منظور از رکورد اینستاگرام چیست؟ بررسی رکورد لایو اینستاگرام

سایت کاستومه تقدیم میکند

امروزه بیشتر مردم جهان به اپلیکیشن اینستاگرام علاقه مند شده اند و اکثریت ان ها در این برنامه عضو شده اند. این برنامه بیشتر از این که محتوای سرگرمی داشته باشد، منبع درامدی برای اینفلوئنسر و سلبریتی های اینستاگرام شده است و از این برنامه درامد های چشم گیری به دست می اورند. همه ی ان ها ابتدا از یک پیچ ساده کار خود را اغاز کرده اند و حال با پیج هایی با تعداد فالور بالا، برای خود اسپانسر هایی جمع کرده و برای ان ها تبلیغاتی را انجام می دهند و از طریق ان درامد کسب می کنند. از این نظر، هر چه تعداد لایک و کامنت بالا برود، تبلیغات بیشتری به ان پیشنهاد می شود و در پی ان درامد نیز افزایش پیدا می کند. بنابراین می خواهیم در این مقاله رکورد اینستاگرام را از هر نظر بررسی کنیم‌.

منظور از رکورد اینستاگرام چیست

منظور از رکورد اینستاگرام چیست ؟

همان طور که توضیح دادیم، رکورد های اینستاگرام هم از نظر درامد و هم شهرت از اهمیت بسیاری برخوردار هستند. در شرایط بیماری کووید ۱۹ و قرنطینه های همگانی، مردم وقت بیشتری نسبت به قبل در فضای مجلزی می گذرانند و در تمام فعالیت های اینستاگرام، مانند شرکت در لایو و دیدن استوری ها و پست های مختلف، شرکت می کنند. در سال دو هزار و ده بود که دو تن از افراد باهوش دنیا، اپلیکیشن اینستاگرام را به جهان و مردم علاقه مند به شبکه های مجازی ارایه کردند. این برنامه توسط مایک کرایگر و کوین سیستروم ارایه شد و با مرور زمان، مخاطبان و اعضای خود را به دست اورد.

رکورد کامنت اینستاگرام دست کیست

رکورد کامنت اینستاگرام دست کیست ؟

رکورد کامنت اینستاگرام ابتدا توسط امیرحسین مقصود لو و سپس توسط گروه ماکان به دست امد. امیر حسین مقصود لو بعد از عضویت در اینستاگرام، شروع به گفتن حرف های حیرت اوری کرد. او طی لایو هایش با ندا یاسی حرف های بسیار مستهجنی می زد. پس از مدتی برای به دست اورد رکورد اینستاگرام، خبر از ایجاد یک حرم سرا با دختران زیر بیست سال را داد و گفت که به دختران کم سن و سال علاقه ی زیادی دارد. این صحبت ها احساسات مخاطبان را برانگیخت و بسیاری او را ان فالو کردند. اما این نارضایتی ها باعث شد که عده ی زیادی در اخرین پست او کامنت هایی را بگذارند که پس از مدتی با هجده ملیون کامنت رکورد اینستاگرام را به دست اورد. البته بعد از در تاریخ ۹.۹ سال ۱۳۹۹، ماکان بند با کسب بیست ملیون کامنت، رتبه نخست را به دست آورد.

رکورد لایو اینستاگرام دست کیست

رکورد لایو اینستاگرام دست کیست ؟

طی لایوی، خواننده ای امریکایی به نام تکاشی سیکس، رکورد لایو اینستاگرام را از ان خود کرد و پس از ان که فیلم های ضبط شده ان لایو منتشر شد، همه کنجکاو شدند تا او را بشناسند و او را فالو کردند و به یک باره تعداد فالور های او بالا رفت. البته لایو تتلو و ندا یاسی با ۷۰۰ هزار نفر بازدید در رتبه نخست لایو ایران قرار گرفت. تتلو خواننده و مدیر سایت تتل بت می باشد و در طرف دیگر ندا یاسی هم از آن دسته شاخ های اینستاگرام می باشد که سایت شرط بندی زده اند! سایت او یلماس بت می باشد! البته در این مورد باید این را هم بدانید که امیر تتلو و ندا یاسی مسترکا سایت شادوگیمز را هم تبلیغ کرده اند که خب شناخت با این سایت خالی از لطف نیست.

رکورد بیشترین لایو در اینستاگرام در جهان

اگر بیوگرافی آجون ایلیجالی در ویکی پدیا را مطالعه کرده باشید حتما می دانید که از جمله ثروتمند ترین خوانندگان ترکی است که هواراداران بسیاری او را در صفحه مجازی او دنبال می کنند. لایو او با شرکت سه ملیون نفر اعضای اینستاگرام در رتبه ی نخست رکورد اینستاگرلم قرار گرفت. همان طور که توضیح داده شد، تکاشی سیکس هم پیش از ان توانست رکورد اینستاگرام را در دست بگیرد و با بازدید دو ملیون نفر پس از اجون ایلیجالی قرار گرفت.

رکورد بیشترین پست در اینستاگرام

رکورد بیشترین پست در اینستاگرام

رکورد بیشترین تعداد پست، متعلق به ایدی رسمی خود اپلیکیشن اینستاگرام است. این اکانت که حدود ۳۶۰ ملیون فالور دارد، حدود ۶ هزار پست در صفحه خود گذاشته است. اما کیم کارداشیان، دختر معروف اینستاگرام، که حدود ۱۰۰ میلیون فالور دارد و در رتبه دوم تعداد فالور قرار دارد، حدود ۵ هزار پست منتشر کرده است و در رتبه نخست رکورد پست اینستاگرام قرار گرفته است.

رکورد بیشترین ویو در اینستاگرام در جهان برای کیست؟

پست هایی که در اینستاگرام در طول این چند سال منتشر شده است، هر کدام ویو های خود را داشته و متناسب با ان ویو، لایک های خود را داشته اند. اما طی چند سال، رکورد ویو در دست کایلی جنر بود که با انتشار عکسی از فرزندش موجی از لایک ها و ویو های زیادی را با خود همراه داشت. البته طولی نکشید که اکانت جهانی حفظ تخم مرغ، با انتشار عکسی جالب از تخم مرغ رکورد ویو و لایک را به دست آورد و در رتبه ی نخست لایک اینستاگرام قرار گرفت. این عکس به طور حیرت آوری، در سال ۲۰۱۹، حدود ۵۵ ملیون لایک را به دست اورد و رکورد غافل گیر کننده ای را زد‌.

رکورد لایک اینستاگرام ایران

رکرود اینستاگرام از نظر لایک، به حسن ریوندی طنز پرداز و کمدین تعلق دارد. این کمدین، با برگزاری مراسم و کنسرت های زیاد با محتوای طنز، شهرت خاص خود را کسب کرده است. او به علت این که چهره ی جدیدی بود و نیاز به معرفی و دیده شدن چهره اش داشت، به اپلیکیشن اینستاگرام روی آورد و با انتشار پست هایی از کنسرت هایش در اینستاگرام به طور ناگهانی فالور های زیادی به دست اورد و حدود نه ملیون نفر در پیج او، او را دنبال می کنند. این چهره ی محبوب، صدای افراد مشهور را تقلید می کند و کلیپ های طنزی از خود منتشر می کند. این نقطه ی قوت کار او است و شاید بدون اینستاگرام، به اندازه ی الان، محبوبیتی نداشت. هر بار با انتشار پست های مختلف، لایک های زیادی را به دست اورد، تا این که با انتشار یک پست حدود یک ملیون نفر ان را لایک کردند و او رکورد اینستاگرام را به دست اورد.

رکوردهای تتلو در اینستاگرام

رکوردهای تتلو در اینستاگرام

امیر تتلو، با نام واقعی امیر حسین مقصود لو، مدتی در اینستاگرام به شدت معروف شد و بر سر زبان ها افتاد و روز به روز فالور هایش زیاد و زیاد تر می شد. مدتی با افراد مشهور مثل ساشا سبحانی و پویان مختاری و امین فردین و ندا یاسی در لایو مشترک رفت و حواشی زیادی را برای خود و بازیگران خانم ایرانی دیگر ایجاد کرد. این فعالیت ها همه به خاطر جذب فالور بود و هیچ هدف یا انگیزه ای دیگر پشت ان نبود.

لایو تتل و ندا

لایو های او با ندا یاسی محتوا های نا متعارف زیادی داشت و مورد نارضایتی مردم مخصوصا پدر و مادر هایی که فرزندان کم سن و سال داشتند، قرار گرفت. زیرا دیدن این لایو ها ضربات بدی بر ذهن و زندگی ان ها وارد می کرد. با این حال تتلو به فعالیت های نادرست و نا هنجارش ادامه داد. او با این فعالیت ها طرفداران زیادی را به دست اورد و از ان ها در خواست کرد که او را حمایت کنند تا بتوامد رکورد اینستاگرام در زمینه ی کامنت لایو و ویوی ی پست را به دست آورد.

رکورد بیشترین فالوور در اینستاگرام

رکورد بیشترین فالوور در اینستاگرام

اینستاگرام، اپلیکیشن مورد علاقه مردم سراسر دنیا می باشد، اکانت های فیک و حقیقی زیادی در اینستاگرام وجود دارند که تعداد مختلفی فالور را به خود اختصاص داده اند. تمام این اکانت ها برای اشخاص خاصی می باشند ولی اکثرا محتوای خاصی را ندارند و دنبال کننده ی اشخاص مشهور می باشند. این افراد، به دلیل ظاهر خوب زندگی شان، برای مردم جذابیت و زیبایی خاص خود را دارند و مردم نیز اکثر ان ها را الگوی زندگی خود قرار داده اند. این پیج ها هرکدام فن پیج های خود را دارند. که به نسبت محبوب بودن، فالور های خود را دارند. اما در بین این پیج ها، تعداد محدودی تنها توانسته اند بازدید های زیادی را داشته باشند. همه ی ان ها الگوریتم های خاص اینستا را دنبال کرده اند تا پست هایشان ویو ی بالایی پیدا کند.

اکانت های رکورد دار

تا کنون حدود ۶ اکانت در زدن رکورد اینستاگرام از هم پیشی گرفته اند. این اکانت ها، با فاصله زمانی کوتاهی با هم به رقابت پرداختند و رکورد هم دیگر را شکستند. البته در این مدت، اکانت رسمی اینستاگرام در نخستین رتبه قرار گرفته است و حدود ۳۶۰ ملیون فالور را دارا است. بعد از ان، اکانت های زیادی در اینستاگرام می بینیم که فالور های بالای صد ملیون را دارا می باشند. اما بازیکن تیم رئال مادرید، کریستیانو رونالدو، که متولد کشور برزیل است، با داشتن ۲۳۶ میلیون فالور، رکورد اینستاگرام را در زمینه داشتن فالور به دست آورده است. محبوبیت این بازیکن حتی میان مردمی که علاقه ای به فوتبال ندارند مشاهده می شود. او به خاطر رشد و پیشرفتی که در خانواده ای فقیر داشت مورد تحسین مردم قرار گرفت و اخلاق و منشش به دور از غرور و خود شیفتگی است و طرفداران زیادی را در سراسر جهان به سمت خود سوق داده است.

عجیب ترین رکورد های اینستاگرام

امروزه اینستاگرام به یکی از شبکه های محبوب در بین مردم سراسر جهان تبدیل شده است که خیلی از مردم حساس و حال زندگی خود را و کار های روتین و روزمره ای که انجام می‌ دهند را با فالووران خود به اشتراک می گذارند. در این میان برخی از افراد رکورد های عجیب و جذاب را در اینستاگرام از آن خود می ‌کنند. البته باید افزود که این رکورد ها با حمایت فالووران و مخاطبان آن ها به وجود می ‌آید، چرا که با حمایت کردن فالووران امتیاز و برتری آن شخص نسبت به سایر افراد بیشتر می ‌شود و به این گونه رکورد اینستاگرام را از آن خود می‌ کند. در این قسمت به عجیب ترین رکورد های اینستاگرام خواهیم پرداخت. برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای مطالب همراه ما باشید.

رکورد بیشترین بازدید لایو در اینستاگرام در دستان آجون ایلیجالی اجرا کننده یکی از محبوب ترین برنامه ها در کشور ترکیه و هم چنین سایر کشور های خاورمیانه است که این لایو جهانی با گذشت 3 دقیقه از زمان لایو به بیشترین تعداد ویو رسید. آجون ایلیجالی یکی از ثروتمند ترین افراد ترکیه به شمار می آید.

هم چنین باید افزود که شماره دو رکورد دار بیشترین تعداد بازدید کننده لایو متعلق به تکاشی سیکس ناین می باشد. تاریخ این لایو 20 اردیبهشت سال 99 است. این رپر معروف نیز به عنوان یکی از پرحاشیه ترین رپر های جهان شناخته می شود که تا اکنون حواشی زیادی را به وجود آورده است. تکاشی در این لایو در مورد جواهرات و پول هایش صحبت کرد و هم چنین در مورد دار و دسته سابقش که سعی کردند او را بکشند و مادرش را گروگان بگیرند صحبت کرد و ادعا کرد که توسط یکی از این اعضا نیز کتک خورده است. این صحبت ‌های تکاشی آن قدر برای مردم جذاب و هیجان انگیز بوده است که تعداد ویو این لایو به 2 میلیون نفر رسید.

رکورد بیشترین کامنت نیز در دستان امیر تتلو یکی از خوانندگان معروف و پرحاشیه ایرانی است. تتلو به هواداران و طرفداران خود گفته بود که اگر کامنت های پست مورد نظرش به ده میلیون نرسد دیگر در اینستاگرام فعالیت نخواهد کرد. این گفته بهانه ‌ای شد تا مخاطبان و طرفداران تا جایی که توانستند در زیر پست مورد نظر او کامنت بگذارند و به این گونه کامنت های پست مورد نظر تتلو به بیشتر از 18 میلیون رسید که توانست رکورد بیشترین کامنت که متعلق به فرد مشهوری با 147 میلیون فالوور بود را بشکند و رکورددار کامنت در اینستاگرام شود.

رکورد بیشترین لایک متعلق به عکس یک تخم مرغ با 55 میلیون لایک در حال حاضر می باشد. باید بگوییم که مدتی قبل اکانتی در اینستاگرام ساخته شد و در آن صاحب این اکانت عکسی از تخم مرغ را منتشر کرد و از مردم خواست تا با لایک کردن این عکس رکورد لایک که در دستان کایلی جنر مدل، هنرپیشه و کارآفرین شبکه‌ های اجتماعی است را بشکنند. در ابتدا این عکس به شوخی و طنز گرفته شد، اما زمانی که تمام رسانه‌ های جهانی این خبر را منتشر کردند و آیدی این اکانت در بین مردم سرتاسر جهان پخش شد، توانست میلیون ها لایک بگیرد. در حال حاضر این عکس بیشترین لایک را در اینستاگرام دارد و تا اکنون هیچ کدام از افراد معروف در اینستاگرام نتوانستند رکورد این عکس را بشکنند. باید افزود که هنوز هم مشخص نشده است که صاحب این اکانت چه کسی است.

رکورد تعداد فالوور های هالیوودی نیز متعلق به جنیفر آنیستون یکی از بازیگران معروف هالیوودی و هم چنین بازیگر سریال معروف دوستان می ‌باشد که در زمان 5 ساعت و 16 دقیقه توانست رکورد بیشترین فالوور را بشکند و تعداد فالوور هایش به یک میلیون رسید. قبل از آن، این رکورد تا مدت کوتاهی متعلق به پرنس هری و همسرش مگان مارکل بوده است که در زمان 6 ساعت بیش از یک میلیون فالوور جمع کرده بودند. هم چنین باید افزود که بعد از یک روز صفحه اینستاگرام جنیفر آنیستون موفق به 11 میلیون فالو شد و هم اکنون تعداد فالوور های او بیشتر از 37 میلیون نفر می باشد.

رکورد دار تعداد بیشترین فالوور در اینستاگرام متعلق به خود اینستاگرام می‌ باشد. اینستاگرام با تعداد فالوور حدود 360 میلیون نفر رکورددار بیشترین تعداد فالوور در سراسر دنیا و بین پیج های معروف می باشد.

عجیب ترین رکورد های اینستاگرام

کدام یک از سلبریتی های ایرانی به رکورد اینستاگرام فکر می کنند

در ایران نیز برخی از سلبریتی ها و افرادی که تعداد فالوور زیادی دارند رکورد هایی را در ایران جا به ‌جا کرده اند. در ابتدا باید بگوییم که یکی از سلبریتی های ایرانی که چندین رکورد را در اینستاگرام جا به جا کرده است امیر تتلو از خوانندگان معروف و پرحاشیه ایرانی می باشد. به عنوان مثال تتلو در ابتدا یکی از سلبریتی هایی بود که توانست رکورددار بیشترین تعداد ویو لایو جهان در اینستاگرام شود. در تاریخ 20 فروردین سال 1399 تتلو و ندا یاسی یکی از شاخ های مجازی لایوی را برگزار کردند که در این لایو برخی از حواشی به وجود آمد که تعداد بازدیدکنندگان این لایو به 627 هزار نفر رسید که در آن زمان رکورددار لایو، تتلو بوده است. هم چنین باید افزود که تعداد بیشترین کامنت نیز با بیشتر از 18 میلیون در دستان امیر تتلو بوده است.

هم چنین باید افزود که رکورد پر مخاطب ترین پیج اینستاگرام در ایران متعلق به حسن ریوندی است. حسن ریوندی متولد سال 1355 در شهر سبزوار می باشد. او فعالیت خود را با تقلید صدا شروع کرده است و هم اکنون از معروف ترین کمدین های ایرانی است که در اینستاگرام فالووران زیادی نیز دارد.

آیا رکورد اینستاگرام در گینس هم ثبت می شود؟

رکورد های اینستاگرام به طور معمول در بین خود افراد و کاربرانی که در اینستاگرام فعالیت می‌ کند ثبت می شود. هم چنین این رکورد ها در اینترنت نیز ثبت می شوند و باقی می‌ ماند. البته خیلی از افراد بیان کردند که مهم ترین کورد ها در اینستاگرام توسط گینس نیز ثبت می ‌شود اما تاکنون صحبتی در این باره نشده است. هم چنین مهم ترین رکورد های ثبت شده اینستاگرام در جهان توسط برخی از سایت های معتبر، معروف و سرشناس ثبت می ‌شود و به اطلاع مردم رسانده می‌ شود. علاوه بر آن برخی از پیج ها در اینستاگرام ساخته شده اند که این موضوع را بررسی می ‌کنند و اگر فردی رکورددار قسمتی از اینستاگرام مانند لایک، کامنت، تعداد بازدید و … باشد آن را ثبت می ‌کنند و به اطلاع عموم می رسانند.

رکورد اینستاگرام در گینس

رکورد شکنی در این شبکه اجتماعی ساده است؟

برخی از افراد تصور می ‌کنند که رکورد شکنی در این شبکه مجازی کار آسان و ساده است و با تعداد فالوور می توانند رکورد شکنی کنند. در این باره باید بگوییم که مهم ترین عامل در رکورد شکنی، میزان معروفیت و محبوبیت فرد مورد نظر در جامعه و هم چنین این شبکه مجازی است، اگر فردی به آن میزان محبوبیت نرسیده باشد، نمی تواند رکوردی را بشکند. به عنوان مثال یک فرد معروف و محبوب می ‌تواند با تعداد کمتری از فالوور نسبت به افراد دیگر رکوردی را مانند لایک، لایو و کامنت و … را جا به جا کند. به همین دلیل اکثر رکورد هایی که شکسته می ‌شوند توسط افراد معروف و سرشناس صورت می گیرد.

البته این موضوع را هم باید افزود گاهی اوقات رکورد ها بنا به این که فرد معروف و مشهور است شکسته نمی شود و دلایل دیگری دارد مانند این که یک عکس بسیار مهم بوده است و یا این که افراد از یک عکس و یا فیلم خوششان آمده است و آن عکس یا فیلم پر بازدید شده است به این گونه بدون آن که شخص معروف باشد توانسته رکورد لایک و یا کامنت پست را بشکند. به عنوان مثال می ‌توان به عکس تخم مرغ که 55 میلیون لایک گرفته اشاره کرد. این عکس رکورددار لایک در اینستاگرام می باشد با این که صاحب این عکس و اکانت هنوز هم مشخص نشده است.

البته در ایران رکورد شکنی توسط افراد معروف و سلبریتی ها و چهره های مجازی نسبت به سایر کشور ها با حاشیه سازی که انجام می دهند، آسان تر است. به عنوان مثال هم اکنون رکورددار بیشترین تعداد کامنت متعلق به ماکان بند و امیر تتلو می باشد یا این که امیر تتلو مدتی قبل توانست رکورد بیشترین تعداد بازدید کننده در لایو را در دنیا بشکند.

در کدام عرصه می توان ساده تر رکورد جا به جا کرد؟

برخی از افراد و کارشناسان بیان کرده اند که رکورد کامنت ساده ‌تر جا به جا می شود، چرا که هر فرد می ‌تواند با تعداد بالا ولی مشخص در یک روز برای یک پست کامنت بگذارد و به این گونه فالووران یک پیج می ‌توانند رکورد کامنت را جا به جا کنند. هم چنین بیان شده است که سخت ترین جا به جایی رکورد متعلق به تعداد فالو شدن در مدت زمان کوتاه و یا تعداد لایک یک پست می باشد.

معمولاً رکورد تعداد فالو شدن در مدت زمان کوتاه متعلق به افراد معروف و مشهور است که اکثر مردم سراسر جهان آن ها را می شناسند و با عضو شدن این افراد در اینستاگرام، مخاطبان و طرفدارانشان با فالو کردن سریع و تعداد بالا حمایت خود را از این افراد اعلام می ‌کنند.

سوالات متداول

کریستینو رونالدو با چه تعداد فالور، رکورد اینستاگرام را در دست گرفته است؟

با حدود ۲۳۶ میلیون فالور در رتبه نخست قرار دارد.

کدام سلبریتی اینستاگرام توانست رکورد بازدید لایو را از ان خود کند؟

خواننده ای ترکی به نام آجون ایلیجالی، با ۳ ملیون بازدید در جایگاه نخست قرار گرفت.

دلیل شهرت و محبوبیت رونالدو و بالا بودن تعداد فالور های او چیست؟

به دلیل روحیه ی جنگنده و بلند پرواز بودنش و مصر بودنش در راه رسیدن به خواسته هایش، محبوبیت زیادی کسب کرده است.

منبع تمامی مطالب: customessaytw.com

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *