بیوگرافی ویز خلیفا + دانلود اهنگ ویز خلیفا برای سریع و خشن 7

ویز خلیفا یکی از بهترین رپر های جهان می باشد که شهرتی جهانی دارد. او اولین کار خود در این زمینه را در سال 2006 میلادی ضبط و روانه بازار کرد. یک سال بعد از آن شرکت بزرگی به استعداد او پی برد و با وی قراردادی بزرگ امضاء کرد و از لحاظ  اقتصادی حمایت زیادی کسب کرد. آهنگ های این خواننده نیز بارها رتبه های برتر بیلبوردهای آمریکا و نیز کشورهای دیگر را بدست آورده است. همچنین برخی از آنها چند بار هم نامزد دریافت جایزه گرمی شده بود. او از دوران کودکی به این رشته علاقه خاصی داشت و توانست با پشتکار و تلاش و تحمل سختی های پیش رویش به  شهرت برسد. همچنین وی از جمله خواننده هایی است که تا به حال با افراد زیادی همکاری کرده است. در ادامه این مقاله اطلاعات بیشتری در مورد  Wiz khalifa به شما ارائه خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

بیوگرافی ویز خلیفا

بیوگرافی ویز خلیفا به چه صورت می باشد؟

زندگینامه Wiz khalifa در ویکی پدیا باید بگوییم که او در 8 سپتامبر سال 1987 میلادی در مینوت داکوتای شمالی چشم به جهان گشود. نام واقعی او کامرون جبرئیل توماز می باشد. شغل پدر و مادر او نظامی بوده است و همواره در مسافرت بودند. زمانی که این خواننده 3 ساله بود، والدین وی از هم طلاق می گیرند. به دلیل شغل خانواده اش، او همواره در مسافرت بوده و تا به حال هم در کشورهای آلمان، بریتانیا و ژاپن زندگی کرده است. سپس در کنار مادر خود در شهر پیترزبورگ زندگی جدیدی را شروع کرد. در دبیرستان ثبت نام کرد و سپس مجبور شد تا آنجا را ترک کند. از دوران نوجوان به شعر علاقمند شده بود و هر از چند گاهی شعرهایی را روی کاغذ یادداشت می کرد.

ویز خلیفا کیست به یکی از سوالات رایج علاقمندان به موسیقی تبدیل شده است. در واقع او زمانی که 15 سال داشت در یک استودیوی ضبط موسیقی استخدام شد. مدیر آنجا از شعر و متونی که وی تهیه می کرد، راضی بود و به همین دلیل به وی اجازه داده بود تا هر زمانی که دلش می خواست به آنجا مراجعه کند و از امکانات استودیو استفاده لازم را ببرد. وی نیز از این فرصت استفاده می کرد و در آنجا تمرین می کرد. او در عوض هیچ پولی دریافت نمی کرد. اولین کارش به صورت ترکیبی بود و خیلی سریع توانست نظر مدیر شرکت روستروم رکوردز را جلب کند. آنها مذاکراتی داشتند که موجب شد تا اولین قرارداد رسمی وی امضاء شود.

همسر ویز خلیفا کیست؟

آمبر رز نام همسر وی می باشد و شغل آن مدلینگ بوده است و در زمینه سینما و تلویزیون هم فعالیت هایی را هم انجام داده است. همچنین باید بگوییم که این مدل قبل از رابطه با ویز خلیفا، با کانیه وست رابطه داشت و پس از آنکه از وی جدا شد، با این خواننده در سال 2011 میلادی ملاقات هایی داشت. آنها در ماه مارس سال 2012 میلادی به طور رسمی با یکدیگر نامزد و سپس در 8 جولای سال 2013 میلادی با هم ازدواج کردند. همچنین در ماه فوریه همان سال بود که سباستین تیلور توماز فرزند آنها به دنیا آمد. در آن زمان این سه نفر همواره بین شهرهای لس آنجلس، کانونز برگ و پنسیلوانیا مسافرت می کردند.

اما ماجرا همین جا ختم نشد. در سال 2014 میلادی میان آنها اختلافاتی به وجود آمد که موجب شد تا رز درخواست طلاق کند و از دادگاه خواست تا سرپرستی فرزندش را در اختیار او بگذارد. یک سال بعد از این ماجرا دادگاه رای نهایی را صادر کرد و سرپرستی سباستین به هر دوی آنها به طور مشترک رسید. گفته می شود که در سال 2020 میلادی ویز خلیفا با وینی هارلو وارد رابطه شده است. او نیز یک مدل مشهور می باشد.

همسر ویز خلیفا

فرزند ویز خلیفا کیست؟

سباستین اسم تک فرزند او می باشد که زمانی که با آمبر رز رابطه داشت، صاحب این فرزند شدند. آنها در سال 2013 میلادی به طور رسمی ازدواج کردند و در همان سال وی به دنیا آمد. اما پس از اینکه در سال 2014 با هم به اختلاف خوردند، همسر وی به دادگاه درخواستی داده بود تا حضانت وی را بر عهده او قرار دهد. اما از طرفی هم ویز خلیفا راضی به این کار نبود و سعی داشت تا دادگاه را قانع کند او را از این حق محروم کند. در نهایت یک سال بعد از آن دادگاه حکم نهایی خود را صادر کرد و اعلام کرد که هر دوی آنها باید از وی تا سن قانونی حمایت کنند. به این ترتیب هر دو حق دارند تا از وی تا سن 18 سالگی سرپرستی کنند.

درآمد ویز خلیفا چقدر می باشد؟

برخی از سایت ها گزارش داده اند که  درآمد این خواننده در هر روز حدود 20 هزار دلار می باشد. همچنین بر اساس این گزارش، درآمد وی در یک ساعت چیزی حدود 814 دلار تخمین زده شده است که این میزان در یک دقیقه 13 و نیم دلار می باشد که رقمی خیره کننده است. همچنین میزان دارایی خالص این خواننده مشهور حدود 45 میلیون دلار برآورد شده است. همانطور که می دانید درآمد این خواننده ها بسیار بالا می باشد و احتمال دارد که برای هر اجرایی که در هر کنسرتی انجام می دهند، چند هزار دلار باشد.

آنها پول های خوبی را دریافت می کنند و با شرکت های بزرگی قرارداد می بندند. همچنین شهرت هر یک نیز تاثیری مستقیمی بر درآمد آنها دارند. ناگفته نماند که این خواننده اولین قراردادی را که امضاء کرد توانست تا نسبت خوبی اوضاع مالی خود را بهبود ببخشد. گزارش برخی از سایت ها نشان می دهد که او تا به حال توانسته از طریق فروش کارهای خود به درآمد های بسیاری بالایی دست یابد.

خانه ویز خلیفا کجاست؟

وی مدتی را در پیترزبورگ زندگی می کرد اما تصمیم گرفت تا به شهر لس آنجلس نقل مکان کند. در واقع از زمانی که به شهرت رسید در این شهر مستقر شد و توانست کارهای ناب خود را از این شهر منتشر کند. خانه او به سبک مدیریتانه ای ساخته شده است و ویوی بی نظیری دارد. اما ناگفته نماند که این خانه در حال حاضر کرایه ای می باشد و ماهانه حدود 16 هزار دلار کرایه پرداخت می کند. وی این خانه را در سال 2016 میلادی کرایه کرده است و یکی از شیک ترین خانه های آن محله به شمار می رود. همچنین این خانه معماری خاصی دارد و یکی از مجهزترین خانه های آن منطقه می باشد.

ماشین ویز خلیفا چیست؟

در برخی از سایت های خارجی آمده است که این خواننده معروف به ماشین هایی که درشت است، علاقه خاصی دارد. ماشین مورد علاقه وی داج چالنجر می باشد و بعضی از مواقع هم سووار شورولت چول می شود. او عاشق سرعت است و همیشه با سرعت بالا می راند. داج چالنجر او زرد رنگ می باشد و که چشم همه را به خود خیره کرده است. طراحی این ماشین منحصر به فرد است و می توانید آن را در اینترنت مشاهده کنید. همچنین در بخی از سایت ها آمده است که او عاشق مدل های کلاسیک هم است و در پارکینگ خود یک شورولت آبی رنگ مدل سال 1969 هم دارد. همچنین در کلکسیون خانه او می توان مدل های بسیاری از جمله شورولت ای کامینو، داج چالنجر اس آر تی 8، شورولت کانورتیبل، شورولت مونت کارلو، جی ام سی انوی، کوچه، پونتیاک بونویل، کادیلاک و چند ماشین از مارک های فورد اشاره کرد.

اینستاگرام ویز خلیفا

اینستاگرام ویز خلیفا چه فعالیتی می کند؟

پیج Wiz khalifa در شبکه اجتماعی اینستاگرام از محبوبیت خاصی برخوردار می باشد و در حال حاضر بیش از 31 میلیون نفر فالور را به سمت خود جذب کرده است. در این پیج می توانید تصاویر و کلیپ ویز خلیفا را مشاهده کنید. همچنین این خواننده برخی از محصولات شرکت های مختلف را هم تبلیغات می کند و تا ازا ین طریق هم توانسته باشد که پولی کسب کند. وی تا به حال حدود 120 پست مختلف را منتشر کرده است. همچنین در استوری های خود در مورد موضوعات مختلف مطالب منتشر کرده است. پست های او تا به حال کامنت، لایک و ویوی زیادی گرفته اند. ناگفته نماند که او یکی از مشهورترین خواننده های سبک رپ می باشد که توانسته طرفداران زیادی را به سمت خود جلب کند.

آهنگ های برتر ویز خلیفا شامل چه مواردی می باشند؟

ویز خلیفا یکی از خوانندگانی می باشد که از دوران کودکی به شعر علاقه زیادی داشته و در سن نوجوانی آنها را روی کاغذ یادداشت می کرده است. او این روند را ادامه داده است و روزی هم با چند تن از دیگر هنرمندان به طور ترکیبی یکی از ترانه ها را اجرا می کند که نظر مدیر یک شرکت رسانه ای را جلب می کند و موجب می شود که با او اولین قرارداد را امضاء کند. او رفت رفته به شهرت زیادی می رسد و از آنجایی که شعرهایش مخصوص خودش است، کارهای استثنایی زیادی را به بازار عرضه کرده است. در ادامه به برخی از آنها اشاره می کنیم.

We Dem Boys

این آهنگ ویز خلیفا در سال 2014 میلادی روانه بازار شد و موفق شد تا در بیلبورد هات 100 آمریکا رتبه 43 را کسب کند. همچنین این موزیک در همان سال یکی از نامزدهای کسب جایزه در بخش بهترین ویدئوی هیپ هاپ، بهترین باشگاه بنگر و نیز بهترین آهنگ رپ شده بود.

No Sleep

از جمله کارهای ناب او می باشد که در سال 2011 میلادی روانه بازار شد و تا جایگاه ششم بیلبورد داغ آمریکا هم رسید و سومین ترانه برتر این خواننده لقب گرفت که موفق به رتبه بالا در این چارت شده بود.

Work Hard Play Hard

یکی دیگر از برترین موسیقی های او است که در سال 2012 وارد بازار شد. در این کار بین بلانکو و استارگیت نقش بسزایی در تولید آن ایفا کردند.

Roll Up

این موسیقی از جمله کارهای ناب این خواننده است که موفق شد تا در بیلبورد هات آمریکا تا جایگاه 13 بالا بیاید و از انجمن صنعت رکورد آمریکا جواز پلاتینیوم دوبل را نیز کسب کند.  کاسی ونتورا که یک مدل شناخته شده می باشد، در موزیک ویدئوی آن حضور دارد.

Black and Yellow

این موزیک در سال 2010 میلادی به بازار آمد  موفق شد تا رتبه نخست بیلبورد هات آمریکا را کسب کند و نخستین کار این خواننده بود که به این جایگاه رسیده بود. ناگفته نماند که هنرمندان زیادی در این آهنگ با وی همکاری کرده بودند.

 See You Again

یکی دیگر از کارهای خوب این خواننده است که موفق به کسب رتبه نخست بیلبورد هات 100 آمریکا شده بود. این موسیقی در سال 2015 میلادی به بازار آمد و مختص فیلم مشهور و شناخته شده سریع و خشن 7 ضبط شده بود. این موسیقی پس از انتشار موفق شد تا 12 هفته به طور مدام در جایگاه اول بیلبورد آمریکا حضور داشته باشد و آهنگ امینم را از این لحاظ پشت سر گذاشت. همچنین این موسیقی در کشورهای دیگر اروپایی نیز رتبه های خوبی را گرفته بود. این آهنگ تا سال 2017 میلادی در شبکه یوتیوب بیشترین بازدید را داشت و در پنجاه و هشتمین جشنواره گرمی نامزد کسب سه جایزه مختلف شده بود.

On My Level

یکی دیگر از آهنگ هایی است که در سال 2011 میلادی به بازار آمد و موفق شد تا در بیلبورد داغ جایگاه 52 را کسب کند و موفق به کسب جواز پلاتینیوم از صنعت رکورد آمریکا شود.

Young Wild and Free

در سال 2011 پس از انتشار موفق شد تا جایگاه هفتم بیلبورد داغ و نیز ششم چارت های فرانسه و سوئیس را کسب کند. در چارت نیوزیلند جایگاه 2 و استرالیا جایگاه چهارم را دریافت کرد.

کنسرت Wiz khalifa

کنسرت Wiz khalifa  با چه هدفی برگزار می شود؟

کنسرت ویز خلیفا نیز مانند سایر کنسرت های خوانندگان دیگر با هدف های خاصی برگزار می شود. اصلی ترین هدف آن کسب درآمد می باشد که این خواننده نیز توانسته تا به حال پول خوبی را هم ازا ین طریق به جیب بزند. او تمام کنسرت های خود را به صورت تکی برگزار نکرده است و تا جایی که توانسته یک یا چند تن از خوانندگان مشهور را نیز با خود همراه کند تا بتواند از کنار آنها نیز تجربه و شهرت بدست بیاورد. به طور مثال در سال 2019 یک کنسرت برگزار کرد که مونتانا و پلی بوی کارتی نیز از جمله خوانندگانی بود که در کنار او ظاهر شدند. در سایت این خواننده برنامه تمام کنسرت های او از چند ماه قبل آن اطلاع رسانی می شود و حتی گفته می شود که بلیط این کنسرت ها نیز پیش فروش می شود. برای اینکه بتوانید به کنسرت های این خواننده برسید، باید به محض باز شدن اقدام به تهیه بلیط کنید.

جدیدترین موزیک ویدئوی Wiz khalifa  چیست؟

جدیدترین موزیک ویدئوی ویز خلیفا به نام Still Wiz می باشد که در سال 2020 میلادی منتشر شده است. این موزیک ویدئو کیفیتی عالی دارد و تا به حال توانسته ویوی خوبی در شبکه ویدئویی یوتیوب بگیرد. همچنین از جمله کارهای جدید وی می توان به Bammer, Dreams, Smoke Screen و چند کار او اشاره کرد که همه آنها در حال حاضر در کانال یوتیوب وی موجود می باشد. برای این که به این موزیک ویدئوها دسترسی داشته باشید، کانال وی را سابسکرایب کنید و از تمامی برنامه های وی آگاهی کامل داشته باشید. این موسیقی های وی دارای چند کیفیت می باشد که می توانید آنها را انتخاب کنید. برخی از سایت ها نیز آنها را در اختیار شما قرار می دهد.

ماجرای مرگ Wiz khalifa چه می باشد؟

در شبکه های اجتماعی خبری منشر شد که همه را متعجب کرد. در این خبر آمده بود که توماز که اشاره به همان ویز خلیفا دارد، طی حادثه ای کشته شده است. از آنجایی که علاقمندان به موسیقی بارها شاهد مرگ برترین خواننده ها بوده اند، این بار هم خیلی سریع به رسانه های مختلف مراجعه کردند تا ببینند که آیا این خبر حقیقت دارد یا خیر. آنها در سال های اخیر شاهد مرگ بهترین خواننده ها بوده است که برخی به دلایل بیماری و برخی دیگر به خاطر مصرف مواد مخدر بوده است. اما زمانی که این خبر را خواندند متوجه شدند که این خبر در واقع در مورد برادر این خواننده است و توماز که برادر او است طی حادثه ای مرده است. مشخص نشده است که ماجرا از چه قرار بوده است.

توییتر Wiz khalifa

توییتر Wiz khalifa چه فعالیت هایی دارد؟

او در این شبکه اجتماعی خبرهای مربوط به کنسرت و برنامه های خود را برای علاقمندان و طرفداران خود منتشر می کند. علاوه بر آن، وی حتی برخی از ویدئوهای خود را نیز در آن فوروارد می کند که چندین میلیون بار توسط برخی از هوادارانش ریتوییت شده است. او یکی از خوانندگانی است که در شبکه های اجتماعی فعالیت گسترده ای دارد و توانسته به خوبی از قابلیت های این شبکه های استفاده کند. همچنین وی از جمله افرادی است که به شدت روی این شبکه های حساب باز می کند و تبلیغات گسترده ای را نیز در آنها انجام می دهد. وی در توییتر نیز که یک شبکه اجتماعی سیاسی و خبری است فعالیت دارد و این نشان دهنده توجه او به تبلیغات و فضای مجازی می باشد.

ماجرای بازی Wiz khalifa  چیست؟

اما جالب است بدانید که فعالیت وی تنها در زمینه های هنری و خوانندگی ختم نمی شود. او از زمانی که توانسته ثروت زیادی کسب کند، در زمینه های مختلفی سرمایه گذاری هایی کرده است که یکی از آنها در زمینه بازی های رایانه ای می باشد. طبق گزارشات منتشر شده، این خواننده یک بازی کامپیوتری به نام Wiz khalifa’s Weed Farm ساخته است. این بازی در حال حاضر با نسخه های متفاوتی از جمله اندروید و آی او اس موجود می باشد. همچنین در حال حاضر این بازی در سرویس گوگل پلی وجود دارد و می توانید این بازی فکری را دانلود کنید و آن را امتحان کنید. تا لحظه کنونی این بازی حدود 180 هزار بار توسط افراد مختلف روی دستگاه های مختلف دانلود و نصب شده است. آخرین آپدیت آن در سال 2020 میلادی به بازار عرضه شد و حدود 65 مگابایت فضا می گیرد. تعداد کل دستگاه هایی که این بازی روی آنها نصب شده است، به بیش از 5 میلیون دستگاه می رسد.

آهنگ ویز خلیفا و اسنوب داگ چیست؟

ویز خلیفا ویکی را که نگاه کنید می بینید که او با خوانندگان زیادی همکاری کرده است که یکی از آنها اسنوپ داگ معروف بوده است. این دو تا به حال چند آهنگ را با هم به طور مشترک اجرا کرده اند که می توان به Young, Wild and Free اشاره کرد که مشهورترین کار آنها می باشد. این موسیقی زیبا در سال 2011 میلادی به بازار عرضه شده است و در آن برونو مارس نیز به عنوان هنرمند نقش آفرینی کرده است. همچنین در زمانی که این آهنگ منتشر شد موفق شد تا نامزد کسب جایزه گرمی در بخش بهترین آهنگ رپ معرفی شود. Black and Yellow, Talent Show, You and Your Friends  و چند موزیک دیگر از جمله کارهای مشترک آنها به شمار می رود.

سوالات متداول

ویز خلیفا اهل کجاست؟

او یکی از مشهورترین خواننده آمریکایی است که توانسته در 16 سالگی اولین قرارداد رسمی خود را امضاء کند و به شهرت برسد.

ویز خلیفا چند جایزه گرمی برنده شده است؟

تا به حال 10 آهنگ او نامزد دریافت این جایزه معتبر شده است اما هیچ کدام از آنها موفق به کسب آن نشده است.

ویز خلیفا چقدر دارایی خالص دارد؟

در برخی از سایت های معتبر گزارش شده است که ثروت کلی او چیزی حدود 45 میلیون دلار برآورده شده است و در زمینه های زیادی سرمایه گذاری کرده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *