فرم پیش بینی بازی فوتبال اروگوئه و کلمبیا با بونوس ثبت نام رایگان

رسانه کاستومه تقدیم میکند

فرم پیش بینی بازی فوتبال اروگوئه و کلمبیا با بونوس ثبت نام رایگان

فرم پیش بینی بازی فوتبال اروگوئه و کلمبیا

فرم پیش بینی بازی فوتبال اروگوئه و کلمبیا روز شنبه درمرحله یک چهارم نهایی کوپا ایالات امریکا بـه مصاف هم میروند ؛ زیرا هردو کشور پس از غیبت در مسابقات 2019 بـه دنبال صعود بـه نیمه نهایی هستند.کلمبیا در مرحله آخر مسابقات گروه توسط پرو بـه مقام دوم رسید ؛ در حالی کـه اروگوئه به سرعت در مسابقات شرکت کرد تا در دو مسابقه آخر خود در گروه پیروز شود ودر نتیجه دوم شود.

 

پیش نمایش بازی

اروگوئه شروع سخت کوپا ایالات امریکا را داشت ودر یک بازی سخت مقابل آرژانتین در بازی افتتاحیه خود 0-0 شکست خورد ؛ زیرا گویدو رودریگز در عرض 15 دقیقه تنها گل بازی را بـه ثمر رساند.انها پس از این کـه ادواردو وارگاس رقیب خودرا پیش انداخت ؛ لوئیز سوارز دریک ساعت بازی را بـه تساوی کشاند تا یک امتیاز برای لا سلست بـه ثمر برساند و آن ها یک گل تساوی 1-1 با شیلی بـه نمایش بگذارند.

 

با این حال، اسکار تابارس مردان می گزاف گویی تماس با دو برد بـه دور کردن مرحله گروهی و پایان دوم، ابتدا شکست بولیوی 2-0 بـه عنوان ادینسون کاوانی در علائم پس از یک رو و Jairo Quinteros گل بـه خودی.سپس لا سلست در بازی آخر با نتیجه یک بر صفر مقابل پاراگوئه بـه کار خود پایان داد و کاوانی یک پنالتی بـه ثمر رساند تا بـه ملت خود کمک کند تا حریفان خودرا پرش کنند.

 

در حالی کـه آن ها هنوز دراین تورنمنت بـه اوج قدرت خود نرسیده اند ؛ مردان طبرز در تمام مدت بـه طور پیوسته پیشرفت کرده اند و انها با پیروزی دریک بازی دشوار در مرحله یک چهارم نهایی شنبه تلاش خواهند کرد کـه این روند را ادامه دهند.

 

کلمبیا بـه طور مشابه با حریفان خود در جام کوپا امریکا هنوز توانایی هاي‌ خودرا برآورده نمی‌کند ؛ زیرا در پایان مرحله گروهی بـه مقام سوم سقوط کرده اسـت.

فرم پیش بینی بازی فوتبال اروگوئه و کلمبیا

فرم پیش بینی بازی فوتبال اروگوئه

انها همیشه بـه نظر می رسیدند کـه میتوانند بـه مرحله یک هشتم نهایی راه یابند ؛ زیرا انها از ابتدا بـه لطف پیروزی 1-0 برابر اکوادور در موقعیت بالایی قرار گرفتند زیرا ادوین کاردونا در نیمه وقت تنها گل بازی را بـه ثمر رساند.

 

پس از ان یک تساوی ناامیدکننده بدون گل دنبال شد ؛ زیرا مردان Reinaldo Rueda قادر بـه شکستن ونزوئلا نبودند ؛ کـه بـه دلیل شیوع ویروس کرونا در اردوگاه تیم تخلیه شده داشت.

 

La Tricolor سپس با شکست 2-1 مقابل پرو ؛ یری مینا با بـه ثمر رساندن یک گل بـه خودی حریفان خودرا سه امتیازی کرد پس از این کـه میگوئل بورخا آن ها را از روی نقطه پنالتی مساوی کرد .

 

در دور آخر مسابقات بار دیگر بازیکنان روئهدا باخت 2-1 ؛ به رغم برتری در مقابل برزیل قبل از مسابقات برزیل در بیشتر بازی با سپاس از افتتاحیه خیره کننده لوئیس دیاز در دقیقه 10.این امر بـه طول انجامید تا دقیقه 78؛ زمانی کـه روبرتو فیرمینو جلب کرد سطح سلسائو قبل از کاسمیرو در گوشه اي در دقیقه 10 از زمان اضافه شده بـه ربودن سه امتیاز بـه رهبری و محکوم بـه شکست کلمبیا دوم خودرا از رقابت.

 

La Tricolor اکنون بـه دنبال بازگشت از این شکست ها و بازگشت بـه فرم اسـت ؛ زیرا انها بـه مرحله یک چهارم نهایی می‌روند تا قهرمان کوپا ایالات امریکا را برای دومین بار در تاریخ کشور بلند کنند.

 

اخبار تیم

مدافع میانی اصلی اروگوئه ؛ دیگو گودین ؛ در نیمه گذشته بـه طور ناگهانی از زمین خارج شد ؛ اما او در حال تمرین با تیم بوده و باید در روز شنبه با داشتن رکورد 145 بازی برای اروگوئه ؛ از پشت خط دفاع لا سلست باشد.او باید با خوزه گیمنز ؛ هم تیمی سابق اتلتیکو مادرید کـه 66 بار برای کشورش بازی کرده شریک باشد.

 

لوئیز سوارز ؛ ستاره اتلتیکو مادرید در ان بازی بـه یک بازیکن تعویضی تبدیل شد ؛ اما او یقیناً باید درکنار ادینسون کاوانی ؛ سرمربی منچستریونایتد کـه در هردو بازی اخیر خود گلزنی کرده ؛ بـه تیم اصلی برگردد.رودریگو بنتانکور و یوونتوس ؛ فدریکو والورده ؛ رئال مادرید باید در خط حمله بـه خط میانی ادامه دهند ؛ زیرا هردو در بازی آخر از این مسابقه تأثیرگذار بودند.

 

کلمبیا با توجه بـه ناکامی در گلزنی مداوم ؛ تا کنون در مسابقات گزینه هاي‌ حمله خودرا تغییر داده اسـت ؛ دووان زاپاتا ؛ لوئیز موریل و رافائل بوره نتوانسته اند دروازه خودرا پیدا کنند ؛ در حالی کـه تنها گل میگوئل بورخا از روی یک پنالتی بـه ثمر رسیده اسـت.

فرم پیش بینی بازی فوتبال اروگوئه و کلمبیا

فرم پیش بینی بازی فوتبال اروگوئه

با این وجود ؛ موریل و زاپاتا در فصل گذشته ایتالیا یک مسابقه خطرناک برای آتالانتا تشکیل دادند ؛ کـه در مجموع 37 گل و 19 پاس گل در سری آ داشتند ؛ و انها می‌توانند برای نخستین بار در مسابقات بـه عنوان دو تیم اصلی مستقر شوند .

 

بیشترین تهدیدات حمله از نواحی وسیع اتفاق افتاده اسـت ؛ هر یک از ادوین کاردونا و لوئیز دیاز ستاره پورتو هر کدام یک گل بـه ثمر رسانده اند ؛ در حالی کـه خوان کوادرادو بازیکن یوونتوس یک تهدید دائمی بوده اسـت ؛ بـه عنوان یکی از چشمگیرترین بازیکنان تیم خود در اکثریت از بازی هاي‌ انها

 

در انتهای زمین ؛ روئدا باید بـه جفت ثابت یری مینا ؛ مدافع میانی اورتون و داوینسون سانچس از تاتنهام هاتسپور در قلب چهار بازیکن عقب بپیوندد و دروازه بان باتجربه دیوید اوسپینا را بین چوب ها محافظت کند .

 

ترکیب احتمالی اروگوئه:

ماسلرا؛ ناندز ؛ گیمنز ؛ گودین ؛ ​​وینا ؛ والورده ؛ بنتانکور ؛ از Arrascaeta ؛ De La Cruz ؛ کاوانی ؛ سوارز

 

ترکیب ابتدایی کلمبیا:

اوسپینا؛ مونوز ؛ مینا ؛ سانچز ؛ تسیلو ؛ کوادرادو ؛ باریوس ؛ اوریبه ؛ دیاز ؛ زاپاتا ؛ موریل

 

پیش بینی : اروگوئه 2-1 کلمبیا

در نزدیکترین بازی مسابقات مرحله یک چهارم نهایی ؛ بازی روز شنبه یقیناً می‌تواند بـه هردو صورت انجام شود ؛ اما ما شاهد کیفیت کمی برتر اروگوئه هستیم کـه انها را بـه یک برد ناچیز میرساند.شاگردان طبرز تا کنون در مسابقات بهترین فرم خودرا کسب نکرده اند ؛ اما اگر موفق شوند با ترکیب کامل کلیک کنند ؛ باید بـه اندازه کافی برای عبور از کلمبیا باشند.

 

منبع این پست: customessaytw.com

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *