بیوگرافی سامان اقدمی هکر پیج شاهین نجفی و سامان ویلسون

سامان اقدمی یکی از هکر های مشهور ایرانی می باشد. هر زمان که در دنیا و فضای مجازی نام هکر به میان می اید، تصویر سیاه و ترسناکی از این افراد در ذهن نقش می بندد. اما این جوان تبریزی بسیار ساده و معمولی می باشد. تنها فرقی که او با دیگر هم سن و سال های خود دارد، نبوغ بسیار او در زمینه تکنولوژی و کامپیوتر می باشد. این پسر جوان ایرانی مدتی به هک کردن پیج ها و سایت های مختلف ایرانی و جهانی می پرداخت. به شکلی که باعث شناساندن خودش به تمام دنیا شد.

اما امروز شرایط او به صورت کلی تغییر کرده است. به شکلی که دیگر به این حرفه و پیشه نمی پردازد. بلکه روش و راه صحیح استفاده از توانایی های خودش را پیدا کرده است. در این مقاله هدف پرداختن به این پسر جوان ایرانی می باشد. برای اشنایی بیش تر با سامان بهتر است که این مقاله را به صورت جدی دنبال کنید.

بیوگرافی سامان اقدمی

سامان اقدمی کیست؟

این پسر جوان ایرانی تا به حال مصاحبه های بسیاری را داشته است. او در مصاحبه های خود اعلام کرده است، که مدت زمان 6 سال است، که به صورت حرفه ای هک می کند. او که با کامپیوتر و برنامه نویسی ارتباط بسیاری دارد. این ارتباط نزدیک و صمیمانه را از سن 9 سالگی تجربه کره است. بر اساس گفته های خود سامان در زمانی که تنها نه سال داشته است، به بازی و سرگرمی با کامپیوتر می پردازد. همین نزدیکی و ارتباط بسیار در روز های نوجوانی او نیز همراه و ادامه دار می شود.

این طور که خود سامان ادعا کرده است، تا به حال هیچ گونه کلاسی شرکت نکرده است. بر اساس گفته های او هیچ معلم و یا مشوقی نیز نداشته است. او خود به تنهایی و با مطالعه کتاب ها و یا مقاله های خارجی و انگلیسی زبان، توانسته است، که به یک هکر حرفه ای تبدیل شود. از که از سن 9 سالگی این حرفه را شروع به یادگیری کرده است، در زمان 16 سالگی توانسته بود، که به اوج توانایی و قدرت در این زمینه برسد.

بر اساس گفته های خود سامان، او در زمینه هک تحصیل نکرده است. به شکلی که هکر بودن را برای خود یک شغل نمی داند و تنها برای تفریح و لذت ان را دنبال می کند. این پسر جوان ایرانی در دانشگاه ارومیه به تحصیل رشته پزشکی پرداخته است. البته بسیاری نیز بر این باورند، که او شاعر لایقی می باشد.

بیوگرافی سامان اقدمی چیست؟

سامان اقدمی یکی از پسر های جوان ایرانی می باشد، که از نبوغ بالایی برخودار است. این پسر جوان و کم سن و سال چندی پیش در کشور غوغایی به پا کرد. به شکلی که بسیاری از رسانه ها را به سمت و سوی خود جذب کرد. این روز ها دیگر کسی دید بدی نسبت به این هکر ندارد، چرا که مسیر زندگی حرفه ای خود را تغییر داده است. او که سال های بسیاری و از دوره نوجوانی به هک کردن پرداخته است. یکی از نوابغ ایرانی در زمینه برنامه نویسی و کامپیوتر می باشد.

این پسر جوان و خوش قلب ایرانی تا به حال از پیشه و توان مندی خود در زاه و روش اشتباهی قدم برنداشته است. او که تنها بیست و یک سال دارد، بسیار جوان می باشد. این جوان ایرانی اهل شهر تبریز می باشد. اصالتا ترک است. به همین دلیل یکی از طرفدار های پر و پا قرص تراکتور سازی می باشد. او که از توانایی و استعداد خود در راه های بد استفاده نمی کند، تنها برای تفریح به هک کردن سایت ها و پیج های اینستاگرامی مشهور می پردازد. به صورتی که به پیج ها و یا صفحه های موجود در اینستاگرام که بر ضد ایران و یا اسلام صحبت می کنند، حمله می کند. سپس بعد از هک کردن ان ها به عنوان نماد خود، پرچم تراکتور سازی را منتشر می کند.

این پسر هکر ایرانی مدتی پیش نیز به سایت هایی که بر علیه کشورش، ایران صحبت کرده بودند، حمله کرد. بعد از هک کردن این سایت ها و حذف مطالب غیر ایرانی شان، سریعا به عنوان نماد و نشانه خود، پرچم تیم محبوبش، تراکتور سازی را منتشر کرد. البته او تا به حال از پیشه و استعداد خود در راه های منفی بهره نگرفته است. به شکلی که تا به حال از مردم پولی را ندزدیده است. یا ان که به هک حساب های مردم نپرداخته است. در عین حالی که انجام این کار برای او بسیار ساده می باشد.

سامان اقدمی هکر

سامان اقدمی هکر

این پسر جوان ایرانی که یکی از هکر های بزرگ دنیا به حساب می اید، در دسته هکر های سفید قرار می گیرد. چرا که در میان هکر ها و در جامعه این افراد، خودشان را به سه بخش تقسیم می کنند. برای راحت تر شدن اشنایی با این تقسیم بندی ها، در قسمت زیذ به صورت موردی ان ها را بیان کرده ایم. این تقسیم بندی به شکل زیر می باشد:

  • هکر های سفید
  • هکر های خاکستری
  • هکر های سیاه

هکر های سفید به دسته ای از نوابغ و هکر های مشهور گفته می شود، که در راه کمک به انسان ها و انجام کار های درست از توانایی های خود استفاده می کنند. به شکلی که این هکر ها، تنها با انجام کار های درست استعداد و توان مندی های خود را به نمایش می گذراند. در عین حال اغلب ان ها در ارگان های دولتی کار می کنند و از ان ها در نقشه های امنیتی استفاده می شود.

دسته دوم که هکر های خاکستری می باشند، کسانی هستند که در میان دو گروه نام برده قرار دارند. به شکلی که ان ها اغلب برای ارگان های دولتی و قانونی کار نمی کنند. اما از هک و هکر بودن خود نیز در زمینه دزدی و یا بی ابرو کردن دیگران بهره نمی گیرند. این افراد تنها در جهت منافع خود و در حدی که به دیگران اسیبی وارد نشود، از توانایی و استعداد خود استفاده می کنند.

دسته دیگر نیز که به هکر های سیاه مشهور هستند. افرادی می باشند، که به انجام کار های بد و نا درست برای منافع شخصی دست می زنند. این افراد اغلب در دست تعقیب پلیس می باشند و همیشه در حال فرار و یا جعل هویت خویش می باشند. چرا که اغلب توانایی های خود را در مسیری کاملا نادرست استفاده می کنند. بهتر است بدانید، که سامان در دسته هکر های سفید به سر می برد.

عکس سامان اقدمی را چگونه می توان دید؟

برای مشاهده عکس های این پسر هکر ایرانی روش ها و راه های مختلفی موجود است. در این مقاله به صورت کامل تمام روش هایی که لازم است، تا عکس های این جوان ایرانی مشاهده کرد، به صورت موردی بیان خواهیم کرد. برای دیدن و یا مشاهده کردم عکس های این جوان راه های زیر امکان پذیر می باشد :

  • دنبال کردن پیج شخصی او در فضای اینستاگرام
  • سرچ و یا جست و جوی نام این پسر ایرانی در مرورگر های مختلف
  • دنبال کردن عکس های این جوان و یا ویدیو های موجود از او در اپارات

با استفاده از روش های نام برده می توان به عکس های این پسر ایرانی به راحتی دسترسی پیدا کرد. این جوان در عین این که از نبوغ برنامه نویسی بسیاری برخوردار می باشد، دارای اندام و چهره ای زیبا نیز هست.

هکر پیج شاهین نجفی

هکر پیج شاهین نجفی که بود؟

بر اساس گفته ها و ادعا های خود سامان اقدمی او بوده است، که پیج شخصی شاهین نجفی را هک کرده است. او بر این باور است، که شاهین نجفی ارتیست و خواننده مشهور ایرانی که سال های بسیاری است از وطن خود فراری است، از اسرائیل دستور می گیرد. به همین خاطر برای نمایش اوج قدرت خود و کشورش او را که تحت حمایت اسرائیل و عربستان است، مورد حمله سایبری قرار داده است. البته سامان مدعی است، که او بعد از هک شدن پیجش از اسرائیل کمک گرفته است. اما سامان باز هم توانسته است، که پیج او را مورد حمله قرار دهد و هک کند.

سامان در مصاحبه های خود بیان کرده است، که از کشور های عربی و اسرائیل بیزار است. به همین خاطر از هر گونه حمله سایبری به ان ها دریغ نمی کند. او خود را نسبت به این قوم ها و کشور های ضد ایرانی بی رحم می خواند.

در جدید ترین اقدام او توانسته بود مدت کوتاهی پیج سامان ویلسون را هم از دسترس خارج کند.

سوالات متداول

سامان اقدمی دانشجو چه رشته ای است؟

سامان اقدمی دانشجو رشته پزشکی در دانشگاه ارومیه می باشد.

این هکر ایرانی اهل کدام شهر است؟

این هکر ایرانی در اصل اهل کشور تبریز می باشد و در همین شهر نیز زندگی می کند.

سامان اقدمی پیج اینستاگرام کدام خواننده ایرانی را هک کرد؟

سامان اقدمی پیج اینستا، شاهین نجفی را هک کرد.

سامان اقدمی در چه سنی علاقه مند به هک شد؟

سامان اقدمی در سن 9 سالگی به برنامه نویسی و هک علاقه مند شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *