فرم پیش بینی بازی فوتبال مکزیک در مقابل پاناما با بونوس 300 درصد

رسانه کاستومه تقدیم میکند

فرم پیش بینی بازی فوتبال مکزیک در مقابل پاناما با بونوس 300 درصد

فرم پیش بینی بازی فوتبال مکزیک در مقابل پاناما

کشور مکزیک چهارشنبه شببا یک بازی بین المللی دوستانه مقابل پاناما بهآماده سازی خود برای جام طلای ادامه می‌دهد.در حالی کـه ال تری در طول 90 دقیقه در هیچ یک از سه بازی اخیر خود پیروز نشده اسـت ؛ پاناما در هفت بازی بدون شکست شکست خورده اسـت.فرم پیش بینی بازی فوتبال کشور مکزیک در مقابل پانامارا دراین پست مطالعه نمایید.

 

پیش نمایش بازی

به رغم صعود بـه فینال لیگ ملت هاي‌ CONCACAF ؛ همه ی افرادی کـه با کشور مکزیک در ارتباط بودند پس از شکست 3-2 مقابل ایالات متحده از مسابقات ناامید شدند.جراردو مارتینو شاهد بود کـه تیمش قبل از این کـه در وقت هاي‌ اضافی از دست بدهد ؛ دو بار نتیجه را واگذار کرد و این فرصت را برای آن ها رقم زد تا بـه عنوان قهرمان افتتاحیه این رقابت ها بـه عنوان قهرمانی برسند.

 

مارتینو اکنون وظیفه دارد بازیکنان خودرا قبل از دفاع از تاج جام طلای خود در ماه آینده بیدار کند و انتظار پاسخ مثبت در نشویل را خواهد داشت.در حالی کـه ال تری در طول سال 2021 عملکرد پایین تر از خودرا نشان داده اسـت ؛ تمایل بـه بازگشت بـه مسیر مقابل حریفانی اسـت کـه انها 3-0 صفر را در نوامبر 2019 شکست دادند.

فرم پیش بینی بازی فوتبال مکزیک در مقابل پاناما

کشور مکزیک در آخرین بازی دوستانه بین المللی خود توسط هندوراس بـه تساوی بدون گل دست یافت ؛ یک امتیاز کـه توسط پاناما در مقدماتی جام جهانی مقابل کوراسائو نیز قرار گرفت.با این وجود ؛ بـه نظر میرسد این گروه از بازیکنان تحت هدایت توماس کریستینسن ؛ سرمربی سابق لیدز یونایتد ؛ کـه سال گذشته دراین سمت منصوب شده بود ؛ در حال پیشرفت هستند.

 

اگر چه انها فقط در برابر عده اي از بازیکنان کوچک فوتبال جهان بـه میدان رفته اند ؛ اما پاناما از هفت بازی خارج از خانه خود درسال 2021 پنج پیروزی و دو تساوی کسب کرده اسـت.تخریب 13-0 آنگویلا در 6 ژوئن بـه طور طبیعی مورد توجه قرار گرفت ؛ اما حرکت و ترکیب تیمش با اعتماد بـه نفس برای کریستینسن اهمیت بیشتری خواهد داشت.

 

با حضور هندوراس و قطر در گروه طلای کاپ ؛ لوس کانالروس برای صعود بـه مرحله یک چهارم نهایی باید بهترین عملکرد را داشته باشد ؛ اما دیدار با کشور مکزیک بهترین گزینه برای آزمایش خود در آستانه رقابت ماه آینده اسـت.

 

اخبار تیم

مارتینو با ایجاد تغییراتی در بازی قبلی برابر هندوراس ؛ میتواند دوباره بـه تیمی برگردد کـه فینال لیگ ملت ها را آغاز کرد.با این حال ؛ مارتینو بـه عنوان 44 بازیکن در ترکیب خود قبل از جام طلایی انتخاب کرده اسـت و احتمال انتخاب تیم مخلوط و مسابقه در روز چهارشنبه را افزایش میدهد.

 

بـه بازیکنانی چون دیگو لاینز ؛ لوئیز رومو و هنری مارتین می‌توان فرصت داد تا بعد از بازی بـه عنوان بازیکن جای گزین مقابل کشور آمریکا.کریستینسن کـه میـــخواهد تیمش در آستانه جام طلا قرار بگیرد ؛ میتواند پاناما XI را برای این مسابقه انتخاب کند.

 

اگر کریستینسن جانشین خوزه فاجاردو شود ؛ گابریل تورس با 22 گل بین المللی بـه نام خود گزینه اي در حمله اسـت.

 

ترکیب احتمالی مکزیک:

اوچوآ؛ آراجو ؛ آلوارز ؛ مورنو ؛ L. رودریگز ؛ هررا ؛ سی رودریگز ؛ گالاردو ؛ آنتونا ؛ مارتین ؛ لاینز

 

ترکیب ابتدایی احتمالی پاناما:

Mejia؛ پالاسیوس ؛ کامینگز ؛ آندراد ؛ دیویس ؛ کاراسکیلا ؛ گودوی ؛ کوینترو ؛ بارسناس ؛ رودریگز؛ فاجاردو

فرم پیش بینی بازی فوتبال مکزیک در مقابل پاناما

پیش بینی : مکزیک 3-0 پاناما

در حالی کـه هردو مدیر چندین مورد را قبل از نام بردن از ترکیب اصلی خود درنظر میگیرند ؛ اما نتیجه نهایی همان‌ گونه باید یکسان باشد.کشور مکزیک کیفیت بسیار بالاتری نسبت بـه حریفان خود دارد و ما انتظار یک شب آسان را برای ال تری داریم.

 

منبع این پست: customessaytw.com

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *