بازی کرگ (بازی تاس مهیج)

رسانه کاستومه تقدیم میکند

بازی کرگ (بازی تاس مهیج)

بازی کرگ «بازی تاس مهیج»

بازی کرگ «بازی تاس مهیج»با سه تاس شش طرفه بازی می شود. Crag یک بازی تاس شبیه Yacht و Yahtzee اسـت . با سه تاس بازی می شود. بازی سریع‌تر از Yahtzee انجام میشود، و درکتاب کامل بازی‌هاي‌ کلمنت وود و گلوریا گدارد درسال 1940 ؛ بـه‌عنوان بازی توصیف می شود کـه «با Yacht برتری در بین بازی‌هاي‌ تاس‌ریزی توالی دارد». 

 

گیم پلی

در طی 13 دور، بازیکنان بـه نوبت سه تاس می‌اندازند و انها را بـه ترکیبات خاصی در جدول اختصاص میدهند. پس از پرتاب تاس، بازیکن ممکن اسـت انتخاب کند کـه هر تعداد از ان تاس ها را دوباره بیاندازد.

 

این رول دوم نهایی اسـت، دراین مرحله بازیکن انتخاب می کند کـه از کدام دسته امتیازدهی برای ان دور استفاده شود. هنگامی کـه یک بازیکن از یک دسته استفاده می کند، نمی‌تواند دوباره از ان استفاده کند.

 

دسته‌هاي‌ امتیازدهی دارای مقادیر متفاوتی هستند کـه عده اي از آن ها مقادیر ثابت هستند و برخی دیگر کـه امتیاز بـه ارزش تاس بستگی دارد. برنده بازیکنی اسـت کـه بیشترین امتیاز را کسب کند.

 

گلزنی

13 دسته و امتیازات کسب شده در ان دسته ها بـه شرح زیر اسـت:

اگر دسته اي انتخاب شده باشد اما تاس ها با الزامات دسته مطابقت نداشته باشند، بازیکن در ان دسته 0 امتیاز می‌گیرد.حداکثر امتیاز ممکن 244 اسـت. 

بازی کرگ «بازی تاس مهیج»

هدف CRAG:

بازیکنی باشید کـه در پایان بازی بالاترین امتیاز را کسب می کند

 

تعداد بازیکنان:

2 یا بیشتر

 

مواد:

سه تاس 6 طرفه

 

نوع بازی:

تاس

 

مخاطب:

خانواده، بزرگسالان

 

مقدمه ای بر CRAG

هرازگاهی بـه نظر می‌رسد کـه یک ایده سرگرم کننده برای بازی کردن یاهتسی با مد روز اوله باشد. بیایید با ان روبه‌رو شویم، ان بازی تقریبا در پشت هر گنجه در کشور آمریکا نشسته و گرد و غبار را جمع می کند.

 

ما ان را بیرون می آوریم و شیرجه می‌زنیم تا نیمی از راه را بـه خاطر بیاوریم کـه چرا ان را بازی نمیکنیم. طول می‌کشد تا زمانی . چیزی کـه باید یک پارتی سبک کامل باشد.

 

در حالی کـه بازیکنان منتظر میمانند تا دیگران نوبت خودرا کامل کنند، تبدیل بـه یک درگ می شود. راه حلی برای این مشکل وجوددارد – کرگ.

 

Crag یک جای گزین سریع برای Yahtzee اسـت کـه فقط شامل سه تاس و دو پرتاب در هر نوبت اسـت. اگر می‌خواهید یک تجربه Yahtzee ish با گیم پلی سریع تر داشته باشید، این بازی برای شـما مناسب اسـت.

 

بازی

از هر بازیکن بخواهید هر سه تاس را پرتاب کند. بازیکنی کـه بیشترین مجموع را داشته باشد، اول میتواند برود.هر بازیکن در نوبت خود هر سه تاس می اندازد. انها ممکن اسـت انتخاب کنند .

 

کـه یک، دو یا هر سه تاس را برای بار دوم دوباره بریزند. بازیکنان در نوبت خود سعی می‌کنند بهترین ترکیب ممکن را ایجاد کنند. ترکیبات توسط برگه امتیاز تعیین میشوند.

 

هر بازیکن باید امتیاز خودرا پس از اتمام بازی ثبت کند. بازیکن باید در هر نوبت یک فضای امتیاز را پر کند. اگر بازیکنی ترکیبی را کـه با گزینه‌هاي‌ باقی‌مانده کار میکند رول نکرده باشد، باید یکی را انتخاب کند و یک صفر در فاصله بنویسد.پس از اتمام، تاس و برگه امتیاز را بـه بازیکن بعدی میدهند. هر بازیکن سیزده نوبت میگیرد.

بازی کرگ «بازی تاس مهیج»

CRAG

Crag بالاترین ارزش رول در بازی اسـت. بـه منظور رول یک تخته سنگ، یک بازیکن باید در مجموع سیزده رول با دو تاس بودن یک جفت. بـه عنوان مثال، یک بازیکن باید 1؛6؛6؛ 3؛5؛5؛ یا 5؛4؛4 را بچرخاند. انجام اینکار پنجاه امتیاز کسب می کند.

 

برنده شدن

در پایان سیزده نوبت، امتیازات را جمع کنید. بازیکنی کـه بیشترین امتیاز را بـه دست آورد برنده بازی اسـت.

 

منبع این پست: customessaytw.com

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *