آموزش خرید و فروش پرفکت مانی ارزان بدون احراز هویت

همان طور که در مقاله شارژ حساب با پرفکت مانی خواندید در واقع پرفکت مانی یک سیستم پرداختی و ارز دیجیتال به صورت جهانی است که بسیار مورد توجه قرار گرفته است. و خب خرید پرفکت مانی و همچنین فروش پرفکت مانی یکی از فعالیت هایی است که شما برای استفاده از آن دائما باید انجام دهید. و سیاری از کاربران به دنبال راه های مختلف برای انجام این کار می باشند. و ما اینجاییم تا به صورت کامل به این منظور شما را راهنمایی کنیم. و روش های مختلف را معرفی کرده و به شما آموزش دهیم.

از این رو اگر شما نیز میخواهید از این سیستم پرداختی برای انجام فعالیت های خود استفاده کنید و اطلاعات دقیقی در این راستا ندارید، در این مقاله با ما همراه باشید تا از صفر تا صد آن را بیاموزید و بتوانید به راحتی از آن استفاده نمایید. ما در این مقاله ضمن توضیح کامل راجع به پرفکت مانی، آموزش ساخت حساب کاربری در آن را به همراه نحوه انجام تراکنش در آن به شما ارائه داده ایم. و شما می توانید با مطالعه این مقاله هر آن چه را که لازم است بیاموزید.

آموزش خرید پرفکت مانی

پرفکت مانی چیست ؟

پیش از پرداختن به آموزش خرید پرفکت مانی آنلاین بد نسیت اطلعاتی راجع به این سیتسم پرداختی رد اختیارتان قرار دهیم. همان طور که گفتیم پرفکت مانی در واقع یک شرکت و سیستم پرداختی است که در سطح بین الملل فعالیت دارد. و از همین رو شما می توانید تراکنش های خود را در سطح جهانی گسترش دهید. و از سایت های مختلف خارجی محصولات مختلف خریداری کنید، به راحتی ارز انتقال دهید، از سایت های مختلف خارجی خدمات دیافت کنید و حتی در آمد های ارزی خود را از این طریق دریافت نمایید. که خب با توجه به این قابلیت ها می توان این سیستم پرداختی را بسیار پر کاربرد دانست.

دفتر رسمی این شرکت در پاناما قرار دارد و فعالیت ان در راستای انتقال، دریافت و ارسال پول از کشوری به کشور دیگر یا حتی انجام تراکنش در داخل کشور ها می باشد. که خب با توجه به این که این سیستم پرداختی برای ایران و بسیاری از کشور ها بر خلاف سیستم های پرداختی دیگر همچون پی پال، ویزا کارت و… تحریم نشده است، خرید و فروش پرفکت مانی در بین کاربران ایرانی، بسیار مورد استقبال و توجه قرار گرفته است. و شما به عنوان یک فرد ایرانی می توانید به راحتی از آن استفاده نمایید. برای تکمیل اطلاعات خود حتما به پرفکت مانی ویکی پدیا مراجعه داشته باشید.

کاربرد های پرفکت مانی چیست ؟

شما با خرید پرفکت مانی از صرافی یا به روش های دیگر که در ادامه توضیح داده ایم، می توانید فعالیت های بسیاری انجام دهید که تا اینجا به برخی از آن ها اشاره داشته ایم. اما در این بخش قصد داریم به صورت کامل تر به کاربرد های پرفکت مانی بپردازیم:

  • خرید و فروش بیت کوین، دلار، اتریوم، یورو و… از طریق پرفکت مانی به راحتی امکان پذیر است.
  • شما می توانید به صورت آنلاین انتقال ارز به سایر کشور ها را بدون هیچ هزینه و اتلاف وقت انجام دهید.
  • شما می توانید پول های خود را در پرفکت مانی ذخیره کنید. این حساب الکتورنیکی بسیار امن می باشد. و یکی از بهترین گزینه ها برای ذخیره ارز های شما است.
  • شما می توانید از طریق پرفکت مانی نسبت به خريد و فروش کالا ها از سایت های اینترنتی ایرانی و خارجی استفاده کنید.
  • همچنین می توانید دستمزد و… از این طریق دریافت نمایید.
  • شارژ حساب در معتبرترین سایت های شرط بندی

مزیت های استفاده پرفکت مانی

پیش از توضیح راجع به خرید پرفکت مانی سریع، بگذارید کمی راجع به مزیت های استفاده از این سیستم پرداختی برای شما توضیح دهیم. که بی شک می تواند در انتخاب شما موثر باشد:

  • یکی از اصلی ترین مزیت های پرفکت مانی که پیش تر هم به آن اشاره داشتیم، این است که بر عکس دیگر سیستم های پرداختی بین المللی برای کشور های تحت تحریم، از جمله ایران، تحریم نمی باشد.
  • اگر بپرسید که آیا خرید و فروش پرفکت مانی جرم است ؟ در پاسخ باید بگوییم که خیر. شما می توانید با خیال راحت به عنوان یک کاربر ایرانی از آن استفاده نمایید.
  • مزیت دیگر این است که بسیاری از صرافی های آنلاین به خرید و فروش ان می پردازند. و شما می توانید به سادگی نسبت به خرید و فروش ان اقدام کنید. که در این مقاله این روش های ساده را به شما آموزش داده ایم.
  • این سیستم در ازای پولی که شما در ان ذخیره کرده اید، به شما به صورت ماهانه بهره و سود می دهد. که این بهره 4 درصد بوده و کاملا معقول است.
  • مزیت مهم دیگر، امنیت آن است. پرفکت مانی از یک سیستم امنیتی بسیار بالایی برخوردار است. که باعث می شود شما بتوانید با خیال راحت تراکنش های خود را در آن انجام دهید.
فروش پرفکت مانی برای ایران

نحوه ساخت حساب کاربری پرفکت مانی

برای خرید پپرفکت مانی با کارت شتاب یا هر روش دیگر، در ابتدا لازم است که در این سیستم، یک حساب کاربری برای خود بسازید. که ما در این بخش قصد داریم به صورت مختصر به شما اموزش دهیم که چگونه حساب پرفکت مانی خود را بسازید. به این منظور در ابتدا باید وارد سایت آن شوید. سپس بر روی گزینه sign up به منظور ثبت نام و ساخت حساب کابری کلیک کنید.

سپس اطلاعاتی که در این بخش از شما خواسته شده است را در فیلد های شده پر کنید، این اطلاعات شامل نام و نام خانوادگی، شماره تلفن همراه، محل سکونت، آدرس ایمیل و… می باشد. دقت داشته باشید که وارد کردن برخی از اطلاعات اجباری بوده (در کنار آن ها یک ستاره قرمز وجود دارد) و برخی نیز اختیاری می باشد. در صورتی که اطلاعات را به درستی وارد کنید و مراحل را پشت سر بگذارید، در نهایت پیغام خوش آمد گویی از سوی سایت برای شما نمایش داده می شود. و کد عضویت شما به آدرس ایمیلتان ارسال می شود. و شما زین پس می توانید نسبت به خرید پرفکت مانی بدون کارمزد صرافی و فروش آن اقدام کنید.

آیا خرید پرفکت مانی بدون احراز هویت ممکن است؟

یکی از مراحل ثبت نم که برای کاربران اختیاری می باشد، احراز هویت است. که با توجه به اختیاری بودن این کار، تبعا خريد و فروش پرفکت مانی بدون احراز هویت ممکن است. اما باید بدانید که این سیستم پرداختی، کارمزد های متفاوتی بای حساب هایی که احراز هویت انجام داده اند و حساب هایی که این مرحله را پشت سر نگذاشته اند در نظر گرفته است.

در واقع تراکنش و خرید پرفکت مانی بدون احراز هويت کارمزد 2 درصدی دارد. این در حالی است که اگر شما در زمان ثبت نام و انجام تراکنش احراز هویت انجام دهید، درصد کارمزد تراکنش به 0.5 درصد کاهش می یابد. از این رو بهتر است که انجام احراز هویت را انجام دهید. تا تراکنش های شما با حداقل درصد انجام شود.

آشنایی با حساب کاربری پرفکت مانی

در این بخش قصد داریم شما را با صفحه ای که پس از ساخت حساب و ورود به آن مشاهده می کنید، آشنا کنیم. آشنایی با بخش های مختلف در این بخش می تواند در اموزش خرید پرفکت مانی و فروش به طور کلی انجام تراکنش به شما کمک کند. تصویر زیر، تصویری است که پس از ورود به حساب پرفکت مانی با آن مواجه خواهید شد. در ادامه راجع به هر یک از بخش ها که در آن شماره گذاری شده است، توضیح داده ایم.

  1. این قسمتی است که در آن آدرس حساب های پرفکت مانی شما قرار دارد. این آدرس ها چیزی شبیه به شماره حساب های بانکی شما است که در زمان صرافی یا سایت خرید پرفکت مانی باید آن را به واریز کننده بدهید تا مقدار ارز مورد نظرتان را برایتان واریز کند.
  2. با کلید بر روی این قسمت می توانید وارد صفحه کاربریتان (تصویر بالا) شوید.
  3. این قسمتی است که شما برای فروش پرفکت مانی به ما یا هر شخص دیگری، باید از ان استفاده کنید. که اموزش آن را در ادامه ارائه داده ایم.
  4. در این قسمت پرفکت مانی شما این امکان را دارید که ارز هایی که در حساب پرفکت مانی خود دارید را اکسچینج کنید. که این امکان یکی از ویژگی های بسیار مثبت این سیستم پرداختی است.
  5. قسمت اخر نیز جایی است که شما می توانید از طریق آن به تنظیمان حساب کاربری خود دسترسی داشته باشید.

خرید پرفکت مانی بدون ثبت نام نیز ممکن است؟

خريد و فروش پرفکت مانی ووچر یکی از مواردی است که از ان هم برای شارژ حساب پرفکت مانی خود می توانید از ان استفاده کنید و هم این که راهی است که شما با استفاده از آن تراکنش هایی بدون داشتن حساب پرفکت مانی انجام دهید. که خب این ووچر ها در میان کاربران ایرانی بسیار مورد توجه قرار گرفته است. از این رو ما در ادامه این مقاله راجع به آن ها بیش تر توضیح داده ایم.

ووچر پرفکت مانی چیست؟

همان طور که گفتیم برای خرید پرفکت مانی ووچر نیازی به داشتن حساب کاربری پرفکت مانی نیست. اما ووچر چیست؟ ووچر ها در واقع کارت های شارژی هستند که فیزیکی نمی باشند. و شما از آن ها می توانید برای شارژ حساب پرفکت مانی خود یا هر خرید و فروش اینترنتی استفاده کنید. نکته ای که لازم است راجع به ووچر ها بدانید، این است که این کارت شارژ ها تاریخ انقضا ندارند ولی تنها یک بار می شود از ان ها استفاده نمود.

بسیاری از صرافی های آنلاین ایرانی، به فروش پرفکت مانی برای ایران به صورت ووچر می پردازند. که شما می توانید با مراجعه به آن ها مقدار ارزی که می خواهید به صورت ووچر دریافت کنید را مشخص کرده و به صورت ریالی معادل آن را پرداخت کنید. و سپس کارت شارژ خود را دریافت نمایید.

خرید پرفکت مانی ووچر

نحوه فروش پرفکت مانی به صورت ووچر

نکته ای باید به آن اشاره داشته باشیم این است که علاوه بر آن که هر فرد می توانید نسبت به خرید این ووچر ها اقدام کند. و از طریق آن حساب پرفکت مانی خود را شارژ نماید، هر کاربری که یک حساب پرفکت مانی داشته باشد، می تواند به هر مقدار که می خواهد، ووچر ایجاد کند. و شما می توانید ووچر ها را به دیگر افراد و حتی صرافی های آنلاین بفروشید.

اپلیکیشن خرید ووچر پرفکت مانی

علاوه بر سایت های صرافی آنلاین که شما می توانید نسبت به خرید و فروش ووچر پرفکت مانی در ان ها اقدام نمایید. باید بگوییم که اپلیکیشن هایی به این منظور وجود دارند که کار کردن با آن ها بسیار راحت می باشد. البته چیزی که باید بیش از هر چیزی به آن دقت داشته باشید این است که از سایت ها و اپلیکیشن های معتبر به این منظور استفاده کنید. تا در خرید و فروش های شما مشکلی ایجاد نشود. و در دام کلاهبردارانی که از این طریق کسب در امد دارند، نیوفتید. به این منظور بهتر است، کمی بیش تر تحقیق کنید. و اعتبار سایت های صرافی و اپلیکیشن های آن ها را به خوبی بسنجید.

کارت های شارژ ووچر چه کاربرد هایی دارند؟

در این بخش قصد داریم به صورت دقیق تر راجع به کاربرد ووچر ها و مزیت استفاده از ان ها به شما توضیح دهیم. تا شما بتوانید نسبت به خريد یا فروش پرفکت ماني از این روش، تصمیم درست تر و دقیق تری بگیرید. از این رو پیشنهاد می کنیم، این بخش را با دقت بیش تری مطالعه نمایید:

  • یکی از مزیت هایی که وجوار دارد این است که اگر فعالیت شما برای خرید و فروش از سایت های خارجی یا انتقال ارز دائمی نیست، و به همین منظور نمی خواهید برای یک تراکنش ساده، حساب کاربری پرفکت مانی بسازید، می توانید به راحتی از ووچر ها استفاده نمایید. که به سادگی در دسترسی می باشند.
  • همچنین شما می توانید به جای حمل پول نقد، بخصوص در مسافرت های خارجی، پول خود را به ووچر تبدیل کنید. و در هر زمان که خواستید، به راحتی با مراجعه به یک صرافی، ووچر خود را تبدیل به پول نقد نمایید.
  • همچنین با ووچر پپرفکت مانی شما امکان انتقال پول به تمامی کشور های جهان را دارید. که این کار با توجه به روش های قدیمی بسیار سریع تر و راحت تر می باشد. و همچنین از امنیت بیش تری نیز بر خوردار است.
  • فروش پرفکت مانی در ترکیه و سایر کشور ها به صورت ووچر، کارمزد بسیار کمی دارد. و در صورتی که شما خودتان حساب پرفکت مانی داشته باشید و بتوانید از طریق آن ووچر بسازید یا دریافت کنید، این کارمزد به مراتب کاهش می یابد.

قیمت خرید و فروش پرفکت مانی چقدر است؟

قیمت ها در پرفکت مانی، با قیمت ارز در کشور ها متناسب است. در واقع شما برای خرید یا چینج کردن هر واحد دلار یا هر ارز دیگری از طریق پرفکت مانی، دقیقا باید مبلغ معادل ان را با توجه به ترخ ارز در کشور پرداخت کنید. که شرایط فروش نیز به همین صورت می باشد. کارمزد تراکنش های شما نیز از کال آن کم خواهد شد. که در صورت احراز هویت 0.5 درصد و در صورت انجام ندادن احراز هویت 2 درصد خواهد بود.

قیمت خرید و فروش پرفکت مانی

روش خرید پرفکت مانی از سایت های صرافی

اما خب متداول ترین روشی که کاربران برای شارژ حساب پرفکت مانی خود و در واقع خرید پرفکت مانی ارزان از طریق آن اقدام می کنند، ماراجعه به صرافی ها می باشد. که خب این کار به مراتب راحت تر است. البته باید دقت داشته باشید که به این منظور باید برای سایت صرافی نیز احراز هویت انجام دهید، به این صورت که از یکی از مدارک شناسایی خود، به عنوان مثال، کارت ملی، عکس گرفته و برای سایت صرافی ارسال می کنید. که خب با انجام این مرحله امکان انجام تراکنش برای شما به وجود می آید.

نحوه خرید پرفکت مانی از این صرافی ها به این صورت است که شما باید شماره حساب پرفکت مانی خود را برای سایت فروشنده ارسال کنید. و ارز و مقدار ان را مشخص کنید. و در نهایت نیز مبلغ معادل آن را به صورت ریالی از طریق درگاه بانکی مسقیم پرداخت کنید. ب

رای ارائه شماره حساب پرفکت مانی نیز تنها کافی است که وارد حساب کاربری خود شوید. دقت داشته باشید که شماره حساب شما برای هر یک از ارز ها متفاوت است. که ما در ادامه به شما توضیح داده ایم که هر یک از آدرس شماره حساب ها، برای چه ارزی می باشد:

شماره حساب های پرفکت مانی به چه صورت است؟

  • برای خرید و فروش دلار پرفکت مانی باید حسابی را انتخاب کنید که با حرف U آغاز شده است.
  • حسابی که با حرف E آغاز می شود، برای ارز یورو می باشد.
  • اگر شما می خواهید طلا خریداری کرده و در حساب پرفکت مانی خود ذخیره کنید، باید از شماره حسابی استفاده کنید که با حرف G آغاز شده است.
  • در نهایت نیز باید بگوییم شما حتی می توانید از طریق این سیستم پرداختی نسبت به خرید و فروش بیت کوین نیز اقدام کنید. و شماره حساب پرفکت مانی بیت کوین با حرف B شروع می شود.

فروشگاه فروش پرفکت مانی برای ایران

دقت داشته باشید که امروزه با توجه به اهمیتی که خرید و فروش پرفکت مانی در میان کاربران ایرانی پیدا کرده است، صرافی های زیادی به صورت آنلاین این کار را انجام می دهند. و از طرفی افراد کلاهبرداری ههستند که بدون مجوز در این زمینه فعالیت می کنند. و از این طریق برای فروش ارز به کاربران و شارژ حساب پرفکت مانی آن ها پول دریافت می کنند اما حساب ان ها را شارژ نمی کنند. از این رو شما برای انجام تراکنش از این طریق، پیش از هر چیزی ایتدا باید راجع به صرافی های مختلف بررسی داشته باشید. و بهترین و معتبر ترین گزینه را به این منظور انتخاب کنید.

یکیاز نکاتی که بسیار باید بر روی آن دقت داشته باشید و بررسی آن نیز بسیار ساده می باشد، این است که صرافی مورد نظر شما حتما باید یک درگاه بانکی برای پرداخت های کاربران ارائه کرده باشد. به هیچ وجه از روش هایی همچون کارت به کارت به این منظور استفاده نکنید.

فروشگاه فروش پرفکت مانی

خرید پرفکت مانی با ویزا کارت یا مستر کارت به چه صورت است؟

اگر شما حساب ویزا کارت دارید و می خواهید از طریق آن نسبت به خرید ارز برای شارژ حساب پرفکت مانی اقدام کنید، در این بخش با ما همراه باشید تا به شما آموزش دهیم که چگونه می توانید این کار را به سادگی انجام دهید.

در ابتدا باید بگوییم که سایت Luna Exchange یکی از سایت هایی است که امکان خرید و فروش پرفکت مانی با ویزا کارت را برای کاربرانی که از این روش استفاده می کنند فراهم کرده است. و شما به این منظور می توانید به این سایت معتبر مراجعه کنید. در ادامه ما مراحل انجام تراکنش به این طریق را به صورت کامل به شما توضیه داده ایم. و شما با گذارندن مراحلی که ذکر می کنیم، می توانید به راحتی و بدون هیچ گونه مشکلی خرید خود را انجام دهید.

آموزش خرید پرفکت مانی با ویزا کارت

شما در مرحله اول باید وارد سایت Luna Exchange شوید. سپس در بخشی که مربوط به خرید و فروش است وارد شوید تا بتوانید نسبت به خرید دلار پرفکت مانی اقدام نمایید. در این مرحله اطلاعاتی از شما خواسته شده است. که باید دقت داشته باشید ان ها را به درستی وارد کنید تا در روند انجام تراکنش مشکلی پیش نیاید. اولین چیزی که باید وارد کنید، نام و آدرس ویزا کارت یا مستر کارتتان است. در ادامه شما باید شماره حساب پرفکت مانی خود را وارد کنید. (دقت داشته باشید که در این جا شماره حساب مربوط به دلار پرفکت مانی را وارد نمایید) در نهایت باید میزان ارزی که می خواهید انتقال دهید را مشخص کنید.

پس از انجام این مراحل و اورد کردن اطلاعات می توانید تایید را زده و به این صورت خرید شما به راحتی انجام می شود.

آیا خرید پرفکت مانی و سرمایه گذاری در آن اقتصادی است؟

همان طور که پیش تر اشاره داشتیم، شما می توانید نسبت به خرید ارز های مختلف، در پرفکت مانی اقدام کنید و ان ها را در این حساب برای سرمایه گذاری نگه دارید. که خب این شرکت برای کاربرانی که ارز های خود را در حساب کاربری خود نگهداری م یکنند، بهره 4 درصد به صورت ماهانه در نظر گرفته است. از این رو شما می توانید به این شکل سود نیز دریافت کنید.

و نکته ای باید به آن اشاهر داشته باشیم این است که ارز هایی که در پرفکت مانی قابل خرید و فروش هستند، شامل دلار، یورو، بیت کوین و اتر است. که خب با توجه به این که ارزشض این ارز ها در جهان بالا است، می توان از آن به عنوان یک سرمایه گذاری خوب نام برد. و اگر شما از آن دسته افراد هستید که پول های خود را به دلار و طلا تبدیل می کنید تا ارزش آن ها حفظ شود، می توانید از این سیستم پرداختی برای ذخیره آن ها استفاده کنید. تا علاوه بر حفظ ارزش داراییتان بتوانید سود های ماهانه نیز دریافت کنید.

خرید پرفکت مانی ارزان

آیا امکان اکسچیج ارز های مختلف در پرفکت مانی وجود دارد؟

چیزی که باید بدانید این است که شما در حساب پرفکت مانی خود این امکان را دارید که به عنوان مثال در ابتدا نسبت به خرید دلار پرفکت مانی اقدام کنید. و پس از مدتی از طریق همین سیستم پرداختی، دلار خود را تدیل به یورو با ارزش برابر کنید. که خب این کار با حد اقل کارمزد تراکنش انجام می شود. این در حالی است که شما برای اکسچینج ارز های مختلف به یکدیگر در صرافی ها، باید مبلغی بیش تری برای کارمزد پرداخت کنید.

همچنین اگر از جمله افرادی هستید که در نواسانات ارزی خرید و فروش انجام می دهید، پرفکت مانی می تواند یک محیط مناسب با کمترین کارمزد برای انجام این فعالیت ها به ساده ترین روش باشد. و به همین دلیل است که این سیتسم پرداختی در بین کاربران بسیار مورد توجه و محبوبیت قرار گرفته است.

آیا خرید وفروش پرفکت مانی امن است ؟

امنیت تراکنش ها و خرید و فروش در پرفکت مانی بسیار بالا می باشد. و همین امر باعث شده است که بسیاری از افراد تراکنش از طریق این سیتسم پپرداختی را نسبت به روش های دیگر ترجیح دهند. در این بخش قصد داریم به شما توضیح دهیم که امنیت این سیستم پرداختی به چه صورت تامین شده است. و تا چه اندازه می توان با خیال راحت در ان تراکنش انجام داد.

در واقع سیستم امنیتی پرفکت مانی از روش شناسایی آی پی کاربر استفاده می کند. به این صورت که با هر بار تغییر آی پی کاربر برای ورود مجدد به این حساب، باید از طریق ایمیل تایید شود. و خب به این منظور شخص لازم است که به ایملی که در زمان ثبت نام وارد کرده است، دسترسی داشته باشد.

همچنین اگر شما خرید و فروش و سرمایه گذاری های بسیار زیادی انجام می دهید و می خواهید که حساب کاربری شما در سیستم پرداختی پرفکت مانی از امنیت بیش تری برخوردار شود، می توانید وارد بخش امنیت حساب کاربری خود شده و موارد دیگری همچون لزوم تایید از طریق یامک را نیز فعال کنید.

بالا بردن امنیت حساب پرفکت مانی

یکی از گزینه های امنیتی برای انجام تراکنش ها مانند فروش یا خرید پرفکت مانی در حساب کاربری شما کد کارت (Code Card) می باشد. با فعال کردن این گزینه در بخش امنیت حساب خود، این سیستم پرداختی برای شما یک عکس ارسال می کند که در این عکس چند کد وجود دارد. که خب شما برای انجام هر تراکنش، باید یککی از این کد ها را وارد کنید تا تراکنش شما انجام شود.

نکته ای که در این قسمت باید به آن دقت داشته باشید این است که این کد ها تنها یک بار از سوی سیستم پرفکت مانی برای شما ارسال می وشد و دیگر قابل دستسرسی نیست. از این رو بهتر است آن ها را در جایی امن و در دسترس یادداشت و ذخیره کنید. چرا که در صورت فراموشی یا گم کردن این کد ها، دیگر نمی توانید به حساب کاربری خود در پرفکت مانی دسترسی داشته باشید.

نحوه فروش پرفکت مانی

ثبت نام در پرفکت مانی

پرفکت مانی در واقع یک پلت فرم پرداختی است که برای مثال شما می توانید از طریق آن مقدار زیادی پول را در نقاط مختلف جهان جا به جا کنید که این مسئله می تواند بسیار کاربردی باشد حال اگر شما به این مورد نیاز داریید و می خواهید از آن استفاده کنید لازم است که برای ثبت نام آن اقدام کنید که این امر با ورود به سایت رسمی آن یعنی سایت پرفکت مانی رفته و درآن گزینه sign up را انتخاب کنید تا پنل ثبت نام برای شما باز شود که البته در همین میان لازم است که به شما بگوییم ثبت نام در پرفکت مانی کاملا رایگان است و جالبی آن این است که از زبان فارسی نیز پشتیبانی می کند و در نتیجه استفاده برای شما بسیار راحت می شود.

در هنگام ثبت نام لازم است که اطلاعات حقیقی خود را از جمله نام و نام خانوادگی، شهر، آدرس، آدرس ایمیل و غیره را وارد کنید و پس از پر کردن فرم به ایمیل شما کد عضویت ارسال می شود که باید از این کد عضویت برای ورود به حساب خود استفاده کرده و آن را یکجا یادداشت نمایید. به صورت کلی شما با ثبت نام در این ارز دیجیتال می توانید سرماهی گذاری ها و معاملات بسیار خوبی را انجام دهید که برای شما پر سود باشند و این اکمر باعث می شود که شما در راستای کسب درآمد قدمی بزرگ و کارا را بردارید اما حتما پس از ثبت نام و قبل از اقدام به فعالیت اطلاعات خود را برای انجام معاملات بالا ببرید

نمایندگی پرفکت مانی در ایران

پرفکت مانی از ارزهای دیجیتالی می باشد که در ایران نیز دارای نمایندگی های رسمی می باشد که افراد می توانند از طریق آن ها برای خود اقدام به خرید پرفکت مانی کنند اما به صورت کلی در ایران تنها چند مرجع موثق برای خرید این ارز دیجیتال وجود دارد که افراد باید به آن ها مراجعه نمایند و دیگر سایت های اگر ادعا به نمایندگی از سمت این سایت را دارند کاملا کذب می باشد و تنها کلاهبردارانی هستند که سعی بر موجه نشان دادن بزینس خود دارند بنابراین به هیچ عنوان به سایت های غیر معتبر اطمینان نکنید و اگر قصد خرید ارز دیجیتال perfect money را دارید از راه درست آن اقدام کنید تا بتوانید در نهایت استفاده و سود خوبی را از آن داشته باشید..

این ارز دیجیتال تا مدتی هیچ نمایندگی در ایران نداشت و افراد نمی توانستند آن را برای خود تهیه نمایند اما از مدتی بعد با رشد ارزهای دیجیتال و زمینه کاربرد آن ها نمایندگی های معتبری ایجاد شدند تا این ارز دیجیتال در ایران نیز به خرید و فروش برسد و افراد بتوانند از آن استفاده کنند که البته حال نه تنها perfect money یلکه ارز های دیجیتال بسیاری در ایران قابل استفاده می باشند که این امر یعنی اعتبار خوبی را در بین افراد بدست آورده اند و کارایی خود را نشان داده اند.

در نتیجه باید تحقیقات لازم را برای اینکه چه سایت هایی در ایران نماینگی پرفکت مانی را بر عهده دارند را داشته باشید تا اسیر کلاهبردارانی که از این طریق افراد را در تله خود می اندازند نشوید و بتوانید خیلی راحت این ارز دیجیتال را که در بین دیگر ارز ها دوست ایرانیان می باشد را تهیه کنید.

سایت شرط بندی با پرفکت مانی

سایت شرط بندی با پرفکت مانی

برای استفاده از پرفکت مانی در سایت های شرط بندی باید سایت هایی که از این امکان پشتیبانی می کنند و البته معتبر نیز می باشند استفاده کنید تا در نهایت بتوانید در محیطی امن از این ارز دیجیتال برای شرط بندی خود استفاده کنید. در این بخش سایت هایی را به شما معرفی می سازیم که نه تنها درگاه های امنی برای تراکنشات مالی کاربران دارند بلکه از ارز های دیجیتال نیز پشتیبانی کرده و کاربران به آن ها اعتماد دارند و تاکنون درآمد بسیاری را از طریق این سایت های توانسته کسب کنند که همین مورد باعث می شود تا آن ها بتوانند به این سایت های اعتماد داشته باشند.

تاینی بت از برترین سایت ها شرط بندی می باشد و تمام امکانات را در بهترین سطح ممکن ارائه داده است و برای راحتی کاربران از ارزهای دیجیتال پشتیبانی کرده زیرا که این روز ها بسیار پر کاربرد شده است و البته درگاه های دیگری نیز برای انجام تراکنشات مالی برای افرادی که امکان استفاده از ارزهای دیجیتال را ندارند فراهم ساخته است. سایت بعدی سایت هات بت می باشد که یکی از سایت های معتبر می باشد و تمام شرایط یک شرط بندی راحت را برای کاربران فراهم ساخته است که همین یعنی پشتیبانی کنند از perfect money نیز می باشد و در نهایت سایت تتل بت که بسیار محبوب بوده و کاربران بسیاری دارد از پرفکت مانی استفاده کرده و کاربران درآن حق استفاده از این ارز دیجیتال را دارند.

معایب استفاده از پرفکت مانی

این ارز دیجیتال در کنار مزایا و ویژگی های خوبی که دارد، معایبی نی دارد که باید از آن ها خبر داشته باشید تا بتوانید قدم های خود را درست و دقیق بردارید و جایی مرتکب اشتباه نشوید که برای جبران آن مجبور به پرداخت هزینه و یا ضررهای غیر قابل جبران شوید. یکی از معایب perfect money در واقع این می باشد که اگر شما رمز کاربری خود را فراموش کنید برای برگشتن به حساب کاربری خود باید هزینه ای بالا را پرداخت کنید و دیگر عیب این ارز دیجیتال این می باشد که نمی توانید پول موجود در حساب کاربری را از طریق کارت های ویزا کارت یا مسترکارت انجام دهید که این بسیار کاربران را محدود می کند.

دیگر عیب این ارز دیجیتال را می توان گفت که نمی توانید اصلاح و یا برگشتی در معاملات خود داشته باشید و از این رو باید در انجام معاملات خود دقت بسیاری را انجام دهید و به صورت کلی باید گفت که پرفکت مانی در کشور پاناما ثبت شده است و این کشور قوانین نظارت بر امور مالی ضعیفی دارد و از این رو کمی ریسک شما را در پس انداز در این ارز افزایش می دهد، اما به صورت کلی هر فعالیت اقتصادی کمی ریسک را به عنوان چاشنی همراه خود دارند.

خرید ووچر پرفکت مانی بدون کارمزد

ووچر پرفکت مانی در واقع مانند کارت شارژ می باشد و در هنگامی که شما اقدام به خرید آن کنید می توانید از کدی که به شما داده شده است استفاده کنید و پرداخت های خود را انجام دهید و برای خرید این ووچر ها لازم است که به سایت های صرافی آن مراجعه کرده و اقدام به خرید کنید و حال می توانید این ووچر ها را از صرافی هایی تهیه کنید که بدون کارمزد است و اینگونه می توانید هزینه کمتری برای تهیه ووچر این ارز دیجیتال صرف کنید و البته به صورت کلی باید در تهیه ووچر ها دقت کنید تا برای پرداخت های خود هزینه ای اضافی را متقبل نشوید.

خرید ووچر پرفکت مانی بدون کارمزد

خرید ووچر پرفکت مانی بدون تلفن ثابت

کاربران می توانند برای تهیه ووچر پرفکت مانی بدون داشتن تلفن ثابت اقدام کنند که این عمل بسیار عملیات تهیه ووچر را سریع می کند و باعث می شود تا کاربران خیلی سریع پرداخت های خود را انجام دهند و اطلاعات مفید تر و اصلی تری را برای خرید ووچر وارد کنند که این امر یعنی روند تهیه آن بسیار بهینه تر شده و کاربران مسیری راحت را طی خواهند کرد.

سایت خرید ارز الکترونیکی بدون احراز هویت

کاربران می توانند برای تهیه سریع ارز دیجیتال perfect money از احراز هویت صرف نظر کنند خیلی سریع اقدام به خرید کرده و از آن استفاده کنند. با توجه به اینکه به دلایل نامشخصی تهیه ارز دیجیتال در حال حاضر از سایت پرفکت مانی امکان پذیر نیست شما می توانید از سایت هایی که بدون احراز هویت به شما ووچر و امکانات مربوط به perfect money می دهند اقدام به خرید کنید. البته که وجود احراز هویت امنیت شما را در تهیه این نوع معاملات بالا می برد اما اگر نیاز فوری به تهیه ارز دیجیتال داشته باشید راه هایی در پیش روی شما وجود دارد که بتوانید با وجود یکسری از ریسک ها و یا هزینه کمی بالاتر اقدام به تهیه پرفکت مانی کنید.

پاسخ به سوالات متداول کاربران

  1. برای خرید پرفکت مانی به کجا مراجعه کنیم؟

    به این منظور شما می توانید به صرافی های آنلاین معتبر مراجعه نمایید.

  2. آیا خرید پرفکت مانی از صرافی به صورت آنلاین امن است؟

    بله اگر شما یک صرافی معتبر را برای خرید و فروش خود انتخاب نمایید، می توانید با خیال راحت این کار را انجام دهید.

  3. انجام احراز هویت در پرفکت مانی الزامی است؟

    خیر این امر اختصاصی است. اما کارمزد تراکنش برای حساب های احراز هویت شده، کمتر خواهد بود.

  4. کامرزد تراکنش در پرفکت مانی چقدر است؟

    اگر احراز هویت انجام داده باشید، کارمزد تراکنش 0.5 درصد و در صورت انجام ندادن احرازه ویت، کامرزد تراکنش 2 درصد خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *