حواشی سیجل عضو گروه زدبازی به همراه بررسی دقیق تر از بیوگرافی او

سایت کاستومه تقدیم میکند

یکی از اعضای گروه زد بازی که صدای خاص و منحصر به فرد خودش را دارد. سیجل یا سیاوش جلیل نیا می باشد. این گروه بیشتر بین جوانان محبوب است. سبک خاصی که این گروه در موسیقی دنبال می کند. توانسته مخاطبان خاصی هم برای خود داشته باشد. سیجل در واقع یکی از بنیان گذاران این گروه می باشد. که در این متن قرار است بیشتر با او و سبک زندگی اش اشنا بشویم.

در مورد سیجل باید بدانید که او به کرات تبلیغات هایی را برای سایت شرط بندی پوکر انجام می دهد که مهم ترین ان ها برای سایت پوکر بازا می باشد. در این مورد می توان مدعی شد که بخش زیادی از درامد او از راه تبلیغات قمار می باشد.

بیوگرافی سیجل خواننده

بیوگرافی سیجل خواننده

سیجل که اسم اضلی او سیاوش جلیل نیا می باشد. متولد ۱۵ مهر ۱۳۶۴ در شهر تهران است. او فارغ التصیل کارشانسی ارشد مهندسی فرایند از دانشگاه تهران می باشد. جالب است بدانید سیجل از معدود خواننده های ایرانی است که تحصیلات عالیه دارد. و در دبیرستان لقب او بچه زرنگ بوده است. البته تمام اعضای گروه زد بازی تحصیلات عالیه دارند. که این موضوع متمایز بودن این گروه را نشان می دهد. و البته نقض اهنگ پدر من منو بد نگاه هم می کنه هم می باشد. چون تمامی این اعضا موفق هستند. و محتوی این اهنگ اصلا به مدل رفتاری ان ها در واقعیت نمیخورد.

سیجل در خاواده ای مرفه بزرگ شده است. پدر او خلبان هواپیمای مسافربری بوده است که در سال ۹۲ دارفانی را وداع گفت. سیجل در خانواده ای کم جمعیت بزرگ شد چون تک فرزند بود. در اواسط دوران پیش دانشگاهی سیجل برای ادامه تحصیل به جنوب فرانسه رفت. در سال اول مهاجرت به دلیل تنهایی افسردگی داشت. در سال دوم با علیرضا جی جی اشنا شد. که دوستی عمیقی هم بین ان ها شکل گرفت. سیجل به اصرار علیرضا جی جی به تماشای فیلم مایل ۸ که نقش اصلی ان امینیم خواننده ی رپ امریکایی می باشد. این فیلم نقطه ی عطفی شد که سیجل به سمت موسیقی رپ برود.

سیجل قبل از دیدن فیلم مایل ۸ از مخالفان سرسخت موسیقی رپ بوده است. به طوریکه اگر در یک مهمانی موزیک رپ پخش می شد. سریعا به بالکن میرفت تا چیزی از موسیقی متوجه نشود. و همیشه طرفدار موزیک های ساسی مانکن برای مهمونی ها می باشد. سیجیل همیشه از ساسی به عنوان یک فرد موفق در عرصه ی موسیقی یاد می کند.

بعد از اینکه سیجل همراه علیرضا وارد گروه شد. تا سال ۸۶ در حال تمرین و کار کردن با این گروه بود. تا اینکه در سال بعدی اولین همکاری با این گروه را در موزیک کنار همیم داشت. صدای سیجل کم کم تو دل مخاطبین جای گرفت. به علت این که صدای خاص و جدیدی داشت مخاطبین خاصی رو هم جذب خودش کرد. البته که تیکه ای از موزیک کنار همیم در فیلم سینمایی تیغ زن هم پخش شد.

سیجل برای گروه مثل اچار فرانسه عمل می کرد. مهندسی تیم یعنی هماهنگی با برنامه گذار ها و اسپانسر ها همگی بر عهده ی او بود. حتی در بیشتر مواقع سیجل اسم و محتوای موزیک را انتخاب می کرد. و هر کدام از اعضا ورس مربوط به خودشان را می نوشتند. به خاطر خلق و خوی مهندسی سیجل این موارد را به او واگذار کرده بودند.

دوست دختر سیجل

دوست دختر سیجل

نازنین و سیجل نزدیک ۸ سال است که رابطه ی عاشقانه ای با یکدیگر دارند. و در سال ۹۵ این زوج دوست داشتنی با هم ازدواج کردند. البته که کلیپ خواستگاری سیجل از نازنین مثل یک بمب در فضای مجازی ترکیده بود. سیجل برای این مراسم یک اهنگ اختصاصی خوانده بود. که با این کلیپ از موزیک جدیدش هم رونمایی کرد. سیجل همیشه در مصاحبه هایش گفته است که همسرش را عاشقانه می پرستد. و نازنین مانند نوری است که در لحظات تاریک زندگی سیجل حضور داشته است. او الهام بخش و تکمیل کننده ی روح من است.

اگر سری به اینستاگرام سیجل بزنید. از پست های عاشقانه ای که برای همسرش می گذارد متوجه ی عشق بینهایت بین ان دو می شود. کپشن تمامی این پست ها دوست، عشق، همبازی است. سیجل همیشه گفته است که عشق را با نازنین پیدا کرده است. او تنها کسی است که به کار ها و زندگی من جهت می دهد. و مقصد ارزو های من و نازنین یکسان است. متاسفانه اطلاعات زیادی راجب نازنین در دسترس نیست. او حتی هیچ پیج پابلیکی هم ندارد. به گفته ی سیجل ترجیح می دهد که به دور از فضای مجازی بماند.

اهنگ های سیجل

اهنگ های سیجل از سبک خاصی پیروی نمی کند. ابتدای فعالیت سیجل با موزیک من چتم بود اما بعد از مدتی وارد سبک های عاشقانه شد. سیجل به این دلیل که از سبک خاصی پیروی نمی کند. اسامی و القاب مختلفی هم مخاطبان به او دادند. در صنعت موسیقی با افراد مختلفی همکاری داشته است. که جدید ترین همکاری او با گروه اوکتاو بود. بر خلاف انتظارات از این اهنگ استقبال زیادی نشد.

سبک موسیقی گروه زد بازی با همان موزیک اول توانست مخاطبین زیادی جذب کند. که سیجل در رابطه با این موضوع در یکی از مصاحبه هایش اینطور گفت : علت محبوبیت کار ما ارائه ی چیزی درست در بهترین زمان ممکن بود. گروه ما از بچه هایی تشکیل شده است. که هرکدام استعداد خاصی در زمینه های مختلف دارند. یکی موزیسین عالی و دیگری ایده پرداز فوق العاده ای بود. علاوه بر این ها ما هر روز خودمان را به چالش می کشیدیم.

او در ادامه گفت :از این که به موزیک های ۴۰ سال قبل گوش بدیم. خسته شده بودیم. بنابراین تصمیم گرفتیم تا چیزی را که زندگی می کنیم. وارد موزیک هم بکنیم. و گروه ما طوری بود که یک روز شاد بودیم یک روز غمگین، روز دیگر دوست داشتیم تا صبح پارتی بگیریم. یا یک هفته کاملا درگیر عشق بودیم. برای همین تصمیم گرفتیم. مثل ۴۰ سال قبل نباشیم. و موزیک های جدیدی بسازیم.

اولویت سیجل همیشه برای همکاری با گروه زد بازی بوده است. به این دلیل که صدای انها با هم هماهنگ است و راحت با هم فیکس می شوند. اما از بین دیگر رپر ها فقط خلصه می تواند. با سیجل در موزیک رابطه ی عمیقی بر قرار کند. لیستی در پایین از موزیک های سیجل برای شما قرار دادیم.

کی خوبه کی بد، از اونایی، زیادش خوبه، حیف که نیست، بتکون، پسر بد، برمیگردم، استون ویلا، لبخند، تابستونه، من چتم، سهم منی، پیر شدیم ولی بزرگ نه، فوق العاده، ، گل سنگم، مهمونی خودمونه، جر زن، سیاه مث برف، وودی الن، امشب شب ماست، قابل اجرا، حس لامصه، مردم عادی، بزار اینو برام، پسر بد، همه چی دارم، تابستونه، اسکال، یکی کمه چون، سیگار صورتی

اهنگ های سیجل

حاشیه های sijal

بیشتر حواشی سیجل مربوط به زمانی است که دعوا های اعضای زد بازی اوج گرفت. تیمی که همیشه و در همه حال کنار هم بودند. و ما با تک تک موزیک های این گروه خاطره داشتیم. در حال فروپاشی بود. او همیشه در همه ی مصاحبه اعلام می کرد. تا حدودی نقش مدیریت را برای تیم اجرا می کند. به این صورت که انتخاب عنوان و موضوع محتوا بر عهده sijal بود. و بقیه ی اعضا کورس مربوط به ان موضوع را می نوشتند. و در اخر هم علیرضا جی جی کار را با تنظیم اهنگ تمام می کرد. اما بعد از مدتی اختلاف نظر ها بین اعضای گروه زیاد می شود. به اینصورت که هر فردی نظرش را به دیگری تحمیل می کرد.

دعوا های اعضا خیلی زیاد شد. بنابراین تصمیم گرفتند تا از هم جدا بشوند. سیجل و جی جی که از اول با هم اشنا بودند. با هم از گروه خداحافظی کردند. و تصمیم گرفتند گروه دیگری را تشکیل بدهند. اما دیگر شور و هیجان قبلی را نداشتند. تا این که بهزاد لیتو به ان ها اضافه شد. و گروه سیج و لی جی را تشکیل دادند.

بعد از جدایی جی جی و سیجل در سال ۹۳ گروه زد بازی به دو دسته تقسیم شد. د رهمان زمان مهراد هیدن و سامان ویلسون با همدیگر گروه دو نفره ای تشکیل دادند. و شروع به اهنگ سازی کردند. نسیم هم تصمیم گرفت تا بین این دو گروه با جی جی و سیجل همکاری داشته باشد. اما سهراب ام جی با هر دوی این گروه ها کار می کرد. در تمام دوران جدایی این اعضا سیجل در تمام مصاحبه هایش از دلتنگی برای گروهی قدیمی گفته است. این که دوست دارد دوباره تمامی اعضا کنار هم فعالیت کنند. همه ی ما میدانیم اهنگ های این اعضا معرکه است. و دوباره همکاری ان ها تیم قوی را شکل می دهد. خوشبختانه بعد از گذشت ۶ سال تنش های بین این افراد خابیده و این گروه دوباره اهنگ یخ و بچه محل را بیرون دادند. با این موزیک توانستند دل طرفداراشان را دوباره بدست بیاورند.

البته بازگشت این گروه و همینطور اهنگ یخ حواشی های زیادی به همراه داشت. مخاطب اهنگ یخ گروه زد بازی هیچکس و گروه ملتفت بود. او و دوستانش در این موزیک محتوای کار هیچکس را کاملا زیر سوال بردند. در مقابل یکی از اعضای گروه ملتفت به نام اشکان فدایی یک دیس بک با نام دیگه تابلو شده به این موزیک منتشر کرد. که فدایی در این دیس بک تمام محتوی موزیک زد بازی را مسخره می کند. و از طرفی این گروه را به علت عکس های منتشر شده از سامان ویلسون در اردوی راهیان نور و پخش مصاحبه اش از شبکه ی سه سیما مرتبط با سپاه پاسداران معرفی می کند.

سوالات متداول

سیجل کجا زندگی می کند ؟

سیجل در حال حاضر در جنوب فرانسه زندگی می کند.

سیجل ازدواج کرده است ؟

بله همشر او نازنین می باشد.

سیجل مخفف چیست ؟

سیجل مخفف سیاوش جلیل نیا اسم اصلی این خواننده می باشد.


منبع تمامی مطالب: customessaytw.com

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *