فرم پیش بینی بازی فوتبال ویارئال در مقابل منچستر یونایتد

رسانه کاستومه تقدیم میکند

فرم پیش بینی بازی فوتبال ویارئال در مقابل منچستر یونایتد

فرم پیش بینی بازی فوتبال ویارئال در مقابل منچستر یونایتد

در حالی کـه ویارئال در فینال لیگ اروپا در روز چهارشنبه بـه مصاف منچستر یونایتد می‌رود ؛ دو مدیر با رزومه هاي‌ متفاوت موفقیت در مسابقات قاره تیم هاي‌ خودرا برای نبرد در گدانسک آماده میکنند .فرم پیش بینی بازی فوتبال ویارئال در مقابل منچستر یونایتد برای روز چهار شنبه ا توجه بـه این مطب تکمیل کنید.

 

زیردریایی زرد در چهار مرحله نهایی آرسنال را در مجموع بسته 2-1 ارسال کرد تا بـه مسابقات نمایشی صعود کند ؛ در حالی کـه من یونایتد هشت رم را پشت دو پا قرار داد در حالی کـه اوله گونار سولسکایر نخستین تکه نقره خودرا از زمان تصدی دفتر جست‌وجو کرد.

 

دیدارهای ویارئال در لالیگا با شکست 2-1 مقابل نایب قهرمان نهایی رئال مادرید در روز شنبه ناامید کننده بـه اتمام رسید ؛ در حالی کـه یونایتد با همان امتیاز مقابل ولورهمپتون سرگردان در لیگ برتر بـه پیروزی رسید .

 

پیش نمایش بازی

صحنه برای آنای امری ؛ قهرمان دائمی لیگ اروپا آماده شد تا انتقام آرسنال را بگیرد پس از لباس پوشیدن بـه لباس لندن شمالی ؛ و استاد لیگ اروپا از Mikel Arteta ؛ تازه کار اروپا رده بندی کرد تا تیم سابق خودرا از مسابقات دور کند.

 

ویارئال مسلماً باید در بازی رفت نیمه نهایی خود دور از چشم بود زیرا گل هاي‌ نیمه اول مانو تریگوئروس و رائول آلبیول انها را روی صندلی رانندگی مقابل آرسنال بدون دندان قرار داد ؛ اما ضربه ایستگاهی نیکلاس پپه باعث امیدواری آرسنال شد امری بار دیگر پا بـه حاشیه امارات متحده عربی گذاشت.

 

با این حال ؛ زیردریایی زرد انتقام دو حضور قبلی خود در لیگ قهرمانان اروپا بـه آرسنال را گرفت و آن ها را در بن بست بدون گل در شمال لندن گرفت – در طی ان پیر-امریک اوبامیانگ دو بار بـه تیر دروازه برخورد کرد – و ویارئال فقط 90 دقیقه با پایان دادن بـه انتظار دردناک خود فاصله دارد. یک افتخار بزرگ دختر

 

حتی یک مصدومیت زودهنگام بـه ساموئل چوکوئز ؛ مهاجم زهری نمیتواند روح ویارئال را در شب کاهش دهد ؛ و همان طور کـه بارها و بارها با سویا کار می‌کرد ؛ امری تلاش خواهد کرد تا بـه عنوان چهارمین عنوان قهرمانی در لیگ اروپا ؛ قدرت خودرا در مسابقات ثانویه اروپا ثبت کند.

 

این فقط رکورد شخصی امری در خط این هفته نیست ؛ زیرا شکست ویارئال 2-1 مقابل رئال مادرید در آخر هفته – جایی کـه افتتاحیه بازی یرمی توسط کریم بنزما و لوکا مودریچ لغو شد – بـه معنای حضور در لیگ کنفرانس یوفا اسـت. در معرض خطر قرار دارد مگر این کـه آن ها بتوانند در گدانسک برنده بازی کنند و بـه بزرگ ترین مرحله لیگ قهرمانان بازگردند.

فرم پیش بینی بازی فوتبال

ویارئال با داشتن یک سابقه حیرت انگیز از 12 پیروزی و دو تساوی در 14 بازی خود در لیگ اروپا تا کنون ؛ ممکن اسـت بـه عنوان فاتح روز چهارشنبه شناخته شود ؛ اما بـه نظر می‌رسد امری فرمول پنهانی موفقیت در مرحله قاره را دارد و منچستر یونایتد یک اگر انها موفق بـه انجام تحقیقات خود در مورد مربی مخالف نشدند ؛ احمقانه عمل کنید.

فرم پیش بینی بازی فوتبال ویارئال در مقابل منچستر یونایتد

فرم پیش بینی بازی فوتبال ویارئال در مقابل منچستر یونایتد

ویارئال کـه در گذشته سه بار بـه مرحله نیمه نهایی مسابقات ثانویه اروپا رسیده اسـت ؛ یازدهمین تیم مختلف اسپانیایی اسـت کـه جایگاه خودرا دریک فینال قاره رزرو کرده اسـت و تاریخ نیز آن ها را بـه نفع خود ترجیح می‌دهد ؛ زیرا تیم هاي‌ انگلیسی اکنون 9 بار دریک بازی شکست خورده اند. ردیف هنگام دیدار مقابل اسپانیا در فینال.

 

علاوه بر این ؛ محصولات هیجان انگیز امری در 13 بازی از 14 بازی خود در لیگ اروپا تا کنون در این دوره خالص بوده اسـت – تنها استثنا تساوی بدون گل در کشور امارات – و جرارد مورنو با 6 بازی در قلب همه ی این ها بوده اسـت. گل و چهار پاس گل در مسیر گدانسک.

 

امری پس از شکست 4-1 مقابل چلسی در فینال 19-19 2018 ؛ موفق بـه کسب رکوردشکنی از چهار پیروزی در لیگ اروپا با آرسنال نشد ؛ اما قبلاً کالاها را مقابل یک نیروگاه انگلیسی تولید کرده اسـت ؛ باید بـه ویارئال احترام بگذارند شایسته یک تیم یونایتد اسـت کـه برای موفقیت در مسابقات نیز بیگانه نیست.

فرم پیش بینی بازی فوتبال

این تیم خوزه مورینیو در منچستر یونایتد بود کـه سه بار قهرمانی متوالی لیگ اروپا در فصل 17-2016 را شکست ؛ جایی کـه انها در فینال آژاکس را پشت سر گذاشتند و شیاطین سرخ اکنون بـه دنبال غرق شدن زیردریایی زرد و اضافه کردن عده اي از آن ها هستند. ظروف نقره اي برای نخستین بار از زمان پیروزی چهار سال پیش بـه کابینه غنائم.

 

او کـه موفق شده بود تاجگذاری عنوان منچسترسیتی را هفته ها بـه تاخیر بیاندازد ؛ در پایان این ماه ؛ جایگاه دوم یونایتد در لیگ برتر تأیید شد زیرا تیم سولسکایر تماس طلایی خودرا از دست داد ؛ اگر چه سه بازی در پنج روز پس از اعتراضات اولدترافورد بـه آن ها کمک کرد

 

با بیش از یک نگاه بـه فینال گدانسک ؛ Solskjaer بـه استعدادهای آکادمی خود در برابر Wolves در روز آخر فصل لیگ برتر اعتقاد داشت و این نتیجه داد چون ضربه سر گلوله آنتونی Elanga قبل از یک پنالتی با خونسردی خوان ماتا ارسال شد زیرا انها فصل رابا شکوفایی بـه اتمام رساند.شیاطین سرخ قبل از خراب کردن مهمانی ترک نونو اسپیریتو سانتو در مولینوکس ؛ فقط 9 امتیاز را از 9 امتیاز گرفته بودند و آخرین بازی آن ها در لیگ اروپا نیز با شکست مقابل رم بـه اتمام رسید ؛ اما خسارت قبلا دریک بازی سلطه طلبانه بود. در اولدترافورد.

فرم پیش بینی بازی فوتبال ویارئال در مقابل منچستر یونایتد

فرم پیش بینی بازی فوتبال ویارئال در مقابل منچستر یونایتد

سه مصدومیت در 37 دقیقه برای رم – کـه در نیمه اول در اولدترافورد موفق بـه برتری 2-1 شد – بـه طور قابل توجهی شانس تولید کالا در تئاتر رویاها را مختل کرد و من یونایتد شش بار آن ها را ضربه زد اهمیت 3-2 شکست در پای دوم.

 

شیاطین سرخ پس از پایان دوره بدشانسی خود در لیگ قهرمانان اروپا بی شک از علاقه مندان برای رفتن در لیگ اروپا بوده اند و اکنون انها می‌توانند از حریف دیرینه چلسی پیروی کنند کـه درسال 2013 نخستین و تنها تیم انگلیسی پس از حذف از رقابت هاي‌ نخبه اروپا ؛ قهرمان لیگ اروپا شد.

 

سولسکایر قبل از شکست اخیرشان در رم ؛ از هفت بازی حذفی تیمش را بـه پنج پیروزی رسانده بود – این یک عملکرد چشمگیر اسـت ؛ با توجه بـه این کـه رئال سوسیه داد و آث میلان هیچ پوششی ندارند – و موفقیت دریک چهارم نهایی برابر گرانادا بدان معنی اسـت کـه یونایتد مطمئناً میداند چگونه بهتر از تیم هاي‌ اسپانیایی در مرحله قاره.

 

Solskjaer هنوز مشکوک اسـت ؛ کـه اگر خشکسالی جام خود در این هفته ادامه یابد ؛ صدایشان قطع نخواهد شد ؛ اما بالا بردن جایزه اروپا باید هواداران ناراضی را نشانه بگیرد – کـه همان‌ گونه احساسات خودرا نسبت بـه Glazers بسیار بدخلق نشان می‌دهند – کـه او مرد مناسبی اسـت کـه یونایتد را بـه جلال سابق خود بازگرداند.

 

جام نروژ 2013 نشان دهنده تنها افتخار سلسکایر در دوران مدیریت نسبتاً کوتاه مدیریتی وی تا کنون اسـت و افزودن این تحمل ساده در برابر امری علاقه مند بـه لیگ اروپا ؛ کـه خود تلاش خواهد کرد ویارئال رابا نخستین دوره خود بـه دوره جدید هدایت کند ؛ کار ساده اي نخواهد بود. جام بزرگ 98 سال پس از تأسیس آن ها.

 

اخبار تیم

امری ؛ سرمربی ویارئال از رد احتمالات چوكوئز در فینال این هفته خودداری كرده اسـت ؛ اما با عدم موفقیت در كاهش رئال مادرید ؛ مهاجم همان‌ گونه یك تردید اساسی برای نمایش اسـت.خوان فوئیت ؛ دارنده تاتنهام هاتسپور نیز بـه دلیل مشکل همسترینگ در برابر آرسنال ؛ یک مسابقه با زمان روبه‌رو اسـت تا برای فینال آماده شود ؛ بنابر این ماریو گاسپار باید بمباران جناح راست را ادامه دهد.

 

Emery یک فراخوان فراوان دارد تا چوب ها را از بین ببرد چون جرونیمو رولی در دو مرحله نیمه نهایی کاملاً قانع کننده بـه نظر نمیرسد ؛ بنابر این سرخیو آسنخو ممکن اسـت برای نخستین بار XI برای فینال فراخوان کند.کارلوس باکا و پاکو آلکاسر هردو برای شراکت در صعود مورنو غیر قابل فشار در رقابت هستند. اولی سر رئال مادرید را تکان داد اما موفق بـه شکوفایی نشد ؛ بنابر این آلکاسر امیدوار اسـت کـه بـه بازی برگردد.

 

مرد سابق آرسنال فرانسیس کوکلین برای معلق تحت پوشش اتین کاپو در امارات متحده عربی هم گذشته، اما بازگشت دومی باید وی را شریک هافبک استاد دنی Parejo در گدانسک.در مورد یونایتد ؛ Solskjaer یک پیشنهاد بدبینانه در مورد در معرض بودن هری مگوایر ارائه داده اسـت ؛ کـه همان‌ گونه از ناحیه مچ پا بـه نبرد ادامه میدهد اما بعید بـه نظر می‌رسد برای فینال مناسب باشد.

فرم پیش بینی بازی فوتبال ویارئال در مقابل منچستر یونایتد

فرم پیش بینی بازی فوتبال

بنابر این اریک بیلی و ویکتور لیندلوف باید در خط دفاعی شریک شوند در حالی کـه فیل جونز یکبار دیگرخطرا از دست داد وانتظار میرود کـه دیوید دی خیا سر دین هندرسون را بـه ثمر برساند.

 

آرون وان-بیساکا و لوک شاو پس از استراحت در برابر ولوز ؛ نقش دفاعی خودرا در خط دفاعی تکرار خواهند کرد ؛ در حالی کـه فرد بـه دلیل ضربه ناگهانی در این ماجرا درگیر نبود اما باید درکنار اسکات مک تومینای برای خط میانی خوب باشد.

 

آنتونی مارسیال بیرون اسـت ؛ اما یک بازنگری کامل در خط حمله باعث میشود کـه آماد دیالو و دانیل جیمز جای خودرا بـه مارکوس راشفورد و پل پوگبا بدهند – دومی یکبار دیگر در سمت چپ جدید خود بازی می‌کند – در حالی کـه ماتا شانس حفظ ندارد جای او برونو فرناندس به رغم برنده شدن در مولینوکس.میسون گرینوود و ادینسون کاوانی هردو در موقعیت خوبی برای حمله بـه این تیم آرام و مأیوس هستند ؛ اما با 5 گل در سه بازی آخر اروپا ؛ اروگوئه اي کهنه کار باید سرمربی سابق خود امری را تکان دهد.

 

ترکیب ابتدایی ویارئال:

آسنجو؛ گاسپار ؛ آلبيول ؛ تورس ؛ پدرازا ؛ Trigueros ؛ Capoue ؛ Parejo ؛ Yeremy ؛ مورنو ؛ آلکاسر

 

ترکیب احتمالی منچستر یونایتد:

دخیا؛ وان-بیساکا ؛ لیندلوف ؛ بیلی ؛ شاو ؛ فرد ؛ مک تومینای ؛ راشفورد ؛ فرناندس ؛ پوگبا ؛ کاوانی

 

سر به سر

دیدار فینال روز چهارشنبه نشان دهنده پنجمین دیدار من یونایتد و ویارئال از سال 2005 اسـت و بـه طور باورنکردنی هر چهار درگیری قبلی دو طرف بدون گل پایان یافته اسـت.دو تیم در بازی هاي‌ لیگ قهرمانان 2005-06 دو تساوی 0-0 خودرا انجام دادند – جایی کـه ویارئال بـه نیمه نهایی رسید – قبل از این کـه در رقابت هاي‌ 2009-09-08 روی دو بن بست دیگر بدون گل دست بزنند.

 

یونایتد هرگز با یک حریف روبه‌رو نشده اسـت بدون این کـه گل بیشتری برابر گل ویارئال بـه ثمر برساند ؛ وین رونی در نخستین دیدار دو تیم در سپتامبر 2005 قرمز دید.

 

پیش بینی: ویارئال 1-2 منچستریونایتد

مسابقه اي کـه در طول تاریخ منجر بـه کسل کننده 90 دقیقه و سهمی از غنائم شده اسـت ؛ در نهایت اینبار یک برنده و یک باخت خواهد داشت ؛ در حالی کـه 9 هزار و 500 تماشاگر آماده می‌شوند تا شاهد ادامه اختلافات امری در لیگ اروپا و یا نخستین جام Solskjaer در منچستر یونایتد باشند. کلاهبرداری

 

اگر ماگوایر همان طور کـه انتظار می رفت از دست بدهد ؛ مورنو و همکارانش بوی خون می‌گیرند و ویارئال نباید در شکست دادن محافظ شیاطین سرخ مشکلی داشته باشد ؛ اما ما می‌توانیم جام را بـه عنوان منچستر درنظر بگیریم زیرا مهاجمان بی رحم سلسکایر تیم خودرا در گدانسک بـه پیروزی میرسانند.

 

منبع این پست: customessaytw.com

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *