اسـت.

 

تیم Hasenhuttl بدون دغدغه انتخابی خود نیست، اما انها تمایل دارند کـه گرما را در مقابل هواداران خود افزایش دهند و میتوانند با یک پیروزی حرفه اي در این جا، بدبختی روز خارج از خانه نیوکاسل را طولانی کنند

 

دو تیمی کـه دراین فصل برای پیروزی‌هاي‌ منظم در لیگ برتر تلاش کرده‌اند، بـه امید این کـه بتوانند چیزی برای جشن گرفتن بـه هواداران خود بدهند، وارد سال جدید میشوند. ساوتهمپتون میزبان و محبوب اسـت و نیوکاسل در جستجوی دومین برد خود دراین رقابت ها اسـت، اما هردو تیم بـه طور بالفعل می‌توانند تعدادی از بازیکنان اصلی تیم اصلی را نداشته باشند.

 

فرم پیش بینی ساوتهمپتون مقابل نیوکاسل یونایتد

زیر 2.5 گل

این مسابقه اي نیست کـه همیشه گل هاي‌ بسیار کمی داشته باشد اما کمتر از 2.5 در سه بازی از 6 دیدار اخیر آن ها در لیگ، گل هاي‌ کمتری از 2.5 بـه ثمر رسانده اسـت. آخرین بازی ساوتهمپتون مقابل اسپرز کمتر از 2.5 گل بـه ثمر رساند کـه سه بازی از 6 بازی اخیر نیوکاسل را بـه ثمر رساند، اما دلیل اصلی این کـه ما منتظر یک 90 دقیقه فشرده و پرتنش در روز یکشنبه هستیم، بـه تعداد بسیار زیاد بازیکنانی اسـت کـه ممکن اسـت این بازی را برای هردو تیم از دست بدهند.

 

به دلیل آسیب ها و محدودیت ها

زمانی کـه این دو تیم در ماه اوت بـه تساوی 2-2 دست یافتند و ما منتظر یک بن بست دیگر دراین آخر هفته هستیم، اما با گل هاي‌ کمتری کـه بـه ثمر رسیده اسـت. هردو تیم در آخرین بازی‌هاي‌ خود در لیگ مقابل حریفان نیرومند تساوی 1-1 انجام دادند و چهار بازی از 6 بازی اخیر سنت تمام شده اسـت و اکثر امتیازات نیوکاسل دراین فصل از تساوی بـه دست آمده اسـت.

 

نیوکاسل به دنبال دومین برد خود در این فصل است

ساوتهمپتون در آخرین بازی خود در لیگ برتر بـه لطف تلاش کاپیتان وارد پروس در دقیقه 25 در خانه مقابل اسپرز پیش افتاد. با این حال، تاتنهام کمی قبل از وقفه با کاپیتان خود هری کین کـه ضربه نقطه‌اي را بـه گل تبدیل کرد، بازی را بـه تساوی کشاند. سالیسو بـه دلیل دو خطای قابل رزرو در نیمه اول از زمین اخراج شد اما قدیس ها توانستند در برابر شانس ها بـه تساوی دست یابند.

 

ترکیب پیش بینی شده ساوتهمپتون :

فورستر، بدنارک، پراد، اسمال، والری، رومئو، آرمسترانگ، وارد پروس، دیالو، لانگ و آرمسترانگ

 

احتمالاً نیوکاسل بهترین عملکرد فصل خودرا تا اینجای کار در خانه مقابل یک تیم ضعیف منچستریونایتد انجام داده اسـت، اما دراین بازی شکست خورده اسـت. ستاره میزبان، سنت ماکسیمین، نیوکاسل را تنها پس از 7 دقیقه با دویدن و ضربه انفرادی دوست داشتنی بـه جلو انداخت.

 

نیوکاسل فرصت‌هایي برای زدن گل دوم داشت کـه بهترین انها دوباره بـه سنت ماکسیمین رسید، اما آن ها نتوانستند ان‌ها را بـه ثمر برسانند ودر نهایت با بـه تساوی کشاندن منچستریونایتد در دقیقه 19 پایانی مجازات شدند.

 

ترکیب پیش بینی شده نیوکاسل :

دوبراوکا، شر، کرافت، لاسلس، مورفی، شلوی، آلمیرون، هندریک، لانگستاف، گیل و جولینتون

 

اخبار تیم

ساوتهمپتون : مک کارتی، واکر-پیترز «تعلیق»؛ لیانکو، اسمالبون، تلا، سالیسو «تعلیق»؛ لیورامنتو و آدامز همگی ممکن اسـت بازی آخر هفته را از دست بدهند.

 

نیوکاسل : فرناندز، لوئیس، مانکیلو «تعلیق شده»؛ دامت، ویلسون، سن ماکسیمین، دارلو، کلارک، ویلاک، ریچی و فریزر ممکن اسـت سفر بـه ساحل جنوبی را از دست بدهند.

 

سوالات متداول – ساوتهمپتون مقابل نیوکاسل

برنده شدن چه کسانی هستند؟

ساوتهمپتون میزبان، شانس اصلی پیروزی اسـت.

 

آخرین دیدار این دو تیم چه امتیازی بود؟

نیوکاسل 2-2 ساوتهمپتون، 28/8/21.

 

شروع چه ساعتی است؟

14:00 GMT، 15:00 CET.

 

منبع این پست: customessaytw.com

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *