فرم پیش بینی بازی سنگال در مقابل زامبیا بازی دوستانه بین المللی

رسانه کاستومه تقدیم میکند

فرم پیش بینی بازی سنگال در مقابل زامبیا بازی دوستانه بین المللی

فرم پیش بینی بازی سنگال در مقابل زامبیا بازی دوستانه بین المللی

در نخستین بازی دوستانه بین المللی ؛ سنگال روز شنبه برای دیدار از زامبیا در ورزشگاه لات دیور آماده میشود.سنگال هدف خودرا برای گسترش روند شکست ناپذیری فعلی خود در خاک خانه ؛ در حالی کـه تیم خارج از خانه بـه دنبال پیروزی هاي‌ پشت سر هم در جاده اسـت.فرم پیش بینی بازی سنگال در مقابل زامبیا کـه در بازی دوستانه بین المللی انجام می‌شود.

 

پیش نمایش بازی

هنگامی کـه کشورها در مرحله گروهی مرحله نهایی مقدماتی AFCON خود دیدار کردند ؛ سنگال با نتیجه 1-1 توسط اسواتینی متوقف شد.

 

علیو سیسه کـه قبلاً بـه عنوان مقدماتی بازی وارد شده بود ؛ تصمیم گرفت تیم نسبتاً ضعیف تری را بـه میدان بگذارد و او بـه یک تساوی آخر نفس از چیخو کویات احتیاج داشت تا تیمش را از شکست شوک نجات دهد.

 

با این وجود ؛ شیرهای ترانگا موفق شدند در رقابت هاي‌ مقدماتی خود بدون شکست حرکت کنند و تنها یکی از هفت تیمی بودند کـه اینکار را انجام دادند.میزبانان شنبه در هر 9 مسابقه اخیر هنوز در زمین خود طعم شکست را نچشیده اند ودر هفت مسابقه برنده و دو تساوی بـه دست آمده اند.

فرم پیش بینی بازی سنگال در مقابل زامبیا بازی دوستانه بین المللی

با این حال ؛ انها هنوز در چهار دیدار گذشته در برابر بازدیدکنندگان بعدی خود پیروز نیستند ؛ در سه دیدار گذشته دو نتیجه رابا نتیجه 5-3 از دست دادند.زامبیا به رغم پیروزی 2-0 مقابل زیمبابوه در آخرین دیدار خود در گروه H از مقدماتی AFCON 2022 ؛ نتوانست جایی دراین مسابقات ثبت کند.

 

شاگردان میلوتین سودوویچ دراین روز یک امتیاز عقب تر از حریفان خود بـه اتمام رساندند و برای تورنمنتی کـه آخرینبار درسال 2012 بـه دست آوردند نمیتوانند مسابقه دهند.

 

با این وجود ؛ چیپولوپولو در سه مسابقه اخیر خود در تمام مسابقات شکست ناپذیر اسـت ؛ کـه با توجه بـه این کـه در ان زمان با الجزایر و کامرون روبه‌رو شده اند ؛ چشمگیر اسـت.بازی روز شنبه در سنگال با یک دوره پنج روزه ناآرام دنبال میشود کـه در ان انها بـه مصاف جمهوری بنین و سودان میروند.

 

اخبار تیم

آلفرد گمیس احتمالاً در حالی شروع بـه کار می‌کند کـه ادوارد مندی کمتر از یک هفته پیش در فینال لیگ قهرمانان یوفا برای چلسی بـه میدان رفته بود.سادیو مانه با توجه بـه استانداردهای بالایی کـه داشت ؛ یک فصل لیگ برتر متوسط ​​داشت اما او با یک گل موفق بـه کار خود پایان داد ودر بازی آخر دو بار مقابل کریستال پالاس گلزنی کرد ؛ کـه باید بـه او اعتماد بـه نفس بیشتری در مسابقه روز شنبه بدهد.

 

پیوستن مانه در حمله میتواند اسماعیل سر باشد کـه از یک رقابت پربازده در رده دوم فوتبال انگلیس لذت می‌برد و بـه واتفورد کمک می‌کند تا دوباره بـه عنوان تیم برتر صعود کند.27 گل پاتسون داکا در لیگ باعث شد تا سالزبورگ برای نخستین بار در زندگی حرفه اي خود عنوان قهرمانی لیگ اتریش و همچنین کفش طلایی را بدست آورد.

 

تعجبی ندارد کـه مهاجم زامبیایی مسئول چهار گل از 5 گل آخر تیمش باشد کـه وی را بزرگ ترین تهدید در خط حمله میکند.

فرم پیش بینی بازی سنگال در مقابل زامبیا بازی دوستانه بین المللی

ترکیب احتمالی سنگال:

گومیس؛ سابالی ؛ کولیبالی ؛ کویته ؛ وگ ؛ Ndiaye ؛ Kanoute ؛ Diatta ؛ مانه ؛ دیا ؛ سار

 

ترکیب احتمالی زامبیا:

Chibwe؛ Kabwe ؛ A.Chama ؛ Chepeshi ؛ Mwape ؛ ساکالا ؛ بوالیا ؛ موسوندا ؛ C.Chama ؛ Daka ؛ Mwepu

 

پیش بینی بازی : سنگال 1-0 زامبیا

بازی هاي‌ مربوط بـه سنگال اغلب اواخر امور کم امتیاز بوده اند و می‌توانیم شاهد ادامه روند دراین بازی ها نیز باشیم. ما همچنین در حال جابجایی میزبان هستیم تا در پایان 90 دقیقه در رده هاي‌ برتر قرار بگیریم.

 

منبع این پست: customessaytw.com

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *