دانا نیک کیست؟ بررسی حواشی دانانیک مدل ایرانی

دانا نیک یکی از بهترین مدل های اینستاگرام ایرانی می باشد، که مدت زیادی است در صنعت فشن و مد فعالیت دارد. او توانسته خود را در برترین های این حرفه قرار دهد، در ادامه به زندگی این سلبریتی خاص می پردازیم. اگر از هواداران و علاقه مندان به این حرفه هستید تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

بیوگرافی دانا نیک

بیوگرافی دانا نیک

دانا نیک کیست؟ او یکی از مدل های مشهور و همچنین پولدارترین سلبریتی های ایرانی می باشد، دانا نیک مدت زمان زیادی است که در این حرفه فعالیت دارد و در همین مدت هم به خاطر جذابیت و اندام بی نقصی که دارد توانسته مخاطبان زیادی را به سمت خود جذب کند. این سوپر مدل ایرانی متولد 1364 می باشد و در تهران به دنیا آمده است.

او همیشه سعی کرده تا زندگی خصوصی را از زندگی کاری خود جدا کند و هیچ گاه آن ها را با هم قاطی نکند، او هیچ وقت درباره زندگی شخصی خود حرفی بازگو نکرده است، به همین علت در مورد خانواده این مدل زیبا اطلاعات زیادی در دسترس نیست.

او قبل از ورودش به این حرفه علاقه زیادی به این کار داشت و چون اطلاعاتی در مورد کت واک یا مدلینگ ایرانی نداشت، فشن شو خارج از ایران را دنبال می کرد. طبق گفته های خود و خانوده اش، دانا قبل از فعالیتش در این حرفه، استعداد و مهارت این کار را داشت، اما هیچ وقت به صورت جدی به این حرفه نگاه نمی کرد و فرصت شکوفایی این استعداد را به خود نمی داد.

ورود این مدل ایرانی به کت واک

وی زمانی که دوره لیسانس خود را می گذارند، یکی از دوستانش که در دانشگاه با هم همکلاسی بودند، او را به کت واک دعوت می کند و با هم در این مراسم شرکت می کنند. دانا چون تا کنون در ایران این صنعت را ندیده بود، خیلی سریع به این کار جذب شد و به خاطری که این مدل از قبل استعداد این کار را داشت زود تر از آن چه که توقعش را داشت در این کار حرفه ایی شد. این سوپر مدل ایرانی در این حرفه روز به روز در حال پیشرفت می باشد، زیرا او بسیار در کار خود جدی و خوش سلیقه است.

دانا نیک مدل ایرانی

دانا نیک مدل ایرانی می باشد؟

دانا نیک هم مانند بسیاری دیگر از مدل های ایرانی با ملیکا و مهلا زمانی که مدیریت سایت شرط بندی میکی بت را بر عهده دارند، همکاری می کند. رابطه دانا نیک با مهلا زمانی صمیمی تر بود، البته تا آن جایی که مهلا زمانی از ایران مهاجرت کرد و رابطه این دو کم رنگ تر شد و دیگر با هم همکاری ندارند.

ملیکا و مهلا زمانی یکی از مهره های اصلی در راه اندازی کت واک در ایران بودند و تلاش بسیاری هم در این راستا کردند، این دو خواهر افراد زیادی را در کت واک دعوت کردند و استعداد خیلی از مدل های معروف ایرانی کنونی را در آن جا شکوفا کردند. کت واک در ایران تقریبا 8 سال پیش مجوز دولتی خود را توسط این دو گرفت. او در اوایل استارت کت واک وارد این حرفه شد و جزء اولین نفر ها شد، راهنمای اصلی دانا نیک در این زمینه مهلا زمانی بود. مهلا و ملیکا زمانی از بهترین ها در صنعت مد و فشن می باشند.

اوایل این کار مهلا و ملیکا زمانی بسیاری از دختر های جوان را به سمت خود جذب کردند و به تمامی این دختر ها که فقط جذابیت و زیبایی داشتند اما هیچ آگاهی در این زمینه نداشتند کمک کرد و آموزش های لازم را به آنان داد.

این دختر ها به کمک و یاری این دو خواهر توانستند استعداد و توان مندی که خود هم از آن غافل بودند را شکوفا کنند، به طوری که هر یکی از این دختر ها در این زمینه حرفه ای شدند و توانستند خود را در این حرفه مشهور کنند. در این مقاله عکس های دانا نیک را در اختیار شما گذاشتیم تا کمی با این مدل زیبا و دوست داشتنی آشنا شوید.

اینستاگرام دانا نیک

اینستاگرام دانا نیک

دانا نیک یکی از زیبا ترین مدل های اینستاگرام به حساب می آید و او در پیج شخصی خود عکس ها و کار های مربوط به حرفه خود را منتشر می کند. پیج دانا نیک در حال حاضر تعداد زیادی دنبال کننده دارد و افراد علاقه مند به این حرفه او را تشویق و تحسین می کنند. تعدادی از طرفداران و هواداران این سوپر مدل زیبا برای او فن پیج زده اند.

اینستاگرام دانا نیک در اختیار عموم است، او مطالب و عکس های مرتبط به کارش را در پیج خود به اشتراک می گذارد و هیچ گاه هیچ خبر و عکسی از زندگی شخصی خود منتشر نکرده است، او زندگی خود را به دور از هر حاشیه ای ادامه می دهد. وی علاوه بر اینستاگرام در توییتر و یوتیوب هم فعالیت دارد، اگر علاقه مند به آشنایی بیش تر با این مدل هستید می توانید یوتیوب او را هم دنبال کنید.

سن دانا نیک

سن دانا نیک چه قدر است؟

یک از سوالاتی که فکر طرفداران و هواداران دانا نیک را به خود مشغول کرده است، سن حقیقی او است. او هیچ وقت اطلاعات دقیقی از سن خود نداده است و همین موضوع باعث شده که یکی از معما های دنبال کننده های شود. این مدل با الناز گلرخ و شبنم مولوی و دیگر همکار های خود تقریبا همسن می باشد و طبق این ماجرا، سن تقریبی او بین سی و چهار و سی و پنج می باشد.

اما باز هم نمی توان درباره این موضوع با قاطعیت کامل صحبت کرد، زیرا هیچ سند و مدرک معتبری در این مورد وجود ندارد. اما طبق همین بررسی ها، او متولد سال 1364 یا 1365 در تهران می باشد.

دوست پسر دانا نیک کیست؟

همان گونه که توضیح داده ایم دانا نیک هیچ تمایلی به نمایش گذاشتن زندگی خصوصی خود ندارد و هیچ خبری هم در مورد همسر و یا دوست پسر خود نداده است. دانا نیک مدل زیبا ایرانی مانند دیگر مدل ها قطعا پیشنهاد های زیادی برای ارتباط با جنس مخالف دارد، زیرا او چهره زیبا و استایلی خاص دارد و به همین علت افراد زیادی هستند که خواهان ارتباط با او هستند.

اما دانا نیک این مسئله را جزء زندگی شخصی خود می داند و هیچ تمایلی به آشکار کردن این موضوع برای دنبال کننده های پیج خود ندارد. در شبکه های مجازی از جمله اینستاگرام عکس های زیادی از دانا نیک به همراه پسر ها منتشر می شود اما این عکس ها فقط جنبه کاری دارد و هیچ رابطه عاطفی در پشت آن نیست.

حواشی های دوست پسر این مدل درباره چیست؟

حواشی در مورد دانا نیک منتشر شده بود که او با یکی از دوست پسر های خود ازدواج کرده است، اما این خبر دروغی بیش نبود و در توییتر دانا نیک این خبر را رد کرد و آن را کذب اعلام کرد. دانا نیک چون علاقه ای به سرک کشیدن در زندگی مردم ندارد، از این که زندگی خود را هم به نمایش بگذارد بیزار است و هر طوری که شده است از حاشیه و خبر های دروغ در مورد خود دوری می کند.

دوست پسر دانا نیک

ماجرای دستگیری دانا نیک چه بود؟

یکی دیگر از خبر های کذبی که در مورد دانا نیک منتشر شده بود، در مورد دستگیری این مدل ایرانی بود. مدتی پیش خبری درباره غیر قانونی بودن مدل های ایرانی منشر شد و این اتفاق باعث شد که مدل های ایرانی محدود تر شوند، اما این ماجرا آن قدری بزرگ نبود که موجب دستگیری او شود. این گونه افراد که در مورد سلبریتی های اینستاگرامی خبر های دروغین و کذب منتشر می کنند، تنها قصد این افراد سود جو جذب دنبال کننده های بیش تر است.

درآمد دانا نیک چه قدر است؟

صنعت مد و فشن در جهان یکی از پر درآمد ترین حرفه های کنونی می باشد. زیرا مدل ها با همکاری در شرکت ها و برند های مختلفی می توانند در آمد خوبی را به دست آورند. دانا نیک هم از این ماجرا مستثنی نیست، او هم از طریق این حرفه مورد علاقه خود کسب درآمد می کند. حرف مدلینگی یکی از سخت ترین حرفه ها است، اما یکی از روش های کسب در آمد است و پول خوبی هم می توان از طریق آن به دست آورد.

دستگیری دانا نیک

سوالات متداول

دانا نیک چند سال سن دارد؟

او اطلاعات دقیقی در مورد سن خود نداده است، اما طبق گفته های خود با همکار های خود از جمله الناز گلرخ و شبنم مولوی و … همسن است، که می توان بر اساس این نتیجه گرفت که این مدل زیبا متولد 1364 و یا 1365 است.

وی از طریق چه کسی وارد این حرفه شد؟

زمانی که او در دوره کارشناسی خود به سر می برد، یکی از هم کلاسی های او، دانا نیک را به کت واک دعوت کرد. در کت واک مهلا زمانی در مورد این حرفه اطلاعات زیادی به دانا نیک داد و او را تشویق به انجام این کار کرد.

دانا نیک متأهل است؟

این مدل زیبا ایرانی، هیچ خبری در مورد زندگی شخصی خود منتشر نکرده است، اما عکس های دو نفره او با پسر های زیادی در اینستاگرام پخش شد، که طبق گفته های دانا نیک این عکس ها جنبه کاری داشته است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *